بهترین رستوران های اصفهان؛ معرفی رستوران ها + آدرس دقیق

بهترین رستوران های اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای توریستی ایران است که از سراسر جهان برای گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی اصفهان به این شهر سفر می‌کنند. به جرات می‌توان گفت که در سفر به شهر زیبای اصفهان در کنار بازدید از جاهای دیدنی و طبیعت آن باید از رستوران‌های این شهر هم دیدن کنید. رستوران‌های اصفهان به قدری متنوع و جذاب هستند که بعضی از آنها را می‌توان به عنوان یک مکان دیدنی معرفی کرد. اگر در این مقاله ما را دنبال کنید می‌توانید با بهترین رستوران های اصفهان آشنا شوید.

بهترین رستوران های اصفهان

اگر با بهترین رستوران های اصفهان آشنا شوید دیگر دغدغه اینکه در سفر به اصفهان شام و ناهار چی بخورید را ندارید. تنوع رستوران و غذاخوری‌ها در اصفهان بسیار زیاد است. به طوری که با قدم زدن در خیابان و بازدید از مکان‌های دیدنی این شهر، هر کجا که باشید اگر کمی اطراف خود را نگاه کنید می‌توانید یک رستوران و کافی‌شاپ پیدا کنید. اما برخی از رستوران‌های این شهر به دلیل فضا و کیفیت غذای بهتر شهرت بیشتری پیدا کرده‌اند.

در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌های سنتی اصفهان، بهترین بریانی های اصفهان، بهترین فست فودهای اصفهان و بهترین باغ رستوران‌های اصفهان خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به نصف جهان در کنار بازید از آثار باستانی بتوانید از بهترین رستوران های اصفهان نیز بهره ببرید.

بهترین رستوران های سنتی اصفهان

1. رستوران سنتی نقش جهان: نقش جهان یکی از رستوران های سنتی اصفهان است که معماری آن ترکیبی از سبک مدرن و سنتی را دارد. این رستوران در حاشیه‌ میدان نقش جهان اصفهان قرار دارد و بهترین غذاهای سنتی را ارائه می‌دهد. تخت‌های سنتی این مجموعه حال و هوایی خاص به رستوران داده است.

بهترین رستوران های سنتی اصفهان

رستوران نقش جهان

آدرس رستوران نقش جهان: میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف‌الله، سرای هنرمندان اسپادانا

شماره تلفن رستوران نقش جهان: ۳۲۲۰۳۳۴۵-۰۳۱

2. رستوران ترنج و خانه تاریخی هوانس: رستوران ترنج در خانه‌ای تاسیس شده که قدمت آن به دوره قاجار برمی‌گردد. بنابراین با رفتن به این رستوران با یک تیر دو نشان خواهید زد. هم می‌توانید از غذاهای لذیذ آنجا سرو کنید و هم خانه‌ای تاریخی را ببینید. این مجموعه دارای رستوران، شربت‌خانه و عکاسخانه است.

بهترین رستوران های اصفهان

خانه تاریخی هوانس یا رستوران ترنج

آدرس رستوران ترنج: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس (خانه ترنج)

شماره تلفن رستوران ترنج: ۳۶۲۹۳۷۸۸-۰۳۱

3. کافه رستوران سنتی آزادگان یا حاجی میرزا: شبیه این کافه را هیچ‌جایی پیدا نخواهید کرد. در بدو ورود به این کافه رستوران مجموعه‌ای از اشیا عتیقه و سنتی را خواهید دید که از سقف و در و دیوار آن آویزان شده‌اند. این قهوه خانه اولین بار در دوره صفوی ساخته شد و اکنون به یک کافه رستوران سنتی در حاشیه میدان امام اصفهان تبدیل شده است.

بهترین رستوران های اصفهان

کافه رستوران سنتی آزادگان یا حاجی میرزا

آدرس کافه رستوران حاج میرزا: میدان امام، به سمت سر در قیصریه، سرای حاج میرزا، قهوه خانه حاج میرزا

شماره تلفن کافه رستوران حاج میرزا: ۳۲۲۱۱۲۲۵-۰۳۱

4. کافه رستوران هرمس: اما اگر می‌خواهید کمی از حال و هوای تخت‌های سنتی و غذاهای سنتی خارج شوید، بهترین انتخاب کافه رستوران هرمس از بهترین رستوران‌های ایتالیایی اصفهان است.

  • آدرس کافه رستوران هرمس (شعبه 1): خیابان نظر میانی، کوچه کلیسا وانک، کوچه میدان جلفا
  • آدرس رستوران هرمس (شعبه 2): اصفهان، سیتی سنتر، طبقه اول
  • آدرس رستوران هرمس (شعبه 3): ‎اصفهان، خيابان مير، چهارراه آب٢٥٠

5. رستوران شهرزاد: رستوران شهرزاد یکی از قدیمی‌ترین رستوران های سنتی اصفهان است. این رستوران با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی و نقاشی‌های روی دیوارش بسیار مورد استقبال توریست‌ها قرار می‌گیرد. همچنین نزدیک بودن رستوران شهرزاد به دیدنی‌هایی همچون پل خواجو، زاینده‌رود، سی و سه پل و… از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران است.

بهترین رستوران های اصفهان

رستوران شهرزاد

آدرس رستوران شهرزاد: اصفهان، خیابان چهارباغ، خیابان عباس آباد، رستوران شهرزاد

شماره تلفن: ۳۲۲۰۴۴۹۰-۰۳۱

6. رستوران خوان گستر: رستوران خان گستر دارای چندین شعبه در اصفهان است. این رستوران با فضایی مجلل و تمیز، دکوراسیون شیک، سرویس دهی و غذاهای عالی به عنوان یکی از بهترین رستوران های اصفهان معرفی می‌شود.

  • آدرس رستوران خوان گستر (شعبه 1): اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، مجموعه سیتی سنتر، طبقه سوم
    شماره تلفن: 36550025-۰۳۱
  • آدرس رستوران خوان گستر (شعبه 2): اصفهان، خیابان حکیم نظامی، هتل جلفا، رستوران خوان گستر
    شماره تلفن: 36278989-۰۳۱

7. رستوران سنتی جارچی باشی: این رستوران یک حمام تاریخی بوده که با تغییر کاربری به رستوران تبدیل شده و از بهترین رستوران های سنتی اصفهان است. در این رستوران علاوه‌بر سرو یک غذای لذیذ و خوشمزه سنتی می‌توانید به تماشای کاشیکاری‌های فیروزه‌ای بنشینید و از صدای دلنشین فواره آب و موسیقی زنده مجموعه لذت ببرید.

بهترین رستوران های اصفهان

رستوران جارچی باشی اصفهان

آدرس رستوران جارچی باشی: اصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه هفتم (کوچه باغ قلندرها)، مجموعه تاریخی اقامتی ملک سلطان جارچی باشی

شماره تماس رستوران جارچی باشی: ۳۲۲۰۷۴۱۸-۰۳۱

8. رستوران هوگر یا خانه تاریخی دهدشتی: این خانه نیز از خانه‌های تاریخی زمان قاجار بوده که امروزه تغییر کاربری داده و به یک کافه رستوران زیبا تبدیل شده است. این مجموعه هم فضای باز و هم فضای مسقف دارد.

آدرس کافه رستوران هوگر: اصفهان، دروازه دولت، خیابان باب الرحمه، کوچه شماره یک

شماره تماس رستوران هوگر: ۰۹۱۳۴۲۰۸۰۰۴

9. رستوران خانه تاریخی قصر منشی: این خانه که محل زندگی یکی از وزرای پادشاهان قاجار بوده اکنون به یک هتل و رستوران زیبا تبدیل شده است. این رستوران به خاطر معماری زیبایش توجه بسیاری از توریست‌ها را به خود جلب می‌کند و به عقیده آن‌ها بهترین هتل اصفهان به شمار می‌آید.

آدرس رستوران خانه تاریخی قصر منشی: خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، هتل قصر منشی

شماره تلفن: ۰۳۱۲۲۲۴۷۰۴۴

10. رستوران خانه تاریخی میناس: این خانه یکی از سازه‌های قدیمی در محله ارامنه است. تماشای معماری قدیمی خانه و سرو یک غذای لذیذ و خوشمزه در این رستوران را از دست ندهید.

آدرس رستوران میناس: خیابان حکیم نظامی، جلفا، خیابان تبریزی‌ها

11. رستوران زاگرس: اگر به دنبال یک رستوران با چشم اندازی زیبا هستید قطعا زاگرس گزینه خوبی برای انتخاب است. رستوران زاگرس در بالای کوه صفه اصفهان قرار دارد و با چشم اندازی زیبا از شهر اصفهان و پارک صفه در دسته بهترین رستوران های سنتی اصفهان قرار می‌گیرد.

آدرس رستوران زاگرس: اصفهان، خیابان صفه، پارک کوهستانی صفه

12. رستوران آراخوان: این رستوران با تزئینات و نقش و نگارهای زیبا روی سقف و دیوارهایش فضای زیبایی همراه با غذایی دلچسب و با کیفیت برای گردشگران فراهم کرده است.

آدرس رستوران آراخوان: سی و سه پل، ابتدای خیابان چهارباغ بالا، جنب مجتمع کوثر

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۲۸۴۵۴۹

13. رستوران سنتی همدم السلطنه: یکی از با کیفیت‌ترین غذاهای سنتی را می‌توانید در رستوران زیبا و سنتی همدم السلظه نوش جان کنید. اتاق‌هایی با پنجره‌های چوبی، حیاطی سبز همراه با حوض پر از آب وسط آن از زیبایی‌های این رستوران سنتی است.

آدرس رستوران همدم السلطنه: میدان نقش جهان، خیابان حافظ

14. کافه عمارت نمکدان: باز هم خانه‌ای قدیمی که بازسازی و به یک رستوران سنتی تبدیل شده است. این رستوران با فضایی باز و سرویس دهی عالی خاطره‌ای شیرین را برای شما ثبت خواهد کرد.

آدرس عمارت نمکدان: اصفهان، خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ

رستوران باستانی، رستوران حاج اسماعیل چلویی، رستوران حکیم باشی، خانه تاریخی کشیش، کافه رستوران فیروز شربت، رستوران سنتی جم نشین، کافه رستوران مس و قالی اصفهان، رستوران سنتی آشتی، رستوران سنتی کلبه‌ی ایران، سفره خانه رمانس، سفره خانه شیدرخ، رستوران داریان سیتی سنتر، بخش سنتی مجموعه رستوران‌های هتل کوثر، بخش سنتی مجموعه رستوران‌های هتل عباسی و… از دیگر رستوران‌های سنتی اصفهان هستند.

بهترین بریانی های اصفهان

بریان را می‌توان محبوب‌ترین غذای سنتی اصفهان دانست. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید

1. بریانی اعظم: مشهورترین بریانی اصفهان بریانی اعظم است. بریان یک غذای سنتی مخصوص اصفهان است که طرفداران زیادی دارد. بریان با گوشت چرخکرده تهیه می‌شود و یکی از لذیذترین غذاهای سنتی اصفهان است که برای یک‌بار هم که شده باید آن را امتحان کنید. این غذا با نان سنگک، ریحان تازه و دوغ سرو می‌شود.

  • آدرس بریانی اعظم (شعبه 1): اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ عباسی (فقط به صورت بیرون‌بر). شماره تماس: ۳۲۲۰۲۰۷۰-۰۳۱
  • آدرس بریانی اعظم (شعبه 2): اصفهان، خیابان مسجد سید. شماره تماس: ۳۲۲۰۲۰۷۰-۰۳۱
  • آدرس بریانی اعظم (شعبه 3): اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، جنب پمپ بنزین. شماره تماس: ۳۲۱۲۵۷۳۰-۰۳۱
  • آدرس بریانی اعظم (شعبه 4): اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر، جنب پمپ بنزین. شماره تماس: ۳۶۲۸۰۹۳۹-۰۳۱
رستوران بریان اعظم

بریان اعظم

2. بریانی حاج محمود شفاعت: یکی از قدیمی‌ترین و بهترین بریانی های اصفهان بریانی حاج محمود شفاعت است.

آدرس بریانی حاج محمود: بازار بزرگ اصفهان، نزدیک میدان عتیق،نرسیده به کوچه حمام معروف شیخ بهایی

شماره تماس: ۰۳۱۳۴۴۷۰۰۴۵

3. بریانی شاد: از دیگر رستوران‌هایی که بریان آنها مشهور است بریانی شاد است. طعم بریان این رستوران به قدری لذیذ است که در روزهای تعطیل باید در صفی طولانی منتظر بمانید.

آدرس بریانی شاد: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای خیابان طالقانی

4. بریانی ریحون: طعم و کیفیت این بریانی هم حرفی برای گفتن دارد. برای یکبار هم که شده بریان‌های این مجموعه را امتحان کنید.

آدرس بریانی ریحون اصفهانی : اصفهان، بوستان ملت، حد فاصل پل آذر و هتل کوثر، جنب بانک شهر

5. بریانی اخوان: از دیگر بریانی‌های مشهور اصفهان می‌توان به بریانی اخوان اشاره کرد.

آدرس بریانی اخوان: اصفهان، میدان جمهوری، خیابان فروغی، بعد از خیابان ۵ رمضان، بعد از کوی انوشیروان

شماره تماس: ۰۳۱۳۳۳۵۲۳۹۶

بریانی بیشه، بریانی عشایر، بریانی صدف، بریانی مقدم و… از دیگر بریانی‌های خوب اصفهان هستند.

بهترین باغ رستوران های اصفهان

1. باغ رستوران شب نشین: مشهورترین باغ رستوران اصفهان باغ رستوران شب نشین در خیابان آتشگاه است. این مجموعه با بیش از 600 نفر ظرفیت، فضایی سبز و ارائه انواع غذاها شبی خاطرانگیز را برای شما رقم خواهد زد. برخی شب نشین را بهترین باغ رستوران اصفهان معرفی می‌کنند.

آدرس رستوران شب نشین: اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه، باغ رستوران شب نشین

شماره تماس رستوران شب نشین: ۳۳۳۹۳۶۳۳-۰۳۱

بهترین رستوران های اصفهان

باغ رستوران شب نشین

2. باغ رستوران سه کاج: سه کاج یکی از باغ رستوران‌های سنتی و زیبای اصفهان است که به دلیل فضای زیبا و کیفیت غذاهایش بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. به جرات می‌توان گفت سه کاج یکی از بهترین باغ رستوران های اصفهان است.

آدرس باغ رستوران سه کاج: اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان بسیج

3. باغ رستوران اسپرینگ (بهار): اسپرینگ فضایی سرسبز با امکان سرو انواع غذاهای سنتی و مدرن دارد.

آدرس رستوران اسپرینگ: اصفهان، جاده مرق، ٥٠٠ متر بعداز پمپ بنزين، قبل از ورودی بهارستان

4. باغ رستوران فلامینگو: فلامینگو یک رستوران متفاوت با فضایی سبز و پر از گل و گیاه و مدرن است. با قدم زدن در این رستوران می‌توانید طوطی و فلامینگوهای زیبا را ببینید و در کنار آنها عکس بگیرید.

آدرس باغ رستوران فلامینگو: اصفهان، شاهين شهر، بعداز پل هوايی گز، تابلو نوشابه خوش طعم، سمت راست خيابان خليج فارس، فرعي اول سمت راست

شماره تلفن: 09135556754

 

باغ رستوران فلامینگو

باغ رستوران فلامینگو

رستوران‌های اصفهان با موسیقی زنده

بعضی از رستوران‌ها در اصفهان مجهز به امکانات و برگزاری موسیقی زنده هستند. حال بیایید تا به اتفاق هم با این نوع رستوران‌ها در اصفهان آشنا شویم.

1- رستوران خوان سالار

رستوران خوان سالار جزو بهترین رستوران‌های سنتی اصفهان به حساب می‌آید. این رستوران در خیابان چهارباغ اصفهان قرار گرفته و فضای کاملا اصیل و سنتی دارد. در این رستوران موسیقی زنده هم اجرا می‌شود. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت بوده و انواع غذاهای خوشمزه و دلچسبی مثل میگو، ماهی، کباب برگ و غذاهای سنتی دارد.

آدرس رستوران خوان سالار: چهارباغ بالا، روبروی اداره برق

شماره تلفن: 03136660604

2- رستوران سنتی آشتی

رستوران سنتی آشتی علاوه بر فضای سنتی و دلنشین مجهز به برگزاری موسیقی زنده داخل رستوران هم است. این رستوران کاشی‌کاری‌های جذاب و تخت‌های سنتی با تزئینات زیبایی دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه همچون غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی و… را سفارش دهید.

آدرس رستوران سنتی آشتی: اصفهان، خیابان فیض، تقاطع خیابان ارباب

شماره تلفن: 03136610009

3- باغ رستوران کلبه

از دیگر رستوران‌های اصفهان با موسیقی زنده می‌توان به باغ رستوران کلبه اشاره کرد. فضای این رستوران خیلی جذاب و سرسبز بوده و چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد. کیفیت غذاهای باغ رستوران کلبه هم فوق‌العاده عالی بوده و برخی از آنها شامل انواع کباب، انواع خورش، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و .. هستند.

آدرس رستوران کلبه ایرانی: اصفهان، کنار گذر سمت راست اتوبان راه آهن، 500 متر بعد از پل ابریشم، انتهای بلوار امیر کبیر

شماره تلفن 09134242181

از دیگر رستوران‌های اصفهان با موسیقی زنده به رستوران سنتی شهرزاد، رستوران باستانی، رستوران ملک سلطان جارچی باشی، سفره خانه سنتی نقش جهان، رستوران سه کاج و .. اشاره کرد.

بهترین فست فودهای اصفهان

اما عذاهای خوشمزه اصفهان به غذاهای سنتی و بریان ختم نمی‌شود. به جرات می‌توان گفت فست فودی‌های اصفهان هم جزو بهترین فست فودهای ایران هستند که طرفداران زیادی دارند.

1. فست فود آرابو: جلفای اصفهان منطقه ارمنی نشین است و بهترین فست فودی‌ها را دارد. یکی از این بهترین‌ها فست فود آرابو است که با فضای کوچکی که خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها را به مشتری تحویل می‌دهد.
آدرس فست فود آرابو: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، نظر میانی، کوچه کلیسای وانک، فست فود آرابو

2. فست فود بن اپتی: مجموعه‌ای بزرگ که هم فضای باز و هم فضای مسقف دارد. سوخاری‌ها و پیتزاهای بن اپتی را حتما امتحان کنید. فست فود بن اپتی یکی از بهترین فست فودهای اصفهان است.

  • آدرس رستوران بن اپتی ( شعبه مرکزی): چهارباغ بالا، ابتدای خیابان میر
  • آدرس رستوران بن اپتی ( شعبه مراتو): سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان دانشگاه، مجموعه فرهنگی رفاهی ۲۲ بهمن
  • آدرس رستوران بن اپتی ( شعبه سیتی سنتر): فود کورت طبقه دوم قلب شهر(سیتی سنتر)
  • آدرس رستوران بن اپتی ( شعبه شاهین شهر): شاهین شهر، بلوار امام خمینی، حد فاصل خیابان فردوسی و حافظ،فود کورت طبقه ۳ مجتمع تجاری مریم

3. فست فود فارنهایت: مدرن‌ترین و خوشمزه‌ترین فست فودها را در فارنهایت سرو کنید.

آدرس فست فود فارنهایت: اصفهان، خیابان میرفندرسکی، حد فاصل پل هوایی و چهارراه نظر، بین کوچه 14 و 16

فست فود فارنهایت

فست فود فارنهایت

4. گری فود: اگر به دنبال همبرگرهایی ویژه با طعمی بی‌نظیر هستید حتما به گری فود سر بزنید.

آدرس گری فود: اصفهان، شیخ صدوق جنوبی، نبش کوچه 7

5. فود کورت سیتی سنتر: در سیتی سنتر با یک تیر دو نشان بزنید. از مغازه‌ها و فروشگاه‌های این مرکز خرید دیدن کنید و سپس در طبقه آخر از فست فودها و غذاهای خوشمزه مجموعه نوش جان کنید.

آدرس: اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، مجموعه سیتی سنتر

6. فست فود آقای برگر: آقای برگر پاتوقی برای عاشقان همبرگر است. لازم به ذکر است که آقای برگر فقط به صورت بیرون‌بر کار می‌کند.

آدرس آقای برگر: اصفهان، پل فردوسی، خیابان شیخ صدوق شمالی

فست فود اپتیموس، فست فود 222، فست فود فیش اند چیپس، مجموعه پارک لند، کافه فست فود سیلو، برگریم و… را نیز می‌توان به عنوان بهترین فست فودهای اصفهان معرفی کرد.

با بهترین رستوران های اصفهان آشنا شدید. شما تا به حال کدام یک از این رستوران‌ها را تجربه کردید؟ چه رستوران دیگری را به مسافران اصفهان توصیه می‌کنید؟ فراموش نکنیید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ایرانگرد در میان بگذارید.

امتیاز ۴.۷۴ از ۵ – ۱۲ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. متین پاسخ

    سلام
    اگه میخواین بریون خوشمزه بخورید حتما بریانی اعظم برید. من چند سال پیش اصفهان رفته بودم و یکی از دوستام من رو برد بریانی اعظم واقعا کیفیتش خوب بود. البته باید منتظر بمونید که یکم خسته کننده میشه اما ارزشش رو داره.

  2. حمید پاسخ

    رفتین اصفهان حتما حتما غذاهای محلی رو امتحان کنید چون خیلی خوشمزه اس. من از رستوران های اصفهان سفره خونه نقش جهان رفتم که خیلی خوشگه اما غذاش خیلی عالی نبود. آرا خوان هم رفتم که کیفیت غذاش واقعا عالی بود

  3. مریم پاسخ

    من دوست دارم به هر شهری که سفر می‌کنم، رستوران‌های خوب اون شهر را بشناسم تا با خیال راحت غذاهای سنتی را امتحان کنم. این‌دفعه می‌خوام برم اصفهان و دنبال رستوران‌های خوبش هستم. کسی می‌دونه چه رستوران‌های خوبی در اصفهان هست؟

    1. مریم کاظمی پاسخ

      عزیزم حتما رستوران طنجه ، کافه رستوران الکمیست،رستوران فلورانسو امتحان کنین غذاهاشون عالیه بریانی اعظمم برای بریون خیلی خوبه

  4. کاوه پاسخ

    من در اصفهان به رستوران ترنج و خانه تاریخی هوانس رفتم. واقعاً مکان بی‌نظیری بود. من که عاشق فضای رستوران شدم و کلی عکس گرفتم. تو خود رستوران شربت‌خانه و عکاسخانه هم گذاشتند، پیشنهاد میدم به‌این رستوران حتی برای خوردن شربت هم که شده سری بزنید.

  5. sara پاسخ

    اگر مثل من عاشق وسایل عتیقه و قدیمی هستید. حتماً به کافه رستوران سنتی حاجی میرزا برید. وای من که عاشق این کافه‌رستوران شدم. تو کافه‌رستوران یه‌جای خالی پیدا نبود که لوازم عتیقه نذاشته باشند. تا سقفش، دیوارها و درهای این کافه لوازم قدیمی آویزون شده. ان‌قدر قشنگ که یادت میره برای خوردن اومدی و فقط دوست داری از تمام جاها عکس بگیری.

  6. آنیتا پاسخ

    به نظر من که بهترین باغ رستوران اصفهان رستوران شب نشینه واقعا فضای زیبایی داره مخصوصا برای مهمونی و برخورد پرسنل هم خیلی خوب بود.

  7. محمد پاسخ

    بهترین کباب ایران را میتوتین از رستوران حاج احمد چیتساز بگیرین کبابش حرف نداره واقعا تو ایران لنگه نداره
    اصفهان جاده شاهین شهر دولت آباد روبروی پارک بهارستان
    مجموعه غذایی حاج احند چیتساز

    1. مدیر وبسایت پاسخ

      وقت بخیر
      ممنون که تجربیات خودتون را با همراه‌های ایرانگرد به اشتراک می‌گذارید.?

  8. سارا پاسخ

    به نظر من بهترین بریون را در بریونی بیشه خوردم اصلا چرب نبود ولذت بردم ادرسش هم پل فلزی بغل پیتزا پیتزا روبروی صدا وسیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد