بهترین هتل اصفهان؛ معرفی بهترین تا ارزانترین هتل های اصفهان

هتل عباسی بهترین هتل اصفهان

شهر توریستی اصفهان هتل‌های متعددی دارد که شاید انتخاب از میان چنین تعدد و تنوع بالا برای شما هم سخت باشد. برای همین قصد داریم بهترین هتل اصفهان از نظر مردم و همچنین کیفیت این هتل‌ها را معرفی کنیم. سری به ارزانترین هتل های اصفهان نیز خواهیم زد. با ما همراه باشید.

بهترین هتل اصفهان

پایتخت فرهنگی ایران جذاب‌ترین دیدنی‌ها را دارد که سفر به این شهر را به تجربه‌ای فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. سفر به شهر زیبای اصفهان لذت بخش‌تر خواهد بود اگر هتل مناسبی برای اقامت انتخاب کنید. در این راستا چند هتل از بهترین هتل های اصفهان را معرفی می‌کنیم.

بهترین هتل های اصفهان؛ هتل های ۵ و ۴ ستاره

۱. هتل عباسی اصفهان

می‌توان گفت هتل عباسی معروف‌ترین و بهترین هتل پنج ستاره اصفهان است. در واقع این هتل علاوه بر محلی برای اقامت، یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر نیز به شمار می‌رود. معماری بی‌نظیر، گچ بری‌ها،‌ آینه کاری‌ها و نقاشی‌های روی دیوارها زیبایی غیرقابل وصفی به آن داده‌اند.

هتل عباسی از بهترین هتل های اصفهان

هتل عباسی (عکس: مهرداد میرمحمد)

تمام اتاق‌ها، سوئیت‌ها و رستوران‌های بهترین هتل پنج ستاره اصفهان مجهز به تمام امکانات رفاهی هستند و همچنین چشم انداز و تزیینات بسیار زیبایی دارند. در محوطه هتل باغی وجود دارد که از آن برای صرف غذا در فضای آزاد همراه با موسیقی زنده استفاده می‌شود. هتل عباسی در مرکز شهر قرار دارد و به جاذبه مهمی مانند کاخ هشت بهشت و سی و سه پل بسیار نزدیک است.

آدرس هتل عباسی اصفهان: خیابان چهارباغ، خیابان آمادگاه

۲. هتل پارسیان کوثر اصفهان

دومین هتل پنج ستاره اصفهان هتل پارسیان کوثر است. یکی از بزرگترین حسن‌های این هتل غذاهای متنوع و لذیذ آن است. در رستوران‌ بزرگ و زیبای هتل پارسیان کوثر می‌توانید هر نوع غذای مدرن و سنتی را سفارش داده و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. اتاق‌های این هتل نیز به بزرگی و زیبایی معروف است. از امکانات تفریحی هتل می‌توان به کلوب ورزشی، استخر و سونا و غیره اشاره کرد.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل کوثر (عکس: اشکان صادق‌پور)

هتل پارسیان کوثر منظره بسیار جذابی به سی و سه پل دارد و دیدنی‌هایی مانند میدان نقش جهان،‌ بازار اصفهان و کلیسای وانک نیز فاصله زیادی با این هتل ندارند.

آدرس هتل پارسیان کوثر: سی و سه پل، ‌بلوار ملت

۳. هتل آسمان اصفهان

در لیست بهترین هتل اصفهان همواره نام هتل آسمان نیز به چشم می‌خورد. این هتل چهارستاره بوده و ۱۳ طبقه دارد. همین ارتفاع زیاد باعث می‌شود به راحتی بتوانید زاینده رود و چشم اندازی از شهر زیبای اصفهان را ببینید.

هتل آسمان بهترین هتل اصفهان

هتل آسمان

هتل آسمان در بافت تاریخی شهر قرار دارد که باعث می‌شود به راحتی به دیدنی‌های تاریخی و بازارهای سنتی دسترسی داشته باشید. امکاناتی مانند استخر، سونا و سالن ورزشی از جمله امکانات تفریحی این هستند. هتل آسمان اصفهان به دیدنی‌هایی مانند میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله قدیمی جلفا نزدیک است.

آدرس هتل آسمان‌: خیابان مطهری‌، مقابل پل فلزی

۴. هتل پیروزی اصفهان

یکی دیگر از هتل‌های چهارستاره معروف اصفهان هتل پیروزی است. کافی شاپ و رستوران این هتل بسیار لوکس و معروف است که صرف غذا و خوراکی در چنین مکان‌هایی سفرتان را لذت بخش‌تر خواهد کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل طراحی مدرن و دلپذیری دارند و هر کدام به امکانات رفاهی کامل مجهز هستند. هتل پیروزی در مرکز شهر قرار دارد از این رو به راحتی به جاهای دیدنی،‌ مراکز خرید و سایر مکان‌های مورد نیاز به راحتی دسترسی خواهید داشت. هتل پیروزی اصفهان فاصله ناچیزی با اماکن تاریخی مانند کاخ هشت بهشت، کاخ چهل ستون و ارگ جهان نما دارد.

آدرس هتل پیروزی: دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین، سمت چپ

۵. هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر یکی دیگر از هتل‌های چهارستاره اصفهان است. این هتل در خیابان اصلی شهر و روبه‌روی هتل عباسی قرار دارد. اتاق‌ها، سوئیت‌ها، رستوران، استخر و غیره لوکس و مدرن این هتل با تمام امکانات لازم، آماده پذیرایی از مسافران است. از دیگر امکانات ویژه هتل سفیر می‌توان به حمام سنتی و موسیقی زنده در رستوران آن اشاره کرد. هتل سفیر اصفهان به مجموعه عباسی، خیابان چهارباغ و میدان نقش جهان نزدیک است.

آدرس هتل سفیر: چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)،‌ روبه‌روی هتل عباسی

۶. هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو در لیست بهترین هتل اصفهان و در میان هتل‌های چهارستاره این شهر جایگاه خوبی دارد. معماری زیبای این هتل، گچ‌ کاری‌ها و نقاشی دیوارهای آن بسیار چشم نواز است و تجربه اقامت لذت بخشی را برایتان رقم می‌زند. از امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، رستوران، پارکینگ اختصاصی، رستوران بام، لاندری و غیره اشاره کرد. هتل خواجو اصفهان به دیدنی‌هایی مانند پل‌های تاریخی اصفهان، میدان نقش جهان و بازار بزرگ اصفهان نزدیک است.

آدرس هتل خواجو: خیابان چهارباغ خواجو، خیابان شهدای خواجو

۷. هتل آوین اصفهان

هتل آوین هتلی چهارستاره در شهر اصفهان است که مجهز به امکاناتی مانند کافی شاپ،‌ صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، پارکینگ و اینترنت رایگان و غیره است. این هتل بر خلاف برخی هتل‌های اصفهان، به صورت ۲۴ ساعته پذیرش دارد. ههتل آوین اصفهان فاصله زیادی با دیدنی‌هایی مانند میدان نقش جهان، سی و سه پل و باغ پرندگان ندارد.

آدرس هتل آوین: خیابان هاتف، روبه‌روی کوی مشیر

بهترین هتل های سنتی اصفهان

اغلب هتل های سنتی اصفهان حاصل بازسازی و تغییر کاربری خانه‌ها و کاروانسراهای قدیمی به هتل است. هتل‌های سنتی معماری و طراحی بسیار زیبایی داشته و احساس خوشایند زندگی در گذشته را به خوبی زنده می‌کنند. در اصفهان تعداد بسیار زیادی از این نوع هتل‌ها نیز وجود دارد که برخی از معروف‌ترین آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

۱. هتل سنتی بخردی اصفهان  

خانه سنتی بخردی اصفهان در واقع خانه تاریخی قدیمی با قدمت ۴۰۰ سال و متعلق به دوران صفوی است که بازسازی‌های لازم روی آن انجام شده و به عنوان هتلی سنتی و مجلل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین هتل های سنتی اصفهان

هتل سنتی بخردی اصفهان

معماری و فضاسازی زیبای هتل اقامتی دلنشین برای مسافرانش فراهم می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های آن نیز برخلاف سنتی بودن هتل، مجهز به امکانات مدرن و کامل هستند. هتل سنتی بخردی اصفهان به دیدنی‌هایی مانند خیابان چهارباغ،‌ میدان نقش جهان و سی و سه پل نزدیک است.

آدرس هتل بخردی: خیابان ابن سینا‌، پشت بیمارستان امین، کوچه سنبلستان، شماره ۵۶


۲. هتل سنتی عتیق اصفهان

هتل سنتی عتیق خانه‌ای قدیمی از دوران قاجار است. این هتل به یکی از موزه های اصفهان نیز معروف بوده و اقامت در آن هم فال است هم تماشا. چرا که تماشای معماری و رنگ‌های بی‌نظیر شیشه‌ کاری‌ درها و پنجره‌های این هتل لذتی فراموش نشدنی است. این هتل اتاق‌های متفاوتی از نظر قیمت دارد.

هتل عتیق بهترین هتل اصفهان

هتل عتیق اصفهان

اتاق شاهنشین آن گران‌ترین و لوکس‌ترین اتاق است و چندین اتاق دیگر که نسبت به امکانات و تزیینات قیمت‌های متفاوتی دارند. هتل سنتی عتیق اصفهان به دیدنی‌هایی از قبیل کاخ چهلستون، بازار اصفهان و عمارت عالی قاپو نزدیک است.

آدرس هتل سنتی عتیق: خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷ (میر علاالدین)،‌ کوچه مسجد شمس، پلاک ۳۰

۳. هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان یکی دیگر از بهترین هتل‌های سنتی این شهر به شمار می‌رود که متعلق به دوره صفوی است. نقاشی‌های دیواری و معماری زیبای سنتی آن بسیار معروف بوده و در سال ۱۳۸۶ بازسازی شده است. اتاق‌های این هتل دورتادور حیاط ساخته شده‌‌اند. به طوری که خروجی هر کدام به یک حیاط مشترک باز می‌شود. این بافت سنتی مانعی بر امکانات مدرن هتل نیست و هتل سنتی اصفهان تمام امکانات مدرن رفاهی را برای مسافرانش فراهم می‌کند. از هتل سنتی اصفهان می‌توانید تنها با چند دقیقه پیاده روی به میدان نقش جهان برسید.

آدرس هتل سنتی اصفهان:‌ خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها

از سایر هتل‌های سنتی اصفهان می‌توان به هتل سرای اردیبهشت، هتل سنتی ایروانی، هتل بالی اصفهان، هتل سنتی ابن سینا و هتل سنتی تی دا کویر مصر اشاره کرد.

بهترین هتل اصفهان از نظر مردم

اغلب مردم در انتخاب هتل اهمیت زیادی به نظر مسافران سابق آن می‌دهند. چرا که آن‌ها در هتل مربوطه اقامت کرده‌ و به طور کامل با تمام جزئیات اقامت در آن آشنا شده‌اند. بنابراین اغلب به دنبال بهترین هتل اصفهان از نظر مردم هستند. اگر شما هم از آن دسته هستید، با ما همراه باشید تا نظر مردم را در مورد برخی از هتل‌های اصفهان بخوانیم.

۱. هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی به معماری ویژه، شیک و سنتی خود معروف است. از نظر مسافران نیز گچ کاری‌ها و طراحی سنتی و در عین حال لوکس هتل جلوه بسیار زیبایی دارد.

پسندیدن اتاق‌های هتل بستگی به سلیقه شخصی دارد، چرا که طراحی و زیبایی بصری آن‌ها مطابق با المان‌های سال‌های قبل بوده و چندان به‌روز نشده‌اند. اما اگر به هنر و معماری تاریخی علاقه‌مند باشید، از اقامت در این اتاق‌ها لذت خواهید برد.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

در اتاق‌های رو به خیابان هتل عباسی‌ ممکن است گاهی سر و صدای خیابان آزاردهنده باشد. برخی از مسافران از این مورد ناراضی بودند و برخی نیز اعلام کردند با بستن پنجره‌ها صداهای اضافی به طور کامل حذف می‌شود.

کارکنان هتل از نظر مسافران بسیار خوش برخورد و مودب هستند. به علاوه، اغلب مسافران هتل از منو و کیفیت صبحانه رضایت کامل دارند. تقریبا تمام مسافران از سرویس و نظافت اتاق‌ها ابراز رضایت کامل می‌کنند. همچنین این هتل دسترسی مناسبی به مراکز مهم توریستی دارد.

۲. هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر از نظر زیبایی بصری ضعیف‌تر از هتل عباسی است، اما در حالت کلی المان‌های یک هتل پنج ستاره را دارد. اتاق‌های این هتل مدرن و مجهز به امکانات روز هستند. اتاق‌های موجود در ساختمان نوساز فیروزه معمولا طرفداران بیشتری دارد. برخی از اتاق‌ها که به سی و سه پل دید دارند، از بهترین اتاق‌ها به شمار می‌روند و اغلب مسافران تمایل زیادی به رزرو آن‌ها نشان می‌دهند. رفتار کارکنان هتل مودبانه و مورد پسند مسافران بوده و اغلب رضایت کافی را به همراه دارد.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

خیابان اصلی منتهی به این هتل معمولا پرترافیک است، اما خوشبختانه مراکز توریستی مهم فاصله زیادی با هتل ندارند. اغلب مسافران کیفیت صبحانه و در حالت کلی غذای این رستوران را در حد معمولی ارزیابی کرده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها نیز معمولا رضایت بخش است.

۳. هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان از نظر اغلب مسافران بهترین هتل اصفهان برای رستوران‌ و غذای باکیفیت است. منوی صبحانه و نهار و شام آن متنوع بوده و غذاها باکیفیت هستند. همچنین رستوران گردان آن یکی از اولین رستوران‌های گردان در شهر اصفهان است.

اتاق‌های این هتل معمولا تمیزند و نظافت و پاکیزگی به خوبی رعایت می‌شود. از پنجره برخی اتاق‌های هتل آسمان به راحتی می‌توان زاینده رود را دید که همین موجب پرطرفدار بودن این اتاق‌ها در میان مسافران شده است.

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل دسترسی راحتی به مکان‌های مهم توریستی و بازارها دارد. همچنین رفتار کارکنان خوب و مورد پسند است. امکاناتی مانند اینترنت و استخر به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. طبق نظرات مسافران هتل به خصوص در زمان ترافیک مسافرت‌ها، نیاز به پارکینگ بزرگتری دارد.

۴. هتل پیروزی اصفهان

اتاق‌های هتل پیروزی برای یک هتل چهارستاره بسیار تمیز و مجهز هستند. صبحانه و غذای این هتل مورد قبول اغلب مسافران بوده و رستوران‌ آن نیز جادار و تمیز است.

برخورد کارکنان و خدمه از نظر اغلب مسافران هتل رضایت بخش است. محل قرارگیری هتل به مراکز مهم توریستی بسیار مناسب بوده و فاصله زیادی با آن‌ها ندارد.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

امکاناتی مانند اینترنت از نظر مسافران ضعیف بوده و نیاز به بازنگری دارد. نظافت و تمیزی هتل از نظر بسیاری از مسافران در حد قابل قبولی قرار دارد.

قابل ذکر است که بهترین هتل اصفهان از نظر مردم محدود به این چهار مورد نمی‌شود. برخی از هتل‌های سنتی مانند هتل بخردی، هتل سنتی، هتل میناس و… نیز جایگاه خوبی در میان مسافران شهر زیبای اصفهان دارند و اغلب از زیبایی بصری، تمیزی، برخورد کارکنان،‌ دسترسی راحت به مراکز مهم و غیره راضی هستند.

ارزانترین هتل های اصفهان

از آنجا که جاهای دیدنی اصفهان محبوبیت و شهرت بسیاری دارند این شهر هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی دارد که با توجه به سلیقه و بودجه خود به راحتی می‌توانید در یکی از آن‌ها اقامت کنید و از سفرتان لذت ببرید. در واقع در این شهر هتل‌های نسبتا ارزان‌تر با کیفیت مناسب هم وجود دارند. برخی از آن‌ها را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

۱. هتل پارت اصفهان

هتل پارت یکی از هتل‌های سه ستاره اصفهان بوده و قیمت نسبتا مناسب‌تری دارد. از امکانات هتل می‌توان به سیستم گرمایش و سرمایش مناسب،‌ روم سرویس، صندوق امانات، مینی بار، اینترنت رایگان،‌ کافی شاپ، استخر، سونا و غیره اشاره کرد. اتاق‌های این هتل یک تخته، دو تخته دوبل، دو تخته توئین، سه و چهار تخته هستند. هتل پارت فاصله زیادی با دیدنی‌هایی مانند سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان و مسجد چهارباغ ندارد.

آدرس هتل پارت اصفهان: حد فاصل چهارباغ عباسی و آیت الله شمس آبادی، کوچه جهان آرا

۲. هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره نیز هتلی سه ستاره است که در میان ارزانترین هتل های اصفهان یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها به شمار می‌رود. چرا که درست در میدان نقش جهان قرار دارد و در نتیجه به سایر مکان های دیدنی اصفهان نیز بسیار نزدیک است. این هتل در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد. به همین دلیل اتاق‌های آن نوساز و تمیز است که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دوبل، دو تخته توئین، سه و چهار تخته و سوئیت دو نفره رویال می‌شود. سایر امکانات رفاهی و تفریحی نیز به طور کامل در این هتل در دسترس مسافران قرار دارد.

هتل ستاره اصفهان به برخی مکان‌های دیدنی میدان نقش جهان،‌ مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، بازار اصلی و کاخ چهل ستون نزدیک است.

آدرس هتل ستاره: میدان نقش جهان، خیابان حافظ

۳. هتل سنتی ابن سینا اصفهان

اگر قصد دارید در هتلی سنتی با قیمت مناسب و مجهز اقامت کنید، هتل سنتی ابن سینا بهترین هتل اصفهان برای این منظور است. اتاق‌های این هتل دو تخته، دو تخته دوبل و توئین، سه، چهار، پنج و شش تخته هستند. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان روم سرویس، سیستم تهویه، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، پارکینگ با ظرفیت مناسب، رستوران، چای خانه و غیره را برشمرد. هتل سنتی ابن سینا دسترسی راحتی به مناره ساربان، عصارخانه جماله، عالی قاپو و کاخ چهل ستون دارد.

آدرس هتل سنتی ابن سینا: خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷

از سایر هتل‌های ارزان اصفهان می‌توان به هتل ماهان، هتل اصفهان، هتل کاوه، هتل جام فیروزه، هتل ملک، هتل جلفا و هتل صبا اشاره کرد.

در این مطلب با برخی از بهترین هتل های اصفهان، بهترین هتل پنج ستاره و همچنین ارزانترین هتل‌های این شهر آشنا شدیم. به علاوه، نظر مردم را در مورد بهترین هتل اصفهان بررسی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم اکنون که مسافر نصف جهان هستید سری هم به مطلب بهترین رستوران های اصفهان بزنید. امیدواریم از سفر به این شهر و اقامت در هتل‌های بی‌نظیر آن لذت ببرید. در آخر لطفا فراموش نکنید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۵۷ از ۵ – ۷ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. سروش پاسخ

    من عاشق رفتن سفر به شهرهای ایران هستم، اما همیشه دغدغه من پیدا کردن هتل خوب هست. این دفعه تصمیم گرفتم به اصفهان سفر کنم و به‌دنبال هتل خوب برای اقامت هستم. من تعریف هتل شاه عباسی را خیلی شنیدم و دلم می‌خواد از نزدیک به دیدن هتل شاه‌عباسی برم.

  2. keyvan پاسخ

    من وقتی هتل میرم به‌دنبال غذای خوب و عالی هستم. به‌خاطر همین از رستوران هتل پیروزی اصفهان خیلی تعریف شنیدم. می‌تونم بگم رستوران هتل و اتاق‌های خیلی لاکچری داشت، پیشنهاد میدم اگر به‌دنبال هتل خوب در اصفهان هستید هتل پیروزی را انتخاب کنید.

  3. سیاوش پاسخ

    هتل شاه‌عباشی، به جراًت می‌تونم بگم بهترین هتل در اصفهان هست و به‌غیر از خدمات خوبی که ارائه دادند و خیلی تمیز هم بود، معماری قشنگی داره که همش دلت می‌خواد از اتاق‌ها، لابی، رستوران و سایر مکان‌ها عکس بگیری و از همه مهم‌تر به سی‌وسه پل و کاخ هشت بهشت خیلی نزدیک بود.

  4. مریم محبی پاسخ

    هتل قصر منشی اصفهان رو اصلا پیشنها نمیکنم فوق العاده گران و بی کیفیت فقط مناسب رستوران هست نه هتل چون اصلا مناسب استراحت نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد