ورود / ثبت نام

نمک آبرود مازندران کجاست؟ معرفی زیباترین منطقه توریستی شمال

اولین نفری باشید که نقد و بررسی می‌کنید

جاهای دیدنی شمال ایران بسیار زیاد و متنوع هستند و هر کدام به نوبه خود سهمی در گردشگری و توریست ایران دارند. یکی از مناطقی که بسیار مورد دیدنی و مورد استقبال همه قرار گرفته است، شهرک تفریحی و گردشگری نمک آبرود مازندران است. اگر تا به حال به منطقه گردشگری سفر نکرده‌اید، هر چه سریع‌تر کوله بار خود را ببندید و راهی مازندران شوید. در ادامه با جا‌های دیدنی نمک آبرود مانند باشگاه تیراندازی، مجموعه پرواز، پارک جنگلی نمک آبرود، تله کابین، سورتمه و... آشنا خواهیم شد تا در سفر به این شهرک تفریحی دچار سردرگمی نشوید.

 

فهرست مطلب:

نمک آبرود کجاست؟

این شهرک تفریحی در استان مازندران، از توابع شهرستان چالوس، بین مسیر چالوس به تنکابن در ۱۲ کیلومتری غرب چالوس واقع شده است. بنابراین اگر فرصت داشتید سری هم به جاهای دیدنی چالوس بزنید.

چالوس یکی از شهرستان‌های واقع در غرب استان مازندران به حساب می‌آید. اگر برای رفتن به نمک آبرود می‌خواهید از جاده چالوس بروید کافی است در طول جاده چالوس به تنکابن، تابلو نمک آبرود را پیدا کنید و مسیر خود را به سمت آن منحرف کنید. در ورود به این شهرک توجه داشته باشید که حتما از ورودی توریستی وارد شهرک شوید. در مسیری دیگر می‌توانید ابتدا خود را به رامسر برسانید و از رامسر پس از طی ۶۸ کیلومتر به این منطقه توریستی خواهید رسید.

برای رفتن از تهران به نمک آبرود با ماشین شخصی حدود 3 تا 4 ساعت زمان نیاز دارید. اگر حال و حوصله سفر با ماشین شخصی را ندارید، می‌توانید بلیط هواپیما رامسر را تهیه کرده و با اولین پرواز خودتان را به رامسر برسانید. سپس سوار تاکسی شده و حدود یک تا دو ساعت بعد به این شهرک تفریحی دوست داشتنی می‎‌رسید.

گشتی در نمک آبرود مازندران

نمک آبرود یک شهرک توریستی و گردشگری در استان مازندران و در نزدیکی شهرستان چالوس است. هدف از ساخت این شهرک ایجاد یک مکان تفریحی و همچنین اسکان سرریز جمعیت شهر‌های شمالی بوده، به همین دلیل این شهرک از دو بخش تفریحی و مسکونی تشکیل شده است.

در بخش تفریحی شهرک علاوه بر طبیعت سبز و بکر منطقه، انواع تفریحات جذاب و دیدنی و امکاناتی مانند رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع، مکان‌های اقامتی، فروشگاه‌های متعدد و... برای مسافران در نظر گرفته شده است. این شهرک با ۷۵۰ هکتار وسعت به خاطر طبیعت سبز و امکانات تفریحی که دارد بسیار مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد. با دیدن نمک آبرود رویایی انگار که به بهشت رفته‌اید و با ورود به آنجا اصلا دل‌تان نمی‌‍خواهد به جای دیگری بروید. در سفر به این منطقه یادتان نرود که حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشید و از نقاشی‌های طبیعی خدا عکس‌های یادگاری بگیرید.

نمک آبرود

جا‌های دیدنی نمک آبرود

پیش از آنکه به این سوالات جواب دهیم که نمک آبرود کجاست و بهترین زمان سفر به این منطقه چه فصلی است؟ بیایید نگاهی به جاهای دیدنی نمک آبرود بیندازیم.

  1. تله کابین: این شهرک دو خط تله کابین دارد که شما را به ارتفاعات بالای کوه می‌برد. خط اول تله کابین نمک آبرود که ساخت کشور سوئیس بوده، مسیری به طول 2هزار و 100 متر را طی می‌کند و در مدت ۱۵ دقیقه شما را به ارتفاع یک هزار و 50 متری قله مدوبن می‌برد. این خط ۴۲ کابین قرمز رنگ با ظرفیت‌های ۴ نفره دارد که نسبت به خط دوم سرعت کمتری دارد. خط دوم تله کابین مسیری به طول یک هزار و 700 متر را با سرعتی بیشتر از خط اول طی می‌کند و شما را به ارتفاع ۷۰۰ متری در قله دیوحمام می‌برد. خط دوم ۳۵ کابین با ظرفیت‌های ۶ نفره دارد. قابل ذکر است که در ایستگاه‌های این مجموعه امکانات رفاهی مانند رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی و... نیز وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. این تله کابین یکی از مشهورترین تله کابین‌های ایران است و شما در طول مدتی که سوار بر تله کابین هستید می‌توانید منظره‌ای بی‌نظیر از طبیعت را تماشا کنید. همچنین امنیت بسیار بالای این مجموعه زبان زد خاص و عام شده به گونه‌ای که از سال تاسیس آن تا کنون هیچ حادثه‌ای اعم از خرابی یا صدمه به افراد گزارش نشده است.
  2. زیپ لاین: اگر با تله کابین به قله دیو حمام رفتید می‌توانید زیپ لاین هیجان انگیز آنجا را هم تجربه کنید. در زیپ لاین فرد توسط گیره و دیگر تجهیزات ایمنی به یک کابل وصل و از ارتفاع بالا رها می‌شود. لذت بردن از هوای تمیز بین دو کوه، تماشای پوشش گیاهی بی‌نظیر روی کوه‌ها، هیجان زیاد و... از ویژگی‌های مثبت زیپ‌لاین است.
  3. پل معلق: یکی دیگر از جا‌های دیدنی نمک آبرود پل معلق بین دو کوه دیوحمام و مدوبن محسوب می‌شود. ایستادن روی این پل معلق بسیار هیجان انگیز است. اگر روی پل بایستید در حالی که پل به این طرف و آن طرف می‌رود می‌توانید منظره‌ای بی نظیر از طبیعت منطقه را زیر پای خود تماشا کنید. بازدید از این پل برای علاقه‌مندان به سوژه‌های ناب عکاسی به شدت توصیه می‌شود.
  4. کارتینگ: از دیگر امکانات تفریحی و هیجان انگیز این منطقه می‌توان به کارتینگ آن اشاره کرد. کارتینگ به عاشقان رانندگی با سرعت زیاد توصیه می‌شود. این کارتینگ از دو قسمت، یکی برای بزرگسالان با طول پیست ۶۰۰ متر و یکی برای نوجوانان با طول پیست ۲۰۰ متر تشکیل شده است. جالب است بدانید برای افرادی که تجربه رانندگی ندارند ابتدا یک ویدئو آموزشی ۴ دقیقه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود. در سفر به این منطقه کارتینگ را فراموش نکنید.
  5. پینت بال: اگر به صورت دسته جمعی به سفر می‌روید حتما پینت بال نمک آبرود را تجربه کنید. پینت بال یک بازی گروهی با تفنگ و گلوله‌های رنگی است. تجربه‌ای هیجان انگیز و بی نظیر با تفنگ که می‌تواند لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما ثبت کند. این بازی برای افراد بالای ۱۰ سال مناسب و مجاز است.
  6. مجتمع پروازی: یکی دیگر از جاذبه های گردشگری نمک آبرود مجتمع پروازی هیجان انگیز و منحصر به فرد آنجا است. اگر با زیپ لاین یا تله کابین سر ذوق نیامدید، حتما لذت پرواز در ارتفاع نظر شما را جلب خواهد کرد. در این مجتمع بنابر علاقه و سلیقه خود می‌توانید از چتر، پاراگلایدر، کایت یا بالگرد استفاده کنید. با پرواز بر فراز آسمان می‌توانید تمام مناظر سبز این شهرک تفریحی را در هوایی تمیز و آرامش بخش تماشا کنید و لذت ببرید.
  7. پارک جنگلی نمک آبرود: پارک جنگلی نمک آبرود، پارکی با بیش از ۲۰۰ هکتار مساحت و یکی از جاهای دیدنی این منطقه توریستی است که با یک طبیعت بکر و انواع پوشش گیاهی به عنوان یکی از پارک‌های جنگلی زیبا و منحصر به فرد شمال ایران محسوب می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم در سفر به شمال کشور بازدید از این پارک جنگلی را فراموش نکنید.
  8. سینمای شش بعدی: برای افرادی که جسارت پرواز و رفتن به ارتفاعات را ندارند یک سینمای شش بعدی در نظر گرفته شده است. این سینما که از سال ۱۳۹۰ هجری شمسی شروع به کار کرده، بسیار مورد استقبال تمام رده‌های سنی قرار گرفته است. پس اگر از ارتفاع می‌ترسید برای تفریح می‌توانید به سراغ سینما بروید.
  9. باشگاه تیراندازی: باشگاه تیر اندازی نمک آبرود بسیار مشهور و دومین باشگاه مجهز ایران است. این باشگاه ۵ سکوی پرتاب دارد و برای افراد بالای ۱۲ سال قابل استفاده است. تجهیزات این باشگاه ساخت کشور فرانسه بوده و علاوه بر اسلحه امکان تیراندازی با تیر و کمان نیز وجود دارد. جالب است بدانید در این باشگاه استفاده از تفنگ شخصی و برگزاری مسابقات نیز امکان پذیر است. تیراندازی در این باشگاه خاطره‌ای جدید و لذت بخش را برای شما ثبت خواهد کرد.
  10. آکوالیون و نمایش شیر دریایی: یکی دیگر از جاذبه های گردشگری نمک آبرود که در شمال ایران تک و منحصر به فرد است هنرنمایی دلفین‌ها در پارک دلفین‌هاست. همچنین نمایش شیر دریایی مشهوری به نام بوریس از دیگر تفریحات این پارک محسوب می‌شود. بوریس یک شیر اسپانیایی است که در طول مدت ۴۵ دقیقه نزدیک به ۸۰ حرکت نمایشی را اجرا می‌کند. اگر به این پارک رفتید بازدید از آکواریم و برکه فلامینگو را نیز از دست ندهید. در این مجموعه می‌توانید عکس‌های بی‌نظیری با این حیوانات دوست‌داشتنی بگیرید.
  11. پیست دوچرخه سواری: اگر به دوچرخه سواری علاقه دارید، حتما دوچرخه سواری در کنار ساحل و زیر درختان سر به فلک کشیده را تجربه کنید. دوچرخه سواری در این جاده بسیار متفاوت از دوچرخه سواری در کوچه‌ها و خیابان‌های شلوغ شهر است. پس این تجربه تکرار نشدنی را از دست ندهید.
  12. سورتمه: یکی دیگر از جاذبه های گردشگری نمک آبرود سورتمه هیجان انگیز آن است. اگر عاشق سرعت و هیجان هستید حتما باید به سراغ سورتمه بروید. این سروتمه که ساخت کشور آلمان است، ۵۶ دستگاه و یک خط ریلی به طول یک هزار و 250 متر دارد که از دل جنگل می‌گذرد. نهایت سرعت سورتمه ۲۵ کیلومتر بر ساعت است؛ ضمن اینکه در کنار صندلی سورتمه شاسی‌هایی برای کم کرن سرعت نیز در کنارش تعبیه شده است تا در صورت تمایل در بین مسیر بتوانید سرعت خود را کم کنید.
  13. پیست اسب سواری: در این منطقه یک پیست اسب سواری برای علاقه‌مندان به سوارکاری وجود دارد که استفاده از آن برای عموم مردم آزاد است. این مجموعه که یکی از جاذبه های گردشگری نمک آبرود به حساب می‌آید بسیار مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد.
  14. شهربازی: از دیگر جاهای دیدنی نمک آبرود می‌توان به شهربازی آن اشاره کرد. این شهربازی انواع بازی‌های هیجان انگیز مانند خانه وحشت، پیست موتورسواری، جیمی جامپ، کشتی صباح، ماشین جنگلی و... را دارد. بازدید به صورت گروهی و دسته جمعی از این شهربازی خاطره‌ای خوب و به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.
  15. تفرجگاه ساحلی: سفر به شمال بدون دیدن دریا نمی‌شود! اگر به این شهرک تفریحی رفتید یک روز را هم کنار دریا بگذرانید. تفرجگاه ساحلی نمک آبرود دارای انواع امکانات رفاهی اعم از پارکینگ، مهد کودک، جت اسکی، قایق، پییست اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری و... است. شما می‌توانید علاوه بر لذت بردن از تماشای دریا و گوش دادن به صدای موج‌ها از هر کدام از این تفریحات هم استفاده کنید.
  16. مراکز خرید: این منطقه توریستی هم مانند دیگر شهر‌های شمالی یک مرکز خرید دارد که در آن انواع لباس و صنایع دستی، فرش، لباس‌های چرم و... عرضه می‌شود. خوب است که در روز‌های پایانی سفر خود به این مراکز خرد سر بزنید و کمی سوغاتی برای عزیزانتان بخرید.
  17. رستوران آبادگران: اگر به نمک آبرود سفر کرده باشید، به احتمال خیلی زیاد در مسیرتان رستوران آبادگران با ورودی سرسبزش را دیده‌اید. غذاهای رستوران مخصوصا غذاهای محلی این رستوران که با مواد اولیه تازه و با کیفیت طبخ می‌شوند، مشتریان ثابت خود را دارد. رستوران هم دارای فضای داخلی و هم فضای باز است. با اینکه سالن چشم انداز زیبایی دارد اما احتمالا ترجیح خواهید داد که در فضای باز غذایتان را صرف کنید. در فضای ساحلی پشت رستوران نیز امکاناتی برای نشستن و استراحت مهمانان رستوران مهیا شده است.
  18. موزه ماشین‌های تاریخی ایران: اگر عاشق دیدن خودروهای قدیمی لوکس هستید؛ در سفر به این منطقه، می‌توانید شانس دیدن آن‌ها را داشته باشید. برای دیدن این ماشین‌ها تنها کافیست به موزه ماشین‌های تاریخی ایران در نمک آبرود بروید. در این موزه می‌توانید حدود 52 خودرو قدیمی را تماشا کرده و لذت ببرید.

بهترین فصل سفر به این منطقه توریستی

نمک آبرود دارای آب و هوای معتدل خزری است. همانطور که می‌دانید شهر‌های شمالی در همه‌ فصل‌های سال دیدنی و جذاب هستند؛ ولی در فصول پاییز و زمستان بارش برف و باران در مناطق شمالی کشورمان زیاد است.

بنابراین ترجیحا فصول سرد به این منطقه سفر نکنید، زیرا سرمای بیش از حد و بارش‌های پی در پی اجازه لذت بردن از جاذبه‌های گرشگری نمک آبرود را به شما نمی‌دهد. بهار و اوایل پاییز بهترین زمان سفر به این شهرک توریستی است، زیرا طبیعت زیبا و آب‌وهوا مساعد خواهد بود.

گفتنی است که در هر فصلی به این منطقه سفر کردید، یادتان نرود که لباس گرم و کفش مناسب به همراه داشته باشید. چرا  که در هر فصلی از سالاین شهرک آب‌وهوای خنک و دل‌پذیری دارد.

دیدنی‌های نزدیک به نمک آبرود شمال

اکنون که می‌دانید نمک آبرود کجاست؛ پیشنهاد می‌کنیم بعد از تفریح و شادی در خود نمک آبرود، به دیگر جاهای دیدنی نزدیک به این مجموعه تفریحی هم بروید، تا سفری پر از هیجان و شادی داشته باشید. برخی از این دیدنی‌ها شامل:

  • پاساژ متل قو: پاساژ خرید متل قو از جمله پاساژهای بکر و معروف شمال بوده که طرفداران ویژه‌ای دارد. در این پاساژ می‌توانید انواع لباس‌های مارک‌دار و برند را تهیه کنید. همچنین هر آنچه را که نیاز داشته باشید، می‌توانید در این پاساژ پیدا کنید. پاساژ متل قو تا این مجتمع تفریحی فاصله بسیار کمی دارد.
  • مرداب هسل: اگر از آن دسته افرادی هستید که با دیدن طبیعت زیبا و مرداب ذوق زده می‌شوید. پس بعد از گشت و گذار در نمک آبرود شمال، حتما سری هم به مرداب هسل در کلاردشت بزنید. صحنه این مرداب آنقدر چشم‌نواز است که تا مدت‌ها یاد و خاطره آن در ذهن شما می‌ماند. مرداب هسل تا این مجموعه تفریحی، حدود نیم ساعت فاصله دارد.
  • مازیچال: این منطقه یکی از روستاهای خیال‌انگیز کلاردشت است که از دیگر جاهای دیدنی نمک آبرود محسوب می‌شود. با رفتن به مازیچال، می‌توانید آرامشی دل‌انگیز دریافت کنید و در وسط ابر و مه‌های بی‌انتها غرق شوید. مازیچال تا نمک آبرود حدود یک ساعت فاصله دارد.
روستای مازیچال (عکس: حامد یونسی)
  • دریاچه ولشت: از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به این مجتمع تفریحی، دریاچه ولشت در مرزن آباد چالوس است. این دریاچه صحنه و منظره بسیار جذابی دارد که همگان را به خود خیره می‌کند. با رفتن به این دریاچه، می‌توانید تجربه‌های بکری مانند ماهیگیری و قایق سواری را داشته باشید. دریاچه ولشت به این مجتمع تفریحی، حدود 45 دقیقه فاصله دارد.
  • مرداب دیوک: از دیگر مرداب‌هایی که به هیچ وجه نباید رفتن به آن را از دست دهید، مرداب دیوک است. این مرداب همانند هسل، منظره شگفت‌انگیزی دارد. اما چون در دل جنگل قرار گرفته است؛ باید حدود یک ساعت پیاده روی داشته باشید، تا به مرداب برسید. مرداب دیوک تا این مجتمع تفریحی، حدود یک ساعت فاصله دارد.
  • آبشار آب پری: این آبشار برای افرادی که اهل آبتنی و شنا هستند خیلی مناسب است. با دیدن این آبشار از نزدیک و خوردن قطرات آب بر روی صورتتان، آنقدر ذوق زده و شاد می‌شوید که تا مدت‌ها انرژی دارید. آبشار آب پری رویان تا این مجتمع تفریحی، حدود یک ساعت فاصله دارد.
آبشار آب پری (عکس: ناصر نعمتی روشن)
  • پارک جنگلی زیبای نور: از رفتن به پارک نور به سادگی نمی‌توان گذشت. این پارک جنگلی آنقدر زیباست که هر کسی را به شدت محو تماشای خودش می‌کند. در این پارک جنگلی می‌توانید به بازی و شادی، دوچرخه سواری، اسب سواری و بپردازید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید. پارک جنگلی نور تا این مجتمع تفریحی، حدود یک ساعت فاصله دارد.
  • غار دانیال: اگر شما هم به غارنوردی و کوهنوردی علاقه‌مند هستید. پس حتما سری به غار دانیال در سلمانشهر بزنید. این غار به صورت مخروطی و آهکی است. غارنوردی در دل این غار، جزو تجربه‌های هیجان‌انگیزی محسوب می‌شود.
  • پارک جنگلی سی سنگان: از دیگر پارک‌های بکر اطراف نمک آبرود، پارک جنگلی سی سنگان است. این پارک پوشش گیاهی‌ مختلف و گوناگونی دارد. بسیاری از خانواده‌ها، از این پارک و ساحل سی سنگان برای استراحت و تفریح استفاده می‌کنند.
  • کلاردشت: کلاردشت از دیگر جاهای دیدنی نزیک به این منطقه به حساب می‌آید. این جاذبه به عنوان بهشت گمشده در مازندان هم شناخته می‌شود. با رفتن به کلاردشت می‌توانید جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری همچون آبشار هریجان و جنگل آزو را ببینید و کیف کنید.

از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به نمک آبرود، می‌توانیم به پارک کشپل، جنگل الیمالات در آمل، جنگل‌های دو هزار و سه هزار در کلاردشت، دریاچه فراخین در نوشهر و... اشاره کنیم.

در نهایت ناگفته نماند که اگر با هواپیما راهی این منطقه شدید و به رامسر رفتید، از جاهای دیدنی رامسر هم دیدن کنید. از جاهای دیدنی رامسر می‌توان به بلوار معلم، کاخ موزه رامسر، تله کابین، روستای جواهرده، جنگل دالخانی و روستای جنت رودبار اشاره کرد. 

اقامت در سفر به شهرک توریستی

اگر به این منطقه توریستی سفر کردید اصلا نگران اقامت خود نباشید. شما می‌توانید از هتل‌های نمک آبرود برای اقامت خود استفاده کنید. به‌علاوه اجاره ویلا نمک آبرود نیز گزینه‌ای جذاب خواهد بود، زیرا اکثر مسافران خطه شمال اجاره ویلا شمال را به رزرو هتل ترجیح می‌دهند.

برخی از هتل‌های این منطقه عبارتند از:

  • هتل ونوس پلاس چالوس: این هتل یکی از هتل‌های 5 ستاره لوکس و مجلل شمال کشور است که در شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد. بعد از گذشتن از جاده‌های جنگلی نمک آبرود به ساختمانی 13 طبقه و سفید رنگ می‌رسیم که با درختان سبز احاطه شده است. ورودی مجلل و فضای سبز اطراف هتل نوید اقامتی دلچسب را می‌دهد. هتل دارای رستوران و کافی شاپی با کیفیت بوده و سایر امکانات رفاهی آن نیز مدرن و قابل توجه است. موقعیت مکانی هتل یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود؛ هتل به مکان‌های تفریحی نمک آبرود، مخصوصا تله کابین آن بسیار نزدیک است.
  • هتل پارسیان آزادی خزر: هتل 5 ستاره پارسیان آزادی خزر (هایت خزر) در سال 1354 در کنار دریای خزر افتتاح شد. آنچه بیش از هر چیزی در مورد این هتل جذاب است، قرار گرفتن آن میان کوه و دریاست. در حالی که جنگل‌های هیرکانی اطراف هتل را احاطه کرده‌اند، تنها چند متر تا دریا فاصله است و این برای یک مسافر شمال، بهترین موقعیت مکانی به شمار می‌رود. علاوه بر این، هتل پارسیان آزادی دارای امکانات رفاهی خوبی بوده و طراحی داخلی لوکس، امکانات مدرن و نزدیک بودن به شهرهای ساحلی از دیگر مزایای آن است. هتل پارسیان آزادی خزر در مقابل تله کابین نمک آبرود قرار دارد.
  • هتل کوروش چالوس: هتل سه ستاره کوروش بیش از 3 دهه پیش در زمینی به وسعت 30هزار متر مربع افتتاح شده است. این هتل که در کیلومتر ۲ جاده چالوس به نوشهر قرار دارد، با امکانات مناسب و پرسنلی مجرب پذیرای مسافران شمال است. از مهمترین مزایای هتل کوروش نزدیکی آن به منطقه نمک آبرود و تله کابین آن است. از این هتل همچنین دسترسی خوبی به دیگر مناطق گردشگری مانند مرداب هسل و کاخ چای خوران چالوس وجود دارد.
  • هتل ملک چالوس: هتل 3 ستاره ملک چالوس در سال 1345 افتتاح و در سال 1390 و سال 1392 بازسازی شده است. این هتل دو طبقه در جاده چالوس به نوشهر قرار داشته و با فرودگاه نوشهر 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل ملک چالوس به دریا و مراکز خرید شهر نزدیک است و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری مانند کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین چالوس و اسکله سیترا دارد. همچنین به شهرک توریستی نمک آبرود نزدیک است.

همچنین در بخش مسکونی نمک آبرود ویلا‌هایی ساخته شده که می‌توانید برای اقامت اجاره کنید. این نکته نیز قابل ذکر است که در صورت تکمیل بودن ظرفیت اقامتگاه‌ها و هتل‌های این منطقه توریستی می‌توانید اجاره ویلا‌ یا اقامتگاه‌های موجود در شهرستان چالوس در ۱۲ کیلومتری نمک آبرود را نیز مدنظر قرار دهید.

ناگفته نماند که در نزدیکی مجموعه نمک آبرود و جاده چالوس، هتل‌های دیگری هم به چشم می‌خورند که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را برای اقامت انتخاب کنید. برخی از این هتل‌ها عبارتند از مجتمع جهانگردی چالوس، هتل آپارتمان کلار چالوس و هتل نارین چالوس.

همانطور که مطالعه کردید جاهای دیدنی این شهرک و امکانات تفریحی این منطقه بسیار متنوع و زیاد هستند، پس در صورت سفر به این منطقه به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که بتوانید از همه آنها بازدید کنید. به‌علاوه اگر وقت یا حوصله برنامه‌ریزی برای سفر را ندارید می‌توانید از تور داخلی به مقصد این منطقه زیبا استفاده کنید. اگر شما هم اطلاعات دیگری یا تجربه‌ای در مورد جاذبه‌های گردشگری این منطقه دارید آن را با ما و سایر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

پیست
پل
پارک جنگلی

امکانات نمک آبرود

رستوران

پیشنهاد ما: الان سفر کنید.

الان زمان مناسبی برای سفر به نمک آبرود است. فروردین، اردیبهشت، خرداد، مهر و آبان زمان مناسبی برای سفر به این منطقه می‌باشد.
اولین نفری باشید که نقد و بررسی می‌کنید
تورهای نمک آبرود
متاسفانه توری برای نمک آبرود پیدا نکردیم:(
بقیه تورها را ببینید یا برای تورهای این مقصد هشدار ثبت کنید.

مجری تور هستید؟ به ایرانگرد بپیوندید.
ویلا، آپارتمان و هتل های نمک آبرود و اطراف آن
متاسفانه در این مقصد اقامتگاهی برای نمایش نداریم ^_^
با ثبت درخواست رزرو میتوانیم در اسرع وقت در این مقصد یا نزدیک به آن اقامتگاهی برایتان پیدا کنیم.

صاحب اقامتگاه هستید؟ به ایرانگرد بپیوندید.
سوالات متداول

نمک آبرود کجاست؟

در جاده چالوس به تنکابن، تابلوی نمک آبرود را خواهید دید. مسیر را به سمت نمک آبرود ادامه دهید تا به ورودی توریستی شهرک برسید. البته می‌توانید از رامسر با طی ۶۸ کیلومتر نیز به نمک آبرود برسید. حتما از ورودی توریستی وارد این منطقه شوید.

چه زمانی به این منطقه توریستی سفر کنیم؟

بهترین فصل برای بازدید از نمک آبرود از اوایل بهار تا اوایل پاییز است.

امکانات تفریحی و رفاهی این منطقه توریستی چیست؟

تله کابین، زیپ لاین، پل معلق، کارتینگ، پینت بال، مجتمع پروازی، پارک جنگلی نمک آبرود، سورتمه و رستوران تنها بخشی از امکانات این شهرک است.
نقد و بررسی
نقد و بررسی نمک آبرود
سهولت دسترسی
پوشش اینترنت
حمل و نقل عمومی
سطح امکانات
تمیزی مقصد
پرسش و پاسخ
پاسخ پرسش‌های خود را از مشاوران آشنا به منطقه بگیرید.
سوال جدیدی بپرسید
امتیاز 0 از 5 / 0 امتیاز
سهولت دسترسی
پوشش اینترنت
حمل و نقل عمومی
سطح امکانات
تمیزی مقصد
آیا این صفحه برای شما مفید بود؟