تور کیش از اصفهان: خرید تور اصفهان کیش هوایی و زمینی با بهترین قیمت

تور کیش از اصفهان

جزیره رویایی کیش جزو مقاصدی است که به سادگی نمی‌توان از دیدن آن گذشت. سالانه تورهای زیادی از مبداهای مختلف در کشور رهسپار این جزیره هستند تا جاهای دیدنی کیش را ببینند. از محبوب‌ترین انواع تور کیش با ناهار و شام یا فولبرد، تور کیش از اصفهان و تور کیش از مشهد است. آیا از پکیج تور کیش از اصفهان و عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور آگاهی دارید؟ اگر پاسختان مثبت نیست. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید، تا بیشتر در مورد تور اصفهان کیش و نحوه رزرو آن اطلاعات پیدا کنیم.

با توجه به متغیر بودن هزینه‌ها برای اطلاعات دقیق از قیمت‌ها تماس بگیرید. (آخرین بروزرسانی 30 آبان ماه 1400)
02161169611 (کانتر فروش تور کیش)
هتل‌ هواپیمایی خدمات تاریخ رفت هزینه سفر
ترنج *****
(جاده جهان)
زاگرس- کیش ایر صبحانه، ناهار
ترانسفر فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
71،400،000 ریال
داریوش *****
(جاده جهان)
زاگرس- کیش ایر صبحانه
استقبال فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
62،800،000 ریال
شایان *****
(میدان ساحل)
زاگرس- کیش ایر صبحانه
استقبال فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
53،000،000 ریال
ویدا *****
(رو به روی بازار ونوس)
زاگرس- کیش ایر صبحانه
استقبال فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
36،900،000 ریال
کوروش *****
(میدان پردیس)
زاگرس- کیش ایر صبحانه
استقبال فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
35،700،000 ریال
میراژ *****
(بلوار دریا)
زاگرس- کیش ایر صبحانه
استقبال فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
43،400،000 ریال
آبادگران ***
(مقابل پردیس2)
زاگرس- کیش ایر صبحانه، ناهار
استقبال فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
35،000،000 ریال
آرامش ***
(نزدیک بازار زیتون)
زاگرس- کیش ایر صبحانه
استقبال فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
31،000،000 ریال

اطلاع از آخرین هزینه‌های سفر

تور کیش از اصفهان

کیش از مقاصد پر طرفدار گردشگران محسوب می‌شود. چرا که در این جزیره زیبا همه چیز دست به دست هم داده تا بهترین خاطرات سفر برای شما رقم بخورد. جزیره منحصر به فرد کیش از نظر زیبایی هیچ چیزی کم ندارد و هر کسی را محو تماشای خودش می‌کند. کیش مقصدی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند چند صباحی دل به دریا بسپارند و از تفریحات هیجان انگیز و منحصر به فرد آن لذت ببرند.

اگر بهترین فصل سفر به کیش را برای سفر خود انتخاب کنید می‌توانید از تفریحات کیش مانند غواصی، قایق سواری، پرواز بر فراز آب‌های خلیج فارس، موتورسواری و… لذت ببرید. برای لذت از سفر به کیش کافی است خود را به ساحل برسانید تا بتوانید تنی به آب بزنید و از گرمای دلنشین آفتاب جزیره لذت ببرید. اگر می‌خواهید دور تا دور جزیره را گشتی بزنید
می‌توانید با استفاده از یک موتور یا دوچرخه کرایه‌ای نوار ساحلی را در پیش بگیرید و جزیره را زیر پای خود داشته باشید.

تفریحات آبی کیش

پارک آبی اوشن کیش (عکس: عماد حسینی)

گرچه بزرگترین و البته مهمترین دارایی جزیره دریای بی‌کرانش است اما دیدنی‌های جزیره به دریا محدود نمی‌شود. اگر برای سفر به کیش برنامه ریزی می‌کنید حتما چند روزی میهمانش شوید تا نهایت استفاده را از زیبایی‌هایش ببرید. خالی از لطف نیست که دراین قسمت نگاهی گذار به برخی از تفریحات کیش بیندازیم. تفریحاتی که بی‌گمان به هوایشان چمدان می‌بندید و راهی کیش زیبا خواهید شد.

امروزه خیلی از ما رفتن به کیش را با تور ترجیح می‌دهیم. زیرا هم قیمت کمتری در مقابل سفر انفرادی دارد، هم اینکه همراه با تور می‌شود جاهای کمتر شناخته شده کیش را کشف کرد.

تور جزیره کیش از مبدا اصفهان در میان اهالی اصفهان طرفداران زیادی دارد. بد نیست بدانید که پکیج تور کیش از اصفهان در مقابل تورهای دیگر بسیار به صرفه‌تر است. زیرا پکیج تور اصفهان، اقامت در هتل‌های معروف کیش، گشت و گذار در جاهای دیدنی کیش مانند کشتی آکواریوم کیش را شامل می‌شود.

هتل‌هایی که در این تورها برای اقامت وجود دارند شامل هتل شایلی، هتل پانوراما، هتل شایان، هتل صدف، هتل داریوش، هتل پانیذ، هتل ترنج، هتل خاتم، هتل سیمرغ، هتل ققنوس، هتل جام جم، هتل شباویز، هتل گلدیس و… هستند.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش (عکس: نسیم)

امکانات این هتل‌ها نیز شامل صبحانه به صورت رایگان، اینترنت با سرعت بالا، اتاق‌های لوکس همراه با تخت خواب، رستوران همراه با کافی‌شاپ، خدمات رایگان تور و بلیط، لابی‌های مجلل، تلویزیون، استخر، سالن‌های ورزشی، بیلیارد و… هستند.

از میان هتل‌های ذکر شده، هتل ترنج بیشتر از دیگر هتل‌ها مورد توجه قرار گرفته است. زیرا این هتل روی آب قرار گرفته و به عقیده بسیاری از مسافران بهترین هتل کیش است. هتل ترنج از بالا به شکل بته جقه است و یک نماد اصیل ایرانی را درون خود جای داده است. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های دو تخته (دبل و تویین) و سوئیت‌های رو به دریا و رو به غروب را با امکاناتی مناسب رزرو کنید. پکیج این تور شامل وعده غذایی ناهار و شام نمی‌شود. فقط از وعده صبحانه موجود در هتل‎‌ها به طور رایگان می‌توانید استفاده کنید و خودتان باید به فکر ناهار و شام باشید.

بهترین هتل کیش

هتل ترنج کیش

برای ناهار یا شام نیز، می‌توانید با انتخاب تور کیش با ناهار و شام به رستوران‌های معروف کیش نظیر رستوران مادربزرگ، رستوران کوه نور، رستوران میرمهنا، رستوران فودلند، رستوران شاندیز، رستوران سنتی پویا و… بروید. ناگفته نماند که در این میان تور کیش از اصفهان با ناهار هم وجود دارد.

همچنین بد نیست بدانید که تورهای جزیره از مبدا اصفهان به صورت لحظه آخری و چارتری هم وجود دارد که قیمت کمتری در مقایسه با تورهای عادی دارد. از این رو انتخاب بسیاری از افراد اصفهان؛ تور کیش از اصفهان لحظه آخری است.

علاوه‌بر تور اصفهان کیش لحظه آخری و چارتری، تور کیش با ناهار و شام از مبدا اصفهان به صورت هوایی و زمینی هم وجود دارد. قیمت هر کدام از آنها با توجه به نوع ارائه خدمات متفاوت است.

بهترین فصل مسافرت به کیش

مسافرت به کیش

تور کیش از اصفهان زمینی

تور کیش از اصفهان زمینی، معمولا با ماشین‌های گروهی یا اتوبوس صورت می‌گیرد. ابتدا به بندرعباس می‌روید و بعد از آنجا از طریق لنج‌های موجود در بندرعباس، به جزیره بکر کیش می‌رسید. ناگفته نماند که تور اصفهان کیش زمینی، قیمت مناسب‌تری در مقایسه با تور هوایی دارد.

بد نیست بدانید که با تور جزیره از مبدا اصفهان به صورت زمینی؛ زمان و مسافت بیشتری در مقایسه با تور هوایی در سفر هستید؛ اما اگر می‌خواهید سفری ارزان داشته باشید، تور اصفهان کیش زمینی قطعا پیشنهاد می‌شود. خدمات این تور زمینی شامل رفت و برگشت به وسیله اتوبوس یا ماشین، گشت و گذار رایگان در جزیره، بلیط رفت و برگشت لنج در بندر عباس و… هستند.

خوب است بدانید که انواع تور اصفهان کیش با ناهار هم وجود دارد. اگر تمایل به رزرو تور کیش از اصفهان با ناهار را دارید؛ به هنگام رزرو تور، حتما این نکته را توجه داشته باشید که تور کیش با ناهار و شام به صورت فولبرد باشد. البته هزینه تور فولبرد بیشتر از تور عادی است.

ارزانترین فصل سفر به کیش

سفر به جزیره کیش

تور اصفهان کیش هوایی

علاوه بر تور زمینی کیش از اصفهان، تور هوایی هم وجود دارد که از جمله خدمات این گونه تورها می‌توانیم به صبحانه، ماشین رایگان جهت گشت و گذار در جزیره،  بلیط مناسب جهت رفت و برگشت و اقامت در هتل‌های پانیذ، پارمیدا، هلیا، کوروش و… اشاره کنیم.

معمولا بیشتر تورهای هوایی، به صورت چارتری هستند که به هیچ عنوان نمی‌توانید آنها را کنسل کنید. در نهایت خوب است بدانید که اگر کودکان زیر چهار سال دارید، هزینه تور برای آنها محاسبه نمی‌شود؛ اما برای کودکان بالای پنج سال، هزینه تور به طور کامل حساب می‌شود.

تور اصفهان کیش

تور اصفهان کیش هوایی

قیمت تور کیش از اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تور کیش از اصفهان یکی از سوال‌های اصلی هر مسافری به جزیره کیش است. پس بیایید به اتفاق هم نگاهی به عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور کیش از مبدا اصفهان بیندازیم:

  • اگر تور را به صورت لحظه آخری یا چارتری خریداری کنید، قیمت کمتری در مقایسه با تور عادی دارد.
  • خدمات انواع تورها بر روی قیمت تور بسیار تاثیرگذار هستند.
  • زمان سفر بر روی قیمت تورها بسیار تاثیرگذار است. پس اگر می‌توانید در زمان‌های تعطیل؛ خرید تور را انجام دهید که قیمت کمتری داشته باشد.
  • نوع هتل در سفر به کیش روی قیمت تور تاثیرگذار است. پس به هنگام رزرو تور، به نوع هتل اقامتی آنها توجه داشته باشید.
  • انواع تورها به صورت زمینی و هوایی بر روی قیمت تور تاثیرگذار هستند.
  • علاوه بر زمان سفر، مدت اقامت در جزیره کیش هم بسیار مهم است و روی قیمت تور تاثیر می‌گذارد.
  • مقصد سفر نیز بر روی قیمت تور تاثیرگذار است. به همین جهت تور جزیره از مبدا اصفهان قیمت مناسب‌تری در مقایسه با تور کیش از تهران دارد.
  • خرید تور به صورت آنلاین نسبت به خرید حضوری، قیمت کمتری دارد و روی قیمت تور بسیار تاثیرگذار است.
  • تور اصفهان کیش با ناهار، قیمت بیشتری نسبت به تور مسافرتی بدون ناهار دارد.
بهترین زمان سفر به کیش برای خرید - تور اصفهان کیش

سفر به کیش (عکس: اقتصاد آنلاین)

تفاوت تور لحظه آخری کیش از اصفهان با تور استاندارد

شاید برای شما هم تفاوت انواع تور از جمله تور لحظه آخری کیش، تور چارتری یا عادی سوال شده باشد. پس برای متوجه شدن تفاوت بین آنها؛ بیایید با هم نگاهی به تعریف اینگونه تورها بیندازیم.

  • تور عادی یا استاندارد: تور عادی یا استاندارد معمولا قیمت ثابتی دارد و تغییر نمی‌کند. اینگونه تورها را می‌توانید از طریق آژانس‌های هواپیمایی یا مسافرتی تهیه کنید. خرید این تورها، تا 24 ساعت قابل برگشت هستند و می‌توانید آنها را کنسل کنید.
  • تور چارتری: تور چارتر به این شکل است که یک شخص یا آژانس مسافرتی، تعدادی از ظرفیت تور را به صورت یکجا خریداری می‌کند و با قیمت کمتری به فروش می‌رساند. معمولا تورهای چارتر طرفدار بیشتری دارند. همچنین غیر قابل برگشت هستند و نمی‌توانید آنها را کنسل کنید.
  • تور اصفهان کیش لحظه آخری: شخص چارتر کننده در لحظات آخر، تعدادی از ظرفیت‌های باقی مانده تور را با قیمت کمتر از چارتر به فروش می‌رساند. به همین جهت قیمت تور لحظه آخری در مقایسه با تور چارتر بسیار به صرفه‌تر است. تور لحظه آخری نیز همانند تور چارتر، قابل برگشت و کنسلی نیست.

در بین بیشتر مردم تور کیش از اصفهان لحظه آخری و چارتر طرفدار دارد؛ اما اگر جزو افرادی هستید که هزینه سفر برایتان مهم نیست، می‌توانید از تور عادی استفاده کنید. البته ناگفته نماند که برای خرید تور لحظه آخری و چارتر، باید از قبل برنامه شخصی داشته باشید. چون زمان و قیمت اینگونه تورها هر لحظه در حال تغییر هستند.

دیدنی های کیش

ساحل مرجانی کیش (عکس: علی نوری)

نکات مهم هنگام رزرو تور اصفهان کیش

اگر قصد سفر به کیش از اصفهان را دارید به هنگام رزرو تور اصفهان کیش حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • رزرو تور را از طریق سایت‌های آنلاین معتبر خرید تور انجام دهید.
  • زمان رزرو تور را به امید خرید تورهای لحظه آخری یا چارتر، برای روزهای آخر نگذارید. زیرا ممکن است ظرفیت تورهای چارتر و لحظه آخری هم ظرفیتشان پر شود. پس حساب شده به رزرو تور بپردازید.
  • سابقه و نحوه خدمات تور را بسنجید و بعد اقدام به رزرو تور کنید.
  • درباره امنیت و بیمه تور حتما تحقیق کنید، تا مشکلی برایتان در سفر پیش نیاید.
  • در مورد لغو تور و کنسلی تور حتما اطلاعات پیدا کنید.
  • جزئیات تور را حتما مورد بررسی قرار دهید و بعد رزرو کنید. چون جزئیات و خدمات هر نوع تور متفاوت است.
  • اگر قیمت سفر برایتان مهم نیست؛ تورهای هوایی را برای سفر انتخاب کنید. زیرا زمان کمتری در سفر هستید.
  • مکان‌های اقامت تور کیش را مورد بررسی قرار دهید و از خدمات آنها آگاهی پیدا کنید.
  • مقاصد و جاذبه‌های گردشگری کیش را قبل از رزرو تور مورد بررسی قرار دهید، تا اگر در تور جاذبه دیدنی مورد علاقه شما موجود نبود؛ خودتان در کیش برنامه ریزی کرده و به آن بروید.

در نهایت زمانی که به کیش رفتید، حتما از جاهای دیدنی کیش نظیر کشتی یونانی، شهر تاریخی حریره، ساحل مرجان و… دیدن کنید. همچنین تجربه‌های بی‌نظیر غواصی، ماهیگیری، پرواز بر فراز آسمان، موتورسواری و… را حتما داشته باشید.

کشتی یونانی - تور اصفهان کیش

کشتی یونانی (عکس: ویکی پدیا)

رزرو تور اصفهان کیش با ایرانگرد

امروزه سایت‌های آنلاین زیادی برای رزرو تور از هر مبدا و مکانی وجود دارد. برای همین جهت رزرو تور اصفهان کیش، می‌توانید از سامانه خرید تور داخلی ایرانگرد استفاده کنید. خوب است بدانید که تورهای ایرانگرد مجهز به بیمه و بهترین خدمات در سفر هستند.

ایرانگرد سامانه معتبر و هوشمندی در زمینه رزرو تور، اجاره ویلا، اجاره سوئیت در کیش، هتل و… است. برای رزرو تور اصفهان کیش کافیست در فیلتر جستجوی سایت ایرانگرد، مبدا و تاریخ سفر را وارد کنید و بعد از نشان دادن تورها، پکیج تور اصفهان کیش را انتخاب کنید.

اگر تور جزیره از اصفهان را خریداری کردید و قصد کنسلی داشتید؛ جای نگرانی نیست، تورهای ایرانگرد را تا 24 ساعت بعد از خرید می‌توانید کنسل کنید. همه تورهای ایرانگرد از پشتیبانی و خدمات ویژه‌ای برخوردار هستند. علاوه‌بر خرید پکیج تور  می‌توانید تور قشم از مشهد، انواع تورهای طبیعت گردی، تور کویر، تور چابهار و… را هم تهیه کنید.

خرید تور - تور اصفهان کیش

خرید تور کیش ارزان

سوالات متداول برای تور اصفهان کیش

  1. تور چارتری چیست؟
    تور چارتری از جمله تورهایی است که امکان کنسل کردن آن وجود ندارد و اکثر تورهای هوایی به مقصد کیش تور چارتری است که هزینه تور کودکان زیر چهار سال رایگان می‌شود.
  2. تور کیش زمینی از شهر اصفهان به چه صورت است؟
    تور جزیره از اصفهان به صورت زمینی قیمت مناسب‌تری نسبت به تور هوایی دارد که معمولا با ماشین‌های گروهی یا اتوبوس صورت می‌گیرد.
  3. چه عواملی بر قیمت تور اصفهان کیش تاثیر می‌گذارد؟
    از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور اصفهان کیش می‌توان به مدت زمان سفر، مدت اقامت، نوع تور انتخابی از لحاظ هوایی و زمینی، خدمات تور و… اشاره کرد. علاوه بر این موارد تور لحظه آخری قیمت مناسب‌تری دارد.

در پایان سفرتان به کیش، به بازارهای تجاری کیش بروید و انواع لباس‌های شیک و مارک دار را برای خود و خانواده تهیه کنید. همچنین برای خرید صنایع دستی کیش، می‌توانید به بازار محلی عرب‌ها بروید و انواع لباس‌های محلی و صدف‌های رنگارنگ، صنایع دستی و… را تهیه کنید. اگر تجربه رفتن به کیش با انواع تورها را داشتید؛ لطفا تجربه‌های خود را با ما و دیگر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۶۵ از ۵ – ۱۰ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. مریم پاسخ

    من همیشه از اصفهان به کیش، تور چارتر بر میدارم. چون خدمات خوبی داره و گاهی اوقات به‌صورت فول‌برد هم هست که نهار و صبحانه به عهده تور میشه. فقط باید حواستون باشه که این تور به‌هیچ عنوان کنسلی نداره.

  2. ماهان پاسخ

    من برای خرید تور کیش از اصفهان، همیشه تور لحظه آخری را انتخاب می‌کنم. اگر می‌تونید وقت خودتون را تنظیم کنید تا با تور لحظه آخری به کیش سفر کنید، چون بعضی وقت‌ها قیمت تور 50 درصد تخفیف داره و خیلی ارزون‌تر حساب میشه??

  3. مائده پاسخ

    من عاشق سفر به جزیره کیش هستم. اما چون اصفهان زندگی می‌کنم فکر نمی‌کردم از اصفهان به کیش تور زمینی و هوایی برگزار میشه.

  4. فرنوش پاسخ

    من قبل از کرونا سالی چند بار به‌کیش با تور هوایی از اصفهان سفر می‌کنم. اصفهان چون جزء شهرهای بزرگ به‌حساب میاد، همیشه تور کیش داره و کیفیت تورهاش خوبه.

  5. مرضیه پاسخ

    من اهل اصفهان هستم و برای ماه عسل با تور به هتل ترنج رفتیم. پیشنهاد میدم حتماً با تور کیش به‌این هتل برید، چون خدمات خیلی خوبی در تور برگزار میشه و قیمت اتاق‌ها هم خیلی مناسب در میاد، ضمن آن‌که خدمات صبحانه و یک‌سری دیگه از خدماتش هم چون با تور میریند، رایگان حساب میشه

  6. سیمین پاسخ

    چقدر جالب من نمی‌دونستم تور کیش از اصفهان برگزار میشه به چه هتل‌هایی تور گذاشته میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد