اجاره ویلا دماوند: اجاره ویلا و سوئیت + تخفیف

اجاره ویلا در دماوند

اجاره ویلا دماوند یکی از گزینه‌های مورد علاقه مسافران این شهر است. اهالی تهران و شهرهای نزدیک برای فرار از شلوغی‌های روزمره اغلب به این شهر خوش آب‌وهوا سفر می‌کنند و اکثر آنها برای اقامت خود اجاره ویلا را انتخاب می‌کنند. دماوند شهری است در دامنه‌های کوه دماوند. به همین دلیل در اغلب روزهای سال آب و هوایی خنک و بهاری در آن جریان دارد. دور از انتظار نیست اگر ویلاها و اقامتگاه‌های این منطقه پرطرفدار و شلوغ باشند. در این مطلب در مورد اجاره ویلا در دماوند و اقامتگاه‌های بوم گردی آن صحبت می‌کنیم. همچنین به قیمت اجاره ویلا دماوند و سوالات متداول در مورد آن نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اجاره ویلا دماوند

در شهر خوش آب و هوای دماوند به خصوص در مناطق اطراف آن ویلاها و اقامتگاه‌های زیبایی برای پذیرایی از مسافران ساخته شده؛ زیرا این شهر مقصد بسیاری از سفرها و تور یک روزه است. این ویلاها اغلب خصوصی بوده و امکانات و قیمت متنوعی دارند. مردم تهران و شهرهای اطراف معمولا برای گذراندن تعطیلات به این منطقه سفر می‌کنند تا خستگی ناشی از کار و شلوغی‌های زندگی را بدر کنند.

در دماوند ویلا، سوئیت و اقامتگا‌ه‌های بوم گردی بی‌شماری یافت می‌شود که بنا به سلیقه، بودجه و تعداد افراد همراه می‌توان به راحتی انتخاب مناسبی داشت. همچنین برخی از خدماتی که ارائه می‌شود به سلیقه و تمایل میزبان بستگی دارد. در نتیجه قبل از رزرو باید اطلاعات خدمات ارائه شده به خوبی مطالعه شود.

اجاره ویلا در شهر دماوند

ویلا در دماوند (عکس: بهمن شیرزاد)

به علاوه قیمت اجاره ویلا دماوند به تعداد روزهای درخواستی هم بستگی دارد. اما اغلب ویلاها در صورت طولانی شدن روزهای اقامت، تخفیف خوبی در هزینه‌ها قائل می‌شوند. از طرفی قیمت اجاره ویلا در دماوند در روزهای آخر هفته، تعطلات عید و ایام خاص سال معمولا بیشتر است. بنابراین بهتر است از چند روز قبل رزرو انجام شود.

امکاناتی مانند استخر و… در اغلب ویلاهای دماوند وجود دارد. با این حال وجود یا عدم وجود آن‌ها تاثیر قابل توجهی در قیمت ویلاها دارد. اجاره ویلا استخردار در دماوند معمولا گران‌تر از ویلای بدون استخر است. با این حال ویلاهای استخردار به طور معمول طرفداران بیشتری دارند.

باغ ویلاهای این منطقه ییلاقی هم علاقمندان به خصوص خود را دارند. اقامت در چنین باغ ویلاهایی تجربه‌ای فراموش نشدنی از یک زندگی پرطروات بهاری در طبیعت سرسبز و دنج را ایجاد می‌کند. باغ‌های کوچک و بزرگ این ویلاها درختان میوه خوشمزه‌ای دارند که جلوه باغ را جذاب‌تر می‌کند.

اجاره ویلا آبسرد دماوند

آبسرد یکی دیگر از شهرهای شهرستان دماوند است. این شهر در شمال شرق تهران و نزدیکی آمل واقع شده و آب و هوایی شمالی دارد. طبیعت و باغات سرسبز آن زبان زد است. در این شهر هم ویلا، سوئیت و اقامتگاه‌های متعددی برای اجاره کوتاه مدت یا بلند مدت وجود دارد. اغلب مردم برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا برگزاری جشن‌ها و مجالس مختلف از ویلاهای این منطقه استفاده می‌کنند.

گفتنی است اجاره سوئیت در دماوند و آبسرد هم امکان پذیر است. در این منطقه علاوه بر ویلاهای لوکس و جذاب، سوئیت‌های متنوعی هم برای پذیرایی از علاقمندان وجود دارد. افراد می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین سوئیت‌ و ویلا رزرو کنند. البته توصیه می‌شود برای رزرو آنلاین از سایت‌های معتبر و پس از بررسی همه جوانب اقدام به رزرو کنید. چرا که ممکن است در معرض سوء استفاده قرار گیرید.

اجاره سوئیت دماوند

همانطور که اشاره شد امکان اجاره سوئیت در دماوند در کنار ویلاها و اقامتگاه‌های آن هم وجود دارد. این سوئیت‌ها معمولا قیمت مناسب‌تری داشته و فضای خصوصي‌تری در اختیار مهمان قرار می‌دهند. به علاوه اغلب سوئیت‌ها فاقد استخر و باغ هستند که همین امر هزینه اجاره و اقامت در آن‌ها را پایین‌تر می‌آورد.

از طرفی اقامتگاه‌های بوم گردی دماوند نیز طرفداران بسیاری در میان مسافران دارند. این اقامتگاه‌های بوم گردی معمولا خارج از شهر و در منطقه‌ای خوش آب و هوا یافت می‌شوند. طبیعت زیبا، هوای پاکیزه و فضای دنج و به دور از هیاهو یکی از دلایل مهمی است که مردم را سمت اقامتگاه‌های بوم گردی می‌کشاند.

برخی از این اقامتگاه‌های بوم گردی در مزارعی زیبا ساخته شده‌اند. در این مزارع می‌توانید زندگی روستایی را از نزدیک لمس کنید. تماشای اسب، گاو، گوسفند، شترمرغ و… یکی از لذت‌های فراموش نشدنی اقامت در اقامتگاه‌های بوم گردی است. همچنین با اجاره سوئیت دماوند و اقامت در سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی این منطقه می‌توانید تفریحاتی مانند اسب سواری، الاغ سواری، ماهیگیری و… را تجربه کنید.

دیدنی های دماوند

شهر دماوند با توجه به قدمت تاریخی طولانی و همچنین طبیعت و آب و هوای خوب، یکی از شهرهای غنی از نظر دیدنی‌های تاریخی و طبیعی است. با اجاره ویلا در دماوند و همچنین روستاهای اطراف آن می‌توانید از شگفتی‌های منطقه به اندازه کافی لذت ببرید.

۱. آبشار برف تنگه لار دماوند: منطقه لار یکی از زیباترین مناطقی است که هر کسی می‌تواند ببیند. این منطقه در واقع تنگه‌ای پوشیده از گل‌های زرد و قرمز در میان کوه‌های سر به فلک کشیده است. حضور آبشار برف جذابیت تنگه لار را دو چندان می‌کند.

آدرس آبشار لار: شرق دماوند، لواسانات، دو کیلومتری تنگه لار

۲. کوه دماوند: شاید یکی از دلایلی که برخی از گردشگران اقدام به اجاره سوئیت دماوند می‌کنند، اقامت در اقامتگاه‌های نزدیک به کوه دماوند است. در واقع اقامتگاه‌های بوم گردی نزدیک به کوه طرفداران بسیاری دارد. همچنین ویلا یا اقامتگاهی که رو به این کوه باشد نیز محبوبیت ویژه‌ای دارد. دیدن کوه سر به فلک کشیده دماوند و قدم زدن در دامنه‌های خنک و غنی از اکسیژن آن یکی از لذت‌های فراموش نشدنی است.

آدرس کوه دماوند: جاده هراز، بعد از تنگه لار

قله دماوند

کوه دماوند (عکس: محمدرضا یعقوبی)

۳. پیست آبعلی دماوند: پیست بزرگ آبعلی یکی از معروف‌ترین مناطق تفریحی شرق استان تهران به شمار می‌رود. در این پیست امکاناتی مانند پیست اسکی، تله کابین، تله اسکی، زمین تنیس، پرش با کایت و سوارکاری وجود دارد. گفتنی است پیست اسکی یکی از پرطرفدارترین تفریحات منطقه در زمستان است.

آدرس پیست آبعلی: جاده هراز، ۴۵ کیلومتری تهران، دماوند، روستای آبعلی

۴. دریاچه های تار و هویر: دریاچه‌های تار و هویر از جلوه‌های ویژه دماوند هستند. بسیاری از مردم برای ماهیگیری، قایق رانی و شنا به این منطقه سفر می‌کنند. این دو دریاچه با فاصله ۵۰۰ متر در کنار هم قرار دارند. در واقع کوهی به نام دوبرابر این دو دریاچه را از هم جدا کرده است.

آدرس دریاچه‌های تار و هویر:‌ ۳۰ کیلومتری شرق دماوند

سوالات متداول در مورد اجاره ویلا دماوند

  1. قیمت اجاره ویلا دماوند چند است؟ هزینه‌های مورد نیاز برای اجاره ویلا آبسرد و دماوند و همچنین شهرهای اطراف، با توجه به شرایط متفاوت است. شرایطی مانند متراژ و امکانات ویلا، ایام خاص سال، تعداد افراد خانواده و… در قیمت اقامتگا‌ه‌ها تاثیر بسیاری دارد.
  2. هنگام رزرو پرداخت تمام هزینه لازم است؟ برای این منظور که رزرو شما قطعی شود، باید هزینه را در زمان رزرو پرداخت کنید تا واچر (تاییدیه رزرو) برای شما صادر شود.
  3. چه مدارکی برای تحویل ویلا لازم است؟ بسته به سلیقه میزبان متفاوت است. اما میزبان‌ها معمولا مدارکی مانند کارت شناسایی، عقدنامه و سایر مدارک معتبر مشابه را درخواست می‌کنند.
  4. قیمت سوئیت و اقامتگاه بوم گردی و ویلا در دماوند چقدر متفاوت است؟ تمامی اقامتگاه‌ها با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، قیمت گذاری می‌شوند. برای مثال قیمت اجاره ویلا استخردار در دماوند با قیمت یک اقامتگاه بوم گردی متفاوت است. در واقع هر چقدر امکانات ارائه شده بیشتر باشد، قیمت نیز بیشتر خواهد بود.

در این مطلب در مورد اجاره سوئیت در دماوند و شهرهای اطراف آن صحبت کردیم. همچنین به اجاره ویلا در این مناطق و علت تفاوت قیمت آن‌ها نیز پرداختیم. علاوه‌بر دماوند شهرهای طالقان، لواسان و شمشک نیز مقاصد سفرهای یک روزه پایتخت‌نشینان است. اگر شما هم عازم این مقاصد هستید سری به صفحات اجاره ویلا طالقان، اجاره ویلا لواسان و اجاره ویلا شمشک بزنید. سری به معروف‌ترین دیدنی‌های دماوند هم زدیم. امیدواریم از سفر به دماوند زیبا لذت ببرید. در آخر لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۵۷ از ۵ – ۴ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. مریم پاسخ

    من در تهران زندگی می‌کنم و به‌خاطر آلودگی هوا آخر هفته‌ها بیشتر سمت دماوند میرم و چقدر خوبه که ویلا برای اجاره هست.

  2. سهراب پاسخ

    چقدر خوب من نمی‌دونستم، اجاره ویلا توی دماوند هم هست. این‌طوری هر چقدر آدم دلش می‌خواد می‌تونه بمونه.

  3. فریده پاسخ

    چقدر خوب شد که راجع به اجاره ویلا دماوند صحبت کردید. من همیشه دوست داشتم دماوند برم، اما به‌خاطر این‌که جا برای اقامت نداشتیم و قیمت هتل هم گرون در میاد نمی‌رفتیم. این‌طوری سوئیت با قیمت کمتر می‌تونم اجاره کنم و از آب‌وهوای خنک دماوند لذت ببرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد