اجاره ویلا شمشک: اجاره سوئیت و ویلا از 300 هزار تومان

اجاره ویلا شمشک

شمشک منطقه‌ای دیدنی و زیبا در اطراف پایتخت و از جاهای دیدنی تهران است. در شمشک می‌توانید یک روز کامل را به دور از شلوغی شهر و دغدغه‌های کاری سپری کنید. ویلاهای لوکس و سوئیت‌هایی که در این منطقه ساخته شده باعث جذب مسافران زیادی شده است. با اجاره ویلا در شمشک و گذراندن اوقات فراقت در طبیعت بکر آنجا می‌توانید خاطراتی خوش را برای خود رقم بزنید. در این مقاله قصد داریم در مورد اجاره روزانه سوئیت در شمشک و اجاره ویلا در شمشک اطلاعات مفیدی به شما بدهیم. پس با ما همراه شوید.

اجاره ویلا شمشک

شمشک یک شهر کوچک است که محله‌هایی با نام شمشک بالا، شمشمک پایین، جیرود، سفیدران، دربندسر و… دارد. شمشک در شهرستان شمیرانات تهران و در بخش رودبار قصران واقع شده است و آب و هوایی خنک و کوهستانی دارد؛ به گونه‎ای که حتی در روزهای داغ تابستان نیز با اجاره روزانه سوئیت در این شهر یا رزرو تور یک روزه می‌توانید سفری یک روزه برای استراحت و تنوع آب و هوایی داشته باشید. شمشک به دلیل جاهای دیدنی، تفریحی و ویلاهای لوکس و متنوعی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر قصد دارید از گرمای داغ تابستان فرار کنید یا به دنبال منطقه‌ای بکر و تفریحی برای برف بازی هستید شمشک بهترین گزینه برای انتخاب است.

اجاره ویلا در شهر شمشک

شمشک (عکس: مهرداد)

در سفر به شمشک علاوه‌بر لذت بردن از آب و هوای خوب آنجا می‌توانید از کوه‌ها و غارهای منطقه نیز دیدن کنید. اگر می‌خواهید شب را در شمشک به صبح برسانید باید نسبت به اجاره ویلا یا اقامتگاه اقدام کنید. اکثر ویلاهای این منطقه از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند تا مسافر در امنیت و آسایش روزش را سپری کند. همچنین برخی ویلاها استخرهای بزرگ و کوچکی دارند که برای علاقمندان به شنا بسیار مناسب هستند. اما این نکته نیز قابل ذکر است که هزینه اجاره هر ویلا با توجه به امکاناتی که دارد متفاوت می‌شود.

اجاره اقامتگاه شمشک

اما تنها راه اقامت در شمشک اجاره ویلا شمشک نیست؛ کلبه‌های چوبی شمشک گزینه دیگری برای اقامت هستند. این کلبه‌ها به دلیل سبک قدیمی و متفاوتی که دارند یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌های این منطقه به حساب می‌آیند. با اجاره کلبه‌های چوبی می‌توانید طلوع آفتاب را در طبیعتی بکر و هوایی پاک تماشا کنید. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای اقامت خود پرداخت کنید کلبه‌های چوبی گزینه‌های خوبی برای انتخاب هستند. بدانید که این کلبه‌ها در فصل تابستان طرفداران زیادی پیدا می‎کنند، بنابراین اگر برای تاریخ خاصی قصد اجاره کلبه دارید باید از چند هفته قبل نسبت به رزرو آنها اقدام کنید.

باید به شما بگوییم که این کلبه‌ها در فصل زمستان در میان پوششی از برف قرار می‌گیرند و  اگر از سرما هراسی ندارید بد نیست زمستان‌های این منطقه را نیز تجربه کنید. اقامت در کلبه‌های چوبی در میان پوششی از برف لذتی وصف‌ناپذیر را برای شما همراه خواهد داشت.

شهر شمشک در نزدیکی تهران

شهر شمشک (عکس: مهرداد)

اقامتگاه های بوم گردی شمشک

و اما اقامتگاه‎های بومگردی گزینه دیگری برای انتخاب هستند که اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای اقامت پرداخت کنید می‌توانید از اقامتگاه‌های بومگردی استفاده کنید. در روستاها و محله‌های شهر کوچک شمشک از جمله دربندسر، شمشک بالا، سفیدران و… اقامتگاه‌های بومگردی متنوعی جهت اجاره به مسافران ساخته‌اند.

اجاره ویلا شمشک با ایرانگرد

برای اجاره ویلا در شمشک یا اجاره سوئیت در شمشک می‌توانید از کارشناسان خوب مجموعه ایرانگرد کمک بگیرید. ایرانگرد سامانه‌ای آنلاین برای رزرو تور، اجاره ویلا، هتل، اقامتگاه و… است که با مجوز قانونی فعالیت می‌کند. به هر کجای ایران که قصد سفر داشته باشید می‌توانید از این سامانه با اطمینان خاطر تور سفر خود را خریداری کنید.

در ایرانگرد می‌توانید هر نوع ویلا، اقامتگاه، کلبه و… بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید انتخاب و خریداری کنید. به شما توصیه می‌کنیم که حتی اگر اکنون قصد خرید تور و سفر ندارید، به این سامانه مراجعه کنید و با ثبت شماره تلفن خود از جدیدترین و متنوع‌ترین تورهای مجموعه مطلع شوید.

اجاره ویلا با ایرانگر

ایرانگرد

جاهای دیدنی شمشک

و اما شمشک علاوه‎بر آب و هوای خوب و دلچسبش جاذبه‌های دیدنی فراوانی نیز برای گردشگران دارد. در ادامه با جاهای دیدنی این منطقه تفریحی آشنا خواهید شد.

  • پیست اسکی شمشک: این پیست در سال 1337 ساخته شد و اکنون دومین پیست اسکی بین‌المللی کشور محسوب می‌شود. پیست شمشک در ارتفاع 2هزار و 550 متری واقع شده و به عقیده عده‌ای بهترین پیست اسکی ایران است. مسیرهای این پیست به گونه‌ای طراحی شده که هم افراد حرفه‌ای و هم مبتدی بتوانند از آن استفاده کنند. بدانید که در آن منطقه به علاقه‌مندان به پیست لوازم اسکی هم اجاره داده می‌شود.

    پیست اسکی شمشک

    پیست شمشک بهترین پیست اسکی ایران (عکس: مصطفی موسوی)

  • قله سرکچال: قله سرکچال یکی از قله‌های بلند رشته‌کوه البرز است که شامل سه قله می‌شود. کوهنوران می‌گویند مسیر رسیدن به قله سرکچال یکی از زیباترین مسیرهای کوهنوردی است. پس تماشای این مسیر زیبا را از دست ندهید.
  • پیست اسکی دربندسر: دربندسر یکی از محله‌های شمشک است که در 3 کیلومتری آن قرار دارد. اگر می‌خواهید اسکی در فصل تابستان را تجربه کنید باید به دربندسر بروید. در این مجموعه پس از یک اسکی هیجان‌انگیز می‌توانید برای سرو غذا و استراحت به رستوران‌های مجموعه بروید.
  • منطقه تل تنگه: در شرق تهران رودخانه‌ای به نام جاجرود وجود دارد که یکی از سرشاخه‌های آن در منطقه تل‌تنگه، شمال شرقی دربندسر واقع شده است. تل‌تنگه میان دو کوه قرار دارد و حتی در روزهای گرم تابستان هم دارای آب و هوای بسیار خنک است.
  • آرامگاه شاهزاده حسین: این آرامگاه نزدیک به شمشک و در منطقه رودبار قصران قرار دارد. در این منطقه بیش از 50 امامزاده وجود دارد، اما امامزاده شاهزاده حسین در میان بومیان منطقه از ارزش و احتارم زیادی برخوردار است.
  • آبشار ده تنگه: اگر به نشستن کنار آبشار و گوش دادن به صدای آن علاقه دارید حتما به روستای ده تنگه بروید و از آبشار ده تنگه که با نام آبشار چهل‌پله هم شناخته می‌شود دیدن کنید. هوای خنک، طبیعت بکر و دست نخورده، صدای آبشار و پرندگان از جذابیت‌های این منطقه هستند.
آبشار ده تنگه در شمشک

آبشار ده تنگه (عکس: محمد آقازاده)

روستای امامه، رودبار قصران، امامزاده اسماعیل، قله شتریا و یزدکی، قله برفکه، هفت چشمه میگون، خانه تاریخی هومن میگون، قله خلنو، دره آهنگرک، دره هملون و… از دیگر جاهای دیدنی شمشک و اطراف آن هستند.

سوالات متداول در مورد اجاره سوئیت در شمشک

  • هزینه اجاره اقامتگاه در شمشک چقدر است؟ اجاره ویلا و کلبه در این منطقه از شبی چند صد هزار تومان شروع و بسته به امکانات موجود در ویلا یا اقامتگاه هزینه اجاره متفاوت می‌شود.
  • شمشک دقیقا کجاست؟ شمشک منطقه‌ای در 45 کیلومتری شمال شرق تهران است. برای رسیدن یه شمشک باید از شهرهای فشم، اوشان و میگون عبور کنید.
  • در شمشک از کجا دیدن کنیم؟ طبیعت بکر و دست نخورده، کوهستان‌های سر به فلک کشیده، غارها، دشت‌های وسیع، باغ‌های میوه، امازاده محمد و روستای امامه، پیست اسکی در فصل‌های سرد سال و دربندسر از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانید از آنها بازدید کنید.
  • ویلاهای شمشک از نظر بهداشتی چگونه هستند؟ خوب است بدانید که تمام ویلاهای شمشک از طرف وزارت بهداشت مجوز فعالیت دارند و صاحبان ویلا ملزم به رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی هستند.‌
  • بهترین زمان برای سفر به شمشک چه زمانی است؟ در هر زمانی از 4 فصل می‌توانید به شمشک سفر کنید. در فصل بهار و تابستان می‌توانید از طبیعت سبز و آب و هوای مطلوب و در فصل پاییز و زمستان از روزهای بارانی و کوه‌های سفید پوش لذت ببرید.
  • محبوب‌ترین ویلاهای شمشک کدام هستند؟ اجاره ویلا در شمشک استخردار پرطرفداترین نوع ویلا در آن منطقه به حساب می‌آید. استخردار بودن ویلا از جمله ویژگی‌هایی است که قیمت اجاره ویلا را بالا می‌برد.

با شمشک آشنا شدید و اطلاعاتی در مورد اجاره ویلا شمشک به دست آوردید. فراموش نکنید که در سفر به شمشک سری هم به رستوران‌های خوب و مشهور لوچین، کوهستان و کافه چیلکس بزنید. آیا شما تا به حال به شمشک رفته‌اید؟ اگر تجربه‌ای از اجاره روزانه سوئیت در شمشک یا اقامت در آنجا دارید لطفا آن را با ما و دیگر مخاطبان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۶۵ از ۵ – ۵ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. مارال پاسخ

    من در فصل تابستان که خیلی گرمه، آخر هفته بیشتر میرم شمشک تا از هوای خنک اون‌جا استفاده کنم. ولی چون جای اقامت نداشتم، مجبور بودم شب برگردم. اما آخرین بار با اجاره ویلا تونستم چند شب بمونم

  2. مهران پاسخ

    من همیشه در اطراف شمشک برای اسکی و یا کوهنوردی خودم یه‌نفر میرم و در بومگردی‌های شمشک اقامت می‌کنم. به‌نظرم اگر دنبال اقامت با قیمت مناسب هستید، بومگردی هم خوبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد