اجاره ویلا شهریار: ویلا و سوئیت از 300 هزار تومان + تخفیف

اجاره ویلا در شهریار

بسیاری از پایتخت نشینان برای آخر هفته خود به دنبال جایی با آب و هوای عالی و تمیز هستند تا خستگی خود را به در کنند. به همین دلیل مدتی است که اجاره ویلا شهریار نیز پرطرفدار شده و مردم این منطقه جهت گذراندن روزهای تعطیل خود به آن سفر می‌کنند. اگر تا به حال به این منطقه سفر نکرده‌اید و تجربه اجاره ویلا یا دیگر اقامتگاه‌ها را ندارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اجاره ویلا شهریار

شهر سرسبز شهریار در غرب تهران قرار گرفته و به خاطر درختان و باغ‌های زیادی که در آن وجود دارد به ریه تهران معروف شده و آن را نگین سرسبز پایتخت می‌نامند. بسیاری از افرادی که در تهران زندگی می‌کنند آخر هفته‌های خود را در شهریار می‌گذرانند چرا که علاوه بر نزدیکی به شهر، تجربه جالبی را برای یک تعطیلات کوتاه مدت دارد. شما در هرکجای تهران که باشید به سرعت به این منطقه خوش آب و هوا می‌رسید و برای اقامتتان نیز می‌توانید اجاره ویلا در شهریار را در نظر بگیرید تا تعطیلات‌تان شیرین‌تر شود.

شما می‌توانید با اجاره خانه ویلایی در شهریار مهمانی و دورهمی‌های خود را برگزار کنید. دیگر خبری از قوانین سخت آپارتمان نشینی و حفظ سکوت در خانه‌های آپارتمانی نیست. به دلیل استقبال مسافران از این منطقه ویلاهای شیک و نوسازی ساخته شده که امکانات زیادی در آن وجود دارد به طوری‌که برخی از آنها را در خانه‌های معمولی نیز یافت نمی‌شود. به طور کلی به دلیل تمایل بیشتر مردم جهت اجاره ویلا لوکس در شهریار سعی شده تا تمامی ویلاها بسیار شیک و با کلاس باشند.

خانه‌های ویلایی به طور معمول امکاناتی جهت بازی‌های گروهی دارند که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به خروج از ویلا، با همسفری‌های خود خوش باشید. بازی‌هایی مانند بیلیارد، پینگ پونگ، والیبال و… از رایج‌ترین بازی‌هایی است که امکاناتش در وبلاهای شهریار وجود دارد. لازم به ذکر است که تمامی ویلاها همه این امکانات را ندارند و بهتر است جهت داشتن این موارد به دنبال اجاره ویلا لوکس در شهریار باشید که هزینه‌های بیشتری نسبت به حالت عادی دارند.

اجاره ویلا در شهریار

شهر شهریار

اجاره باغ ویلا در شهریار

یکی از مهم‌ترین مناطقی که اکثر افراد برای گذراندن تعطیلات خود در نظر دارند شهرهای شمالی کشور است چرا که آب و هوای عالی و تمیزی دارد و جاهای دیدنی شمال به ویژه طبیعت آن نیز زبانزد است. دیدن دریا و قدم زدن در جنگل می‌تواند روحیات انسان را تازه کند اما به هرحال گاهی بد نیست که کمی تغییر و تنوع در مقصد سفر ایجاد کرد و شهر شهریار انتخاب بسیار خوبی است.

شما به راحتی می‌توانید با اجاره باغ ویلا در شهریار تجربه زندگی در محیطی با صفا سرسبز و خوش آب و هوا را داشته باشید بدون اینکه لازم باشد تا شمال کشور سفر کنید. با اجاره باغ شهریار شما می‌توانید با دوستان خود خوش بگذرانید و در میان درختان سرسبز، تعطیلاتتان را سپری نمایید. تماشای درختان باغ و تنفس هوای سبک و تازه می‌تواند خستگی تمام هفته را از شما بزداید. لازم به ذکر است که برخی از ویلا باغ‌ها خانه‌ای با حداقل امکانات دارند و نقطه قوت اجاره باغ شهریار تنها همان زیبایی‌های درختان و باصفایی باغ است.

پس اگر به دنبال جایی برای وقت‌گذرانی در طبیعت هستید یا تمایلی به بازی‌های گروهی چون بیلیارد و پینگ پونگ ندارید احتمالا اجاره باغ شهریار برای شما بهتر باشد و هزینه اضافی نیز برای امکانات داخل ویلا نیز پرداخت نخواهید کرد. البته برخی از مسافران علاقه دارند که بتوانند هم از طبیعت باغ و درختان بیرون استفاده کنند و هم در خانه، امکانات در بالاترین حد ممکن باشد. در برخی از مواقع نیز دیده شده که همسفرانتان با شما در نوع تفریحات هم سلیقه نیستند و باید اقامتگاهی را بگیرید که علاوه بر داشتن باغی زیبا و باصفا، ساختمان آن نیز بسیار لوکس و شیک باشد. در این حالت پیشنهاد ما اجاره باغ ویلا در شهریار است یعنی هم باغ هم ویلای شیک و اختصاصی را خواهید داشت و بالطبع هزینه بیشتری را نیز پرداخت خواهید کرد.

شهرستان شهریار در نزدیکی تهران

شهرستان شهریار

 اقامتگاه های بوم گردی شهریار

اگر شما نیز تمایل دارید تعطیلات خود را در شهریار بگذرانید اما قیمت‌های ویلاها اندکی بالاتر از بودجه شماست یا دوست ندارید به هر علتی هزینه زیادی برای اقامتگاه بپردازید اصلا نگران نباشید. در این منطقه علاوه بر شرایط اجاره خانه ویلایی در شهریار، در اقامتگاه‌های بومگردی زیبا و باصفایی نیز وجود دارد که بسیار باصفا و خوش آب و هواست.

شما با گرفتن اقامتگاه شهریار به راحتی می‌توانید تجربه زندگی در طبیعت را داشته باشید و هزینه‌های زیادی نیز جهت اجاره ویلا شهریار پرداخت ننمایید. البته همان طور که می‌دانید اقامتگاه شهریار محدودیت‌هایی نسبت به ویلا دارد.

یکی از این محدودیت‌ها این است که متراژ اتاق بسیار کمتر از ویلاست و امکانات موجود در آن نیز به پای ویلاها نمی‌رسد. مثلا در برخی از اقامتگاه‌ها تخت وجود ندارد و همه به صورت کف خواب ارائه می‌شود. یا ممکن است حیاط به صورت اشتراکی میان چند گروه مسافر استفاده شود. به طور معمول تمامی امکانات آشپزی در پایین‌ترین حد ممکن ارائه می‌گردد و خبری از تفریحاتی چون فوتبال دستی و میز پینگ پونگ و مواردی از این قبیل نیست.

 مزایای اجاره ویلا در شهریار

شما با اجاره خانه ویلایی در شهریار مزایای زیادی نسبت به دیگر گزینه‌ها خواهید داشت. یکی از این مزیت‌ها همین مدت زمان کم برای رسیدن و بازگشن از شهریار به تهران است. دیگر لازم نیست چندین ساعت تا شمال کشور در راه باشید تا در طبیعت خوش بگذرانید و خستگی کل هفته را به در کنید. شما به راحتی با اجاره ویلا در شهریار در کمتر از یک ساعت به مقصد خود می‌رسید و صبح روز شنبه بدون استرس و نگرانی در سر کار خود حاضر خواهید بود. فاصله اندک شهریار تا تهران باعث شده تا برخی از مسافران آن را از جاهای دیدنی تهران به حساب بیاورند.

از دیگر مزایای اجاره ویلا شهریار می‌توان به امکان اقامت به صورت گروهی در خانه اشاره کرد. اگر با دوستان خود به صورت گروهی به شهریار سفر می‌کنید و دوست دارید کل تعطیلات را در کنار یکدیگر بگذرانید، حتما ویلا اجاره کنید. ویلاهای موجود در این منطقه به دلیل ظرفیت نسبتا بالایی که دارند بین 2 تا 5 خانواده را میزبانی‌ می‌‌کنند و شما می‌توانید با دوستان خود در عین داشتن حریم شخصی کافی، دورهمی خوبی طولانی مدت‌تری داشته باشید.

اگر تمایل دارید تعطیلات خود را خیلی لوکس و لاکچری بگذرانید و احساس زندگی کردن در یک محیط بسیار شیک را داشته باشید ما به شما اجاره ویلا لوکس در شهریار را پیشنهاد می‌کنیم. هیچ کس دست رد به بتواند مثل افراد ثروتمند تفریح کند و وقت بگذراند نمی‌زند. شما می‌توانید در منطقه شهریار ویلاهای بسیار لوکسی داشته باشید که شاید تا به حال تجربه اقامت در آن را نداشته‌اید.

شاید به خود بگویید که اقامت در ویلاهای لوکس و لاکچری هزینه‌های سرسام آور زیادی دارد اما از آنجا که ظرفیت ویلاها بالاست، می‌توانید با سفر گروهی هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. این مساله یکی از مزیت‌های انتخاب ویلاست چرا که معمولا در اقامتگاه شهریار ظرفیت‌ها بسیار پایین است و امکان اجاره آن به صورت گروهی وجود ندارد.

با اجاره ویلا شما بسیاری از محدودیت‌هایی که در اقامتگاه شهریار اعمال می‌شود را نخواهید داشت. به عنوان مثال می‌توانید تا نیمه‌های شب در باغ ویلا دور یکدیگر جمع شوید، آتش روشن کنید و خوش بگذرانید. چرا که سروصدای شما مزاحمتی برای دیگران به وجود نمی‌آورد و کاملا راحت هستید. البته بهتر است پیش از اجاره ویلا درباره برگزاری مهمانی در ویلا با صاحب آن صحبت کنید. در هر صورت این مزیت به هیچ عنوان شامل اقامتگاه‌ها نمی‌شود و مسافران در این ملک‌ها موظف به رعایت سکوت هستند.

 بهترین زمان برای سفر به شهریار

هر 4 فصل در شهر شهریار از زیبایی‌های منحصر به فرد خودش برخوردار است و به راحتی نمی‌توان گفته که بهترین زمان سفر برای سفر به شهریار کدام فصل است. این مساله خیلی سلیقه‌ای است و بستگی به این موضوع دارد که شما کدام فصل را بیشتر دوست دارید. فصل زیبای بهار، فصل زنده شدن دوباره درختان و گیاهان قلمداد می‌شود و تماشای شکوفه‌ها و جوانه‌های کوچک می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

فصل تابستان نیز با آن هوای خنک و باصفا و درختان انبوه و سرسبزش می‌تواند هر روح خسته را صیقل دهد. فصل پاییز که به فصل عشاق مشهور است، درختان را هزار رنگ می‌کند و تا فصل زمستان تمام برگ‌های زرد و نارنجی‌اش به زمین می‌ریزد. بارش برف و باران هم باغ‌های شهریار را بسیار زیبا و سفید پوش می‌کند و تماشایش چشمان هر بیننده را نوازش خواهد کرد.

با این اوصاف اکثر مسافران تمایل دارند در فصل بهار و تابستان به شهریار سفر کنند. البته فصل پاییز نیز زیبایی و محبوبیت خاص خود را دارد اما ممکن است به مزاق افرادی که سرمای پاییز و زمستان را دوست ندارد خوش نیاید. از آنجا که برخی از افراد به شهریار سفر می‌کنند تا تنها اوقات خوشی را داشته باشند و وقت گذرانی در طبیعت برایشان خیلی مهم نیست، در فصول زمستان و پاییز نیز در این منطقه مسافران زیادی دیده می‌شود که وقت کمتری را در طبیعت می‌گذرانند و بیشتر اوقات خود را با تفریحات داخل ویلا به سر می‌کنند.

بهترین زمان برای اجاره ویلا در شهریار

بهترین زمان برای سفر به شهریار (عکس: محمود انصاری)

 سوالات متداول در مورد اجاره ویلا در شهریار

  • چگونه می‌توانیم در شهر شهریار ویلایی با قیمت مناسب اجاره کنیم؟ شما می‌توانید با مشخص کردن بودجه و زمان سفر خود در سایت ایرانگرد ویلاهای بسیار لوکس و شیکی با کمترین قیمت پیشنهادی، اجاره کنید. مشاوران ایرانگرد می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از وجود امکانات داخل ویلا مطمئن شوید.
  • آیا ویلاهای استخردار در شهریار پیدا می‌شود؟ بله، اکثر ویلاهای لوکس شهریار، دارای استخر سرپوشیده یا سرباز هستند و شما می‌توانید پیش از اجاره از نوع استخر موجود در ویلا مطمئن شوید. حتی برخی از استخرها با آب گرم هستند تا امکان استفاده از این امکانات در فصول سرد سال نیز ممکن شود.
  • در چه زمانی قیمت ویلاهای شهریار کمتر است؟ قیمت اجاره ویلا در شهریار در فصول سرد سال و روزهای غیر تعطیل در کمترین حالت خود قرار دارد. برای پیدا کردن کمترین قیمت بهتر است روزهای دیگر را نیز چک کنید و تنها در تاریخ موردنظرتان به دنبال کمترین قیمت نباشید.

یکی از تفریحاتی که جوانان و خانواده‌ها برای روزهای تعطیل خود دارند، سفر به شهریار و گذراندن وقت خود در آب و هوای عالی آن است. شما می‌توانید با صرف هزینه و وقت کمتر تجربه بسیاری خوبی در طبیعت سرسبز شهریار داشته باشید و اوقات خوبی را با عزیزانتان سپری کنید. ابن شهر مقصدی مناسب برای تور یک روزه از تهران محسوب می‌شود.

آیا شما تا به حال تجربه اجاره ویلا در شهریار داشته‌اید؟ نظر شما درباره گذراندن تعطیلات در این منطقه چیست؟ فراموش نکنید که نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۸۳ از ۵ – ۲ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. رها پاسخ

    من در تهران زندگی می‌کنم و به‌خاطر آلودگی هوا آخر هفته‌ها بیشتر به شهریار میرم و ویلا اجاره می‌کنم تا از هوای خوب شهریار لذت ببرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد