بهترین هتل قشم (1401): معرفی بهترین تا ارزانترین هتل های قشم + عکس

سفر به قشم

جزیره قشم هتل‌های زیادی دارد و این امر انتخاب بهترین هتل قشم را برای مسافران دشوار کرده است. اگر قصد سفر به قشم را دارید همراه ما باشید تا در ادامه سری به بهترین هتل های قشم و بهترین هتل‌های ساحلی این جزیره بزنیم.

بهترین هتل قشم

اگرچه جزیره قشم محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارد، اما مدرن بودن محیط شهر و تنوع هتل‌های آن نسبت به جزیره کیش بسیار کمتر است. با این حال، هتل‌های این منطقه از امکانات بسیار خوبی برخوردارند که می‌تواند رضایت کامل مسافران خود را کسب کنند. این هتل‌ها بر اساس موقعیت قرارگرفتن و فاصله تا جاهای دیدنی قشم، تعداد ستاره، میزان امکانات و سطح کیفی خدمات قیمت‌های متفاوتی دارند تا هر مسافر با هر بودجه‌ای قادر به رزرو هتل در قشم باشد. لازم به ذکر است که هیچ هتل 5 ستاره‌ای در جزیره قشم وجود ندارد و برای انتخاب بهترین هتل قشم باید به سراغ هتل‌های 4 ستاره بروید.

بهترین هتل های چهار ستاره در جزیره قشم

تمامی هتل‌های 4 ستاره را می‌توان به عنوان بهترین هتل در قشم شناخت. اگرچه قیمت رزرو در این هتل‌ها نسبت به هتل‌های 3 یا 2 ستاره اندکی بیشتر است اما کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند قابل مقایسه با هتل‌های 2 و 3 ستاره نیست.

1. هتل ارم

هتل ارم، هتلی زیبا در جزیره قشم است که در 4 طبقه و 74 اتاق با کامل‌ترین امکانات، میزبان میهمانان است. این هتل در یکی از بهترین مناطق جزیره قرار گرفته که موقعیت بسیار مناسبی به دریا و مراکز خرید دارد.

هتل ارم بهترین هتل قشم

هتل ارم قشم

امکانات هتل 4 ستاره ارم شباهت زیادی به هتل 5 ستاره در قشم دارد، چرا که امکاناتی از جمله استخر، سفره‌خانه سنتی، سالن همایش، اتاق بازی کودکان، سالن بدنسازی، خشکشویی و کانتر گردشگری را دارد. از امکانات این هتل در اتاق‌ها می‌توان به تلوزیون، سشوار، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت رایگان و صندوق امانات اشاره کرد. شما می‌توانبد در عرض چند دقیقه به ساحل، بازار بین المللی ستاره و بازار درگهان برسید.

آدرس هتل ارم: بلوار آزادگان، روبروی شیلات

2. هتل آرتا

به گفته برخی از مسافران، هتل آرتا بهترین هتل قشم است چرا که اولین هتل استاندارد جزیره به شمار می‌رود و امکانات خوبی را به میهمانان ارائه می‌کند. این هتل فعالیت خود را در سال 1395 شروع کرد و به دلیل فاصله کم از دریا و مراکز خریدی چون سیتی سنتر و بازار درگهان از محبوبیت خاصی برخوردار است. طراحی ظاهری هتل به سبک کلاسیک و معماری عربی است که باعث شده هتل آرتا مانند جواهری در جزیره بدرخشد و چشمان هر مسافری را به سوی خود بکشاند.

هتل آرتا بهترین هتل قشم

هتل آرتا

از امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به تلوزیون، یخچال، اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه هوا و صندوق امانات اشاره کرد. پرسنل حرفه‌ای این هتل به مسافرین خدماتی نظیر خشکشویی، کافی‌شاپ، رستوران و خدمات بیدار باش ارائه می‌کنند.

آدرس هتل آرتا: بلوار شهید بهشتی، روبه‌روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

بهترین هتل های سه ستاره جزیره قشم

با اینکه تعداد هتل‌های 4 ستاره از هتل 3 ستاره در قشم کمتر است، اما این موضوع به هیچ عنوان به معنای کیفیت پایین هتل‌های 3 ستاره نیست. برخی از مسافران تعدادی از هتل‌های 3 ستاره را به عنوان بهترین هتل قشم می‌شناسند. چرا که در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند خدمات و امکانات خوبی را در مدت اقامت خود دارند. بیایید نگاهی به بهترین هتل های قشم در رده سه ستاره بیندازیم.

1. هتل کیمیا 4

جدیدترین عضو گروه هتل‌های کیمیا در جزیره قشم، هتل کیمیا 4 است. این هتل 3 ستاره در سال 1395 جهت بالا بردن سطح امکانات و خدمات ارائه شده در این مجموعه مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل کیمیا4 قشم

هتل کیمیا4

از امکانات این هتل می‌توان به وجود یخچال، تلوزیون، اینترنت وای فای، صندوق امانات و بالکن اشاره کرد. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از خدماتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، خشکشویی و آسانسور استفاده نمایید. از مزیت‌های اقامت در  این هتل می‌توان به فاصله کوتاه تا دریا، بازار ستاره و مرکز خرید خلیج فارس اشاره کرد.

آدرس هتل کیمیا 4: میدان جهاد، سربالایی برگ سبز (صیادان)

2. هتل ژئو پارک قشم

این هتل سه ستاره که در سال 1394 مورد بازسازی کلی جهت ارتقا خدمات و امکانات به میهمانان خود قرار گرفت. از نظر برخی از مسافران بهترین هتل قشم است. قرارگیری این هتل در نزدیکی سواحل خلیج فارس، موزه ژئو پارک قشم و جاذبه‌های گردشگری چون قلعه پرتغالی‌ها و غار خربس باعث شده تا بسیاری از افراد تمایل به رزرو اتاق در هتل ژئو پارک قشم داشته باشند. این هتل از بازارهای قدیمی و سنتی قشم مانند ستاره فاصله چندانی ندارد و با مجتمع تجاری سیتی سنتر تنها 4 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس ژئو پارک قشم: ميدان امام هتل، اسکله شهید ذاکری

هتل ژئوپارک بهترین هتل قشم در رده سه ستاره

هتل ژئوپارک قشم

بهترین هتل های ساحلی قشم

مگر می‌شود به جزیره قشم سفر کرد و از ساحل رویایی و آب‌های درخشان و زیبای آن لذت نبرد؟ شما می‌توانید از بسیاری از تفریحات آبی قشم مانند غواصی، قایق سواری، پاراسل و… برخوردار شوید تا لذت و هیجان بیشتری را در سفر خود تجربه نمایید. در این میان، هتل‌های لوکس و بسیار خوبی در نزدیکی ساحل دریا قرار دارند که می‌تواند علاوه‌بر چشم‌انداز دریا از اتاق، موقعیت بسیار مناسبی جهت رفتن به ساحل و لذت بردن از زیبایی‌های دریا را به شما ارائه کند.

1. هتل آتامان قشم

این هتل چهار ستاره زیبا در سال 1396 فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر با 58 اتاق در ظرفیت‌های متفاوت میزبان میهمانان گرامی است. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان در لابی، رستوران، صبحانه، یخچال، چای‌ساز، حمام، سیستم تهویه و صندوق امانات اشاره کرد. در این هتل فروشگاه صنایع دستی، کافی‌شاپ، فضای سبز و نمازخانه نیز وجود دارد تا مسافرین نیازی به بیرون رفتن از هتل در مواقع غیرضروری نداشته باشند.

هتل آتامان بهترین هتل ساحلی قشم

هتل آتامان قشم

لازم به ذکر است که این هتل در ساحل دریا بنا نشده و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به ساحل خواهید رسید. اطراف هتل آتامان که بهترین هتل قشم به شمار می‌آید، بازارهای زیادی مانند سیتی سنتر1 و 2،  بازار ستاره، مرکز خرید زیتون وجود داردکه در کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی به آن خواهید رسید.

آدرس هتل آتامان قشم: میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان، پشت سیتی سنتر 1

2. هتل ریحان

یکی از جدیدترین هتل‌های جزیره، هتل زیبای ریحان است. این هتل سه ستاره با قرارگیری در 150 متری دریا و لابی مجلل خود انتخاب مسلم هر مسافری جهت اقامت است و به عنوان یکی از بهترین هتل ساحلی قشم شناخته می‌شود.

هتل ریحان قشم

هتل ریحان

قیمت مناسب اتاق‌ها در برابر خدماتی که دریافت می‌کنید مانند یخچال، روم سرویس، تلوزیون، سشوار، اینترنت و حوله بسیار مقرون به صرفه است. این هتل علاوه بر نزدیکی به ساحل، فاصله بسیار کمی با بازار ستاره و بازار قدیمی درگهان دارد و در کمتر از نیست دقیقه بر هر دوی آنها دسترسی پیدا خواهید کرد.

آدرس هتل ریحان: چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا پنجم

بهترین هتل قشم از نظر مسافران

بسیاری از افراد در هنگام انتخاب بهتری هتل قشم به دنبال نظرات مسافرانی می‌گردند که در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند. چرا که نظرات آنها واقعی و به دور از تعارف است و به خوبی می‌تواند شرایط واقعی هتل را برای شما شرح دهد. همچنین رفتار پرسنل و کیفیت خدمات از مواردی هستند که تنها با تجربه نزدیک قابل بررسی است. اجازه دهید نگاهی به بهترین هتل‌ قشم از نظر مسافران بیندازیم.

1. هتل شمس قشم

این هتل 3 ستاره در 4 طبقه و 20 اتاق در خدمت مسافران محترم است. محیط آرام هتل در نزدیکی ساحل و امکانات و خدمات با بهترین کیفیت باعث شده تا بسیاری از مسافرین این هتل را به عنوان بهترین هتل در کیش معرفی کنند.  از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل می‌توان به بالکن، یخچال، تلوزیون، دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، لوازم بهداشتی، مبلمان و روم سرویس اشاره کرد.

این هتل مجهز به آسانسور، صندوق امانات، لابی، خدمات خانه‌داری، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات است. مجتمع تجری سیتی سنتر، بازار ستاره و بازار قدیم قشم در نزدیکی هتل شمس قرار دارند، به همین دلیل انتخاب خوبی برای کسانی است که به خرید در جزیره علاقه دارند.

آدرس هتل شمس: چهارراه پردیس، انتهای خیابان فلسطین

2. بوتیک هتل ایرمان

اگر به دنبال بهترین هتل قشم از نظر مسافران هستید حتما بوتیک هتل ایرمان قشم را به یاد داشته باشید. معماری داخلی و خارجی این هتل که ترکیبی از معماری سنتی و مدرن است توسط بهترین هنرمندان کشور انجام شده و زیبایی هتل را دو چندان کرده است. بوتیک هتل ایرمان در 5 طبقه و 38 باب اتاق از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، آسانسور، خدمات خانه داری، سیستم تهویه هوا و خدمات بیدار باش اشاره کرد.

آدرس بوتیک هتل ایرمان:  نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

3. هتل رخسار

اگر به دنبال یک هتل نوساز و لوکس می‌گردید که از قیمت چندانی نیز برخوردار نباشد، هتل رخسار بهترین هتل در قشم برای شماست. این هتل 3 ستاره از نظر نزدیکی به سواحل خلیج فارس و بازارهای معروف جزیره، موقعیت بسیار مناسبی دارد. از بهترین خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به آسانسور، لابی، صندوق امانات و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. امکانات اتاق‌ها نیز شامل تلوزیون، یخچال، مبلمان، کمد و دراور، سرویس بهداشتی فرنگی می‌شود.

آدرس هتل رخسار: بلوار شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت، نبش کوچه محمد بازماندگان

4. هتل سینگو قشم

سینگو هتلی ۳ ستاره و یکی از بهترین هتل های قشم است که دور از مرکز شهر و در منطقه درگهان قرار دارد. با توجه به این که در منطقه درگهان مراکز خرید متعددی وجود دارد، اقامت در هتل سینگو یکی از جذاب‌ترین تجربه‌ها برای علاقمندان به خرید محسوب می‌شود.

هتل سینگو قشم - بهترین هتل قشم

هتل سینگو قشم

در واقع هتل سینگو بین مسافران قشم به بهترین مکان برای خرید معروف شده است. این هتل از نظر رفاهی، کیفیت منو غذا و… نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد.

آدرس هتل سینگو: درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

5. هتل آرتا قشم

آرتا هتلی ۴ ستاره بوده و در نزدیکی منطقه ساحلی قرار دارد. این هتل با توجه به دسترسی خوب به ساحل و همچنین مهمان نوازی، جایگاه خوبی در میان علاقمندان به جزیره زیبای قشم پیدا کرده است. کارکنان هتل آرتا بسیار خوش برخورد بوده و اهمیت ویژه‌ای به تمیزی اتاق‌ها و رفاه مسافران می‌دهند. سایر امکانات این هتل مانند تنوع منوی صبحانه و دسترسی خوب به مراکز خرید نیز به نوبه خود رضایت بخش است.

آدرس هتل آرتا: میدان امام قلی خان، جنب اسکله بندر بهمن

6. هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی را بهترین هتل ساحلی قشم می‌توان در نظر گرفت. در واقع اگر بخواهیم بهترین هتل قشم از نظر مسافران را بررسی کنیم هتل ساحل طلایی از دیدگاه امکانات تفریحی در جایگاه خوبی قرار دارد. این هتل امکانات قابل توجهی برای تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق سواری و… در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین امکانات رفاهی داخل هتل نیز از نظر اغلب مسافران در سطح رضایت بخشی قرار دارد.

آدرس هتل ساحل طلایی قشم: جاده ساحلی جنوبی، روبروی زیارتگاه شاه شهید

7. هتل ساحلی خلیج فارس

هتل ساحلی خلیج فارس از دیدگاه تنوع منوی غذایی بهترین هتل در قشم است. در واقع این هتل در میان مسافران قشم به منوهای متنوع و غذاهای لذیذ معروف شده است. به علاوه هتل ساحلی قشم چایخانه‌ای در ساحل دارد که توجه مسافرین را به خود جلب می‌کند. همچنین نظافت و مهمان نوازی این هتل یکی دیگر از نکات مثبتی است که مسافران به ‌آن اشاره کرده‌اند.

آدرس هتل ساحلی خلیج فارس: میدان علم و صنعت

سوالات متداول در مورد بهترین هتل های قشم

  • بهترین هتل قشم کدام است؟ جزیره زیبای قشم هتل‌های متعددی دارد که همگی از جمله هتل‌های درجه یک کشور محسوب می‌شوند. با این هتل ارم قشم را از نظر مهمان نوازی، دسترسی به مراکز مهم، سطح امکانات و هزینه خدمات می‌توان به عنوان یکی از بهترین‌های هتل‌های این جزیره معرفی کرد.
  • بهترین هتل ارزان قشم کدام هتل است؟ برخلاف باور عموم مردم، هتل‌های ارزان در قشم به وفور یافت می‌شود. این هتل‌ها به علاوه قیمت بسیار مناسب کیفیت خدمات قابل قبولی هم دارند. مانند هتل شمس، آسمان، نخل زرین، مروارید،‌ آدینه و….
  • کدام هتل به مراکز خرید نزدیک‌تر است؟‌ اگر شما هم مانند اغلب مسافران، نزدیکی هتل به مراکز خرید یکی از گزینه مهم در انتخاب است، باید بدانید هتل‌هایی مانند هتل نخل هنگام، الوند۲، هتل آپارتمان پلاس، هتل مروارید، رویال و… فاصله زیادی با مراکز خرید معروف و مهم ندارند. در واقع تنها چند دقیقه پیاده روی شما را به مقدصتان خواهند رساند.
  • لوکس‌ترین هتل قشم کدام است؟ جزیره زیبای قشم هتل‌های لوکس بسیاری دارد. به عنوان چند مورد از هتل‌های مجلل این جزیره می‌توان به هتل پرشیا، ارم، ایرمان، سورینت صدف، آرتا، هتل بوتیک فولتون و… اشاره کرد.
  • نزدیک‌ترین هتل به ساحل خلیج فارس کدام هتل است؟ هتل‌های ساحلی معمولا پرطرفدارتر هستند؛ از معروف‌ترین هتل‌های ساحلی قشم می‌توان هتل ساحل طلایی قشم، هتل ساحلی خلیج فارس، هتل ژئوپارک، هتل رویال و… را نام برد.

بهترین هتل قشم هتلی است که بتواند علاوه بر فراهم ساختن آسایش مسافران خدمات خود را در بالاترین حد استانداردها ارائه کند تا شما از سفر خود به این جزیره بی‌نظیر نهایت لذت را ببرید. جزیره زیبای قشم یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که به دلیل استقبال گسترده گردشگران، تنوع نسبتا زیادی در هتل‌ها و اقامتگاه‌ها دارد؛ بنابراین علاوه‌بر رزرو هتل، رزرو اقامتگاه قشم نیز گزینه مناسبی برای اقامت در سفر به این جزیره است. اکنون دیگری می‌دانید کدام هتل برای اقامت شما در جزیره قشم بهترین است، این اطلاعات در هنگام خرید تور قشم نیز به کار شما می‌آید تا بهترین تور را با توجه به محل اقامت انتخاب کنید. در پایان فراموش نکنید که نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ایرانگرد در میان بگذارید.

امتیاز ۴.۶۵ از ۵ – ۱۰ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. شادی پاسخ

    منم وقتی به قشم سفر می‌کنم به‌دنبال هتلی هستم تا راحت بچه‌ها در آن بازی کنند و من به خریدم برسم، حتماً این‌دفعه به هتل ارم میرم.

  2. ali پاسخ

    من در سال برای خرید حتماً به جزیره قشم سفر می‌کنم و همیشه ترجیح میدم در هتل‌های خوب اقامت کنم برای همین هتل ارم را انتخاب می‌کنم. از نظر من امکانات خوبی مثل استخر، سفره‌خانه و حتی اتاق بازی کودک داره و خدمات خوبی هم ارائه میده.

  3. سارا پاسخ

    برای من اولین گزینه انتخاب هتل قشم، نزدیک بودن به دریا و مرکز خرید هست. برای همین همیشه هتل آرتا را انتخاب ‌می‌کنم تا زمان کوتاه‌تری برای رفت‌وآمد به هتل داشته باشم. به‌غیر از این معماری خیلی قشنگی داره و به سبک عربی ساخته شده من که از اقامت در این هتل خیلی راضیم.

  4. میثم پاسخ

    من برای کارم ماهی یک‌بار به قشم میرم. در قشم غیر از هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره، هتل‌های ساحلی خوبی هم ساخته شده که من به آتامان میرم و از ساحل و فضای سبز هتل خیلی لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد