معرفی بهترین هتل کیش، از لوکس ترین تا ارزان ترین + عکس و آدرس

بهترین هتل های جزیره کیش - بهترین فصل سفر به کیش

پجزیره کیش یکی از بهترین مناطق گردشگری ایران است و علاوه بر اینکه سالانه هزاران مسافر از سرتاسر کشور را به سوی خود جذب می‌کند، انواع تور کیش مانند تور کیش از مشهد، تور کیش از اصفهان و دیگر شهرها در حال برگزاری است. این مساله باعث ساخت هتل‌های گوناگون و متنوعی در این جزیره شده تا گردشگران لذت و آرامش بیشتری را در سفر خود داشته باشند. بنابراین انتخاب بهترین هتل کیش به انتظارات مسافران بستگی دارد. در ادامه بهترین هتل های کیش از نظر امکانات و از نظر مسافران را بررسی خواهیم کرد.

بهترین هتل کیش

یکی از مهمترین تصمیماتی که در هنگام برنامه ریزی سفر به کیش بعد از انتخاب بهترین فصل سفر به کیش باید انجام دهید، انتخاب محل اقامت و هتل است. به نظر می‌رسد که هیچ‌ نظر یکسان و مشترکی درباره بهترین هتل در کیش وجود نداشته باشد. چرا که هرکس بر اساس سلیقه و اولویت‌های خود هتلی را انتخاب می‌کند و تجربه‌های متفاوتی را در آن خواهد داشت. با این حال یکی از بهترین راهنماهای انتخاب بهترین هتل در کیش، تعداد ستاره‌های آن است. در تمام دنیا، هتل‌ها بر اساس خدمات و امکاناتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهند از یک تا 5 ستاره رتبه‌بندی می‌شوند.

بنابراین اگر بهترین هتل برای شما هتلی است که علاوه بر ظاهر لوکس، کاملترین امکانات با بالاترین سطح خدمات را داشته باشد بهتر است هتل‌های پنج یا چهار ستاره را مورد نظر خود داشت باشید. در نظر داشته باشید با خرید تور لحظه آخری کیش نیز می‌توانید در هتل‌های لوکس اقامت کنید.

بهترین هتل های پنج ستاره در کیش

تمامی هتل‌های پنج ستاره دارای پرسنل مجرب، ارائه خدمات در بالاترین سطح، وجود امکانات تفریحی و رفاهی متنوع در بهترین و لوکس‌ترین حالت ممکن هستند. اگرچه قیمت رزرو اتاق در هتل‌های 5 ستاره اندکی بالاتر از دیگر هتل‌هاست؛ اما اکثر افراد به دلیل تجربه اقامتی متفاوت، خواهان رزرو اتاق در آن هستند. از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. هتل ترنج کیش

یکی از بهترین هتل های کیش، هتل 5 ستاره ترنج است. این هتل در دو فاز روی آب و ساحلی بنا شده که در ساخت آن تمامی استانداردهای جهانی جهت کاهش آسیب به محیط زیست را رعایت کرده‌اند. فاز ساحلی متشکل از ساختمانی چند طبقه است و اتاق‌های روی آب آن نیز از بالا همانند یک بته جقه به نظر می‌رسند. جالب است بدانید که این هتل یکی از جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود.

بهترین هتل کیش

هتل ترنج کیش

با اقامت در هتل ترنج می‌توانید تجربه دلنشینی در انواع واحدهای اقامتی دو تخته، سوئیت‌های رویال و امپریال داشته باشید. اتاق‌های این هتل با عناوینی همچون رو به دریا و رو به غروب طبقه بندی می‌شوند. در کف برخی اتاق‌ها محفظه کوچک شیشه‌ای تعیبه شده است تا بتوانید دریا را در ابعادی کوچک در اتاق و در زیر پای خود داشته باشید. اتاق‌های هتل ترنج امکاناتی مناسب دارد و با استاندارهای یک هتل پنج ستاره برابری می‌کند.

آدرس هتل ترنج: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، هتل دریایی ترنج

2. هتل داریوش کیش

اگر به تاریخ ایران باستان علاقه دارید حتما از اقامت در هتل زیبای داریوش شگفت زده خواهید شد. این هتل با الهام از معماری تخت جمشید ساخته شده و اقامت در آن به مهمانان حس سفر به گذشته را القا می‌کند. به طور مثال در ورودی هتل تا رسیدن به ساختمان اصلی ستون‌هایی به مثابه تخت جمشید قرار دارند که به خوبی تختگاه با شکوه تخت جمشید را به مسافران یادآور می‌شود.

بهترین هتل های کیش

هتل داریوش کیش (عکس: پدرام تمدن)

برخی از اتاق‌های هتل پنج ستاره داریوش دارای منظره زیبایی از دریا هستند و باقی آنها چشم‌انداز خوبی به باغ زیبای هتل دارند. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های دو تخته، واحدهای اقامتی کانابا در محوطه هتل، سوئیت‌های لوکس رو به دریا و رو به باغ را بسته به سلیقه خود رزرو نمایید. از امکانات این مجموعه می‌توان به انواع کافی‌شاپ و رستوران، چای‌ساز، سشوار، لوازم بهداشتی، دریاچه اختصاصی، باشگاه، اتاق گیم، آتلیه و فروشگاه اشاره کرد.

آدرس هتل داریوش: جزیره کیش، میدان داریوش

3. هتل مارینا پارک

این هتل 5 ستاره با داشتن بیش از 750 متر نوار ساحلی به عنوان بهترین هتل‌ کیش با ساحل اختصاصی شناخته می‌شود. اگر تمایل دارید در هتل خود از انواع بازی‌های دریای بهره ببرید و نیازی به بیرون رفتن از هتل نداشته باشید، هتل مارینای کیش انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. در این هتل می‌توانید بسته به تعداد نفرات یا سلیقه خود انواع اتاق‌های دو تخته دبل و تویین، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های ویژه، سوئیت‌های رویال را رزرو کنید.

بهترین هتل کیش

هتل مارینا پارک کیش

شما می‌توانید در ساحل مرجانی این هتل به غواصی، جت اسکی و قایق سواری بپردازید یا در باغ سرسبز آن قدم بزنید. این هتل دارای امکاناتی چون کافی‌شاپ و رستوران، اینترنت رایگان، چای‌ساز، سشوار، لوازم بهداشتی، استخر و سونا است که لذت اقامت شما در هتل مارینا را دو چندان می‌کند.

آدرس هتل مارینا پارک کیش: بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو

4. هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش در بلوار دریا قرار گرفته و جزو زیباترین هتل‌های پنج ستاره در کیش محسوب می‌شود. این هتل در سال 1397 شروع به کار کرد و 178 واحد اقامتی در انواع مختلفی دارد. از جمله امکانات رفاهی هتل میراژ کیش می‌توان به نمازخانه، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، اینترنت، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی اشاره کرد. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید کیش خواهید داشت.

آدرس هتل میراژ کیش: جزیره کیش، بلوار دریا

هتل های چهار ستاره کیش

به طور کلی تفاوت زیادی بین هتل‌های چهار و پنج ستاره وجود ندارد و مواردی از قبیل نو بودن وسایل داخل اتاق، دکوراسیون زیباتر، پرسنل حرفه‌ای، امکانات بیشتر و… باعث می‌شود که برخی از هتل‌ها، رتبه پنج ستاره را از آن خود کنند. بدین ترتیب شما برای رزرو اتاق در هتل چهار ستاره هزینه کم‌تری پرداخت خواهید کرد اما از امکانات کامل و بی‌نقصی که در هتل‌های پنج ستاره ارائه می‌شوند برخوردار نخواهید شد.

1. هتل صدف

این هتل در سال 1381 تاسیس شد و در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبایی از جزیره است. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت در لابی، نمازخانه، کافی‌شاپ و رستوران اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این مجموعه سرویس بهداشتی ایرانی، سالن ورزشی، بیلیارد، سونا و جکوزی وجود ندارد.

آدرس هتل صدف: کیش، میدان امیرکبیر

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش (عکس: نسیم)

2. هتل فلامینگو

یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره جزیره کیش هتل فلامینگو است. این هتل که به شکل یک دلفین ساخته شده است، دارای 5 طبقه و 200 اتاق در ظرفیت‌های متفاوت است. از امکانات این هتل می‌توان به تلویزیون، روم سرویس، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپیلت و فضای سبز محوطه هتل اشاره کرد. این مجموعه دسترسی مناسبی به پاساژها و  بازارهای خرید مانند مروارید، زیتون و ونوس دارد.

آدرس هتل فلامینگو: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دریا

بهترین هتل کیش

هتل فلامینگو کیش (عکس: احمد رونقی)

3. هتل سورینت مریم

اگر به دنبال هتلی با معماری اروپایی هستید، حتما هتل سورینت مریم را به یاد داشته باشید. این هتل در سال 1392 در جهت ارتقا خدمات و امکانات مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر با 55 اتاق در 3 طبقه از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

در این هتل می‎توانید انواع اتاق‌های دو تخته و همینطور سوئیت‌هایی را با امکاناتی مناسب رزرو کنید. موقعیت مکانی خوب هتل موجب می‌شود با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به مراکز خریدی همچون پردیس یک و دو و بازار مروارید داشته باشید.

آدرس هتل سورینت مریم: جزیره کیش، میدا امیرکبیر، روبروی شهربازی

هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم (عکس: علیرضا نصرتهرانی)

4. هتل لیلیوم کیش

از دیگر هتل‌های چهار ستاره کیش می‌توان به هتل لیلیوم کیش اشاره کرد. این هتل چهار ستاره در میدان پردیس کیش واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز خرید جزیره و ساحل خلیج فارس دارد. اینترنت، خدمات خانه داری، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، سرویس اتاق و صرافی از جمله امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شوند. ناگفته نماند که هتل لیلیوم کیش مجهز به 154 واحد اقامتی است.

آدرس هتل لیلیوم کیش: جزیره کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی

5. هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا کیش در میدان ساحل، روبه‌روی بازار دیپلمات واقع شده است. این هتل در سال 1396 جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران بازسازی شد. این هتل 62 واحد اقامتی در انواع مختلف دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌شود. لابی، رستوران، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، اینترنت رایگان، پارکینگ جزو امکانات رفاهی این هتل برای مسافران هستند.

آدرس هتل هلیا کیش: جزیره کیش، میدان ساحل، روبه روی بازار دیپلمات

6. هتل پارمیدا کیش

از دیگر هتل‌های لوکس چهار ستاره می‌توان به هتل پارمیدا کیش اشاره کرد. این هتل شامل 81 واحد اقامتی می‌شود. اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، استخر، جکوزی و سونا از جمله امکانات مهیا شده برای مسافران این هتل است. با اقامت در این هتل می‎‌توانید انواع غذاهای سنتی، فرنگی و دریایی را نوش جان کنید. به‌علاوه در کمترین زمان به مراکز خرید کیش دسترسی خواهید داشت.

آدرس هتل پارمیدا کیش: جزیره کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

 بهترین هتل کیش از نظر مسافران

به نظر می‌رسد استفاده از تجارب آخرین مسافران به کیش یکی از مطمئن‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن، بهترین هتل کیش یا بهترین هتل آپارتمان کیش را انتخاب و رزرو کنید. در تمامی سایت‌های رزرو هتل، سعی بر آن است تا شرایط، امکانات و نقاط قوت و ضعف هر هتل به درستی بیان شود تا مسافرین انتظار بیشتری از هتل منتخب خود نداشته باشند. با این حال نظرات واقعی کاربران درباره هتل می‌تواند اطلاعاتی را به شما منتقل کند که احتمالا به تجربه شما از آن هتل نزدیک‌تر خواهد بود.

تمامی هتل‌های معرفی شده در این مطلب از بهترین هتل‌های موجود در جزیره کیش هستند که امتیاز نسبتا بالایی از مسافرین خود کسب کرده‌اند. با این حال از دیگر هتل‌هایی که به عنوان بهترین هتل کیش بر اساس نظرات کاربران شناخته می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. هتل شایان

اگر به دنبال هتلی در نزدیکی ساحل هستید، هتل شایان انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. این هتل 5 ستاره مجلل و لوکس به عنوان بهترین هتل در کیش شناخته می‌شود و به دلیل داشتن چشم‌اندازهای عالی از دریا مورد پسند اکثر مسافران قرار می‌گیرد. تمیزی اتاق‌ها، رفتار عالی پرسنل، غذای خوب و قیمت منصفانه از جمله مواردی است که در این هتل در بالاترین سطح استانداردها به آن پرداخته می‌شود.

از ویژگی‌های مهم این هتل که به خوبی در نظرات مسافران هویداست می‌توان به موقعیت مکانی خوب و نزدیکی به ساحل زیبای خلیج و اسکله بزرگ تفریحی اشاره کرد. کافی است از هتل خارج شوید تا با قدم زدنی کوتاه ساحل در مقابلتان قرار گیرد.

آدرس هتل شایان: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

بهترین هتل تمدن

هتل شایان کیش (عکس: پدرام تمدن)

2. هتل پانوراما

یکی از جدیدترین هتل‌های جزیره کیش هتل زیبای پانورامای کیش است. این هتل 5 ستاره به دلیل قیمت مناسب اتاق‌های خود و امکاناتی نظیر صبحانه، تلوزیون، صندوق امانات، آباژور و دراور از نظر مسافرین کیش یکی از بهترین هتل‌هاست. اتاق‌های هتل تنوع خوبی دارد و با هر سلیقه‌ای که باشید نظرتان تامین خواهد شد. لازم به ذکر است که در این هتل امکانات و خدماتی چون بالکن، چایخانه، گیم‌نت، سالن بدنسازی، ماساژ و فروشگاه ارائه نمی‌شود.

آدرس هتل پانوراما: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار رودکی، روبه روی برج دیپلمات

هتل پانوراما

هتل پانوراما (عکس: شهاب برقیجانی)

3. هتل ویدا

اگر به دنبال اقامت در هتلی مدرن و تازه تاسیس هستید، هتل 5 ستاره ویدا می‌تواند بهترین هتل کیش برای شما باشد. این هتل در سال 1396 با 144 اتاق فعالیت خود را شروع کرد. در هتل ویدا می‌توانید اتاق‌های دو تخته و سه تخته استاندارد را رزرو نمایید؛ اگر هم خانوادگی و پر تعداد سفر می‌کنید رزرو سوئیت‌های این هتل انتخاب بهتری برای شما می‌تواند باشد.

آدرس هتل ویدا: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

هتل ویدا

هتل ویدا (عکس: امیر عظیمیان)

موقعیت عالی هتل به مراکز تجاری و تفریحی، چشم‌انداز عالی به دریای خلیج فارس، نزدیکی به ساحل و سالن همایش‌های بین‌المللی کیش از جمله ویژگی‌های عالی این هتل نسبت به دیگر هتل‌های کیش است. امکانات نسبتا کامل اتاق‌ها و ارائه خدمات در بالاترین سطح، موجب جذب درصد بالایی از رضایت مسافرین ساکن در هتل شده است.

4. هتل بین المللی کیش

هتل 5 ستاره بین‌المللی کیش در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و به دلیل قرارگیری در نزدیکی دریای خلیج فارس و مراکز تجاری به بهترین هتل کیش مبدل شد.

در این هتل می‌توانید انتخاب کنید که واحدهای اقامتی شما چشم اندازی رو به دریا یا رو به جزیره داشته باشد. در این هتل کیش می‌توانید انواع اتاق‌های دو تخته (دبل و تویین)، اتاق‌های سه تخته و همینطور سوئیت‌هایی با ظرفیت چهار نفر را رزرو نمایید.

چشم‌انداز عالی اتاق‌ها به دریا، نزدیکی به اسکله تفریحی و مرکز همایش‌های بین‌المللی و دسترسی عالی به بازارهایی چون بازار ونوس و مریم از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده هر مسافری تمایل به رزرو اتاق در این هتل داشته باشد. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، استخر، جکوزی، صبحانه، آتلیه، سالن ماساژ و… اشاره کرد. لازم به ذکر است اتاق‌های این هتل فاقد بالکن، سرویس بهداشتی ایرانی، میز تحریر و آب رایگان هستند.

آدرس هتل بین‌المللی کیش: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش (عکس: محمد کاوه)

 بهترین هتل های کیش براساس فاصله تا بازار

اکثر افراد در سفر به جزیره کیش به دنبال آرامش و لذت بردن از تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس هستند. با این حال بسیاری از مسافران در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات متنوع به دنبال خرید کردن با بهترین قیمت از بازارهای این جزیره نیز هستند. اگر شما نیز از خرید کردن در پاساژها و بازارهای کیش لذت می‌برید، بهترین هتل کیش برای شما هتلی است که علاوه بر خدمات و امکانات مناسب، به مراکز خرید نیز نزدیک باشند. از نزدیک‌ترین هتل‌هایی که به بازارها نزدیک هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. هتل آرامیس

این هتل 4 ستاره در سال 1387 فعالیت خود را شروع کرد و به دلیل نزدیکی به ساحل و مراکز خرید مورد استقبال مسافران قرار گرفت. در این هتل می‌توانید اتاق‌های دو تا چهار تخته را رزرو کنید. از امکانات این هتل می‌توان به وجود تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، صبحانه و سرویس ایرانی و فرنگی اشاره کرد. این هتل از بازار پردیس 1 و 2، پانیذ، مروارید، مرجان و ونوس کمتر از 5 کیلومتر فاصله دارد و شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه به این مراکز دستیابی پیدا کنید.

آدرس هتل آرامیس: کیش، میدان پردیس

بهترین هتل کیش

هتل آرامیس کیش

2. هتل پارمیس

این هتل 5 ستاره در سال 1386 شروع به کار کرد و به دلیل نزدیکی به شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی و خانه بومیان، از نظر برخی از کاربران بهترین هتل کیش است. در این هتل می‌توانید بسته به تعداد نفرات انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته را رزرو نمایید. امکانات این هتل با استانداردهای یک هتل پنج ستاره برابری می‌کند و بی‌گمان رضایت خاطرتان را جلب خواهد کرد. از امکانات هتل پارمیس می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، آلاچیق، آرایشگاه مردانه، کافی‌نت، سالن بیلیارد، استخر و فضای سبز محوطه هتل اشاره کرد. این هتل 5 ستاره از مراکز خرید پارمیس 1 و 2، رویال مال، بازار پانیذ، مرجان، مروارید و ونوس کمتر از 3 کیلومتر فاصله دارد و شما می‌توانید به آسانی برای خریدهای خود از این مراکز  استفاده کنید.

آدرس هتل پارمیس: کیش، میدان پردیس

هتل پارمیس

هتل پارمیس (عکس: علی سرپیری)

3. هتل ایران

اگر به دنبال هتلی هستید که در عین زیبایی و لوکس بودن، دسترسی مناسبی به مراکز خرید و دیگر جاذبه‌های تفریحی جزیره داشته باشد، هتل ایران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل که در چند سال اخیر مورد بازسازی کلی قرار گرفته با بالاترین استانداردهای بین‌المللی اداره می‌شود و خدمات خود را در بهترین حالت ممکن به مسافرین خود ارائه می‌دهد.

هتل ایران دارای دو برج مجزاست که مشرف به دریا و محوطه پارک هستند و چشم‌انداز خوبی به طبیعت دارند. تمامی مراکز خرید مشهور جزیره کیش در فاصله یک تا 4 کیلومتری هتل وجود دارد و شما می‌توانید با رزرو اتاق در این هتل بدون نیاز به تاکسی و وسیله نقلیه به تمامی این بازارها دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل ایران: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس

هتل ایران

هتل ایران (امین مقبلی)

4. هتل شایگان

هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش است که به دلیل پرسنل حرفه‌ای، موقعیت قرارگیری عالی در جزیره و نزدیکی به مراکز تفریحی مورد استقبال مسافرین جهت اقامت در آن قرار می‌گیرد. این هتل فاصله نسبتا به مناسبی با بهترین مراکز خرید کیش مانند بازار پردیس 1 و 2، پدیده، بازار پانیذ، مروارید، مرجان، ونوس و مریم دارد. علاوه بر سهولت در گشت‌وگذار در مراکز تجاری کیش، شما در این هتل به راحی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری جزیره نیز بازدید کنید. این هتل از اسکله تفریحی، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و دهکده المپیک کمتر از 5 کیلومتر فاصله دارید و نیازی به صرف هزینه و وقت زیاد برای رسیدن به آنها نخواهید داشت.

آدرس هتل شایگان: کیش، ابتدای بلوار رودکی

هتل شایگان

هتل شایگان (عکس: شهاب برقیجانی)

 ارزانترین هتل های کیش

اگر برای شما هزینه اهمیت بیشتری نسبت به امکانات و خدمات هتل دارد و تمایل دارید بودجه سفر خود را بیشتر صرف خرید و تفریحات کنید، بهتر است در هتل‌های 2 یا 3 ستاره و یا هتل آپارتمان کیش اقامت کنید. این هتل‌ها اگرچه خدمات و امکانات کمتری نسبت به هتل‌های 4 یا 5 ستاره دارند اما هزینه‌های اقامتی شما را به کمتر از نصف کاهش خواهد داد. اکنون بیایید با بهترین هتل کیش با ارزانترین قیمت‌ها آشنا شوید:

1. هتل پانیذ

این هتل دو ستاره یکی از ارزانترین هتل آپارتمان کیش است که در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته و در حال حاضر با امکانات و خدمات قابل قبولی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل پانیذ موقعیت بسیار مناسبی به مراکز خرید کیش مانند بازار گردیس و پانیذ دارید و شما می‌توانید در عرض چند دقیقه پیاده‌روی به ساحل برسید.

آدرس هتل پانیذ: کیش، خیابان رودکی جنب رویا مال

2. آفتاب شرق

هتل زیبای آفتاب شرق یکی از هتل‌های سه ستاره در منطقه بومی نشین کیش است که به دلیل قیمت بسیار عالی اقامت و نزدیکی به جاذبه‌های تفریحی شهر زیرزمینی کاریز و کشتی یونانی مورد اسقبال مسافران قرار می‌گیرد. تنها نقطه ضعف این هتل، عدم نزدیکی به مرکز شهر و مراکز خرید است که به با درایت مدیران هتل و تهیه ترانسفر رایگان به مرکز شهر این مشکل کاملا برطرف شده است.

آدرس هتل آفتاب شرق: کیش، میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک

هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق (عکس: علی کاشانی‌زاده)

3. هتل خاتم

یکی دیگر از هتل‌های مستقر در مناطق بومی نشین جزیره هتل دو ستاره خاتم است. این هتل با کمترین قیمت و حداقل امکانات لازم در هتل آپارتمان کیش مانند مبلمان، تلوزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی، کمد لباس و مینی بار در خدمت مسافرین عزیر کیش است.

آدرس هتل خاتم: كيش، مير مهنا، بلوار نیایش، خیابان اقبال

4. هتل ستاره

این هتل دو ستاره که در سال 1395 مورد بازسازی کلی قرار گرفته، یکی از هتل‌های مقرون به صرفه کیش است. گرچه هتل ستاره جزو هتل‌های ارزان قیمت کیش به شمار می‌رود اما مدیریت هتل توانسته با ارائه امکاناتی مناسب و در سطح ستاره‌هایش رضایت مسافران را به خوبی جلب نماید. این هتل در نزدیکی هتل داریوش قرار دارد که موجب شده تا دسترسی مناسبی به ساحل و مراکز تجاری داشته باشد.

آدرس هتل ستاره: کیش، بین میدان داریوش و سیری، روبه روی هتل داریوش

سوالات متداول

  • بهترین هتل کیش کدام است؟ پاسخ این سوال به انتظارات شما از هتل بازمی‌گردد. اما به طور کلی هتل‌های ترنج کیش، پارمیس، داریوش، شایان، مارینا پارک، ایران و فلامینگو بهترین هتل‌های جزیره از نظر امکانات محسوب می‌شوند.
  • بهترین هتل های کیش را در چه زمانی می‌توان با قیمتی پایین رزرو کرد؟ برای رزرو بهترین هتل در کیش با پایین‌ترین قیمت باید روزهای غیر تعطیل یا فصل تابستان را انتخاب کنید. چرا که در تابستان به دلیل گرمای زیاد تقاضا برای سفر به کیش نیز کاهش می‌یابد و قیمت‌ها نیز معمولا کاهش جدی خواهد داشت.
  • چه زمانی را بهتر است برای سفر به کیش انتخاب کنیم؟ برای سفری جذاب به کیش بهتر است فصل بهار و پاییز را انتخاب کنید. البته زمستان هم می‌تواند انتخاب خوبی برای سفر به این جزیره زیبا باشد. اما سفر در تابستان به کیش توصیه نمی‌شود.

اکنون که با بهترین هتل های کیش و ارزان‌ترین آن‌ها آشنا شدید، رزرو هتل در کیش دیگر کار سختی نخواهد بود. در حالت کلی بر خلاف تصور می‌توانید با رزرو تور لحظه آخری نیز در هتل‌های خوبی اقامت کنید. در پایان فراموش نکنید که نظر خودتان را در مورد بهترین هتل کیش با ما و سایر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید. بی‌تردید ارائه نظرات واقعی می‌تواند به مسافران در انتخاب بهتر اقامتگاهی مناسب کمک شایانی کند.

امتیاز ۴.۵۳ از ۵ – ۱۲ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. شادی پاسخ

    من هتل پارمیس و هتل فلامینگو رو اقامت داشتم. هتل فلامینگو خیلی محیط آرامش بخشی داشت و پرسنلش هم خیلی خیلی خوش برخورد بودن. هتل پارمیس هم واقعا خوب بود و امکانات خیلی خوبی داره اما اگه دوباره بخوام برم کیش هتل فلامینگو رو رزرو میکنم چون فضای خیلی دنجی داره و به نظرم بهترین هتل کیش بود.

  2. سارا پاسخ

    من برای ماه عسل به جزیره کیش رفتم و در هتل لوکس ترنج اقامت داشتم، واقعاً هتل لوکس و لاکچری بود. من از امکانات و خدماتش خیلی راضی بودم، پیشنهاد میدم اگر در کیش به‌دنبال هتل لوکس هستید ترنج را انتخاب کنید.

  3. arash پاسخ

    من از قدیم‌الایام، به هتل داریوش می‌رفتم. اونم هتل لوکس و خوبیه و از همه مهم‌تر دریاچه اختصاصی هم داره. اتاقی که من رزرو می‌کنم، همیشه رو به دریا می‌گیرم. من که خیلی لذت می‌برم

  4. ثریا پاسخ

    هتل ترنج و هتل مارینا بهترین هتل های کیش هستند. من توی هر دوتا هتل اقامت داشتم. ترنج که خیلی عالیه مخصوصا اتاق های روبه غروب هتل و پارمیس هم اتاقهای شیکی داره و پرسنلش خیلی خوش برخوردن

    1. سیمین پاسخ

      از هتل ترنچ خیلی تعریف شنیدم، میگند اتاق‌های هتل روی دریا قرار گرفته. به‌نظرم هتل جالبی باید باشه. اما از شهر فاصله داره.

  5. مهدی پاسخ

    من در کیش هتل‌های زیادی رفتم. اما هتل مارینا کیش خیلی خوبه، چون بازی‌های دریایی در خود تو خود هتل هست و امکانات و سرویس خوبی در هتل هست. پیشنهاد میدم به‌خاطر، بازی‌های آبی هم که داره به‌این هتل برید.

  6. فرناز پاسخ

    وااای این خیلی عالیه که بهترین هتل ها رو از هر لحاظ با هم مقایسه کردین و کار ما مسافرا رو راحت کردین ?.از این سایت ممنونم که اطلاعات خوبی درباره هتل‌های کیش گذاشته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد