اجاره ویلا طالقان: اجاره ویلا و سوئیت در طالقان از 300 هزار تومان + تخفیف

اجاره ویلا در طالقان

اگر در فصل تابستان به دنبال مقصدی خنک هستید. معطل نکنید و طالقان را برای سفر یا تور یک روزه انتخاب کنید. برای اقامت در طالقان نیز می‌توانید اجاره ویلا طالقان را در نظر داشته باشید. زیرا ویلاهای شیک و لوکسی در این منطقه وجود دارد که دل هر کسی را می‌برند. اگر به دنبال بهترین قیمت اجاره ویلا هستید و می‌خواهید با انواع ویلا و سوئیت در طالقان آشنا شوید، تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

اجاره ویلا طالقان

طالقان منطقه‌ای بکر و دل‌انگیز در نزدیکی کرج است که مقصد بسیار خوبی برای سفر در فصل تابستان محسوب می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید سری به استان البرز بزنید و از جاهای دیدنی کرج بازدید کنید، بد نیست گشتی هم در طالقان بزنید. با سفر به طالقان، جسم و روح‌تان جلا می‌گیرد و دیگر دلتان نمی‌خواهد این مکان را ترک کنید.

بسیاری از افراد در طالقان صاحب ملک هستند و هر هفته به طالقان سفر می‌کنند. اما در این میان افرادی هم هستند که صاحب ملک نیستند و ترجیح می‌دهند فقط برای یک الی دو روز آخر هفته در طالقان اقامت داشته باشند. از این‌رو برای این دسته از افراد، اجاره ویلا در طالقان گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. به‌علاوه مسافرانی که به قصد بازدید از روستای ایستا به این منطقه می‌آیند نیز برای اقامت طالقان را انتخاب می‌کنند، این روستا فاصله اندکی با طالقان دارد.

ویلاها در طالقان به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. برخی از ویلاها به صورت باغ‌دار هستند و برخی دیگر استخر دارند. از اینرو به هنگام اجاره ویلا طالقان حتما به این نکات توجه کنید. زیرا قیمت و لوکیشن هر ویلا متفاوت است. اگر دسته جمعی به طالقان سفر کردید؛ پیشنهاد می‌کنیم ویلاهایی را اجاره کنید که به صورت دوبلکس یا چند خوابه هستند؛ اما اگر یک الی دو نفر هستید، همان ویلاهای یک خوابه برای شما کفایت می‌کند.

اجاره سوئیت در طالقان

شهر طالقان (عکس: محمد آقازاده)

اگر شما هم صبح تمایل دارید با دیدن سرسبزی و چشم‌اندازی بی‌نظیر از خواب بلند شوید. پس ویلاهای با منظره و چشم‌انداز باغ را برای اجاره مد نظر داشته باشید. گفتنی است که قیمت هر کدام از ویلاها بر اساس موقعیت مکانی و امکانات نیز متفاوت هستند.

از امکانات داخل ویلاها می‌توانیم به مبلمان، تخت، یخچال، آشپزخانه به همراه وسایل، باربیکیو، حیاط آلاچیق‌دار، استخر به همراه جکوزی، تلویزیون، فرش، میز بیلیارد و… اشاره کنیم.

در نهایت توصیه می‌کنیم به هنگام اجاره ویلا حتما نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • اگر حیوان خانگی دارید بد نیست بدانید که ورود حیوان خانگی به داخل ویلاها کاملا ممنوع است.
  • قبل از تحویل ویلا حتما تمامی امکانات ویلاها را مورد بررسی قرار دهید، تا از نظر امکانات هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.
  • به هنگام تحویل ویلا حتما تمامی مدارک شناسایی خود از جمله شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشید.
  • نزدیک بودن ویلای مورد نظرتان به مغازه‌های روستا را بررسی کنید، تا از نظر خرید و دیگر موارد مشکلی نداشته باشید.
  • حتما قبل از تحویل ویلا، در مورد امنیت ویلای اجاره‌ای بپرسید، تا به هنگام شب با خیالی راحت بخوابید.
  • توصیه می‌کنیم ویلا را همان گونه که تحویل گرفته‌اید؛ به همان شکل نیز تحویل دهید، تا با صاحب ویلا به مشکل نخورید.

از آنجا که طالقان فاصله چندانی با تهران ندارد، اگر برای بازدید از جاهای دیدنی تهران عازم پایتخت هستید می‌توانید در برنامه سفر خود یک شب اقامت در طالقان را نیز بگنجانید.

منطقه ییلاقی طالقان

ییلاق طالقان (عکس: دلیر سعیدی)

اجاره سوئیت در طالقان

اگر قیمت اجاره ویلا برایتان بالاست، جای نگرانی نیست به جای اجاره ویلا، می‌توانید اجاره سوئیت را در نظر داشته باشید. زیرا قیمت سوئیت اجاره ای در طالقان بسیار پایین است و طرفداران زیادی هم دارد. ارجاه کردن سوپیت در بسیاری از شهرهای کشورمان متداول است که از آن جمله می‌توان به اجاره سوئیت در کیش اشاره کرد.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که تفاوت ویلا و اجاره سوئیت در طالقان چیست؟ بدون شک تفاوت آنها در قیمت، امکانات رفاهی و موقعیت مکانی آنها است. برای مثال سوئیت اجاره ای در طالقاماسن دیگر مجهز به استخر یا سالن بیلیارد نیست و خیلی از امکانات رفاهی ویلاها را ندارد. از این‌رو قیمت مناسب‌تری نسبت به ویلاها دارد.

برای اقامت در طالقان گزینه‌های زیادی پیش روی شت. از دیگر گزینه‌ها برای اقامت در طالقان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی هستند. اقامتگاه‌های بوم‌گردی بیشتر سنتی هستند و فضای نوستالژیک قدیمی دارند. قیمت رزرو بوم‌گردی‌ها نیز نسبت به ویلا یا سوئیت پایین‌تر است. اما در اقامتگاه بوم‌گردی برای مدت طولانی نمی‌توانید اقامت داشته باشید و باید خیلی زود اقامتگاه را تحویل دهید.

از امکانات بوم‌گردی و سوئیت‌های طالقان نیز می‌توانیم به بخاری، تخت، اجاق‌گاز، آشپزخانه، مبلمان، فرش، سرویس بهداشتی به همراه حمام و… اشاره کنیم. ناگفته نماند که در بوم‌گردی و سوئیت‌ها نیز همانند ویلاها، بردن هر گونه حیوانات خانگی ممنوع است.

سوئیت در طالقان

سوئیت و ویلا در طالقان

اجاره ویلا در طالقان با ایرانگرد

همانطور که می‌دانید امروزه همه چیز به صورت اینترنتی و خرید آنلاین صورت می‌گیرد. برای رزرو و اجاره ویلا طالقان را می‌توانید به ایرانگرد؛ معتبرترین سایت در زمینه گردشگری و سفر بسپارید. ایرانگرد یک مرجع مطمئن و قابل اطمینان در زمینه رزرو اقامتگاه و اجاره ویلاست. از این‌رو با خیال راحت از طریق ایرانگرد می‌توانید بهترین اجاره ویلا را انجام دهید.

ناگفته نماند که ایرانگرد به غیر از رزرو اقامتگاه و اجاره ویلا، در زمینه تور نیز خدمات می‌دهد. از این‌رو اگر می‌خواهید با تور به هر نقطه از ایران بروید؛ تنها کافیست روی انواع تورهای یک روزه، تور کیش، تور قشم از مشهد، تور کیش از اصفهان ایرانگرد حساب کنید.

به علاوه می‌توانید تورهای داخلی را نیز از ایرانگرد خریداری کنید. اگر اهل سفرهای ماجراجویانه هستید ایرانگرد تورهای طبیعت گردی به مقاصد کمتر شناخته شده و بکر مانند انواع تور کویر، آبشار، دشت و… را نیز ارائه می‌دهد. برای این منظور کافیست به سایت ایرانگرد بروید و تور مورد نظرتان را سرچ کنید.

سوالات متداول در مورد اجاره سوئیت در طالقان

حال به اتفاق هم بیایید نگاهی به سوالاتی که در مورد اجاره ویلا در طالقان ممکن است برایتان پیش بیاید بیندازیم.

  1. امکانات اولیه داخل ویلاهای طالقان چه مواردی هستند؟ در تمامی ویلاها امکانات اولیه اعم از تخت، مبلمان، یخچال و… وجود دارد؛ اما ممکن است برخی از امکانات رفاهی در داخل ویلا موجود نباشد. از این رو حتما امکانات ویلاها را قبل از رزرو بررسی کنید.
  2. قیمت سوئیت اجاره ای در طالقان به چه صورت است؟ قیمت اجاره ویلا و سوئیت در طالقان بستگی به موقعیت مکانی، امکانات داخل ویلاها، فصل مناسب سفر و… دارد. از این رو اگر در فصل مناسب و غیر تعطیلات به طالقان سفر کنید، می‌توانید با قیمت بهتری ویلای مد نظرتان را اجاره کنید.
  3. بهترین فصل سفر به طالقان چه زمانی است؟ بهترین زمان سفر به طالقان، فصل بهار و تابستان است. زیرا آب و هوای ملس و بسیار خنکی دارد. در فصل زمستان هم می‌توانید به طالقان سفر کنید؛ اما هوا خیلی سرد است.
  4. هنگام تحویل ویلا چه مدارکی لازم است؟ برای تحویل ویلا حتما مدارک مهم شناسایی خود و اعضای خانواده مانند کارت ملی و شناسنامه را به همراه داشته باشید، تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

اکنون که با اجاره ویلا طالقان و نحوه رزرو آن آشنا شده‌اید. پس معطل نکنید و در فصل مناسب راهی سفر به طالقان شوید. از اقامت در ویلاهای طالقان نهایت لذت را ببرید. اگر تجربه سفر و اقامت در ویلاهای طالقان را داشته‌اید؛ لطفا نظرات خود را با ما و مخاطبان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۵۹ از ۵ – ۷ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. مریم پاسخ

    من در تهران زندگی می‌کنم و همیشه در فصل تابستان به طالقان میرم تا از هوای خنک اون‌جا نهایت لذت را برم. اما همیشه صبح میرم و شب بر می‌گردم، چون جایی برای اقامت نداریم. ولی حالا متوجه شدم که امکان اجاره ویلا در طالقان وجود داره

    1. مارال پاسخ

      خوب چرا از ویلاهای اجاره‌ای طلاقان استفاده نمی‌کنید. توی طالقان ویلا برای اجاره خیلی هست و امکانات خوبی هم دارن.

  2. کامران پاسخ

    من هر وقت میرم طالقان ویلای باغ طوری اجاره می‌کنم، چون توی آپارتمان می‌شینم، این‌طوری لااقل از باغ لذت می‌بریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد