تور لحظه آخری کیش از سراسر ایران + بیشترین تخفیف

تور لحظه آخری کیش

کیش یکی از جذابترین مقاصد گردشگری در ایران است و هر ساله بالغ بر دو میلیون نفر برای دیدن جاهای دیدنی کیش با تور کیش به این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است، سفر می‌کنند. اگر شما هم از مشتاقان سفر به این جزیره زیبا هستید و به دنبال تور داخلی با قیمت مناسب‌ می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم حواستان به تور لحظه آخری کیش باشد. اگر تا به حال از تورهای لحظه آخری استفاده نکرده‌اید، در این مطلب به شما خواهیم گفت که تور لحظه آخری با تورهای معمولی چه تفاوتی دارد؛ پس با ما همراه شوید تا پاسخ سوالات خود در مورد این تورها را بیابید.

با توجه به متغیر بودن هزینه‌ها برای اطلاعات دقیق از قیمت‌ها تماس بگیرید. (آخرین بروزرسانی 7 آذر ماه 1400)
02161169611 (کانتر فروش تور کیش)
هتل‌ هواپیمایی خدمات تاریخ رفت هزینه سفر
هتل پانیذ کیش ** کیش ایر-کیش ایر صبحانه 14/09/1400

3روز و 4 شب

18,800,000 ریال
هتل خاتم کیش ** آتا-کیش ایر صبحانه 07/09/1400

3 روز و 3 شب

20,700,000 ریال
هتل خاتم کیش ** تابان ایر- کاسپین صبحانه  12/09/1400

2 شب و 3 روز

20,600,000 ریال
هتل آپارتمان شباویز کیش تابان ایر- کیش ایر صبحانه  08/09/1400

2 شب و 3 روز

19,600,000ریال
هتل گلدیس *** تابان ایر- کیش ایر صبحانه  08/09/1400

2 شب و 3 روز

19,000,000 ریال

اطلاع از آخرین هزینه‌های سفر

تفاوت تور لحظه آخری کیش با تور استاندار کیش

اگر بخواهیم تور لحظه آخری را با تور استاندارد کیش مقایسه کنیم، می‎‌توان تور استاندارد را به فروش عادی و تور لحظه آخری را به حراج آخر فصل تشبیه کرد. تور لحظه آخری در واقع همان تور استاندار است که ظرفیت آن تا روزهای آخر تکمیل نشده است و ظرفیت‌های خالی با قیمت پایین‌تر به گردشگران پیشنهاد می‌شود. درست است که تور لحظه آخری ارزان‌تر است اما مسافران این تورها دیگر برای پرواز یا نوع هتل خود، انتخابی نخواهند داشت. آنها باید با توری که از قبل هتل و پرواز آن رزرو شده است، به سفر بروند.

آژانس‌های هواپیمایی و چارترکننده‌ها با تورهای لحظه آخری تلاش می‌کنند مانع ضرر مالی شوند. در خرید و فروش یک مثل است که می‌گوید فروش با سود کمتر، بهتر از ضرر است و ابتکار تورهای لحظه آخری کمک می‌کند تا ظرفیت‌های خالی تور که از قبل هزینه‌ آن‌ها پرداخت شده است، با سود کمتر تکمیل شوند. به این ترتیب کسانی که وقت آزاد داشته و منتظر قیمت مناسب برای سفر به کیش هستند با تورهای لحظه آخر می‌توانند اقدام به خرید تور کرده و به سفر بروند.

نکته قابل ذکر این است که تورهای لحظه آخری اغلب در مواقعی از سال تشکیل می‌شوند که پیک مسافر وجود ندارد. به همین علت در فصول گرم سال راحت‌تر می‌توان تور لحظه آخری کیش پیدا کرد. در ضمن یادتان باشد امکانات تور استاندارد با تور لحظه آخری تفاوتی ندارد.

ساحل کیش

ساحل جزیره کیش

مبدا اغلب تورهای لحظه آخری به مقصد کیش

تورهای لحظه آخری در همه نقاط کشور تشکیل می‌شود، اما مبدا اغلب تورهای لحظه آخری کیش شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد و اصفهان هستند. در زیر بیشتر در مورد تور لحظه آخری کیش از تهران، تور لحظه آخری کیش از مشهد و تور لحظه آخری کیش از اصفهان توضیح داده شده است.

تور لحظه آخری کیش از تهران

در شهرهای بزرگ مانند تهران به خاطر جمعیت زیاد و امکانات و شرایط بهتر، همواره تورهای زیادی برگذار شده و به تبع آن تورهای لحظه آخری بیشتری نیز تشکیل می‌شود. مخصوصا در ماه‌های خاصی از سال تور لحظه آخری کیش از تهران بیشتر از قبل پیشنهاد داده می‌شود و مسافران زیادی برای خرید آن داوطلب می‌شوند. اگر در تهران زندگی می‌کنید با مراجعه به سایت‌های آنلاین رزرو تور می‌توانید از تور کیش به صورت لحظه آخری و همچنین قیمت آنها مطلع شوید.

تور لحظه آخری کیش از مشهد

از آنجا که از مشهد به کیش پروازهای زیادی در جریان است، تور لحظه آخری کیش از مشهد نیز زیاد تشکیل می‌شود. هتل‌های کیش نیز در زمان‌هایی که متقاضی تور کیش از مشهد کم باشد، تورهای لحظه آخری با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهند. حتی در زمان‌هایی از سال که تور استاندارد مشهد به کیش متقاضی کافی دارد، باز هم ممکن است بتوانید از مشهد یک تور لحظه آخری به مقصد کیش بیابید.

پروازهای مشهد به مقصد کیش توسط شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر و سپهران به شکل چارتر انجام می‌شود و امکان رزرو چارتری برای این پروازها وجود دارد. معمولا تور لحظه آخری کیش از مشهد حدود 20 تا 50 درصد از تور استاندارد کیش به مشهد ارزان‌تر هستند.

تور لحظه آخری کیش از اصفهان

اصفهان نیز از جمله شهرهایی است که پروازهای زیادی برای تور کیش از اصفهان دارد، اما این پروازها به ندرت به شکل چارتری انجام می‌شوند و به همین علت پیدا کردن تور لحظه آخری کیش از اصفهان چندان ساده نیست. زمانی که هتل‌های کیش متقاضی کمی از مبدا اصفهان برای سفر به کیش داشته باشند، برگزار کنندگان تورها با ارائه تخفیف‌های زیاد تور لحظه آخری کیش از اصفهان ارائه می‌دهند. این تورهای لحظه آخری اغلب در زمان‌هایی از سال که مسافر به کیش کمتر است، مانند ماه رمضان و زمان امتحانات مدارس تشکیل می‌شوند.

تور کیش از اصفهان هوایی

تور کیش از اصفهان هوایی

قیمت تور لحظه آخری چقدر است؟

همانطور که اشاره شد قیمت تورهای لحظه آخری در مقایسه با تورهای استاندارد و عادی کمتر است. این کاهش قیمت اغلب بین 20 تا 50 درصد بوده و ممکن است در مواردی خاص که زمان کمی به پرواز مانده باشد، این تخفیف به 70 درصد نیز برسد. در واقع قیمت این تورها به عواملی چون هتل‌های مقصد، نوع پرواز یا وسیله نقلیه، خدماتی که در تور ارائه می‌شود، زمان سفر و اینکه چقدر به زمان حرکت مانده است، بستگی دارد.

بنابراین شرکت‌های هواپیمایی با ارائه تورهای لحظه آخری به سود کمتر قانع می‌شوند تا از ضرر مالی جلوگیری کنند. پس اگر می‌توانید در زمان کم برای سفر به کیش آماده شوید با خرید تورهای لحظه آخر در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

جزیره کیش

ساحل سیمرغ کیش

چرا با تور لحظه آخری کیش سفر کنیم؟

بسته به برنامه‌ریزی سفرتان، تورهای لحظه آخری ممکن است برای شما باصرفه و هیجان‌انگیز بوده یا مناسب نباشند. اگر برنامه‌ریزی شما برای سفر به گونه‌ای است که می‌توانید چند روزی سفرتان را زودتر یا دیرتر شروع کنید، ورهای لحظه آخری فرصت خوبی برای شما هستند. اما اگر برنامه سفرتان منعطف نیست این تورها چندان برای شما مناسب نخواهد بود. البته که این تورها مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ بیایید نگاهی به این معایب و محاسن بیندازیم.

مزایای تورهای لحظه آخری

مهمترین مزیت تور لحظه آخری قیمت مناسب آن است. شما می‌توانید در زمان‌های خلوت سال با خرید یک تور لحظه آخری بهترین هتل کیش را با قیمت کم‌تر رزرو نمایید. در واقع این تور با تور استاندارد از لحاظ کیفی تفاوتی ندارد و اگر آماده سفر باشید بهتر است فرصت را از دست ندهید.

تورهای ارزان‌تر کیش اغلب زودتر رزرو می‌شوند، چرا که سفر به کیش به خودی خود سفری نسبتا گران است و استفاده از تفریحات، صرف غذا در رستوران و خرید از پاساژها هزینه زیادی دارد و به همین علت اغلب افراد تورهای ارزانتر را خریداری می‌کنند. بنابراین اغلب برای تورهای گران‌تر یعنی هتل‌های 4 و 5 ستاره تورهای لحظه آخری تشکیل می‌شود. این فرصتی است که با قیمت کمتر سفری لوکس و با کیفیت را تجربه کنید.

جاهای دیدنی کیش

اسکله کیش (عکس: مسعود فخری)

معایب تورهای لحظه آخری

شاید مهمترین مشکل تورهای لحظه آخری این است که برای یک سفر لحظه آخری تنها یک یا دو روز یا حتی چند ساعت برای آماده شدن زمان دارید؛ در واقع بدون اینکه زمان زیادی برای برنامه‌ریزی سفر داشته باشید و بتوانید سر فرصت در مورد تورهای مختلف تحقیق کنید، باید به سرعت تور را خریداری نمایید. اگر هم از خرید خود پشیمان شوید مبلغی به شما بازگردانده نمی‌شود. از طرف دیگر گاهی و البته به ندرت اتفاق می‌افتد که تور لحظه آخری از لحاظ کیفیت غذا یا گشت‌های شهری از کیفیت پایین‌تری برخوردار باشند.

بهترین زمان سفر به کیش برای خرید

سفر به کیش (عکس: اقتصاد آنلاین)

چه زمانی تور لحظه آخری کیش را بخریم؟

کیش یک جزیره توریستی است که همه ساله افراد زیادی برای تفریح و خرید به این شهر زیبا سفر می‌کنند. آب و هوای کیش گرم و شرجی است و اگر در تابستان به این جزیره سفر کنید، ممکن است گرما و رطوبت هوا شما را آزار دهد. به همین دلیل اکثر گردشگران در فصول بهار، زمستان و پاییز به کیش سفر می‌کنند. بنابراین در بهترین فصل سفر به کیش تورهای کیش به احتمال بیشتری به صورت عادی و نه به صورت تور لحظه آخر، فروخته می‌شوند.

اگر بخواهید شانس بیشتری برای خرید تور لحظه آخری داشته باشید، باید منتظر این تورها در ماه‌های گرم سال، یعنی اوایل خرداد تا اواسط شهریور بمانید. از آنجا که عید نوروز و فصول پاییز و زمستان گردشگران زیادی به کیش سفر می‌کنند، بعد از تعطیلات نوروز نیز احتمال اینکه تور لحظه آخری به شما برسد بیشتر است. همچنین در ایام غیر از تعطیلات در روزهای اول هفته احتمال پیدا کردن تور لحظه آخری کیش زیادتر خواهد بود. پس در تابستان مخصوصا وسط هفته گوش به زنگ اعلام تورهای لحظه آخری باشید تا از تخفیف‌های زیاد هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی بهره ببرید.

بهترین فصل مسافرت به کیش

مسافرت به کیش

در سفر به کیش از کجا دیدن کنیم؟

کیش سرشار از جاذبه‌های گردشگری است و با سفر به کیش می‌توانید از زیبایی های طبیعی و تاریخی این نگین زیبای خلیج فارس لذت ببرید. علاوه بر آن جزیره کیش منطقه آزاد تجاری بوده و بازدید و خرید از مراکز تجاری آن بسیار لذت بخش و پرسود است. برخی از جاهای دیدنی کیش عبارتند از:

  1. کشتی یونانی: معروف‌ترین جاذبه دیدنی کیش کشتی یونانی است که در ساحل جزیره آرام گرفته است. این کشتی یونانی تاریخی به دلایلی نامعلوم در سالیان بسیار دور در ساحل کیش به گل نشسته است و امروزه گردشگران بسیاری از آن بازدید می‌کنند.

    دیدنی های کیش

    کشتی یونانی (عکس: آریان صیاد)

  2. پارک ساحلی مرجان‌ها: یکی از زیباترین سواحل کیش پارک ساحلی مرجان‌هاست. در این ساحل زیبا می‌توانید به تماشای غروب دل‌انگیز خورشید نشسته و سپس از بازار مرجان‌ها یادگاری‌ها و صنایع دستی زیبا بخرید. قدم زدن در این ساحل زیبا را هرگز فراموش نخواهید کرد.

    دیدنی های کیش

    ساحل مرجانی کیش (عکس: علی نوری)

  3. شهر حریره: قدمت شهر باستانی حریره به 800 سال پیش بازمی‌گردد. این شهر کهن در گذشته پرجمعیت و پررونق بوده است و امروزه بقایایی که از این شهر باقی است، از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کیش به شمار می‌رود.

    دیدنی های کیش

    شهر باستانی حریره (عکس: علی موسوی)

  4. شهر زیرزمینی کاریز: کاریز کیش قناتی قدیمی با ارتفاع 45 متر است. این قنات به شهری زیرزمینی راه دارد که دنیایی پر رمز و راز و جذاب است. بازدید از این مکان جذاب را از دست ندهید.

    جاهای دیدنی کیش

    شهر زیرزمینی کاریز (عکس: مهدی)

  5. پارک دلفین‌ها: پارک دلفین‌های کیش یک مجموعه بزرگ است که استخر دلفین‌ها، شیرهای دریایی و نهنگ‌ها در آن قرار دارد. علاوه بر تماشای این حیوانات دریایی در این مجموعه می‌توان شاهد زیبایی باغ پروانه‌ها، باغ پرندگان، باغ ارکیده و کاکتوس بود. تماشای دلفین‌ها در این پارک بسیار دلچسب و خاطره‌انگیز است.

    تفریحات جزیره کیش

    پارک دلفین‌های کیش

  6. درخت سبز: در شمال کیش و در دره پرتغالی‌ها یک درخت قدیمی و شگفت‌انگیز با قدمتی 600 ساله وجود دارد که به آن درخت انجیر معابد یا لور نیز گفته می‌شود. یکی از شگفتی‌های این درخت کهنسال سرسبزی آن است. برخی از بومیان این درخت را مقدس دانسته و باور دارند که می‌توان به آن برای رفع حاجت دخیل بست.
  7. مرکز خرید دامون: یکی از مراکز خرید لوکس در جزیره کیش مرکز خرید دامون است که می‌توان اجناس برند و باکیفیتی در آن یافت. مغازه‌های شیک، اجناس با کیفیت و رستوران‌های مختلف، رفتن به این مرکز خرید را برایتان لذت بخش خواهد کرد.
  8. بازار مروارید: یکی دیگر از مراکز خرید معروف و محبوب در جزیره کیش بازار مروارید است که به سبک بناهای هخامنشی ساخته شده است. هر بخش از بازار مروارید را نیز با یک نام ایرانی نامگذاری کرده‌اند. در این بازار بزرگ همه نوع جنسی از پوشاک و لوازم آرایش گرفته تا لوازم خانگی به فروش می‌رسد.

از دیگر جاهای دیدنی و تفریحات کیش می‌توان به جزیره هندورابی، کشتی آکواریوم کیش، لاک‌پشت‌های آبی، پارک آبشار، پارک ساحلی سیمرغ، ساحل درختان نارگیل، روستای کهن باغو، پارک هنگام، آب انبار دو گنبد و پنج بادگیر کیش، خانه مردم‌شناسی بومیان، کاخ الیت، بوستان آهوان و بازار فرانسه اشاره کرد.

دیدنی های کیش

جزیره هندورابی (عکس: حمیدرضا)

سوالات متداول در مورد تورهای لحظه آخری جزیره

  1. مهمترین ویژگی تور لحظه آخری کیش چیست؟ تور لحظه آخری از تور استاندارد ارزانتر است و این مهمترین ویژگی آن است. همچنین با تور لحظه آخری کیش می‌توانید با قیمتی پایین‌تر از تورهای عادی در هتل‌های لوکس اقامت داشته باشید.
  2. تور لحظه آخری چقدر از تور عادی ارزان تر است؟ قیمت تورهای لحظه آخری به امکانات تور، نوع هتل و نوع وسیله نقلیه بستگی دارد و بین 20 تا 50 درصد از تور عادی ارزان‌تر است. ممکن است در شرایطی خاص مانند زمانی که تنها چند ساعت تا زمان حرکت باقی مانده باشد، تا 70 درصد تخفیف به تور تعلق گیرد.
  3. چطور می‌توان از تورهای لحظه آخری مطلع شد؟ اگر از آژانس مسافرتی قبلا تور خریداری کرده باشید و شماره تلفن شما در آن شرکت ثبت شده باشد، احتمالا با پیامک از تورهای لحظه آخری آن شرکت مطلع خواهید شد. همچنین در صفحات این شرکت‌ها در فضای مجازی می‌توان از این تورها آگاه شد. با مراجعه به سایت‌هایی که تور به فروش می‌رسانند نیز می‌توان از تورهای لحظه آخر اطلاع پیدا کرد.
  4. آیا صرف دارد که منتظر تور لحظه آخری کیش باشیم؟ تور لحظه آخری قیمت پایین‌تری نسبت به تور استاندارد دارد، اما شما زمان بسیار کمی برای برنامه‌ریزی و آماده شدن برای سفر خواهید داشت. ممکن است بتوانید خود را با این موضوع تطبیق دهید و سبک زندگی منعطفی داشته باشید اما باز هم این ریسک وجود دارد که تا مدت زیادی تور لحظه آخری مناسبی تشکیل نشود یا تورها تخفیف چندانی نخورده باشند. بنابراین اگر برای رفتن به یک سفر در بازه زمانی مشخصی مصمم هستید، تورهای عادی را به شما پیشنهاد می‌کنیم و در غیر این صورت می‌توانید منتظر باشید تا یک تور لحظه آخری شما را برای رفتن به یک سفر به مقصدی جذاب مانند جزیره کیش ترغیب کند.
  5. آیا امکانات تورهای لحظه آخری کمتر است؟ امکانات تورهای لحظه آخری با تورهای عادی تفاوتی ندارد و در واقع شما همان تور عادی را با قیمت ارزان‌تر خریداری می‌کنید. بنابراین با خرید این تورها در همان هتل اقامت خواهید داشت و از همان امکانات و خدماتی بهره خواهید برد که خریداران تورهای عادی بهره می‌برند.
  6. بهترین راه برای خرید تور کیش چیست؟ بهترین راه خرید تورهای کیش چه از نوع استاندارد و چه از نوع تورهای لحظه آخری این است که به جای مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی به سایت‌های اینترنتی فروش تور سر بزنید. زیرا در مراجعه حضوری تنها تورهایی به شما ارائه می‌شود که آن آژانس خاص برگزار می‌کند، اما با خرید اینترنتی تور این امکان را خواهید داشت که امکانات، شرایط و قیمت تورهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و توری خریداری کنید که از هر نظر برایتان مناسب‌تر است.
خرید تور

خرید تور کیش ارزان

سفر به جزیره کیش، این مروارید درخشان خلیج فارس، می‌تواند سفری بسیار خاطره‌انگیز و جذاب باشد، مخصوصا اگر این سفر را با یک تور مناسب و قابل اطمینان بروید. یادتان باشد که در سفر به جزیره کیش حتما از ساحل زیبای خلیج فارس و تفریحات آبی که برای گردشگران تدارک دیده شده است، مانند فلای بورد، جت اسکی، پاراسل، غواصی، شناور آکواریوم و… لذت ببرید. در کیش جاذبه‌های زیاد طبیعی و تاریخی و همچنین پاساژهای خوبی برای خرید وجود دارد، اما یادتان باشد کودکان خود را نیز به تماشای پرندگان و دلفین‌ها برده تا خاطراتی لذت بخش از سفر به کیش برایشان باقی بماند. اگر مایل به سفر با تور نیستید، می‌توانید با اجاره سوئیت در کیش از هزینه‌های سفر خود کم کنید. در آخر اگر تجربه سفر با تور لحظه آخری به کیش را دارید با مخاطبان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۵۸ از ۵ – ۸ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. مریم پاسخ

    سفر به‌کیش برای من همیشه جذابه، چون عاشق دریا و آب‌وهوای اون‌جا هستم و سالی چند بار میرم. برای همین سعی می‌کنم با تور لحظه آخری سفر کنم.

  2. ali پاسخ

    حالا این همه در مورد تور لحظه آخری کیش صحبت کردید، فقط از تهران این تور برگزار میشه یا از شهرهای دیگه هم هست؟

    1. سینا پاسخ

      تا اونجایی که می دونم تور لحظه آخری کیش از شهرهای بزرگ مثل اصفهان، مشهد و خیلی جاهای دیگه انجام میشه تا مسافر راحت سفرش را انجام بده و از هزینه های سفرش کم بشه و هزینه اضافه نده.

  3. فرناز پاسخ

    من یادمه تو عید که قصد داشتم با تور لحظه آخری به کیش برم اصلاً تور پیدا نکردم و بهم گفتند بیشتر در تابستان که هوای کیش گرم و یا غیر تعطیلات تور لحظه آخری پیدا میشه.

  4. مهراد پاسخ

    چقدر خوب من در مشهد زندگی می‌کنم و همیشه دنبال تور ارزون به کیش بودم. اما نمی‌دونستم به غیر از تهران از شهرهای دیگه هم تور لحظه آخری کیش هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد