تور کیش از مشهد: تور مشهد کیش هوایی، ریلی + تور لحظه آخری

تور کیش از مشهد

کیش، مروارید خلیج‌فارس، یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور محسوب می‌شود و هر ساله مسافران زیادی با خرید تور داخلی این جزیره را برای سفر انتخاب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم در مورد هر آنچه که باید در مورد تور کیش از مشهد بدانید، توضیح دهیم و نحوه رزرو و خرید تور هوایی و ریلی کیش از مشهد در مناسب‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

با توجه به متغیر بودن هزینه‌ها برای اطلاعات دقیق از قیمت‌ها تماس بگیرید. (آخرین بروزرسانی 26 آبان ماه 1400)
02161169611 (کانتر فروش تور کیش)
هتل‌ هواپیمایی خدمات تاریخ رفت هزینه سفر
پانوراما ***** زاگرس- زاگرس صبحانه 01/09/00
3 شب و 4روز
70,350,000 ریال
شایگان ***** زاگرس- زاگرس صبحانه 01/09/00
3 شب و 4روز
58,500,000 ریال
تعطیلات *** زاگرس- زاگرس صبحانه 01/09/00
3 شب و 4روز
44,550,000 ریال
پارس نیک *** ایر تور- ایر تور صبحانه 01/09/00
3 شب و 4روز
37,900,000 ریال

اطلاع از آخرین هزینه‌های سفر

چطور تور کیش از مشهد را رزرو کنیم؟

تور کیش از مشهد به دو صورت ریلی و هوایی ارائه می‌شود، برخی از مردم به دلیل قیمت بالای تور هوایی، تورکیش از مشهد با قطار را  ترجیح می‌دهند تا تجربه متفاوتی از تور کیش به مشهد داشته باشند و بتوانند از زیبایی‌های مسیر لذت ببرند.

تور کیش از مشهد با قطار

قیمت تور کیش از مشهد ریلی نسبت به تور هوایی به‌میزان قابل توجهی کمتر است. در این تور ریلی، ابتدا با قطار از مشهد به بندرعباس سفر می‌کنید و سپس به بندر چارک منتقل می شوید و از این بندر سفر دریایی خود به کیش را آغاز می کنید. مدت‌زمان این سفر ریلی در حدود ۲۱ ساعت است.

طی کردن مسیر زمینی بین بندرعباس  و بندر چارک هم حدود سه ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد. پس از رسیدن به بندر چارک با کشتی راهی کیش می‌شوید و مدت زمان این سفر دریایی در حدود 2ساعت و نیم خواهد بود. با این حساب تور کیش از مشهد با قطار بدون احتساب زمان انتظار در بندرعباس و بندر چارک برای منتقل شدن به مقصد بعدی در حدود ۲۷ ساعت خواهد بود.

شاید چنین مدت‌زمان طولانی برایتان کمی خسته‌کننده باشد و شما را در مورد سفر ریلی از کیش به مشهد مردد کند؛ اما در طول مسیر ریلی مشهد-بندرعباس جاذبه‌های جذابی وجود دارد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. به‌علاوه می‌توانید سری به جاهای دیدنی بندرعباس بزنید.

تور مشهد کیش

تور مشهد کیش

در این مسیر ۳ ایستگاه کویری قرار دارد که شامل ایستگاه راه آهن طبس، سرچاهون و بافق می‌شود و بخشی از ریل از میان کویر طبس می‌گذرد؛ بنابراین می‌توانید شب هنگام از دیدن آسمان ستاره‌باران کویر لذت ببرید و در روز سفرتان نیز نظاره‌گر منظره شن‌های طلایی و روان کویر طبس باشید. در کمتر مسیری می‌توانید دیدن چنین منظره‌های بکر طبیعی را تجربه کنید.

از دیگر مزایای تور ریلی می‌توان به سفر دریایی روی آب‌های نیلگون خلیج فارس اشاره کرد. سفر دریایی و گشت دریایی در خلیج فارس یکی از تفریحات جذاب سفر به کیش محسوب می‌شود و در صورت انتخاب تور کیش از مشهد با قطار می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. در ضمن قطار امنیت و آرامش بیشتری نسبت به هواپیما دارد و در تور کیش از مشهد ریلی می‌توانید لحظات خوشی را با خانواده سپری کنید.

تفاوت تور لحظه آخری کیش از مشهد با تور استاندارد

مهم‌ترین تفاوت و تنها تفاوت تور لحظه آخری کیش از مشهد با تور عادی کیش به مشهد،  قیمت تور است. تورهای استاندارد معمولاً قیمت بالاتری دارد، اما درصورتی‌که در آخرین ساعات باقی‌مانده به پرواز، ظرفیت هواپیما پر نشود یا تقاضا کم باشد، تورها با عنوان تور لحظه آخری با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شود.

در برخی از مواقع اختلاف قیمت تور لحظه آخری مشهد با قیمت تور در چند روز قبل از پرواز، به چند صد هزار تومان نیز می‌رسد، البته تور لحظه آخری معمولاً در مدت بسیار کوتاه و به صورت فوری عرضه می‌شود. در ضمن زمان عرضه این نوع تور اصلاً مشخص نیست و تنها در مواقعی کم بودن تقاضا برای سفر به کیش عرضه می‌شود، بنابراین تنها زمانی باید به فکر خرید بلیط لحظه آخری باشید که روز و ساعت تور کیش از مشهد چندان برای‌تان مهم نباشد. همچنین در صورت تمایل برای سفر با تور لحظه آخری باید کاملاً آماده سفر باشید و از قبل چمدان‌هایتان را بسته باشید تا به‌محض ارائه تور لحظه کیش از مشهد آن را بخرید.

برای خرید تور لحظه آخری کیش از مشهد یا خرید این تور با قیمت مناسب، می‌توانید از آژانس‌ها بخواهید شما را از این تورها مطلع کنند. همچنین با جستجوی عبارت تور لحظه آخری کیش از مشهد در موتورهای جستجو می توانید به‌راحتی این تورها  پیدا و آن‌ها را آنلاین رزرو کنید. همچنین می‌توانید با ثبت ایمیل خود در سامانه‌های خرید و رزرو تور کیش به مشهد مانند ایرانگرد نیز از جدیدترین تورها مطلع شوید.

چگونه تور کیش از مشهد را ارزان رزرو کنیم؟

برای خرید تور کیش به مشهد با قیمت ارزان، باید این تور را در ایامی غیر از ایام پیک سفر به کیش (در ایام پیک سفر به کیش تقاضا برای سفر به کیش به بیشترین میزان خود می‌رسد) بخریم. ماه‌های دی و بهمن مخصوصا روزهای آخر هفته و تعطیلات آخر یا اول هفته و تعطیلات عید نوروز برای تور کیش به بیشترین میزان خود می‌رسد و طبیعتاً قیمت تور در این زمان به بیشترین میزان خود می‌رسد.

بنابراین اگر قصد دارید تور کیش را ارزان رزرو کنید، بهتر است بهترین فصل سفر به کیش را انتخاب نکنید و سفرتان را به ماه اسفند، فصل بهار (به غیر از تعطیلات نوروز)، تابستان و ماه‌های مهر و آبان موکول کنید. به‌علاوه ترجیحاً  تور کیش از مشهد را برای روزهای وسط هفته و عصرها رزرو کنید.

در فصل تابستان قیمت تور کیش به میزان زیادی کاهش می‌یابد و حتی ممکن است به حداقل میزان خود می‌رسد. در برخی از موارد این کاهش قیمت به ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر هم می‌رسد؛ البته ممکن است در زمان برپایی جشنواره تابستانی کیش که معمولاً  در فاصله زمانی بین ۲۰ تیر تا ۸ شهریور برگزار می‌شود، کاهش قیمت‌ها کمتر شود). درضمن در اواخر اسفندماه (مثلا ۲۰ تا ۲۵ اسفند) نیز قیمت تور کیش به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

خرید تور

خرید تور کیش ارزان از ایرانگرد

همچنین در برخی از ایام خاص مانند ماه رمضان بازار تقاضا برای تور کیش به مشهد به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد و حتی ممکن است قیمت‌ها تا ۵۰ درصد هم کاهش داشته باشند حتی اگر بهترین هتل کیش را برای اقامت انتخاب کنید. بنابراین ماه رمضان هم می‌تواند زمان مناسبی برای خرید تور کیش از مشهد با قیمت ارزان باشد. به‌طورکلی با توجه به اینکه آژانس‌های مسافرتی بلیط‌های چارتری را عرضه می‌کنند، هرچقدر زمان پرواز نزدیک‌تر شود، قیمت‌ تور کیش کم‌وبیش کاهش پیدا می‌کند.

طبیعتاً انتخاب هتل‌های تک‌ستاره کیش مانند هتل‌های ققنوس، خاتم، آسیا، فارابی و دیدار نیز می‌تواند هزینه خرید و رزرو تور کیش را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهد. انتخاب شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت و پروازهای آخر شب نیز می تواند روش خوبی برای خرید ارزان تور کیش از مشهد باشد.

سفر با تور مشهد کیش چه مزایایی دارد؟

طبیعتاً درصورتی‌که موفق به خرید تور لحظه آخری کیش از مشهد شوید، هزینه سفرتان تا میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند. در صورت سفر به کیش با تور دیگر دغدغه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را ندارید و آژانس مسافرتی انجام تمام اقدامات لازم را برعهده می‌گیرد.

در ضمن معمولاً تور کیش به مشهد و سایر شهرها با ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل و بالعکس انجام می‌شود و بنابراین برای این مسیر نیازی به تاکسی گرفتن ندارید (کرایه تاکسی در این مسیرها زیاد است). همچنین برخی از تورها همراه با گشت رایگان جزیره عرضه می‌شوند که از طریق آن می توانید از جاذبه‌های رایگان یا ارزان‌قیمت جزیره دیدن کنید.

به‌تازگی برخی از آژانس‌های مسافرتی تعدادی از تورها را با خدماتی نظیر تخفیف بلیط مراکز گردشگری یا حتی استفاده رایگان از آن‌ها ارائه می‌دهند. برخی از تورها نیز همراه با هدیه‌های نقدی قابل‌توجهی عرضه می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها برای خرید بلیط مراکز تفریحی و گردشگری استفاده کنید (در برخی از موارد مبلغ این هدیه‌های نقدی به چند صد هزار تومان نیز می‌رسد)؛ بنابراین با خرید این تور می‌توانید تا حدود زیادی هزینه‌های گردشگری خود صرفه‌جویی کنید

همچنین برخی از هتل‌های رده‌بالای کیش مثل هتل ترنج، داریوش و مارینا پارک و همچنین برخی از هتل‌های میان رده و نسبتاً ارزان قیمت مثل هتل آبادگران، علاوه بر صبحانه، خدمات سرو ناهار را نیز در صورت رزرو هتل با تور به مسافران ارائه می‌کنند. اگر هزینه سفر برای شما مهم است می‌توانید با اجاره سوئیت در کیش نیز از هزینه‌های خود کم کنید.

بهترین زمان سفر به کیش برای خرید

سفر به کیش (عکس: اقتصاد آنلاین)

چه زمانی تور مشهد کیش را بخریم؟

بهترین زمان سفر به کیش ماه‌های دی و بهمن، تعطیلات عید نوروز و نیمه دوم فروردین است؛ زیرا ممکن است در اسفندماه بادهای شدید کیش برای شما آزاردهنده باشد. دمای هوای کیش در زمستان‌ها کاملاً مناسب و معمولاً بین ۲۰ تا ۲۴ درجه سانتی‌گراد است. گرمای کیش از اوایل اردیبهشت ماه شروع می‌شود و تا اواسط آذرماه ادامه دارد و از اواخر خرداد تا اواخر شهریور و مهر به اوج خود می‌رسد.

گرما و هوای شرجی کیش تابستان‌ها بسیار آزار دهنده می‌شود و حضور در مکان‌های روباز کیش را دشوار می‌کند! رطوبت هوای کیش در برخی از ماه‌ها به‌خصوص تیر و مرداد ممکن است به ۱۰۰ درصد هم برسد. البته اگر می‌خواهید برای شنا به کیش سفر کنید، ماه های اردیبهشت و خرداد و فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید؛ زیرا در سایر ماه‌ها آب خلیج‌فارس سرد است.

اگر برای بازارگردی و خرید به کیش سفر می‌کنید، در فصل تابستان هم می‌توانید سفر خوبی جزیره داشته باشید زیرا تمام مراکز خرید جزیره سربسته و مجهز به کولرها و سیستم‌های تهویه مطبوع قدرتمند هست. جشنواره تابستانی کیش نیز می‌تواند شما را به سفر در کیش در تابستان‌ها ترغیب کند. در زمان برپایی این جشنواره، تمام قسمت های کیش آذین‌بندی می‌شوند و کارناوال‌های شادی راه می‌افتند. از دیگر برنامه‌های جذاب این جشنواره می‌توان به جنگ‌های شادی و کنسرت‌های جذاب و قرعه‌کشی‌های متعدد با جوایز نفیس نقدی و غیر نقدی اشاره کرد. شب‌های کیش در طول این جشنوار نیزه زیبایی و جذابیت خاصی دارد.

چرا کیش مقصد مطلوبی برای سفر است؟

کیش با جاذبه‌های گردشگری متنوع خود می‌تواند برای تمام گردشگری با سلایق و علایق مختلف جذاب باشد. علاقه‌مندان به جاذبه‌های طبیعی می‌توانند از سواحل مرجانی با ماهی‌های رنگارنگ و اکوسیستم دریایی، سواحل نقره‌فام با شن‌های سفید و درخشان در زیر نور آفتاب و همچنین سواحل صخره‌ای کیش (مانند سواحل کلبه هور) لذت ببرند.

از دیگر جاهای دیدنی کیش می‌توان به ساحل لاک‌پشت‌ها، ساحل درختان نارگیل و ساحل کشتی یونانی (منظره غروب ساحل کشتی یونانی کیش واقعاً جذاب است) اشاره کرد. به‌علاوه گردشگران می‌توانند با غواصی در خلیج‌فارس و تماشای دنیای زیر آب این جزیره فراموش‌نشدنی را تجربه کند.

دیدنی های کیش

کشتی یونانی (عکس: آریان صیاد)

علاقه‌مندان به مراکز تفریحی و رستوران‌های لوکس نیز می‌تواند از جاذبه‌های گردشگری لوکس و گران‌قیمتی مثل پارک آبی اوشن کیش، پارک برفی، پارک دلفین‌ها و سافاری و همچنین رستوران‌های مجللی رستوران کوه نور کیش و رستوران پدیده شاندیز لذت ببرند. تفریحاتی مثل پرواز با پاراسل، پرواز با جایروکوپتر و بانجی جامپینگ نیز واقعا هیجان‌انگیز هستند.

علاقه‌مندان به خرید و بازار گردی نیز می‌تواند از بازارگردی در مراکز خرید لوکس و متنوع متعدد جزیره مانند بازار پردیس یک و دو، مجتمع تجاری اداری سارینا، دیپلمات مال، کوروش برند سنتر و مرکز خرید رؤیا مال لذت ببرند و محصولات متنوع با کیفیت عالی از برندهای معتبر را تهیه کنند.

علاقه‌مندان به فرهنگ و آداب‌ورسوم بومی و سنتی ساکنان جزیره کیش می‌توانند با بازدید از روستای تاریخی باغوی کیش و سیاه‌چادرهای برپا شده در ورودی آن با غذاهای سنتی نحوه پخت نان محلی و همچنین جشن‌ها و مراسم سنتی مردم محلی جنوب ایران آشنا شوند. درضمن معماری روستا هم بافتی کاملاً سنتی و مطابق با معماری اصیل جنوب ایران دارد. این دسته از گردشگران می‌توانند با بازدید از خانه بومیان کیش نیز بیشتر با معماری جنوب ایران و فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم این از خطه کشور آشنا شوند.

کیش بهشت بازی‌ها و تفریحات دریایی نیز محسوب می‌شود و می‌توانید در آن با انجام انواع تفریحات دریایی مثل شاتل، اسکی روی آب، فلای بورد، ماهیگیری، پدل بورد و گشت دریایی با قایق‌های تفریحی بسیار لوکس و قایق‌های بادبانی و پارویی، لحظاتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. همچنین امکان کشتی‌سواری و استفاده از قایق‌های شیشه‌ای و کشتی آکواریوم کیش برای تماشای دنیای زیرآب نیز از دیگر تفریحات کیش است.

سوالات متداول برای تور کیش از مشهد

  1. تفاوت تور لحظه آخری با تور استاندار چیست؟
    در حالت کلی مهم‌ترین تفاوت تور لحظه آخری با تور عادی، قیمت تور است. تورهای استاندارد مشهد به کیش معمولاً قیمت بالاتری دارد، اما ممکن است درلحظات باقیمانده به پرواز، ظرفیت هواپیما پر نشود، در نتیجه تورها با عنوان تور لحظه آخری و قیمت مناسب عرضه می‌شود.
  2. ارزان‌ترین زمان برای خرید تور مشهد کیش چه زمانی است؟
    در حالت کلی ارزان‌ترین تورها به مقصد کیش در فصل تابستان که مسافران کمتری به این جزیره سفر می‌کنند صورت می‌گیرد. شما می‌توانید تور خود را در اواسط هفته اتنخاب کنید.
  3. چه عواملی بر قیمت تور از مشهد به مقصد کیش تاثیر می‌گذارد؟
    از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور کیش از مشهد می‌توان به مدت زمان سفر، مدت اقامت، نوع تور انتخابی از لحاظ هوایی و ریلی، خدمات متفاوت تور و… اشاره کرد. علاوه بر این موارد تور لحظه آخری قیمت مناسب‌تری دارد.

دوچرخه‌سواری یا استفاده از اسکوترهای برقی در نقاط آرام کیش مثل مسیرهای دوچرخه‌سواری که از پارک ساحلی مرجان و جاده جهان می‌گذرند، واقعا آرامش‌بخش است. شرکت در کنسرت‌های خوانندگان مطرح کشور و جنگ‌های شادی در شب‌ها نیز می‌تواند بهانه بسیار خوبی برای سفر به این جزیره بی‌بدیل باشد. جاذبه‌های رایگان کیش مانند پارک‌های ساحلی به‌خصوص پارک مرجان و سیمرغ، بوستان هنرمندان و باغ‌راه ایرانی را نیز نباید از دست بدهید. علاوه بر مشهد تورهای زیادی به مقصد کیش از شهرهای دیگر مانند تور کیش از اصفهان، شیراز و… برگزار می‌شود. در پایان فراموش نکنید که نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۵۶ از ۵ – ۷ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. شیرین پاسخ

    کیش واقعا زیباست البته اگه واسه تفریح و گشت وگذار میخواین برین تعطیلا نوروز خوبه و اواخر زمستون چون بهار و تابستون خیلللللی گرمه

  2. حنانه پاسخ

    من ساکن شهر مشهد هستم و در سال یکی دو بار به جزیره کیش سفر می‌کنم. اما هیچ‌وقت نمی‌دونستم از این شهر تور کیش هم برگزار میشه.

    1. سهیل پاسخ

      با تور ریلی و قطار اول به بندرعباس حرکت می کنید و از اون‌جا به بندر چارک و از بندر چارک حدود دو ساعت طول می‌کشه تا با کشتی به جزیره کیش برید. من رفتم و خیلی از این تور لذت بردم، چون اولین تجربه سفر دریایی را داشتم، خوشم اومد.

  3. سینا پاسخ

    تور چارتر خیلی خوبه، ولی باید تمام کارات را ردیف کرده باشی تا بتونی تور چارتر بگیرید. اما من در تعطیلان به‌کیش رفتم و مجبور شدم، تور استاندارد بگیرم که قیمتش بیشتر در میاد. ولی از تور خیلی راضی هستم، چون خدمات خوبی داره.

  4. سحر پاسخ

    قبل از اومدن کرونا منم همیشه با تور از مشهد به کیش سفرمی‌کردم و راضی بودم. شرایط تور بهتر هست و من از خدماتی که ارائه میدند، خیلی راضی هستم.

  5. الناز پاسخ

    تور کیش از مشهد به‌صورت هوایی و ریلی هم برگزار میشه. من برای کارم از کیش جنس خریداری می‌کنم و تور ریلی از مشهد به کیش میرم تا مشکل بار اضافه را نداشته باشم.

  6. اعظم پاسخ

    چقدر جالب، من نمی‌دونستم از مشهد تور ریلی هم برگزار میشه. فکر کنم، تجربه جالبی هست و در راه جاهای دیدنی بیشتری را میشه دید.

  7. حمید پاسخ

    کیش همه چیش عالی بود.حتی با هوای گرم مرداد ماه. ولی از ترانسفر فرودگاه مشهد چیزی رو رزو نکنید چون جز دروغ چیزی رو نمیشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد