معرفی هتل های کاشان؛ از لوکس و مدرن تا سنتی و ارزان

هتل های مدرن و سنتی کاشان

کاشان شهری توریستی در استان اصفهان است که به دلیل تاریخ غنی و خانه‌های قدیمی خود، شهرتی جهانی پیدا کرده است. سالانه هزاران مسافر از سرتاسر دنیا به کاشان سفر می‌کنند و به دنبال بهترین هتل‌ های کاشان هستند تا در کنار بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر از اقامت خود نیز لذت کافی را ببرند.  اگر تا به حال به این شهر سفر نکرده‌اید و قصد رزرو هتل کاشان را دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هتل های کاشان

کاشان شهری قدیمی و تاریخی است که بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم بافت سنتی خود را حفظ کرده است. اگرچه این شهر دارای آب و هوای بیابانی است، اما گیاهان و گل‌های کمیابی در آن رشد می‌کند که نظیر آن را در کمتر شهر یا کشوری می‌یابید.

شهرت کاشان به طبیعت آن منتهی نمی‌شود و وجود خانه‌های قدیمی و دیگر جاذبه‌های تاریخی از دلایل دیگر استقبال گسترده مردم برای بازدید از آن است. به همین دلیل در شهر کاشان، هتل‌های زیاد و متنوعی وجود دارد که میزبان مسافران هستند.

برخی از ساختمان‌ها با هدف ساخت هتل بنا شده‌اند اما برخی دیگر از آنها، خانه‌های قدیمی دوران زندیه و قاجار هستند که پس از مرمت مورد استفاده جهت اقامت مسافران قرار می‌گیرد. به همین دلیل شما در هنگام رزرو هتل کاشان، بیشتر با اقامتگاه روبرو خواهید شد. در ادامه به معرفی بهترین هتل کاشان و هتل های سنتی کاشان خواهیم پرداخت.

بهترین هتل کاشان

بهترین هتل کاشان یا همان اقامتگاه بر اساس سطح امکانات، خدمات و رضایت مسافران مشخص می‌شود. در برخی از مواقع، این هتل‌ها هزینه بالاتری نسبت به دیگر هتل‌های موجود دارند. اما مسافران با خیال راحت می‌توانند مطمئن باشند که در بهترین هتل کاشان اقامت دارند و هیچگونه مشکل و نارضایتی خاطرشان را مکدر نخواهد کرد. بیایید نگاهی به بهترین هتل های کاشان بیندازیم.

1. هتل سرای عامری های کاشان

یکی از بهترین هتل های کاشان، سرای عامری هاست که از جاهای دیدنی کاشان نیز محسوب می‌شود و در گذشته خاندان عامری در آن سکونت داشتند. در سال 1378 جهت احیای فرهنگ بومی شهر کاشان، این خانه مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر، میزبان مهمانان گرامی است.

هتل سرای عامری‌های کاشان

هتل سرای عامری‌های کاشان (عکس: محمدرضا ایروانی)

شما در زمان اقامت خود در این هتل 5 ستاره می‌توانید تجربه زندگی مردم کاشان در دوره زندیه را داشته باشید و از معماری داخلی جذاب آن متحیر شوید.

آدرس هتل سرای عامری ها: کاشان، خیابان علوی، بن بست باستان هفتم

2. هتل نگارستان

این هتل 4 ستاره، یکی از بهترین هتل های کاشان است که در سال 1390 شروع به فعالیت کرده است. از امکانات هتل نگارستان می‌توان به رستوران سنتی، کافی شاپ، میز بیلیارد، تالار پذیرایی، اینترنت رایگان، پارکینگ و… اشاره کرد.

هتل نگارستان کاشان

هتل نگارستان کاشان

لازم به ذکر است که فاز دوم این هتل در حال احداث است که علاوه بر امکانات ذکر شده شامل استخر، سالن بدنسازی، سونا، فروشگاه و… نیز می‌شود.

آدرس هتل نگارستان: کاشان، انتهای خیابان امیرکبیر، جنب باغ فین کاشان

3. هتل امیرکبیر

این هتل 3 ستاره که در نزدیکی باغ فین قرار گرفته یکی دیگر از هتل‌هایی است که می‌توانید جهت رزرو هتل کاشان به آن فکر کنید.

هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان

وجود یخچال، تلوزیون و تلفن در اتاق‌ها و امکاناتی نظیر چون فروشگاه، میز بیلیارد، کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت و نمازخانه از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

آدرس هتل امیرکبیر: کاشان، خیابان ‌امیرکبیر، نرسیده به باغ تاریخی فین

هتل های سنتی کاشان

اقامتگاه‌های سنتی یا همان هتل های سنتی کاشان یکی از زیباترین مکان‌هایی هستند که شما می‌توانید برای اقامت خود در آن اتاق اجاره کنید. اکثر این اقامتگاه‌ها، خانه‌های قدیمی هستند که به تازگی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته‌اند تا برای شما اقامت شیرینی را رقم بزنند. لازم به ذکر است که اجاره هتل سنتی به معنای پرداخت اجاره کمتر نیست و در اکثر مواقع هزینه بیشتری را نیز پرداخت خواهید کرد.

1. اقامتگاه سنتی سرای سوریجان

این اقامتگاه که با نام هتل سنتی سوریجان نیز شناخته می‌شود، یکی از زیباترین خانه‌های قدیمی کاشان را دارد که در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است. قدمت این خانه به بیش از 250 سال پیش و دوره قاجاریه بازمی‌گردد.

اقامتگاه سنتی سرای سوریجان

هتل سنتی سرای سوریجان (پژمان بصیری)

در حال حاضر هتل سنتی سوریجان با 8 باب اتاق و پرسنل حرفه‌ای آماده میزبانی از شما مهمانان عزیز است.

آدرس اقامتگاه سنتی سوریجان: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوی حاج بابا عطوف

2. اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان

این اقامتگاه با قدمتی 100 ساله یکی از بهترین اقامتگاه‌های کاشان شناخته می‌شود که با 17 باب اتاق در 3 طبقه از مسافرین پذیرایی می‌کند.

اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان

اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان

موقعیت عالی قرارگیری هتل در نزدیکی جاهای دیدنی کاشان، وجود کافی‌شاپ و رستوران و خدمات خانه‌داری از بهترین مزایای اقامت در این اقامتگاه است.

آدرس اقامتگاه سنتی سرای کاسیان: کاشان، خیابان آیت الله کاشانی، کوی ملک آباد، ملک آباد پنجم

3. اقامتگاه سنتی منوچهری

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌های شما برای رزرو هتل کاشان، اقامتگاه سنتی منوچهری است. این هتل سنتی با قدمت بیش از 400 سال یکی از معدود خانه‌های حاوی آب انبار است.  معماری استفاده شده در این خانه زیبا با شیوه زندگی کویری تلفیق شده و بسیار زیبا و مسحور کننده است.

اقامتگاه سنتی منوچهری

اقامتگاه سنتی منوچهری (عکس: میلاد ابوترابی)

اقامتگاه سنتی منوچهری در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر در 9 واحد اقمتی خود میزبان شما مهمانان گرامی است.

آدرس اقامتگاه سنتی منوچهری: کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفت

4. اقامتگاه سنتی سرای درب باغ

یکی دیگر از هتل های سنتی کاشان اقامتگاه سنتی درب باغ است که بیش از 100 سال قدمت دارد. این اقامتگاه موقعیت بسیار مناسبی در شهر دارد به طوری که شما از مسجد و مدرسه آقا بزرگ تنها چند قدم فاصله دارید.

اقامتگاه سنتی سرای درب باغ

اقامتگاه سنتی سرای درب باغ (عکس: حسین روشن‌بخت)

وجود کافی‌شاپ بر روی پشت بام هتل باعث شده تا بتوانید منظره زیبایی از کاشان را داشته باشید و در کمال آرامش به تماشای این شهر تاریخی بپردازید.

آدرس اقامتگاه سنتی سرای درب باغ: جنب مسجد و مدرسه آقا بزرگ

 هتل های ارزان قیمت کاشان

اگر تمایل دارید که هزینه کمتری را به رزرو هتل کاشان یا اجاره اقامتگاه اختصاص دهید، اصلا نگران نباشید. برخی از هتل های کاشان قیمت‌های نسبتا مناسب‌تری در مقایسه با دیگر هتل‌های معرفی شده دارند. با این حال از نظر موقعیت مکانی و امکانات و خدمات ارائه شده ممکن است در سطح بهترین هتل های کاشان نباشند.

1. اقامتگاه بوم گردی سرای آقا محمد کاشان

این اقامتگاه یکی از خانه‌های قدیمی کاشانی است که در سال 1397 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته و در حال حاضر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. تاریخ ساخت این بنا به دوران زندیه و قاجار باز می‌گردد و معماری منحصر به فرد آن می‌تواند برای شما بسیار سرگرم‌کننده و جذاب باشد.

اقامتگاه بوم گردی سرای آقا محمد کاشان

اقامتگاه بومگردی سرای آقا محمد کاشان (عکس: مریم روشن)

اینترنت پر سرعت، رستوران ایرانی و چایخانه سنتی از مهم‌ترین امکانات این مجموعه است. این اقامتگاه دسترسی بسیار مناسبی تا برخی خانه‌های تاریخی مانند خانه طباطبایی‌ ها کاشان و خانه بروجردی‌ها دارد.

آدرس اقامتگاه بوم گردی سرای آقا محمد: کاشان، خیابان ملا حبیب الله شریف، کوچه بوستانی

2. هتل آپارتمان شیرین

این هتل آپارتمان در بافت سنتی شهر قرار گرفته و تنها چند قدم با مسجد و مدرسه آقا بزرگ و تیمچه امین الدوله فاصله دارد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تخت و آشپزخانه کامل هستند که به شما فرصت تهیه غذا توسط خودتان را می‌دهد و نیازی به رفتن به رستوران نیست. برگزاری تورهای گردشگری، آسانسور، تلوزیون در لابی، خدمات خانه داری، لباسشویی و کافی شاپ از مهم‌ترین خدمات و امکانات هتل شیرین است.

آدرس هتل آپارتمان شیرین: کاشان، خیابان فاضل نراقی، قبل از مسجد تاریخی آقابزرگ

3. اقامتگاه بوم گردی سرای سایه

به گفته برخی از مسافران اقامتگاه بوم گردی سرای سایه، بهترین هتل کاشان از نطر امکانات و قیمت است. این اقامتگاه با قدمت 200 ساله خود امروزه میزبان مهمانان گرامی است و در اتاق‌های قدیمی و حیاط نقلی و باصفای خود از آنها پذیرایی می‌کند.

اقامتگاه بوم گردی سرای سایه

اقامتگاه بوم گردی سرای سایه (عکس: مهدی اسکندری)

شما می‌توانید به مدیریت هتل سفارش غذای سنتی خانگی دهید تا برای شما تهیه کنند. از امکانات موجود در هتل می‌توان به روم سرویس، اینترنت رایگان، خدمات تور، گشت غیررایگان و چایخانه سنتی اشاره کرد.

آدرس اقامتگاه بوم گردی سرای سایه: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ 29 (قلع گر)

4. اقامتگاه سنتی سرای امیر

بنای این اقامتگاه زیبا به دوران قاجاریه باز می‌گردد که پر از نقش و نگارهای زیبا و شیشه‌های رنگارنگ است. از امکانات این اقامتگاه می‌توان به آشپزخانه عمومی و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت عمومی در حیاط خانه اشاره کرد. همچنین جهت رفاه حال مسافرین عزیز خدمات خانه‌داری، خدمات تور، صندوق امانات و کافی‌شاپ شبانه‌روزی نیز ارائه می‌شود. اقامتگاه امیر، در نزدیکی مسجد آقا بزرگ قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید در عرض چند دقیقه از خانه‌های طباطبایی و برودجردی بازدید کنید.

آدرس اقامتگاه سنتی سرای امیر: کاشان، خیابان فاضل نراقی، فرهنگ سوم، پلاک 5


5. اقامتگاه سنتی آمیرزا

اگر دوست دارید در مدت اقامت خود در کاشان، در خانه‌های قدیمی و سنتی کاشان اقامت کنید، اقامتگاه سنتی امیرزا انتخاب بسیار خوبی برای شماست. این اقامتگاه با قدمت 130 ساله خود، دارای مدرن‌ترین امکانات از قبیل اینترنت، تلوزیون، کولر گازی و… است.

اقامتگاه سنتی آمیرزا

اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان

حیاط کوچک و باصفای ساختمان که با حوض آب کوچکی مزین شده می‌تواند محل خوبی برای استراحت شما در اقامتگاه باشد.

آدرس اقامتگاه سنتی آمیرزا: کاشان، میدان کمال الملک، خیابان فاضل نراقی، جنب دبیرستان دکتر حسن تبریزی، ابتدای کوچه فرهنگ 24

اکثر اتاق‌های هتل های کاشان به دلیل سفر سیل عظیمی از گردشگران به شهر کاشان در اکثر فصول سال، رزرو شده اند. پس اگر قصد سفر به کاشان در نیمه دوم اردیبهشت ماه که زمان گلاب گیری کاشان است دارید، توصیه می‌کنیم پیش از شروع سفر خود رزرو هتل کاشان خود را انجام دهید تا به مشکل بر نخورید. نظر شما درباره هتل های کاشان و اقامتگاه‌های آن چیست؟ چه هتل یا اقامتگاه دیگری را در این شهر زیبا برای اقامت توصیه می‌کنید؟ فراموش نکنید که نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۶۵ از ۵ – ۶ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. مهرداد پاسخ

    من به‌هتل سرای عامری رفتم و خیلی راضی بودم. این هتل معماری خیلی قشنگی داشت و مورد بازسازی قرار گرفته بود. برای همین خیلی عالی بود. من که از اقامتم راضی بودم.

  2. مریم پاسخ

    من تصمیم گرفتم به کاشان سفر کنم و دنبال یه‌هتل خوب می‌گردم، کسی در بهترین هتل‌های کاشان اقامت داشته تا به‌من معرفی کنه…؟

  3. سپهر پاسخ

    یه‌هتل 4 ستاره هم کاشان داره که امکانات خوبی مثل پارکینگ، اینترنت رایگان و غیره داره. هتل نگارستان که خیلی هم تمیز بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد