هتل های سرعین: معرفی بهترین هتل های سرعین + عکس و آدرس

معرفی بهترین هتل های سرعین

اگر عاشق طبیعت‌گردی باشید، حتما تا به حال نام شهر سرعین را شنیده‌اید. شهرت این شهر تاریخی، مدیون جاهای تاریخی و چشمه‌های آب گرمی است که دارد. این مساله باعث بازدید سالیانه هزاران گردشگر در این شهر می‌شود و به همین علت هتل های سرعین، همیشه مملو از مسافر است. در شهر سرعین هتل‌های متنوعی برای تمامی سلیقه‌ها وجود دارد که در ادامه مطلب می‌توانید با بهترین آن‌ها آشنا شوید.

هتل های سرعین

سرعین یکی از معروف‌ترین شهرهای استان اردبیل است که مسافران زیادی از سرتاسر کشور و حتی دنیا در حال رزرو هتل در این شهر هستند. از نظر مسافران، بهترین هتل سرعین هتلی است که دسترسی مناسبی به بهترین جشمه‌های آبگرم شهر و مراکز آب‌درمانی داشته باشد و به راحتی بتوان از جاهای دیدنی شهر نیز بازدید کرد. اگر به دنبال رزرو هتل سرعین هستید اما از بهترین هتل‌های این شهر اطلاعی ندارید می‌توانید برای مدت زمان اقامت خود یکی از هتل‌های زیر را انتخاب کنید:

  • هتل لاله
  • هتل رضوان خلیج فارس
  • هتل ارشاد
  • هتل بوستان
  • هتل اترک
  • هتل کوروش
  • هتل پدرام
  • هتل رویال پارک

بهترین هتل سرعین

رزرو هتل سرعین با هر بودجه و سلیقه‌ای امکان‌پذیر است. به عنوان مثال برخی از مسافران ترجیح می‌دهند در هتلی اقامت کنند که از بهداشت و تمیزی نسبتا بالایی برخوردار باشد. برخی دیگر از مسافران ترجیح می‌دهند اتاقی را رزرو کنند که دارای جکوزی اختصاصی است و با آب‌های گرم زیرزمینی شهر سرعین پر می‌شود. به نظر می‌رسد بهترین هتل های سرعین، هتل‌هایی هستند که امکانات و خدمات بالاتر و بهتری را به مسافرین ارائه دهند.

  • هتل رویال پارک سرعین: این هتل 4 ستاره یکی از بهترین هتل‌های شهر سرعین است که به عنوان اولین هتل مجهز به مجتمع آب درمانی اختصاصی در در خاورمیانه شناخته می‌شود. 13 استخر خصوصی و عمومی این هتل و موقعیت مکانی عالی آن در شهر از مزیت‌های رزرو اتاق در آن است. شما در هتل رویال پارک سرعین، به راحتی به بهترین مراکز خرید دسترسی خواهید داشت و از امکاناتی چون اینترنت، باشگاه، سونا و جکوزی، استخر، تلوزیون، یخچال، رستوران و کافی شاپ برخوردار می‌شوید.
    آدرس هتل رویال پارک: سرعین، خیابان دارایی، روبه‌روی هتل لاله
  • هتل لاله: بر اساس نظرات برخی از کاربران، هتل لاله بهترین هتل سرعین است. چرا که با قرارگیری در یکی از بهترین مناطق شهر، دسترسی مناسبی به بهترین مراکز آب درمانی شهر و جاهای دیدنی آن مانند دهکده صخره‌ای ویند کلخوران دارد. این هتل 4 ستاره در 97 اتاق و با امکاناتی از قبیل صبحانه، اینترنت، بالکن، سیستم تهویه هوای مطبوع، یخچال، تلوزیون، رستوران، کافی شاپ و فروشگاه میزبان میهمانان گرامی است.
    لازم به ذکر است که این هتل زیبا با مجتمع آب درمانی دماوند فاصله زیادی ندارد و  در عرض چند دقیقه رانندگی به روستای بیله درق و پیست اسکی آلارس نیز خواهید رسید.
    آدرس هتل لاله: سرعین، خیابان دانش، مقابل آب درمانی سبلان

    هتل لاله

    هتل لاله (عکس: محمد محمدی)

  • هتل پدرام: یکی دیگر از بهترین هتل های سرعین، هتل 4 ستاره و لوکس پدرام است. این هتل با 46 باب اتاق خود در 10 طبقه میزبان میهمانان گرامی است و فاصله کوتاهی از مجتع آب درمانی سبلان، پیست اسکی آلوارس و مراکز خرید شهر دارد. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به تلوزیون، صبحانه مبلمان، بالکن، چای ساز، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی شخصی اشاره کرد.
    آدرس هتل پدرام: سرعین، خیابان دارایی
  • هتل ارشاد: اگر به دنبال رزرو هتل در سرعین هستید، هتل 4 ستاره ارشد سرعین انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. این هتل زیبا که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است، دارای بخش اختصاصی آب درمانی با جدیدترین و بهترین امکانات روز دنیاست که افزایش رضایت مسافران را به همراه داشته است. از این هتل تا دیگر مراکز آب درمانی مانند سبلان راه زیادی نیست و در کمتر از 10 دقیقه رانندگی به یکی از بهترین مراکز خرید شهر و روستای تاریخی ویند کلخوران خواهید رسید.
    آدرس هتل ارشاد: سرعین، خیابان ولیعصر، جنب آب درمانی
  • هتل بوستان: هتل بوستان یکی از هتل‌های قدیمی این شهر توریستی است که در سال 1396 مورد بازسازی کلی قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره در 8 طبقه و 60 باب اتاق از مسافرین خود پذیرایی و خدمات‌رسانی می‌کند و امکاناتی نظیر اینترنت، تلوزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی، میز تحریر و رستوران و کافی‌شاپ را برای آنها مهیا کرده است. از دیگر مزیت‌های هتل بوستان سرعین می‌توان به دسترسی سریع به بهترین مراکز آب درمانی شهر اشاره کرد.
    آدرس هتل بوستان: سرعین، خیابان دانش، خیابان معلم شرقی، پلاک 1
  • هتل رضوان خلیج فارس: بر اساس تجارب مسافران، هتل رضوان خلیج فارس را می‌توان بهترین هتل سرعین دانست. این هتل که در سال 1396 مورد بازسازی کلی قرار گرفت، در حال حاضر به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره شهر سرعین میزبان مهمانان گرامی است. قرارگیری هتل در مرکز شهر و دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید و مجتمع‌های آب درمانی شهر از مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود.
    آدرس هتل رضوان خلیج فارس: سرعین، میدان دانش، خیابان بعثت

    هتل رضوان خلیج فارس

    هتل رضوان خلیج فارس (عکس: سعید)

هتل آپارتمان های سرعین

اگر به دنبال محلی ارزان‌تر جهت رزرو هتل سرعین و تمایل دارید هزینه‌های اقامتی خود را تا حد زیادی کاهش دهید، می‌توانید در هتل آپارتمان‌های سرعین اقامت کنید. مزیت خوبی که این هتل آپارتمان‌ها نسبت به بهترین هتل های سرعین دارند این است که مجهز به آشپزخانه کوچکی هستند و شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را تهیه کنید و نیازی به رفتن به رستوران و غذاهای بیرونی نداشته باشید.

  • هتل آپارتمان سپید: اگر به دنبال رزرو هتل در سرعین هستید و دوست دارید از غذاهای خانگی با دستپخت خودتان در طول سفر بهره‌مند شوید، هتل آپرتمان 3 ستاره سپید انتخاب بسیار خوبی برای شماست. این هتل 8 طبقه دارای آبگرم معدنی مجهز به سونای بخار، سونای نمک، حمام ترک و مواردی از این قبیل است. از دیگر مزایای اقامت در این هتل می‌توان به نزدیکی به مراکز خرید، مجتمع‌های آب درمانی دیگر و روستای صخره‌ای ویند کلخوران اشاره کرد.
    آدرس هتل آپارتمان سپید: سرعین، میدان گاو میش گلی، خیابان ژنرال

    هتل آپارتمان سپید

    هتل آپارتمان سپید (عکس: رضا وصالی)

  • هتل آپارتمان اترک: این هتل آپارتمال از سال 1384  فعالیت خود را آغاز کرده است و به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل های سرعین شناخته می‌شود. آب گرم مجموعه آبی این مجموعه از آب گرم پهن لو و قهوه سویی گرفته می‌شود که یکی از مزیت‌های رزرو هتل در آن یه شمار می‌رود. این هتل 3 ستاره با امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد رضایت بسیار بالایی را از مسافرین خود کسب کرده است.
    آدرس هتل آپارتمان اترک: سرعین، خیابان چالدران

    هتل آپارتمان اترک

    هتل آپارتمان اترک (عکس: جاوید حسینی)

  • هتل آپارتمان آلتین: هتل آپارتمان 2 ستاره آلتین فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است و در 28 اتاق خود از میهمانان پذیرایی می‌کند. قرارگیری هتل در مرکز شهر و نزدیکی آن به مجتمع آبدرمانی رویال پارک و سبلان از مزیت‌های رزرو اتاق در این هتل است.
    آدرس هتل آپارتمان آلتین: سرعین، خیابان دارایی، نرسیده به مرکز آب درمانی رویال پارک
  • هتل آپارتمان تخت طاووس: واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان شامل واحدهای اقامتی یک خوابه، دو خوابه و سوئیت هستند که در 3 طبقه پراکنده شده‌اند. کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان، نمازخانه و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی این هتل آپارتمان محسوب می‌شوند. این هتل آپارتمان تا آب گرم معدنی گاومیش گلی با ماشین تنها سه دقیقه فاصله دارد. به‌علاوه این هتل تا پارک آناهیتا و پارک لونا فاصله بسیار کمی دارد.
    آدرس هتل آپارتمان تخت طاووس: سرعین، خیابان شریعتی، نبش میدان گارپال
  • هتل آپارتمان قهوه سوئی: هتل آپارتمان سه ستاره قهوه سوئی یک هتل میان‌رده در مرکز شهر سرعین است. این هتل آپارتمان 29 اتاق در پنج طبقه دارد. اینترنت پرسرعت، پارکینگ، رستوران، سونا و جکوزی، ماساژ، صندوق امانات، استخر، کافی‌شاپ و تاکسی سرویس برخی از امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شوند. این هتل تا جاهای دیدنی سرعین همچون پیست اسکی آلوارس (یکی از بهترین پیست‌های اسکی ایران) با ماشین تنها 31 دقیقه فاصله دارد. به‌علاوه با اقامت در این هتل در کمترین زمان، می‌توانید به مجتمع آب درمانی سبلان هم دسترسی داشته باشید.
    آدرس هتل آپارتمان قهوه سوئی: سرعین، چهارراه قهوه سوئی
  • هتل آپارتمان دریا: این هتل آپارتمان دو ستاره 40 واحد اقامتی در پنج طبقه دارد. اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات لاندری، خدمات برای معلولین، صندوق امانات، کافی‌شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، چایخانه سنتی و فروشگاه جزو امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شوند. با اقامت در این هتل به آسانی و در کمترین زمان می توانید به مجموعه‌های آب‌گرم سرعین همچون آب گرم گاومیش گلی دسترسی داشته باشید. به علاوه فاصله پیست اسکی آلوارس تا این هتل با ماشین تنها 5 دقیقه است.
    آدرس هتل آپارتمان دریا: سرعین، خیابان ولیعصر، کنار آب‌گرم گاومیش گلی

قیمت هتل در سرعین

قیمت هتل در سرعین بر اساس امکانات و خدماتی که به مسافرین ارائه می‌شود متفاوت است. مطمئنا اتاق‌هایی که در هتل‌های لوکس و شیک قرار دارند و یا با استخر و جکوزی اختصاصی مجهز هستند، قیمت بالاتری نسبت به هتل‌هایی با امکانات معمولی دارند. با این‌حال جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای اقدام به رزرو هتل در سرعین کنید.

قیمت هتل در سرعین بر اساس فصلی که شما قصد سفر به آن را دارید ممکن است اندکی تغییر کند. به عنوان مثال فصل بهار و تابستان به دلیل پیک مسافر در شهر سرعین و استان اردبیل، قیمت‌ هتل‌ها ممکن است اندکی افزایش پیدا کند و در فصل پاییز و زمستان قیمت‌های بهتری داشته باشد.

به طور کلی قیمت هتل در سرعین برای بهترین هتل های این شهر، بالاتر از 250 هزار تومان برای هر شب است. اگر به دنبال رزرو هتل سرعین با قیمت‌های مناسب‌تری هستید می‌توانید به دنبال رزرو اتاق در هتل‌های 2 یا 3 ستاره باشید. چرا که قیمت‌های پیشنهادی آنها نسبت به هتل‌های 4 ستاره بسیار کمتر است.

اقامتگاه های بوم گردی سرعین

شهر سرعین شهر کوچکی در 33 کیلومتری مرکز استان اردبیل است که در عرض 30 دقیقه رانندگی به آن دسترسی خواهید داشت. اگر تمایل دارید در محلی اقامت کنید که حس و حال زندگی روستایی و محلی مردم اردبیل را برای شما تداعی کند، اقامتگاه‌های بوم گردی بهترین انتخاب برای شما هستند. از آنجا که به نظر می‌رسد در شهر سرعین اقامتگاه بوم گردی زیادی وجود ندارد، توصیه می‌کنیم از اقامتگاه‌های شهر اردبیل استفاده نمایید:

بر اساس قیمت‌های پیشنهادی اقامتگاه‌ها، هزینه‌های رزرو اتاق در آن نسبت به قیمت هتل در سرعین کمتر است. لذا اگر به دنبال راهی برای کم کرن هزینه‌های سفر خود به سرعین دارید، اقامتگاه‌های بوم‌گردی سرعین و اردبیل گزینه مناسبی به شمار خواهند آمد. همچنین با اقامت در اقامتگاه‌های بوم گردی اردبیل شانس امتحان کردن غذاهای محلی اردبیل را دارید. از بهترین اقامتگاه‌های موجود در اردبیل و اطراف سرعین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اقامتگاه روستایی اصلان دوز مغان (آدرس: اردبیل، پارس آباد، مقصودلوی وسطی)
  • اقامتگاه بوم‌گردی شاهسون (آدرس: اردبیل، مشکین شهر، مویل)
  • اقامتگاه بوم‌گردی باجیلار (آدرس: اردبیل، وکیل آباد)
  • اقامتگاه بوم‌گردی شوون: (آدرس: اردبیل، گرمی، شاون علیا)
  • اقامتگاه بوم‌گردی اوماسلان (آدرس: اردبیل، گرمی، اوماسلان علیا)

 جاهای دیدنی سرعین

به طور قطع مراکز آب درمانی و چشمه‌های آبگرم سرعین، از مهم‌ترین دیدنی های سرعین به شمار می‌آید. اکثر کسانی که قصد سفر به این منطقه را دارند فرصت امتحان کردن و لذت بردن از آبتنی در آب گرم سرعین را از دست نمی‌دهند. از بهترین مراکز آب درمانی شهر سرعین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع آب درمانی سبلان
  • آبگرم گاومیش گلی
  • مجتمع آب درمانی رویال پارک
  • آبگرم بش باجیلار یا 5 خواهر

    آبگرم سرعین

    آبگرم سرعین (عامر هاکان)

خاصیت درمانی زیاد آبگرم سرعین باعث شده تا از پیر تا جوان حداقل یکربار به یکی از مراکز معرفی شده مراجعه کنند و چند دقیقه‌ای را در آن وقت بگذرانند. با این حال جذابیت این شهر به اینجا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید از دیگر جاهای دیدنی آن نیز دیدن کنید تا لذت سفر شما چندین برابر شود. لذا پیشنهاد می‌کنیم بر اساس تعداد روزهایی که قصد اقامت در سرعین دارید یک یا چند یک از موارد زیر را بازدید کنید:

  • روستای کنزق
  • روستای آلوارس
  • تپه آناهیتا
  • روستای صخره‌ای ویند کلخوران
  • روستای شایق
  • پیست اسکی آلوارس (بهترین پیست اسکی ایران)

    پیست اسکی آلوارس در سرعین

    پیست اسکی آلوارس (عکس: عادل محمدی)

شهر سرعین شهری غنی از تاریخ و فرهنگ ایرانیان قدیم است که هر مسافری را با روستاهای باصفا و چشمه‌های آبگرم شفابخش خود متحیر می‌کند. غذاهای محلی و سوغات سرعین نیز بخش شیرین دیگری از سفر به این شهر زیباست که نباید آن را از دست بدهید. با رزرو هتل در سرعین شما می‌توانید با خیال راحت چند روزی را در این شهر اقامت کنید و لذت ببرید. نظر شما درباره هتل های سرعین چیست؟ شما می‌توانید تجربیات و نظرات خود را با مخاطبان ایرانگرد در همین صفحه به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۳.۹۳ از ۵ – ۷ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. مریم پاسخ

    من عاشق سفر به سرعین هستم و همیشه دنبال هتل خوب برای اقامت می‌گردم. یکی از هتل‌های خوبی که این دفعه رفتم هتل رویال پارک بود. این هتل 4 ستاره بود و از همه مهم‌تر تو ساختمان هتل خدمات آبی و مجتمع آب‌درمانی داشت و از امکانات خیلی خوبی برخوردار بود.

  2. mohammad پاسخ

    منم در سال یک‌بار به سرعین سفر می‌کنم و هتل لاله را برای اقامت انتخاب می‌کنم. چون این هتل 4 ستاره است و خدمات خوبی مثل اینترنت رایگان، صبحانه سلف‌سرویس و غیره ارائه میده و از همه مهم‌تر به بعضی از جاهای دیدنی شهر و آب‌درمانی نزدیک هست.

  3. آرش پاسخ

    چقدر خوب من دنبال یه هتلی تو سرعین می‌گشتم که استخر و آب‌درمانی داشته باشه، حتماً این‌دفعه به رویال پارک میرم.

  4. مهدی پاسخ

    من وقتی می‌خوام برم اسکی به شهر سرعین سفر می‌کنم و به هتل لاله میرم، چون فاصله خیلی کمی تا پیست اسکی الارس داره و این برای من عالی، چون زمان بیشتری برای اسکی دارم. پیشنهاد میدم به‌این هتل سری بزنید من‌که خیلی راضی هستم.

  5. وحید پاسخ

    من به هتل پدرام رفتم. از امکانات و خدماتی که ارائه دادند راضی بودم. چون توی اتاق بالکن داشت و میشد صبحانه را در اتاق بخوری و این برای من خیلی خوب بود چون اگر دیر بیدار میشدم بازم صبحانه بود.

  6. زهره پاسخ

    از مطالب این سایت خیلی خوشم اومد، منم دنبال هتل خوب تو سرعین می‌گشتم. این دفعه با خیال راحت به سرعین سفر می‌کنم چون لیست کاملی از هتل‌های خوب دارم و دیگه دغدغه گشتن هتل ندارم.

  7. زهرا حریری پاسخ

    من هتل صحت سرعین رفتم خیلی تمیز و برخورد محترمانه ای داشتن و
    دسترسی به ابدرمانی ها و مرکز شهر عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد