تور قشم از مشهد: خرید تور مشهد قشم هوایی و زمینی با تخفیف

تور قشم از مشهد

هر ساله بیشتر گردشگران از گوشه و کنار ایران به جزیره با ابهت قشم می‌روند. در این میان بسیاری از افراد تمایل دارند که با تور به قشم سفر کنند. تورهای زیادی در سراسر ایران هستند که به قشم می‌روند. یکی از این تورها، تور قشم از مشهد است. اگر شما هم می‌خواهید از نحوه رزرو تور مشهد به قشم، انواع تور قشم و بهترین زمان سفر به قشم و… اطلاعات پیدا کنید در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه تور قشم از مشهد را رزرو کنیم؟

ابتدا بهتر است بدانید که تور مشهد قشم شامل انواع مختلفی از قبیل تور هوایی، تور زمینی و ریلی می‌شود و به معنای سفر گروهی نیست.

برای رزرو تور مشهد قشم، ابتدا کافیست لیستی از انواع تورهای قشم را تهیه کنید. بعد به مقایسه و بررسی آنها بپردازید در نهایت بعد از بررسی و جستجو، می‌توانید تور مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق سایت‌های آنلاین رزرو تور، اقدام به رزرو تور مدنظرتان کنید.

گفتنی است که به هنگام رزرو تور داخلی حتما قیمت‌های آنها را مدنظر قرار دهید، تا به هنگام رزرو مناسب‌ترین تور با بهترین قیمت را انتخاب کنید. همچنین برای رفتن به قشم، گزینه‌های مختلفی مانند تور قشم با قطار از مشهد، تور قشم زمینی از مشهد و… وجود دارد که در ادامه برای شما خواهیم گفت.

تور مشهد به قشم

تور مسافرتی مشهد قشم

تور قشم از مشهد با قطار

تور قشم از مشهد با قطار معمولا جزو انتخاب‌های اول مسافران قشم محسوب می‌شود و طرفداران سرسختی دارد. تور به وسیله قطار، مزیت‌های زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تور ریلی قشم از مشهد این است که دیگر محدودیت وسیله و بار برایتان وجود ندارد. در واقع هر چه قدر که وسایل اضافه داشته باشید و بخواهید از قشم با خودتان برگردانید، هزینه بار اضافه برایتان نمی‌زنند.

از دیگر مزیت‌های سفر با قطار به قشم، هزینه کم سفر است. در واقع سفر با قطار، نسبت به سفر با هواپیما هزینه کمتری دارد. اما اگر این نوع تور را انتخاب کنید، مدت زمان زیادی در مسیر هستید تا به جزیره زیبای قشم برسید.

همچنین مسیر تور ریلی قشم از مشهد به این صورت است که ابتدا با قطار به بندرعباس می‌روید و بعد از آنجا با کشتی یا لنج به جزیره زیبای قشم می‌رسید. قطارهای جوپار، رجا، غزال و… هم از جمله قطارهایی هستند که به بندرعباس می‌روند.

تور مشهد قشم با قطار

تور مشهد

تور قشم زمینی از مشهد

تور قشم زمینی از مشهد در مقایسه با تور ریلی قشم شاید گزینه خوبی نباشد. زیرا هم زمان رسیدن به قشم زیاد است و هم اینکه هزینه زیادی دارد. همچنین برای رسیدن به قشم، باید ابتدا با خودروی شخصی یا اتوبوس به بندرعباس بروید و بعد از آنجا با کشتی مخصوص به جزیره برسید.

البته یکی از مزایای تور قشم زمینی از مشهد این است که می‌توانید در هر مکانی توقف کرده و استراحت کنید. همچنین در حین مسیر رسیدن به قشم، می‌توانید از دیگر جاذبه‌های گردشگری ایران هم دیدن کنید.

تفاوت تور مشهد قشم لحظه آخری با تور عادی و چارتری

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که تور عادی، تور چارتری و لحظه آخری چیست و چه تفاوت‌هایی با همدیگر دارند. پس بیایید با هم نگاهی به تعریف این گونه تورها بیندازیم.

  • تور استاندارد: تور استاندارد یا عادی، توری است که بلیط با قیمت معقولی دارد و بیشتر در زمان‌های پیک سفر مانند نوروز به فروش می‌رسد. برای مثال تور با قطار یا هواپیما، قیمت بسیار بالایی در مقایسه با یک تور چارتر و لحظه آخری دارد.
  • تور چارتر: تور چارتری، توری است که شخصی یا آژانس گردشگری، از قبل تعدادی ظرفیت مشخص شده را رزرو می‌کند و با قیمت کمتر از تور عادی به فروش می‌رساند. برای مثال چارتر تور مشهد قشم با قطار، بسیار ارزان‌تر از تور عادی است.
  • تور لحظه آخری: به توری که چارتر کننده در لحظه‌های آخر سفر، تعدادی از بلیط‌های باقی مانده سفر را با قیمت کمتر به فروش می‌رساند تور لحظه آخری می‌گویند. بهتر است بدانید که بیشتر مسافران، از چارتر تور مشهد قشم با قطار و لحظه آخری استفاده می‌کنند.

تفاوت تور لحظه آخری این است که هزینه بسیار کمتری در مقابل تور چارتر و عادی دارد. همچنین امروزه بسیاری از گردشگران طرفدار سرسخت و محبوب تور لحظه آخری قشم از مشهد هستند. در نهایت اگر می‌خواهید سفری مقرون به صرفه و با کیفیت داشته باشید، توصیه می‌کنیم چارتر تور مشهد قشم با قطار را به صورت لحظه آخری خریداری کنید.

راهنمای سفر به قشم - تور قشم از مشهد

جزیره قشم

چگونه تور قشم از مشهد را ارزان رزرو کنیم؟

اکنون که در مورد انواع تورهای مشهد می‌دانید؛ شاید از خودتان بپرسید که چگونه می‌شود تور را با قیمت کم رزرو کرد. پس بیایید باهم نگاهی به نکاتی در جهت ارزان رزرو کردن تور قشم بیندازیم:

  • امکانات هر تور را قبل از رزرو حتما مدنظر قرار دهید. برای مثال تور مشهد قشم با قطار، هزینه کمتری با تور مشهد به قشم با هواپیما دارد. همچنین امکانات هر نوع تور متفاوت است.
  • محل‌های اقامتی هر نوع از تورها را در نظر داشته باشید. برای مثال شاید محل اقامت تور قشم زمینی از مشهد، اقامتگاه باشد و قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر انواع تورها که برای اسکان بهترین هتل قشم را انتخاب می‌کنند داشته باشد.
  • لیست سایت‌های ارائه دهنده تورها را، قبل از رزرو برای خود حتما آماده کنید. با این کار می‌توانید به تصمیم‌گیری سریع‌تری در رزرو ارزان تور برسید.
  • سعی کنید تورهای مدنظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. زیرا قیمت کمتری نسبت در مقایسه با خرید حضوری دارند.
  • به زمان سفر و خرید تور حتما توجه کنید. زیرا تور ریلی قشم از مشهد در زمان‌های تعطیلات بسیار گران‌تر از روزهای دیگر است.
  • چارتر تور مشهد قشم با قطار، قیمت ارزان‌تری نسبت به تور عادی دارد. از همین رو اگر برایتان زمان سفر مهم نیست، پیشنهاد می‌کنیم تا لحظه‌های آخر سفر صبر کنید، تا بتوانید تور قشم را به صورت لحظه آخری تهیه کنید.

سفر با تور مشهد قشم چه مزایایی دارد؟

سفر با تور مشهد قشم مزایای ویژه‌ای دارد که اگر یکبار با تور به قشم سفر کنید و متوجه مزایای آن شوید؛ برای چندین بار دیگر هم دلتان می‌خواهد که با تور ریلی قشم از مشهد به دیگر جاهای دیدنی ایران هم بروید. در ادامه یک سری از این مزایا را معرفی می‌کنیم.

  • سفر با تور قشم هزینه کمتری نسبت به سفر شخصی دارد.
  • امنیت سفر با تور مشهد به قشم با قطار بسیار بالاست.
  • تور ریلی قشم مشهد، لیدر مخصوص تور دارد و در سفر به قشم شما را می‌تواند راهنمایی کند.
  • اگر با تور قشم سفر کنید؛ دیگر برای حمل وسیله‌ها و بار اضافی نگرانی ندارید.
  • هزینه‌های سفر با چارتر تور مشهد به قشم با قطار، نسبت به سفر شخصی بسیار کم است.
  • سفر با تور باعث می‌شود تا از جاذبه‌های کمتر دیده شده قشم هم دیدن کنید.
  • امکانات و خدمات سفر با چارتر تور قشم از مشهد بسیار بالاست و بیشتر مسافران از خدمات آنها راضی هستند.
  • اگر با تور به قشم سفر کنید؛ از کوپن‌های تخفیف مراکز معروف قشم هم بهره‌مند می‌شوید.

چه زمانی تور قشم از مشهد را بخریم؟

اگر جزو افرادی هستید که تمایل دارند در زمان تعطیلات به قشم بروند. پس در این زمان‌ها توصیه به خرید تور نمی‌کنیم. زیرا در این زمان‌ها بسیاری از افراد به مسافرت و قشم می‌روند.

از این رو اگر زمان سفر برایتان مهم نیست و می‌توانید در هر زمانی به سفر بروید، توصیه می‌کنیم تور قشم را در زمان‌های غیر تعطیلات و روزهای اول هفته یا وسط هفته تهیه کنید، تا بتوانید سفری ارزان‌تر داشته باشید. همچنین در این مواقع جمعیت مسافران تور بسیار کم است و می‌توانید سفری لذت بخش همراه با آرامش را تجربه کنید.

سفر به قشم

قشم

بهترین زمان سفر به جزیره قشم

همانطور که می‌دانید قشم در جنوب کشور قرار دارد. به همین جهت در فصل تابستان آب و هوایی بسیار گرم و مرطوب دارد؛ اما در فصل زمستان و پاییز آب و هوای تقریبا خوبی دارد. از همین رو برای سفر به قشم بهترین زمان؛ فصل زمستان و اوایل بهار است. زیرا آب و هوای خوبی دارد و تقریبا بسیاری از مسافران در این زمان‌ها به سفر می‌روند.

اما باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سفر به قشم در فصل زمستان و بهار، با تور مشهد به قشم قیمت بالایی دارد؛ اما اگر اوایل فصل تابستان و آخرای فصل بهار به قشم بروید، شاید بتوانید تور قشم را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

چرا قشم مقصدی مطلوب برای سفر است؟

قشم جزیره منحصر به فردی در ایران است. سالانه بنابر دلایل مختلف از جمله بازدید از جاهای دیدنی قشم بسیاری از گردشگران به این جزیره سفر می‌کنند و باعث شده قشم مقصدی مطلوب برای سفر محسوب شود. در ادامه بیایید نگاهی به این دلایل بیندازیم:

  1. امکان بازدید از دیگر جزیره‌های خلیج فارس: با رفتن به جزیره قشم می‌توانید به راحتی به جزیره هرمز، هنگام، کیش و… هم بروید، تا از جاهای دیدنی این جزیره‌ها هم دیدن کنید و سفری لذت بخش را تجربه کنید. همچنین تجربه لنج سواری در دریای زیبای خلیج فارس را هم دارید.
  2. جاذبه‌های خاص مانند دره ستارگان قشم، جزایر ناز قشم و جنگل حرا: پوشش گیاهی‌های خاص مانند حرا و چندل فقط در جنگل حرا قشم وجود دارد که درختان آن در میان آب قرار دارند. از همین رو منظره جنگل را بسیار رویایی و جذاب کرده است. همچنین دیدن دره ستارگان هر بیننده‌ای را شاد و سرزنده می‌کند. این جاذبه‌های خاص و ثبت شده در یونسکو را تنها در قشم می‌توانید نظاره کنید. به همین جهت قشم مقصدی مطلوب برای سفر محسوب می‌شود.

    دره ستارگان قشم

    دره ستاره ها (عکس: امیر فاطمی)

  3. مراکز خرید معروف و ارزان: از دیگر دلایل سفر به قشم، داشتن مراکز خرید مطلوب و ارزان قیمت است. مرکز خرید درگهان و بازار سنتی قشم، آنقدر اجناس مطلوب با قیمت‌های مناسبی دارند که دل هر گردشگری را می‌برند. همچنین مراکز خرید سیتی سنتر از جمله مرکز خریدهای معروف قشم به شمار می‌آید. با سفر به قشم می‌توانید سوغاتی‌های معروف این جزیره را برای خود و دوستانتان تهیه کنید.
  4. لنج‌های ثبت شده در میراث فرهنگی: سفر همراه با تور مشهد قشم باعث می‌شود که لنج‌های چوبی را هم از نزدیک تماشا کنید. خوب است بدانید که این لنج‌ها در ثبت میراث فرهنگی هستند. ساعت‌ها می‌توانید به تماشای رنگ‌های زیبا و منظم آنها بنشیند و آرامشی عمیق دریافت کنید. در کنار بازدید از این لنج‌ها می‌توانید از تفریحات آبی قشم نیز لذت ببرید.
  5. تجربه اقامت در خانه‌های محلی: اگر با تور مشهد قشم همراه شوید، می‌توانید تجربه اقامت در خانه‌های محلی و روستایی قشم را داشته باشید. حتی یک روز سبک زندگی آنها را می‌توانید لمس و تجربه کنید و مانند آنها لباس بپوشید و به کارهای روزانه بپردازید. همچنین چشیدن غذاهای سنتی قشم آنقدر دلنشین است که شکم‌گردی لذت بخشی را برای شما می‌سازد.
  6. وجود دلفین‌ها در جزیره: با سفر به قشم می‌توانید دلفین‌های بانمک خلیج فارس را از نزدیک ببینید و از شور و نشاط آنها، شما هم ذوق زده شوید. زمانی که دلفین‌ها را از نزدیک تماشا کردید، توصیه می‌کنیم به تماشای‌ بازی‌های شیطنت‌آمیز آنها هم بنشینید تا سفر به قشم برایتان به شکل دلنشینی ثبت شود.
  7. آشنا شدن با مردم و توریست‌های خارجی: از آنجایی که قشم جزیره‌ای منحصر به فرد و منطقه‌ای آزاد است. بسیاری از توریست‌های خارجی هم هر ساله به این جزیره می‌آیند. به همین جهت می‌توانید از نزدیک با آنها آشنا شده و همکلام شوید. همچنین می‌توانید با مردمان مهمان نواز قشم آشنا شوید و در خانه‌های آنها اقامت داشته باشید.
  8. تجربه ماهیگیری در آب‌های خلیج فارس: اگر با تور ریلی قشم از مشهد همراه شوید، باید سوار لنج در بندرعباس شده تا به قشم برسید. از این رو در حین مسیر قشم با لنج، می‌توانید آموزش ماهیگیری از ناخدا را یاد بگیرید و با دستان خودتان، ماهی‌های جنوب را از آب‌های شفاف خلیج فارس صید کنید. بعد از صید هم می‌توانید آنها را در منقل کباب کنید و لذت چشیدن آنها را داشته باشید.

سوالات متداول برای تور قشم از مشهد

  1. تفاوت تور لحظه آخری با تور عادی چیست؟
    در تور لحظه آخری برای پر شدن ظرفیت تور بسته به امکانات تور، نوع هتل و نوع وسیله نقلیه قیمت بین 20 تا 50 درصد از تور عادی ارزان‌تر می‌شود. حتی ممکن است چند ساعت تا زمان حرکت، تا 70 درصد نیز تخفیف به تور تعلق گیرد.
  2. چه زمانی برای خرید تور ارزان قشم مناسب است؟
    در صورتی که زمان سفر برای شما مهم نباشد خرید تور به صورت چارتری می‌تواند هزینه‌ی مناسبی داشته باشد. در غیر این صورت باید در انتخاب محل اقامت، مدت زمان اقامت و امکانات تور دقت کنید.
  3. بهترین راه خرید تور مشهد قشم چیست؟
    بهترین راه خرید انواع تور مشهد قشم این است که به جای مراجعه حضوری به سایت‌های اینترنتی فروش تور سر بزنید. زیرا با خرید اینترنتی تور این امکان را خواهید داشت که امکانات، شرایط و قیمت تورهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و تور مورد نظرتان را خریداری کنید.

اکنون که در مورد تور مشهد قشم، مزایا و نحوه رزرو تور می‌دانید. هر زمانی که تمایل داشته باشید، می‌توانید برنامه خودتان را برای سفر به قشم آماده کنید. توصیه می‌کنیم با یکی از تورهای قشم از مشهد همراه شوید تا لحظات خوشی را کنار دیگران تجربه کنید. اگر تجربه استفاده از تورهای زمینی، هوایی، ریلی و چارتر تور قشم از مشهد با قطار را داشته‌اید؛ لطفا نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۴۷ از ۵ – ۸ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. علی پاسخ

    من مغازه‌دار هستم و جنس از قشم میارم و به‌خاطر همین تور قشم را با قطار ترجیح میدم برم، چون هر چقدر بار داشته باشی مانعی نداره و هزینه تور هم کمتر در میاد.

  2. ثریا پاسخ

    از مطالبی که در مورد تور قشم از مشهد گذاشتید، ممنونم من اصلاً نمی‌دونستم از مشهد به قشم تور برگزار میشه. تور عادی هست یا چارتر؟

    1. مریم پاسخ

      من از مشهد، همیشه تور چارتر به قشم می‌گیرم. چون قیمتش تقریباً نصف می‌یفته و خیلی با صرفه هست. اما یکبار در تعطیلات تور مشهد به قشم را خریداری کردم. به همین خاطر، مجبور شدم تور عادی را خریداری کنم.

  3. mehri پاسخ

    من تور قشم از مشهد را یک‌بار با اتوبوس رفتم. اما راه خیلی طولانی بود و این دفعه تصمیم دارم با قطار این سفر را تجربه کنم.تنها خوبی که تور زمینی داره، اینه‌که در طول راه وای میسه و می‌تونی استراحت کنی.

  4. فرهاد پاسخ

    من با قطار از مشهد به قشم رفتم، توی راه خیلی منظره‌های دیدنی قشنگی هست. پیشنهاد میدم، به‌بار با تور ریلی این سفر را تجربه کنید. اول با قطار به بندرعباس و بعد هم با کشتی به قشم رفتم.

  5. farnaz پاسخ

    من عاشق سفر به جزیره قشم هستم، به‌خاطر همین سالی یکی دو بار به‌این جزیره سفر می‌کنم. اما نمی‌دونستم از مشهد هم تور قشم برگزار میشه. این دفعه که بلیط می‌خواستم بگیرم، بهم پیشنهاد تور قشم را دادند.?

  6. سرور پاسخ

    من اهل مشهد هستم و با تور به قشم سفر کردم، تور هوایی قشم از مشهد خیلی خوبه. هم ارزون‌تر حساب میشه و هم خدماتش بیشتر هست.

  7. صادق پاسخ

    چقدر خوبه که از مشهد به قشم تور گذاشتند. منم از سفر و خدمات با تور بیشتر رضایت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد