بهترین هتل های شمال با امکان رزرو؛ از لوکس‌ ترین تا ارزان ترین

بهترین هتل های شمال

اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید، احتمالا شناختن بهترین هتل های شمال می‌تواند به شما در انتخاب محل اسکانتان کمک بزرگی بکند. اصولا اکثر افراد ترجیح می‌دهند در سفر خود به این منطقه از کشور از ویلا استفاده کنند. با این حال برخی از مسافرین به دلیل پر بودن ویلاهای مناسب، نبودن ویلا با چشم انداز و منظره عالی، تمایل به اسکان در مکانی با امنیت فوق‌العاده بالا با امکانات کامل و تمیز، تمایل دارند که به جای اجاره ویلا شمال در هتل اقامت گزینند. اگر شما نیز قصد دارید در سفر بعدی خود به شمال تجریه اسکان در هتل را داشته باشید با ما همراه باشید.

بهترین هتل های شمال

سفر به شهرهای شمالی کشور و ساکن شدن در بهترین هتل های شمال می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و جذاب را برای شما رقم بزند. این هتل‌ها به طور معمول به دلیل مرتفع بودن ساختمان، مناظر جذاب و فوق‌العاده‌ای از طبیعت اطراف را به تصویر می‌کشند که در هر ویلایی نمی‌توانید آن را تجربه کنید. تمامی کارها اعم از تمیزکاری، آماده کردن غذا و… از طرف پرسنل هتل انجام می‌شوند و خدماتی مانند اینترنت پرسرعت، خشکشویی، کافی‌شاپ، زمین بازی و… نیز برای مسافرین فراهم است.

این امکانات باعث می‌شود که شما در سفر خود هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید و با خیال راحت تنها به فکر لذت بردن از هر لحظه مسافرت خود باشید. امروزه سفر به شمال کشور و اقامت در بهترین هتل های شمال، یکی از عالی‌ترین گزینه‌های زوج‌های جوان به عنوان ماه عسل است که انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌آید. چرا که با اقامت در هتل می‌توانند تجربه یک سفر شاهانه و لذت‌بخش با ویو طبیعت داشته باشند و لحظات زیبایی را برای خود رقم بزنند. از بهترین هتل‌ هایی که در شمال کشور قرار دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. هتل پارسیان آزادی خزر

هتل پارسیان آزادی خزر در بهترین منطقه مازندران و چالوس، در مقابل تله کابین نمک آبرود واقع شده است. این هتل عظیم دارای دو بال شرقی و غربی است که 164 اتاق را در 5 طبقه خود گنجانده است. از آنجایی که این هتل 5 ستاره در سال 1354 توسط گروه هتل‌های هایت طراحی و ساخته شده است به این هتل، هتل هایت خزر یا هتل هایت چالوس نیز می‌گویند.

در سال 1395 بخش غربی هتل توسط معماران بازسازی شده است به همین دلیل دارای دکوراسیون داخلی جدیدتر و قیمت‌های بالاتری نسبت به اتاق‌های شرقی خود است. از آنجایی که هتل پارسیان آزادی خزر در میان دریای زیبای خزر و کوه‌های جنگلی قرار گرفته است، تمامی اتاق‌ها دارای مناظر زیبایی از دریا یا جنگل هستند. شما به راحتی در این هتل می‌توانید به تماشای دریای نیلگون بنشینید و از سکوت محض منطقه لذت ببرید.

بهترین هتل شمال

بهترین هتل شمال

هتل هایت خزر با امکانات رفاهی بی‌شماری که برای مسافرین خود فراهم کرده اقامت لذت‌بخش و رویای را برای آنها رقم می‌زند از این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینترنت پرسرعت در اتاق‌ها و لابی
  • کافی‌شاپ و رستوران
  • ساحل اختصاصی
  • آلاچیق ساحلی
  • روم سرویس و سرویس بیدار باش
  • صبحانه در اتاق
  • اجاره ماشین
  • صندوق امانات
  • سالن تشریفات

رزرو هتل پارسیان آزادی خزر

2. هتل مروارید خزر

این هتل 4 ستاره در نزدیکی شهر محمودآباد و شهر نور مازندران قرار دارد که باعث شده مورد استقبال بسیاری از مسافرین قرار گیرد. چشم انداز زیبای اتاق‌ها به دریای خزر و وجود ویلاهای مجزا و دوبلکس در محوطه زیبای هتل از دیگر مزایای اقامت در این هتل زیباست.

هتل مروارید خزر - بهترین هتل های شمال

هتل مروارید خزر (عکس: سعید)

اگرچه ویلاهای هتل مروارید خزر مجهز به دستگاه چای‌ساز و سالن صبحانه‌خوری هستند، اما آشپزخانه‌های آن هیچ‌گونه تجهیزاتی جهت پخت‌وپز ندارند. لازم به ذکر است که سوئیت‌های هتل در ساختمان 3 طبقه واقع شده‌اند که مجهز به آسانسور نیستند.

رزرو هتل مروارید خزر

3. هتل میزبان

یکی دیگر از بهترین هتل های شمال، هتل 5 ستاره میزبان بابلسر است. این هتل نوساز در سال 1399 به بهره‌برداری رسید و در 16 طبقه خود، 166 اتاق و سوییت را جای داده است. اشراف هتل به دریای خزر، رشته کوه البرز، قله دماوند و جنگل‌های بابلسر باعث شده تا هر یک از اتاق‌ها دارای منظره ویژه و منحصر به فردی باشد که تماشای آن را سیرایی ناپذیر کند. از دیگر ویژگی‌های هتل میزبان که باعث شده به عنوان یکی از بهترین هتل های شمال شناخته شود، می‌توان به اتاق‌های مخصوص معلولین و امکانات ویژی برای آنها اشاره کرد که سفر لذت‌بخش و راحت‌تری را برای این قشر از مسافرین مهیا می‌کند.

بهترین هتل های شمال

هتل میزبان بابلسر

لازم به ذکر است ساحل دریا در نزدیکی این هتل قرار دارد و تمامی اتاق‌ها به امکانات زیر مجهز هستند:

  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی
  • حوله و دمپایی حمام
  • شبکه فیلم داخلی
  • تلوزیون
  • کتری برقی

وجود فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، دستگاه ATM، آرایشگاه زنانه و مردانه، کافی‌شاپ و رستوران در این هتل باعث شده که مسافرین بتوانند تمامی نیازهای خود را به راحتی در داخل هتل برآورده کنند.  از دیگر امکانات عمومی هتل پنج ستاره میزبان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باشگاه بدنسازی
  • استخر و جکوزی
  • حمام ترکی
  • سونا خشک و بخار
  • ماساژ
  • سالن بیلیارد
  • زمین والیبال

4. هتل ونوس پلاس

هتل ونوس پلاس هتلی نسبتا جدید در شهر زیبای چالوس است که در سال 1396 فعالیت خود را شروع کرد. در حال حاضر 10 طبقه از این هتل 16 طبقه به بهره‌برداری رسیده که 60 واحد اقامتی را در خود جای داده است. ویژگی مهم هتل ونوس پلاس موقعیت قرارگیری آن در مجموعه تفریحی نمک آبرود است که باعث شده فاصله کمی تا تله کابین نمک آبرود و مراکز تفریحی آن داشته باشید.

بهترین هتل های شمال

هتل ونوس پلاس

به همین دلیل بسیاری از مسافرینی که در این هتل اقامت داشته‌اند آن را یکی از بهترین هتل های شمال می‌دانند. تمامی اتاق‌های دارای منظره زیبایی از مناظر اطراف و کوه‌های انباشته از درختان سرسبز هستند که می‌توانند تعطیلات خوب و لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان بیاورند.

5. هتل هالیدی رامسر

یکی از زیباترین و بهترین هتل های شمال، هتل هالیدی رامسر است. این هتل در سال 1397 تاسیس شده و دارای ویو زیبایی از کوه، جنگل و دریاست. یکی از ویژگی‌های این هتل این است که صبحانه در اتاق و به انتخاب شما سرو به صورت کاملا رایگان سرو می‌شود. در بالاترین طبقه این هتل استخر اختصاصی و جکوزی با ویو فوق‌العاده از جنگل وجود دارد که ارزش یک‌ بار امتحان کردن را دارد.  یکی دیگر از مزیت‌های اقامت در این هتل زیبا وجود آشپزخانه و امکان پخت‌وپز در آن است و شما با وجود یک منتقل گازی در بالکن‌ها می‌توانید کباب‌های خانگی خود را تهیه کنید.

6. هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت جزو قدیمی‌ترین هتل‌های شمال کشور محسوب می‌شود. هتل کادوس رشت در سال 1362 ساخته و در سال 1391 با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران بازسازی شد. در این هتل انواع امکانات رفاهی مثل تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، صندوق امانت‌داری برای مسافران وجود دارد.

هتل کادوس رشت، بهترین هتل های شمال

هتل کادوس رشت

بیشتر بخوانید: معرفی جاهای دیدنی رشت + راهنمای سفر

7. هتل اسپیناس آستارا

هتل چهار ستاره اسپیناس آستارا عضو گروه هتل‌های اسپیناس است. این هتل 160 واحد اقامتی در انواع دو تخته، سه تخته و چهار تخته دارد. البته شما با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید اتاق‌های روبه دریا یا روبه جنگل را رزرو کنید. در این هتل امکانات رفاهی مناسبی از قبیل فروشگاه، اینترنت، پارکینگ، ترانسفر رفت و برگشت، سالن تنیس، سالن سونا و جکوزی و سالن بیلیارد برای مسافران مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی جاهای دیدنی آستارا گیلان با آدرس + عکس

8. هتل سفید کنار انزلی

هتل چهار ستاره سفید کنار انزلی در کیلومتر 5 جاده آستارا قرار دارد. این هتل در سال 1397 جهت خدمت‌رسانی بهتر به مسافران بازسازی شد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دو تخته دبل روبه جنگل و روبه دریا می‌شود. زمین تنیس، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و تاکسی از جمله امکانات رفاهی این هتل هستند.

هتل سفید کنار انزلی - هتل های شمال

هتل سفید کنار انزلی

9. هتل معین فومن

از دیگر هتل‌های شمال کشور می‌توان به هتل معین فومن اشاره کرد. این هتل پنج ستاره در کیلومتر 4 جاده ماسوله واقع شده است. این هتل نزدیک مزرعه چای فومن واقع شده و خیلی از گردشگران را به سمت خودش می‌کشاند. از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته اشاره کرد. در این هتل امکاناتی از قبیل پارکینگ، فروشگاه، فضای سرسبز، ترانسفر رفت و برگشت وجود دارد.

 بهترین هتل های جنگلی شمال

اگرچه اکثر مسافرین شمال را با دریای خزر آن می‌شناسند، اما نمی‌توان از جنگل‌های سرسبز و سرپوشیده آن نیز چشم‌پوشی کرد و زیبایی‌های آن را نادیده گرفت. هتل‌های جنگلی زیادی در شمال کشور وجود دارد که با ویو جنگلی ابدی خود احساس سرزندگی را به مسافرین خود هدیه می‌دهند. این جنگل‌ها در اکثر مواقع بر روی ارتفاعات کوه قرار دارد و همین موضوع باعث شده تا زیبایی‌های آن برای تماشاگرانش دوچندان و دلفریب شود.

1. هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز یکی از بهترین هتل‌های جنگلی شمال در رامسر است که در بالای تله کابین رامسر و در میان جنگل واقع شده است. این مساله باعث شده که محیط دنج و آرامی در میان جنگل برای مسافرین مهیا شود و اقامت در آن بسیار لذت‌بخش باشد.  این هتل دارای شهربازی، فست‌فود، سالن بازی و سرگرمی و کلوپ دریایی است که باعث می‌شود اوقات بسیار خوبی را در آن تجربه کنید. همچنین وجود 2 طبقه رستوران 360 درجه با ویو ابدی جنگل  و 4 طبقه سوئیت‌های VIP از دیگر امکانات موجود در این هتل است که می‌تواند متفاوت‌ترین اقامت شما را در شهرهای شمالی کشور رقم بزند.

بهترین هتل های جنگلی شمال

هتل بام سبز رامسر

این هتل با سوئیت‌های متفاوت و دکوراسیون داخلی‌های جذاب و بی‌نظیر محیطی را برای مسافرینش مهیا کرده است که اقامت چندین روزه در آن را جذاب می‌کند و اصلا خسته‌کننده نیست.  شما در این هتل می‌توانید به دور از هیاهو و مشکلات زندگی شهری در دل طبیعت جنگلی کاملا ریلکس و آرام شوید. این ویژگی‌ها باعث شده که هتل بام سبز  به عنوان بهترین هتل شمال برای ماه عسل شناخته شود.

رزرو هتل بام سبز رامسر

2. هتل آپارتمان تنکا پارسه

این هتل آپارتمان در میان پارک جنگلی چالدره در شهر تنکابن قرار دارد که یکی از بهترین و زیباترین جنگل‌های شمال کشور است.  هتل آپارتمان تنکا پارسه تنها سه طبقه داردو شهرت خود را مرهون تراس‌های باز و روی به جنگلی است که دارد. این مجموعه توسط خدمه و پرسنل بسیار حرفه‌ای و مجربی مدیریت می‌شود و شما می‌توانید در آن تجربه زندگی جنگلی با بالاترین کیفیت و امنیت را داشته باشید.

3. هتل آسمان ساری

یکی دیگر از بهترین هتل های شمال هتل آسمان است. این هتل 3 ستاره در شهر ساری در نزدیکی پارک جنگلی شهید زارع قرار گرفته و در سال 1399 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. اتاق‌های نو و تمیز هتل آسمان، وجود پارک بازی کودکان و آلاچیق در محوطه هتل و وجود کافی‌شاپ و رستوران از امکانات این هتل است که باعث می‌شود که مسافرینش اقامت خوبی را در آن تجربه کنند.

4. مجتمع اقامتی چالدره تنکابن

هتل چالدره تنکابن دارای 50 کلبه جنگلی زیباست که در جنگل‌های زیبایی دوهزار قرار دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر تنها 18 کیلومتر است و شما به راحتی در چند دقیقه می‌توانید به دریا برسید.

بهترین هتل های شمال

هتل چالدره تنکابن

هوای تمیز و پر از اکسیژن که با بوی چوب و نم باران تلفیق شده از بهترین تجربه‌هایی است که شما می‌توانید در اقامت در این هتل جنگلی داشته باشید.

رزرو مجتمع اقامتی چالدره تنکابن

بهترین هتل شمال برای ماه عسل

اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید و دلتان می‌خواهد به شمال، برای ماه عسل سفر کنید؛ برای اقامت می‌توانید به لوکس ترین هتل های شمال بروید. برخی از هتل های شمال مخصوص زوج‌های جوان و ماه عسل هستند که امکانات بسیار عالی هم دارند. برخی از بهترین هتل های شمال می‌توان اشاره کرد به:

1. هتل سالار دره سالاری

این هتل در نزدیکی جاده ساری به سمنان قرار دارد. هتل سالار به عنوان بهترین هتل شمال برای ماه عسل شناخته شده است. انواع اتاق‌ها برای اقامت به صورت دوبلکس، دو تخته الی چهار تخته و… هستند. برای اقامت زوج‌های جوان، سوئیت‌های منحصر به فردی وجود دارد.

امکانات داخل آنها بسیار مجلل هستند. برخی از امکانات داخل اتاق می‌توانیم به خدمات تمیزی اتاق، تخت خواب، مبلمان، میز به همراه آینه، کمد لباس، تلویزیون و… اشاره کنیم. فضای اطراف این هتل دور تا دور سرسبز است و آرامشی دل‌انگیز به شما هدیه می‌بخشد.

هتل سالار دره ساری -بهترین هتل برای ماه عسل

هتل سالار دره ساری

2. هتل نارنجستان نور

هتل نارنجستان نور از دیگر هتل شمال است که زوج‌های جوان آن را برای ماه عسل و اقامت انتخاب می‌کنند. این هتل در جاده محمودآباد نور، سمت ایزدشهر قرار دارد. هتل نارنجستان نور، جزو بهترین هتل شمال شناخته شده است. زیرا امکانات عالی آن زبانزد عام و خاص قرار دارد.

برخی از امکانات داخل آن می‌توانیم به رستوران‌گردان، سالن‌های ورزشی، کلوپ اختصاصی، استخر به همراه سونا و جکوزی، رستوران به همراه کافی‌شاپ، اتاق مخصوص ماساژ، لابی شیک و… اشاره کنیم. انواع اتاق‎ها برای اقامت نیز به صورت دو تخته تا چند تخته هستند. برخی از واحدهای اقامتی نیز به صورت سوئیت‌های رویال چند نفره هستند.

هتل نارنجستان - بهترین هتل شمال برای ماه عسل

هتل نارنجستان نور

3. هتل المپیک آمل

هتل المپیک نیز جزو بهترین هتل های شمال محسوب می‌شود. از آنجایی که این هتل ساختار شیک و منحصر به فردی دارد؛ انتخاب بسیاری از زوج‌ها برای اقامت و گذراندن ماه عسل است. این هتل در آمل، سه کیلومتری جاده هراز قرار دارد.

امکانات داخل هتل آنقدر مجلل است که بسیاری از افراد را ترغیب به اقامت در این هتل شمال می‌کند. برخی از این امکانات شامل رستوران به همراه کافی‌شاپ مجلل، سالن‌های عروسی و همایش، سالن‌های ورزشی، تلویزیون در لابی، استخر به همراه جکوزی، سالن بیلیارد، سالن زمین فوتبال، فضای سبز به همراه آلاچیق، خدمات تمیزی روزانه هتل و… هستند. اگر بودجه کافی برای سفر ماه عسل خود دارید؛ درنگ نکنید و این هتل را برای اقامت رویایی ماه عسل خودتان در شمال انتخاب کنید.

هتل المپیک آمل از بهترین هتل های شمال

هتل المپیک آمل

4. هتل بزرگ پارسیان رامسر

از دیگر هتل‌ها که جزو بهترین هتل های مازندران هم قرار دارد؛ هتل بزرگ پارسیان رامسر است. این هتل در رامسر، خیابان شهید رجایی قرار دارد. معماری این هتل سبک اروپایی است و منظره‌ای بسیار دلنشین دارد. این هتل مجهز به 152 واحد اقامتی برای گردشگران است. بسیاری از اتاق‌های اقامتی آن روبروی دریا و طبیعت سرسبز هستند. از همین رو بسیاری از زوج‌های جوان برای اقامت، هتل بزرگ پارسیان رامسر را انتخاب می‌کنند.

از امکانات داخل هتل می‌توانیم به مجموعه بزرگ ورزشی، استخر، رستوران و کافی‌شاپ، زمین بازی مخصوص کودکان، خدمات مخصوص هتل و… اشاره کنیم. اگر این هتل را برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب کرده‌اید؛ پیشنهاد می‌کنیم اتاق‌هایی که روبروی ساحل هستند را برای اقامت رزرو کنید.

هتل بزرگ پارسیان رامسر، بهترین هتل شمال

هتل بزرگ پارسیان رامسر

 بهترین هتل های ارزان در شمال

اگر قیمت‌های هتل‌های معرفی شده را نسبت به برخی از اقامتگاه‌ها و ویلاهای ساده مقایسه کنید متوجه خواهید شد که این مراکز به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و خدماتی که به مسافرین خود ارائه می‌دهد از قیمت‌های بالاتری برخوردار است. به همین دلیل در این قسمت قصد داریم ارزان‌ترین هتل های شمال و اقامتگاه‌ها را به شما معرفی کنیم.

1. اقامتگاه بوم‌گردی جنت

اقامتگاه بوم‌گردی جنت یک هتل ارزان در شمال است که در مناطق ییلاقی رامسر قرار دارد و به دلیل معماری زیبا و محیط آراسته و نوساز خود به جرات با بهترین هتل‌ های شمال رقابت می‌کند. قرارگیری این اقامتگاه در روستای جنت رودبار باعث شده تا مسافرین به دور از سروصدای زندگی شهری در این منطقه اقامت داشته باشند و تعطیلات آرام و خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنند.

2. هتل آپارتمان صدرا

این هتل آپارتمان در شهر تنکابن قرار دارد و مزیت اصلی آن نسبت به دیگر هتل‌های موجود در این منطقه قیمت پایین آن است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل به راحتی از نمک‌آبرود، رامسر، جنگل‌های دوهزار و چندین دهکده توریستی بازدید نمایید.

3. هتل ملکشاه رامسر

یکی دیگر از بهترین هتل های شمال که قیمت‌های مناسبی دارند هتل ملکشاه است. این هتل 3 ستاره در شهر زیبای رامسر قرار دارد و به دلیل قرارگیری آن در مقابل رودخانه‌ای زیبا و خروشان و فاصله اندک با ساحل دریا مورد استقبال مسافرین قرار می‌گیرد. این هتل در سال 1395 هجری شمسی مورد بازسازی قرار گرفته است و به دلیل قیمت‌های منصفانه و کم خود همیشه مملو از مسافر است.

4. هتل نگین

این هتل یک ستاره در شهر زیبای بابل قرار گرفته است و به دلیل قرار داشتن برفراز تپه‌ای بلند با ارتفاع 150 متر چشم‌انداز کاملی به دست‌ها و شالیزارهای اطراف دارد. اگرچه این هتل امکاناتی مشابه بهترین هتل های شمال که در قسمت‌های قبل معرفی شد ندارد، اما به دلیل چشم انداز بی‌نظیر اتاق‌ها می‌تواند رضایت مسافرین خود را تا حد زیادی کسب نماید.

5. هتل اسرم

اگر بخواهیم یک هتل ارزان در شمال کشور را به شما معرفی کنیم هتل اسرم ساری را پیشنهاد می‌کنیم که دارای 60 اتاق در 8 طبقه ساختمان است.  این هتل سه ستاره در نزدیکی رود خروشان زیبای تجن قرار دارد. اگرچه هتل اسرم فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرده، اما در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته و اتاق‌ها در شرایط نسبتا مناسبی جهت اقامت مسافرین هستند.

سوالات متداول در مورد بهترین هتل‌های شمال

  1. لوکس‌ترین هتل‌های شمال کدامند؟ از لوکس‌ترین هتل‌های شمال می‌توان به هتل سالار دره سالاری، هتل نارنجستان نور، هتل المپیک آمل و هتل پارسیان رامسر اشاره کرد که می‌توانید با رزرو اتاق از ایرانگرد اقامتی راحت را تجربه کنید.
  2. بهترین هتل جنگلی شمال کدام هتل است؟ برای اقامت در هتل‌های جنگلی می‌توانید اقامت در هتل بام سبز رامسر، هتل آپارتمان تنکا پارسه، هتل آسمان ساری و یا مجتمع اقامتی چالدره تنکابن را انتخاب کنید.
  3. برای ماه عسل کدام یک از هتل های شمال را رزرو کنیم؟ اگر برای ماه عسل قصد سفر به شمال را دارید اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های شمال می‌تواند بهترین انتخاب انتخاب باشد.

در این مطلب بهترین هتل های شمال را به شما معرفی کردیم تا بر اساس سلیقه و بودجه خود برخی از آنها را انتخاب کنید و در سفر بعدی خود برای بازدید از جاهای دیدنی شمال آن را تجربه نمایید. نظر شما درباره هتل‌های معرفی شده چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که ارزش معرفی به دیگران را داشته باشد؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۶۵ از ۵ – ۱۷ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. وحید پاسخ

    من به شمال خیلی سفر می‌کنم، اما اولین معیارم انتخاب هتل خوب هست تا هم امکانات خوبی داشته باشه و هم خدمات خوبی ارائه بده. برای همین هتل پارسیان آزادی خزر را انتخاب می‌کنم.

  2. sara پاسخ

    از مطالبی که در مورد هتل‌های شمال گذاشتید، بسیار ممنونم. یکی از دغدغه‌های منم پیدا کردن هتل خوب در شمال هست و با این اسامی هتل شمال، می‌تونم انتخاب راحت‌تری داشته باشم.

  3. رضا پاسخ

    در شمال هتل‌های خوب دیگه‌ای هم مثل ونوس پلاس، هالیدی رامسر، بام سبز رامسر و یا هتل آپارتمان‌های بسیاری هم ساخته شده که همشون امکانات و خدمات خوبی ارائه میدند. من که راضی بودم.?

  4. صبا پاسخ

    منم هر جا سفر می‌کنم، دنبال هتل خوب و تمیز هستم. و به نظرم هتل پارسیان خزر، هتل خوبیه که من رفتم، از مهم‌تر بین جنگل و دریا قرار داره و اتاقاش ویو خیلی خوبی دارند.

  5. لیلا پاسخ

    من عاشق هتلی تو شمال هستم که ویو خوبی داشته باشه، حتماً به هتل پارسیان خزر میرم تا از ویو لذت ببرم.

  6. مارال پاسخ

    این خیلی خوبه که توی هتل مروارید ویلا هم هست، این دفعه اگر من دنبال ویلا بودم به هتل مروارید میرم.

  7. معین پاسخ

    هتل سالاردره از نظر موقعیت مکانی واقعا بی نظیره. حتما اگر اومدین شمال سری به این منطقه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد