تور قشم از اصفهان هوایی و زمینی با تخفیف

سفر به قشم

قشم یکی از مناطقی است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. وجود مناظر شگفت‌انگیز، مکان‌های تاریخی، بازارها و… از عوامل جذب مسافر به این جزیره هستند. اگر تا کنون به قشم سفر نکرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم برای داشتن یک سفر راحت و بدون دغدغه حتما با تور راهی سفر شوید. در سفر با تور شما می‌توانید صفر تا صد سفر خود را بر عهده مجریان تور بگذارید و شما فقط به خوش گذرانی و عکاسی از جاهای دیدنی قشم مشغول شوید. اکنون می‌خواهیم شما را با قیمت تور قشم از اصفهان، تور قشم لحظه آخری از اصفهان، تور قشم از اصفهان ریلی و… آشنا کنیم.

با توجه به متغیر بودن هزینه‌ها برای اطلاعات دقیق از قیمت‌ها تماس بگیرید. (آخرین بروزرسانی 23 آبان ماه 1400)
02161169611 (کانتر فروش تور قشم)
هتل‌ هواپیمایی خدمات تاریخ رفت هزینه سفر
هتل آتامان****
(جنب بازار سيتي سنتر 1و2)
قشم ایر صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
36،600،000 ریال
هتل ارم****
(بلوار آزادگان)
قشم ایر صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
33،600،000 ریال
سینگو***
(درگهان)
قشم ایر صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
00/08/–
3 شب و 4 روز
32،900،000 ریال
هتل‌ قطار خدمات تاریخ رفت هزینه سفر
آتامان****
(بلوار گلستان)
4 تخته البرز صبحانه
ترانسفر
00/08/–
4 شب و 5 روز
22،700،000 ریال
دیاموند ***
(بازار بزرگ قدیم)
4 تخته البرز صبحانه
ترانسفر
00/08/–
4 شب و 5 روز
22،000،000 ریال
ریحان***
(چهارراه پردیس)
4 تخته البرز صبحانه
ترانسفر
00/08/–
4 شب و 5 روز
16،800،000 ریال
سما1***
(مقابل خیابان دانش)
4 تخته البرز صبحانه
ترانسفر
00/08/–
4 شب و 5 روز
16،700،000 ریال

اطلاع از آخرین هزینه‌های سفر

تور قشم از اصفهان

قشم بزرگترین جزیره خلیج همیشه فارس و از توابع استان هرمزگان است. قشم سه برابر کیش مساحت دارد و سالانه میلیون‌ها گردشگر را به قصد تفریح و خرید به خود جذب می‌کند. اگر تور اصفهان قشم را خریداری کنید می‌توانید سفری همراه با آرامش و هیجان را برای خود و خانواده رقم بزنید. همانطور که می‌دانید در فصل پاییز و زمستان آب و هوای سردی در اصفهان حاکم می‌شود، بنابراین اصفهانی‌ها به منطقه‌ای با آب و هوای معتدل مانند قشم می‌روند تا از سرمای زمستان دور باشند.
به دلیل استقبال از تور قشم به ویژه تور قشم از مشهد و از از اصفهان، تورهای متنوع با امکانات مختلفی از سمت اصفهان راهی قشم می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. قیمت تور قشم از اصفهان نسبت به دیگر سفرها خیلی زیاد نیست و کم یا زیاد بودن قیمت تور بستگی زیادی به نوع هتل (انتخاب بهترین هتل قشم هزینه تور را افزایش خواهد داد) و نوع حمل و نقل سفر دارد. شما برای رسیدن به قشم گزینه‌های مختلفی برای حمل و نقل از جمله سفر هوایی، ریلی، زمینی (اتوبوس یا ماشین شخصی) پیش رو دارید. در ادامه با مزایا و معایب تور قشم از اصفهان ریلی و تور قشم هوایی آشنا خواهید شد.

دیدنی های جزیره قشم

جزیره قشم

تور قشم از اصفهان ریلی

اگر به دنبال تور ارزان قشم از اصفهان هستید یا به سفر هوایی علاقه ندارید و می‎خواهید زمینی سفر کنید به شما توصیه می‌کنیم که حمل و نقل ریلی را انتخاب کنید. با قطار علاوه‌بر اینکه می‌توانید به صورت گروهی در یک کوپه سفری شاد و بدون خستگی داشته باشید و از زیبایی‌های مسیر لذت ببرید، می‌توانید بار بیشتری نسبت به هواپیما و ماشین شخصی همراه خود ببرید؛ بنابراین اگر به قصد خرید عمده به قشم می‌روید سفر با قطار انتخاب بهتری نسبت به هواپیما یا ماشین شخصی است. اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که با تور قشم از اصفهان ریلی حدود 20 ساعت در مسیر خواهید بود و شما ابتدا به بندرعباس و سپس با کشتی به جزیره قشم خواهید رفت.

تور اصفهان قشم هوایی

اگر هدف شما از سفر رفع خستگی کار و خوش گذرانی باشد، سفر هوایی گزینه بهتری نسبت به سفر زمینی است. در هر کجای ایران که باشید با هواپیما در مدت یک الی دو ساعت در مسیر هستید و می‌توانید بیشتر زمان خود را به گشت و گذار در مقصد بگذرانید. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با هواپیما محدودیت حمل بار دارید و هر نفر تنها 30 کیلوگرم بار می‌تواند همراه داشته باشد.

تور اصفهان قشم

تور قشم از اصفهان

تفاوت تور اصفهان قشم لحظه آخری با تورهای دیگر

گاهی اوقات به دلیل عواملی مانند قیمت تور، شرایط آب و هوایی و… ظرفیت تور تکمیل نمی‌شود. بنابراین در شرایطی که در بازه زمانی یک یا دو روز مانده به حرکت تور هنوز ظرفیت آن تکمیل نشده است، مجری برگزار کننده مجبور به فروش تور با قیمت ویژه می‌شود که به آن تور لحظه آخری می‌گویند. در تور قشم لحظه آخری از اصفهان شما می‌توانید تور را بین 10 تا 60 درصد ارزان‌تر از حالت عادی خریداری کنید. پس اگر به دنبال تور ارزان قشم از اصفهان هستید به شما توصیه می‌کنیم منتظر تورهای لحظه آخری بمانید.

اما سوالی که برای همه پیش می‎آید این است که آیا این تورها با تورهای عادی تفاوتی دارند؟ در پاسخ باید بگوییم تورهای لحظه آخری از نظر خدمات و کیفیت هیچ تفاوتی با تورهای عادی ندارند. اما بدانید که در تورهای لحظه آخری امکان انتخاب اتاق یا صندلی را ندارید و بعد از خرید به هیچ عنوان نمی‌توانید تور را کنسل کنید و در صورت کنسل کردن هیچ مبلغی به شما پس داده نمی‌شود. همچنین در تورهای لحظه آخری باید هر لحظه آماده سفر باشید و چمدان‎های خود را در مدت یک روز یا کمتر از یک روز آماده کنید.

تفریحات دریایی قشم

تفریحات قشم، فلای بورد

رزرو تور ارزان اصفهان قشم

برای خرید تور ارزان قشم باید موارد زیادی را مورد توجه قرار دهید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • انتخاب تاریخ و روز حرکت: اگر انتخابی هوشمندانه داشته باشید می‌توانید تور خود را ارزان‌تر بخرید. برای این کار می‌توانید روز اول هفته و ساعت پرواز را ساعت‌هایی غیر معمول مانند نیمه شب انتخاب کنید.
  • مدت زمان اقامت: یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر قیمت انواع تور داخلی دارد، تعداد روزهای اقامت است. برای داشتن سفری ارزان‌تر تعداد شب‌های اقامت خود را کم کنید.
  • تعداد ستاره‌های هتل: همانطور که می‌دانید هرچه تعداد ستاره‌های هتل بیشتر باشد، به دنبال آن خدمات، کیفیت و هزینه اقامت نیز بیشتر می‌شود. پس اگر می‌خواهید قیمت تور قشم از اصفهان کمی مقرون به صرفه‌تر باشد بهتر است هتل‌های با تعداد ستاره کمتر را انتخاب کنید. بدانید که اقامتگاه‌های بومگردی و خانه‎های روستایی هم گزینه‌های خوبی برای انتخاب هستند.
  • موقعیت مکانی هتل: یکی دیگر از فاکتورهایی که در هزینه تور تاثیرگذار است موقعیت مکانی هتل است. هتل‌های نزدیک به ساحل یا هتل‌هایی که به دریا دید دارند به دلیل موقعیت مکانی بکر قیمت بیشتری خواهند داشت.
  • زمان سفر: همانطور که می‌دانید قشم دارای آب و هوای گرم است؛ بنابراین در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد استقبال کمتری از تورهای قشم می‌شود و به دنبال آن قیمت تور کاهش پیدا می‌کند.

سفر با تور قشم از اصفهان چه مزایایی دارد؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا با تور سفر کنیم؟ سفر با تور چه مزایایی دار؟ برخی از مهم‌ترین محاسن سفر با تور به شرح زیر است:

  • با خرید تور می‌توانید تهیه بلیط رفت و برگشت و رزرو اقامتگاه را بر عهده مجریان تور بگذارید.
  • در تورهای مسافرتی یک راهنما در فرودگاه به استقبال شما می‌آید و شما را تا هتل همراهی می‌کند. همچنین در طول سفر هر گونه سوال یه مشکل را می‌توانید با وی در میان بگذارید.
  • در تورهای مسافرتی پکیج‌های مختلفی از تور به گردشگران معرفی می‌کنند تا مسافر بتواند با توجه به بودجه و علاقه خود سفر کند.
  • در سفر با تور شما می‌توانید یک سفر با کیفیت ولی با قیمت مناسب داشته باشید. زیرا تورگردان‌ها به دلیل اعتباری که در ایرلاین‌ها و شناختی که نسبت به مقصاد گردشگری دارند می‌توانند یک سفر اقصادی برای شما رقم بزنند.
  • در تورهای گردشگری یک نفر آشنا به جاهای دیدنی و مراکز تفریحی شما را در سفر همراهی می‌کند تا بدون اتلاف وقت و پرداخت هزینه اضافی بتوانید خاطراتی خوب برای خود ثبت کنید.
  • اگر برای سفر از تورهای مسافرتی استفاده کنید، می‌توانید از لحظه حرکت از مبدا تا زمان بازگشت به منزل خود را تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار دهید.

بهترین زمان برای خرید تور اصفهان قشم

از اول خرداد تا پایان مهرماه به دلیل گرمای شدیدی که در قشم حاکم می‌شود، تور قشم طرفداران کمتری دارد و کمتر از آن استقبال می‌شود. بنابراین در این مدت زمان می‌توانید تور ارزان قشم از اصفهان را خریداری کنید. اما اگر به دنبال زمانی مناسب برای تجربه تفریحات آبی قشم هستید باید در شرایط آب و هوایی خوب به این جزیره سفر کنید تا بتوانید به مکان‌های دیدنی و تفرحی بروید. جزیره قشم بهترین شرایط آب و هوایی را از آبان تا اردیبهشت دارد.

پیشنهاد دیگری که برای شما داریم این است که اگر زمان خاصی را برای سفر در نظر ندارید منتظر تور قشم لحظه آخری از اصفهان بمانید. در تور لحظه آخری می‌توانید یک الی دو روز مانده به سفر تورهای با قیمت بالا را با 10 الی 50 درصد تخفیف بخرید.

راهنمای سفر به قشم - تور قشم از مشهد

جزیره قشم

 

سوالات متداول در مورد تور اصفهان به قشم

در پایان این مقاله به سوالات متداولی که برای گردشگران در مورد سفر به قشم پیش می‌آید پاسخ خواهیم داد.

  • بهترین زمان برای خرید در قشم چه زمانیست؟ هر زمانی که به قشم بروید می‌توانید اجناسی با قیمت‌های مناسب خریداری کنید ولی در تابستان به دلیل کمتر بودن مسافر می‌توانید اجناس با قیمت بهتری پیدا کنید. همچنین توجه داشته باشید که در نوروز اغلب فروشنده‌ها عمده فروشی ندارند.
  • آیا قشم برای خرید لوازم برقی مناسب است؟ باید به شما بگوییم که بانه نسبت به قشم برای خرید لوازم برقی مناسب‌تر است، ولی قشم هم نسبت به دیگر شهرهای مرزی قیمت‌های مناسبی دارد.
  • در قشم مکان مناسبی برای شنا وجود دارد؟ پارک زیتون یک ساحل مخصوص علاقمندان به شنا دارد. علاوه‌بر آن مجموعه تفریحی ساحل طلایی نیز یکی از بهترین مراکز غواصی و ورزش‌های آبی است. اواخر بهار تا اوایل پاییز زمان خوبی برای شنا در این سواحل به حساب می‌آیند.
  • در قشم از کجا خرید کنیم؟ بازارها و مراکز خرید متنوعی در قشم وجود دارند که برخی از آنها عبارتند از مراکز خرید درگهان، مرکز خرید دو دلفین، بازار خلیج فارس، مرکز خرید پردیس، بازار قدیم قشم، سیتی سنتر 1 و 2، بازار ستاره و…

با تور قشم آشنا شدید و اکنون می‌دانید که چگونه تور ارزان قشم از اصفهان تهیه کنید. فراموش نکنید که در سفر با تور حتما یک کارت ملی و برای متاهلین شناسنامه برای اقامتگاه خود همراه داشته باشید. لازم به یادآوری است که خرید سوغاتی در این شهر را از یاد نبرید و از انواع زیورآلات، صنایع دستی، ادویه‌جات و خوراکی‌های خوشمزه جنوبی برای عزیزانتان خریداری کنید. آیا شما تا به حال با تور به قشم رفته‌اید؟ اگر تجربه‌ای از سفر به این جزیره زیبا دارید لطفا آن را با ما و دیگر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۶۵ از ۵ – ۵ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. مریم پاسخ

    من سفر کردن به‌جزیره قشم را برای بازار خرید و جاهای دیدنیش خیلی دوست دارم، اما چون در تهران زندگی نمی‌کنم و دنبال تور هستم و مجبورم برای سفر با تور تا تهران بیام خیلی سخته. اگر تور قشم از اصفهان برگزار میشه پس ممکنه که از شهرهای دیگر هم به مقصد قشم تور باشه.

    1. مهرداد پاسخ

      من از اصفهان با تور به قشم خیلی رفتم و باید بگم که اصلاً فرق نداره و فقط قیمت تور بنا به سلیقه شماست که چه توری را انتخاب می‌کنید.

  2. مینو پاسخ

    من اصفهان زندگی میکنم و فکر میکردم تور قشم فقط از تهرانه و چقدر خوب منم فکر می‌کردم تور قشم فقط از تهران برگزار میشه.

  3. فرهاد پاسخ

    چونکه قشم هم مثل کیش مسافر خیلی داره از شهرهای بزرگ مثل اصفهان، شیراز و یا مشهد تور گذاشتند تا مسافر با خیال راحت سفر کنه و هزینه اضافه برای آمدن به تهران پرداخت نکنه.

  4. مارال پاسخ

    من از قشم جنس می‌خرم، برای همین بیشتر وقت‌ها با تور ریلی به‌قشم میرم تا هم هزینه کمتری برام حساب بشه و هم مشکل هزینه بار نداشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد