اجاره ویلا ماسال: اجاره ویلا، سوئیت و کلبه جنگلی + بهترین قیمت

اجاره ویلا ماسال

شهر ماسال تکه‌ای از بهشت سرسبز ایران زمین است که به دلیل مراتع سرسبز و ییلاق‌های تمیز و باصفایش آن را در میان گردشگران بسیار مشهور نموده است. به همین دلیل بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات خود به  دنبال اجاره ویلا ماسال هستند. اگر تا به حال به این منطقه سفر نکرده‌اید و  یا ترجیح می‌دهید پیش از شروع سفر ویلای خود را رزرو کنید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اجاره ویلا ماسال

ماسال یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری ایران جهت گذراندن یک تعطیلات آرام و بدون هیاهوست. اگر به صورت دسته جمعی و یا خانوادگی قصد سفر و بازدید از ماسال را دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتما اجاره ویلا در ماسال را در نظر داشته باشید چرا که مزیت‌های بیشتری نسبت به اجاره کلبه جنگلی در ماسال یا سوئیت‌های کوچک برای شما خواهد داشت.

اولین مزیت اجاره ویلا برای اقامت ظرفیت بالاتر خانه برای شماست. شما به راحتی با هر تعداد مسافر می‌توانید در یک خانه ویلایی مستقر شوید و هر خانواده برای خود اتاق مجزا داشته باشد. این در حالی است که با اجاره اقامتگاه سنتی امکان زندگی در یک محل با اتاق‌های مجزا نیست. بدین ترتیب شما فرصت وقت گذرانی بیشتری با دوستان و خانواده خواهید داشت و در عین حال حریم شخصی‌تان حفظ خواهد شد.

اجاره کلبه جنگلی در ماسال

زیباترین ییلاق شمالی (عکس: علی جعفری)

مزیت دیگر اجاره ویلا باغ در ماسال این است که امکان اقامت برای چند روز و برگزاری مهمانی دارید چرا که همسایه‌ها در نزدیکی شما مستقر نیستند و سر و صدای شما مزاحم آنها نخواهد شد. همچنین شما امکان پخت کباب و غذاهای دیگر در باربکیوی حیاط ویلا را خواهید داشت.  از دیگر مزایای اجاره ویلا در ماسال این است که امکان پارک چندین ماشین در حیاط اختصاصی ویلا وجود دارد و نیازی به پارک ماشین در محیط‌های عمومی نیست.

ویلاهای ماسال با هر قیمتی وجود دارند و بر اساس امکانات داخل ویلا، سال ساخت و میزان امکانات رفاهی، قیمت گذاری می‌شوند. بهترین ویلاها، ویلاهایی هستند که به ساحل دریا نزدیکترند و منظره زیبایی از طبیعت جنگلی یا دریا دارند حتی دیده شده که ویلاهای دور از شهر و داخل جنگل از بیشترین قیمت‌های اجاره برخوردارند چرا که خبری از هیاهوی زندگی شهری نیست و می‌‎تواند تجربه زندگی در جنگل واقعی را داشت.

پس اگر قیمت زیادی برای اجاره کلبه جنگلی در ماسال مشاهده کردید اصلا متعجب نشوید چرا که این کلبه چوبی در واقع ویلای شیک و زیبایی در دل طبیعت است که از نظر امکانات در حد یک خانه لوکس است اما از بیرون کلبه، طراحی یک خانه چوبی را دارد. همچنین ویوی این کلبه‌های چوبی بی‌نظیر هستند و هوای اطراف بسیار تمیز و مطبوع است.

اجاره ویلا ماسال

روستای ییلاقی ماسال (عکس: مهسا)

بهترین مناطق ییلاق ماسال برای اجاره ویلا

منطقه شاندرمن یکی از مناطق بکر و زیبای ماسال محسوب می‌شود که به دلیل سرسبزی مراتع خود مشهور شده و مسافران زیادی برای سفرشان، اجاره ویلا شاندرمن ماسال را دارند. هوای خنک، تمیز و مناظر سرسبز زیبا و متفاوت آن با دیر شهرهای شمالی از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند اجاره ویلا شاندرمن ماسال را در برنامه خود داشته باشند. همین استقبال گسترده مسافران نیز باعث شده تا ویلاهای شیک و لوکسی در این منطقه ساخته شود.

از انجا که اکثر مسافران به دلیل علاقه به طبیعت به این منطقه سفر می‌کنند، سعی شده تا از عنصر چوب در ساختن این ویلاها استفاده شود تا حال و هوای جنگلی ویلا را بهتر حفظ کنند. لذا اگر به دنبال ویلا هستید از اجاره کلبه چوبی در ماسال به راحتی نگذرید. چرا که در برخی از مواقع به جای ویلا از لفظ کلبه چوبی یا جنگلی استفاده می‌شود. با این حال بهتر است پیش از رزرو خود حتما امکانات ساختمان را چک کنید. از دیگر ییلاق‌های نزدیک به ماسال که برخی از مسافران برای دیدن آنها اجاره ویلا ماسال را انجام می‌دهند ییلاق ماسال است که بسیار خوش آب و هوا و زیباست و دست کمی از ییلاق شاندرمن ندارد.

اجاره ویلا در ییلاق ماسال

ویلا در ماسال (عکس: محمدرضا بعقوبی)

اقامتگاه های بوم گردی ماسال

اگر به اقامت در ویلاهای شیک و لوکس علاقه‌ای ندارید یا ترجیح می‌دهید هزینه کمتری از سفر خود را صرف اجاره ویلا ماسال کنید، به شما اقامتگاه‌های بومگردی موجود در ماسال را پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که می‌دانید این منطقه ییلاقی به خاطر طبیعت زیبا و منحصر به‌فردی که دارد یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی شمال است و در منطقه‌ای با این طبیعت اقامت کردن در اقامتگاه بوم گردی می‌تواند حس‌وحالی متفاوت از دیگر مسافرت‌ها را به وجود آورد.

برخی از این اقامتگاه‌ه در واقع همان ویلا یا خانه روستایی هستند که امکانات آنها در حداقل ممکن است. در صورتی‌که علاقه به زندگی روستایی دارید و ترجیح می‌دهید برخی از امکانات سفر را  با خودتان به همراه داشته باشید، انتخاب اقامتگاه بوم گردی ماسال به شما پیشنهاد می‌شود.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه انتخاب اقامتگاه بوم گردی به معنای پرداخت هزینه کم نیست. چرا که برخی از این اقامتگاه‌ها برای اقامت تعداد نسبتا زیاد ساخته شده و به دلیل وجود چندین اتاق یا موقعیت قرارگیری در جنگل از قیمت‌هایی در حد ویلا برخوردار هستند.

با این حال ممکن است در تمامی اتاق‌ها خبری از تخت خواب نباشد و تعدادی از آنها به صورت کف خواب ارائه شوند. لذا پیش از اجاره سوئیت ماسال یا هر اقامتگاه دیگری از امکاناتی لازم برای خود و همراهنتان مطمئن شوید.

اقامت در ماسال

ییلاق ماسال (عکس: محمدرضا یعقوبی)

 لیست اقامتگاه بوم گردی ماسال

اگر قصد اجاره سوئیت ماسال یا ویلا را ندارید و دوست دارید در اقامتگاه بومگردی ساکن شود. حتما باید امکانات و موقعیت مکانی ساختمان را بررسی کنید. چرا که ممکن است از شهر بسیار دور باشند یا امکانات آن در حداقل ممکن ارائه شود. به طور کلی اقامتگاه بومگردی خانه‌های ویلایی یا چند طبقه‌ای هستند که در طبیعت روستایی ماسال بنا شده‌اند. در برخی از مواقع این خانه‌ها، خانه‌های بومی مردم همان شهر هستند که به شما اجاره داده می‌شوند و یا صاحب خانه در طبقه دوم آن زندگی می‌کند.

اگر به دنبال اجاره کلبه جنگلی در ماسال هستید یا از زندگی و اقامت در طبیعت برای چند روزی لذت می‌برید حتما لیست اقامتگاه بومگردی ماسال را بررسی نمایید. این اقامتگاه‌ها به صورت دربست و نیمه دربست در اختیار شما قرا می‌گیرد و ممکن است برخی از قوانین حفظ سکوت و استفاده مشترک از حیاط در اقامتگاه‌های نیمه دربست اعمال شود.

هرچه اقامتگاه به ییلاق نزدیک‌تر باشد و آب و هوا و منظره بهتری داشته باشد مسلما هزینه اجاره‌ها تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. از بهترین اقامتگاه بومگردی ماسال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاره کلبه در ماسال
  • اجاره ویلا باغ ماسال
  • اجاره خانه روستایی
  • اجاره خانه دربست
  • اجاره سوئیت ماسال

اجاره ویلا در ماسال با ایرانگرد

اگر تصمیم دارید پیش از شروع سفر، مرحله اجاره ویلا ماسال را انجام دهید و سفر خود را با خیال راحت آغاز کنید، سایت ایرانگرد در خدمت شماست. شما می‌توانید لیستی از بهترین ویلاها و اقامتگاه بومگردی ماسال را در ایرانگرد بیابید که صاحبین آنها افرادی صادق و قابل اعتماد هستند که درباره امکانات و شرایط در نهایت درستی عمل می‌کنند. قیمت‌های پیشنهادی توسط صاحبین نیز کاملا منصفانه است و امکانات هر ویلا با واقعیت تطابق دارد. همچنین تمامی عکس‌های موجود در سایت واقعی هستند و همان چیزی که رزرو کرده‌اید را در واقعیت نیز خواهید دید.

اجاره ویلا با ایرانگر

ایرانگرد

مشاوران ایرانگرد در خدمت شما هستند تا بر اساس شرایط، بودجه و سلیقه شما بهترین و مناسب‌ترین ویلا یا اقامتگاه را به شما پیشنهاد دهند. شما با انتخاب هر ویلا به صورت مستقیم به با صاحب آن معرفی می‌شوید و رزرو خود را به انجام می‌رسانید. در واقع سایت ایرانگرد در این میان تنها واسطه‌ای است تا شما را به بهترین ویلا برساند و در این میان چیزی به عنوان هزینه معرفی از شما دریافت نمی‌کند. در لیست ویلا و اقامتگاه‌های ماسال خبری از صاحبین ویلای بدقول، بداخلاق یا ویلاهای نامناسب با ادعاهای دروغ نیست و تنها ویلاهایی معرفی می‌شوند که درصد بالایی از رضایت مسافران را به همراه داشته است.

سوالات متداول در مورد اجاره ویلا و سوئیت ماسال

  • برای اجاره ویلا باغ در ماسال باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ متراژ باغ و متراژ ویلا را به صورت جداگانه حساب کنید تا خانه یا باغ خیلی کوچک نباشد. در برخی از مواقع برخی از صاحبان ویلای حیاط دار خود را به عنوان ویلا باغ ثبت می‌کنند پس مراقب باشید.
  • آیا اجاره کلبه در ماسال با بالاترین حد از تمیزی ممکن است؟ بله؛ شاید فکر کنید که کلبه‌های چوبی موجود در ماسال احتمالا قدیمی و خیلی کثیف هستند اما اصلا این طور نیست. با این حال بهتر است کلبه‌هایی را اجاره کنید که تیک ضدعفونی شده را دارند.
  • آیا امکان اجاره ویلا باغ در ماسال برای مسافرانی که به صورت دوستانه و غیرخانوادگی سفر کرده‌اند وجود دارد؟ قانون خاصی درباره شرایط اجاره به مجردها وجود ندارد اما باز هم باید در این رابطه با صاحب ویلا صحبت کنید و تنها پس از مطمئن شدن در این باره ویلا را اجاره کنید.
  • با اجاره ویلا ماسال آیا به اینترنت دسترسی داریم؟ بله؛ در بسیاری از مناطق ماسال اینترنت پر سرعت وجود دارد با این حال بهتر است پیش از رزرو با صاحب ویلا در این باره صحبت کنید و از آنتن دهی تلفن همراه و وجود اینترنت مطمئن شوید.

اکنون می‌توانید با خیال راحت اجاره ویلا ماسال را از طریق ایرانگرد انجام داده و با خیال راحت به سفر بروید.علاوه‌بر اجاره ویلا از طریق ایرانگرد می‌توانید انواع تور داخلی از جمله طبیعت گردی، تور مشهد، تور چابهار، تور قشم، تور کیش، تور کویر و… را نیز رزرو کنید و با خیالی آسوده برای سفر برنامه‌ریزی کنید.

امتیاز ۴.۶۱ از ۵ – ۷ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. سحر پاسخ

    من تبریزی هستم و باید بگم که تبریز غذاهای سنتی دیگری مثل کوکوی لوبیاسبز، آش میوه، دلمه برگ مو خیلی غذاهای سنتی خوشمزه دیگه داره که تا امتحانشون نکنی، متوجه نمی‌شی که چقدر خوشمزه است.

  2. فرهاد پاسخ

    ما هم هر وقت با دوستامون می‌ریم ماسال، ویلا باغ اجاره می‌کنیم، چون هم جای پارکینگ ماشین زیاد و هم باربیکیو داره. من که اجاره ویلا باغ را ترجیح میدم.

  3. علی پاسخ

    من عاشق ویلا توی جنگل هستم، حتماً به ماسال سفر می‌کنم تا ویلا داخل جنگل را اجاره کنم و یه‌تجربه جدید کسب کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد