بهترین کافه های تهران

معرفی بهترن کافه های تهران (۱۴۰۲) به تفکیک منطقه + برگزاری مراسم‌ها

اگر ساکن پایتخت باشید قطعا دوست دارید برای چند ساعتی از شلوغی فرار کرده و به یک گوشه دنج پناه ببرید. بهترین کافه های تهران مناسب‌ترین گزینه برای فرار کردن از شلوغی پایتخت هستند. می‌توانید در این کافه‌ها چند ساعتی را در آرامش سپری کرده و از نوشیدن یک فنجان کافه لاته لذت ببرید. در این مطلب با ما همراه باشید تا با کامل‌ترین فهرست از کافه‌های خوب در تهران آشنا شوید.

بهترین کافه های تهران: معرفی برترین‌های هر منطقه

کافه و کافه‌گردی یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات در شهرهای بزرگ است؛ مخصوصا وقتی پای کافه‌گردی در پایتخت درمیان باشد. در منطقه به منطقه از شهر شلوغ تهران کافه‌های دنجی به چشم می‌خورد که حیف است به آن‌ها سری نزنید.

اگر به دنبال کافه های خوب تهران در هر منطقه از پایتخت هستید، ادامه مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. در ادامه بهترین کافی شاپ های تهران را در هر منطقه به صورت کامل معرفی می‌کنیم.

بهترین کافه‌ های مرکز تهران

مرکز تهران جایی است پر از دود و دم. برای همین خیلی از افراد ترجیح می‌دهند چند ساعتی را در کافه‌هایی آرامش‌بخش و به دور از دود و شلوغی سپری کنند. اکنون بیایید تا با بهترین کافی شاپ های تهران در مرکز بیشتر آشنا شویم.

1- کافه تهرون

کافه تهرون از آن دسته کافه‌هایی است که به محض وارد شدن به کافه، انگار که از تهران جدید به تهرون قدیم سفر کرده‌اید. حوض آبی فیروزه‌ای، موسیقی سنتی، دکوراسیونی قدیمی، گلدان‌های شمعدانی، غذای سنتی خانگی همه و همه از ویژگی‌های کافه تهرون زیبا هستند. این کافه از 8 و نیم صبح تا 10 و نیم شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تماس: 02188906813
  • آدرس: مرکز تهران، خیابان انقلاب، روبه‌روی خیابان ویلا، کوچه کندوان، نبش مهرانی
بهترین کافه تهران

کافه تهرون (عکس: علی ادیبی)

2- کافه نادری

کافه نادری یکی از معروف‌ترین کافه های خوب تهران محسوب می‌شود. در زمان‌های قدیم نویسندگان و روشن‌فکرانی مثل جلال آل احمد و صادق هدایت در زیر سقف این کافه نوشیدنی مورد علاقه‌شان را نوش جان می‌کردند. اگر قصد رفتن به کافه نادری را دارید، یادتان نرود که حتما بین ساعت 10 تا 19 بروید.

  • شماره تماس: 02166720791
  • آدرس: مرکز تهران، سمت شرق پل حافظ، خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول
کافه خوب در تهران

کافه نادری (عکس: کامران نوبری)

3- کافه راستگو

کافه راستگو یکی از بهترین کافه های ولیعصر به حساب می‌آید. اسپرسو و قهوه‌های ترک این کافه به قدری خوشمزه هستند که عطر و بوی‌شان از فاصله چند متری از کافه هم به مشام می‌رسد. اگر قصد رفتن به این کافه در آخر هفته‌ها را دارید، حتما از قبل میز مد نظرتان را رزرو کنید. این کافه هر روز از ساعت 11 تا 23 فعالیت می‎‌کند.

  • شماره تلفن: 02188926055
  • آدرس: ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر، کوچه شقایق

 4- کافه دیاموند

تم چوبی و طراحی زیبای داخل کافه دیاموند به قدری زیباست که شما را وادار به عکس گرفتن می‎‌کند. به علاوه فضای باز کافه بسیار آرامش‌بخش است و یکی از کافه های دنج تهران محسوب می‌شود. اگر از طرفداران پروپاقرص صبحانه‌های خوشمزه هم هستید، یادتان نرود که برای صبحانه به کافه دیاموند بروید. کافه دیاموند از 8 و نیم صبح تا 11 و نیم شب آماده خدمت به مهمانان است.

    • شماره تلفن: 02188890196
    • آدرس: خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیابان فلاح پور

بهترین کافه‌ های شمال تهران کدامند؟

در شمال تهران زیباترین کافه‌ها برای قرار کاری، دوستانه و جشن تولد به چشم می‌خورند. اکنون بیایید تا به اتفاق هم با کافی‌شاپ‌های شمال تهران آشنا شویم.

1- سام کافه

سام کافه دارای شعبه‌های زیادی در تهران است. یکی از شعبه‌های سام کافه در خیابان فرشته سمت شمال تهران قرار دارد. دکوراسیون و فضای داخلی این کافه همه را شگفت‌زده می‌کند؛ چرا که دکوراسیون آن را به صورت صنعتی و فوق‌العاده زیبا طراحی کرده‌اند. در واقع در سام کافه همه چیز شبیه به یک سوله صنعتی است. به علاوه آشپزخانه سام کافه از فضای اصلی جدا نشده و شما می‌توانید تمام مراحل سفارش‌تان را از نزدیک ببینید. ساعت کاری سام کافه از 8 تا 23 است. دیگر شعبه‌های سام کافه در ونک، شهرک غرب و ستارخان هستند.

  • شماره تلفن: 02122653842
  • آدرس: خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم

2- کافه گالری

اگر دل‌تان می‌خواهد یک فنجان قهوه ترک را در کنار تماشای آثار جذاب هنری از ماکت‌های تاریخی ایران بنوشید؛ پس دست دست نکنید و به کافه گالری تهران بروید. کافه گالری در باغ موزه هنر ایرانی سمت شمال تهران قرار دارد. این کافه همه روزه از 8 و نیم صبح تا 10 و نیم شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

  • شماره تلفن: 02126458053
  • آدرس: میدان تجریش، خیابان شهید دربندی، خیابان دکتر حسابی، باغ موزه هنر ایرانی
کافه های تهران

کافه گالری (عکس: جینک یو جانک)

3- کافه لمیز

کافه لمیز در مقایسه با دیگر کافه های خوب تهران بسیار معروف است که یکی از شعبه‌های آن در تجریش و خیابان ولیعصر قرار دارد. این کافه از بهترین کافه های ولیعصر هم محسوب می‌شود. دیگر شعبه‌های کافه لمیز شامل ضلع شمالی میدان فاطمی، میدان انقلاب و بالاتر از میدان ونک هستند. لمیز از 9 صبح تا 10 شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن:02122708061
  • آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی

4- کافه ویکولو

کافه ویکولو در روف تاپ الهیه قرار گرفته است و با معماری فوق‌العاده ایتالیایی‌اش یکی از کافه های دنج تهران محسوب می‌شود. این کافه در منوی خودش، قهوه‌های معروف استارباکس را هم دارد. برای رفتن به این کافه یادتان نرود که ساعت کاری این کافه بین ساعت 9 صبح تا 11 شب است.

  • شماره تلفن: 02126205966
  • آدرس: خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، طبقه پنجم

بهترین کافه‌ ها در شرق تهران

معمولا شرق تهران نسبت به مرکز و شمال تهران کمتر شناخته شده است؛ اما در شرق تهران هم کافه‌هایی زیبا به چشم می‌خورند. بیایید تا با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

1- کافه ژوزک

کافه ژوزک یکی از لوکس‌ترین کافه‌های شرق تهران محسوب می‌شود. فضای این کافه در مقایسه با دیگر کافه‌ها کاملا متفاوت است و نورپردازی بسیار زیادی دارد. به علاوه این کافه به صورت کافه بار است. در واقع شما می‌توانید پشت میز بار بنشینید و سفارش‌تان را مستقیم به باریستامن اعلام کرده و همان جا نوش جان کنید. این کافه همه روزه از 8 صبح تا 12 شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن 02122093205
  • آدرس: تهرانپارس، خیابان امیری طائمه، بین صادقی و رشید، پلاک 108

2- کافه فامیل

کافه فامیل فضایی کاملا دوستانه و صمیمی دارد. به علاوه با رفتن به این کافه می‌توانید در بازی‌های گروهی و دسته جمعی مثل مافیا شرکت کنید. شما از 10 صبح تا 10 شب می‌توانید به این کافه بروید.

  • شماره تلفن: 02177942359
  • آدرس: میدان هفت حوض، جانبازان شرقی، خیابان مصطفوی، تقاطع برغمدی و ابراهیم
کافه خوب در تهران

کافه فامیل (عکس: سپهر محسنی)

برترین کافه‌ های غرب تهران

با کافه‌های مرکز، شمال و شرق تهران آشنا شدیم. حال نوبت آشنا شدن با بهترین کافی شاپ های تهران در غرب رسیده است.

1- کافه قصر یخ

ساخت کافه قصر یخ از کافه‌های کانادا الهام گرفته شده است. این کافه شامل دو بخش عادی و یخی می‌شود. برای رفتن به بخش یخی کافه باید هزینه ورودی بپردازید؛ چرا که نگه‌داشتن دیوارها و میز و صندلی‌های یخی در دمای منفی شش درجه کار سختی است و هزینه دارد. قبل از ورود به بخش یخی هم از خود کافه می‌توانید کاپشن و لباس گرم دریافت کنید. ساعت کاری این کافه همه روزه از 10 صبح تا 10 شب است.

  • شماره تلفن: 02188377015
  • آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبه‌روی میلاد نور، نبش مسجد جامع شهرک غرب

2- کافه راک

با رفتن به کافه راک انگار پا به دنیای موسیقی راک گذاشته‌اید؛ چرا که سرتاسر دیوارها عکس‌هایی از دنیای موسیقی و هنرمندان راک به چشم می‌خورد. طراحی داخلی این کافه هم بسیار جذاب است و اگر به سقف کافه نگاه کنید، یک گیتار خیلی بزرگ توجه شما را به خودش جلب می‌کند. در این کافه اکثر اوقات موسیقی‌های راک پخش می‌شود. این کافه همه روزه از 8 صبح تا 12 شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن کافه راک: 02188369196
  • آدرس کافه راک: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان گلها، نبش توحید سوم
کافه های تهران

کافه راک (عکس: حمیدرضا سیمین‌پور)

3- کافه رستوران کاوالی؛ کافه‌ای با معماری لوکس

اگر عاشق کافه‌های لوکس هستید، کافه رستوران کاوالی را برای شما ساخته‌اند. این کافه معماری اروپایی دارد و نورپردازی حرفه‌ای آن همه را به سمت خودش جذب می‌کند. در منوی این کافه هم انواع غذاها و نوشیدنی‌ها با هر سلیقه‌ای پیدا می‌شود. این کافه از 9 صبح تا 10 شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن: 02122114976
  • آدرس: سعادت‌آباد، یادگار جنوبی، خروجی فرحزاد شمالی، پلاک 25

بهترین کافه‌ ها برای صبحانه: معرفی 10 کافه برتر

اگر از طرفداران پروپاقرص صبحانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به بهترین کافه های تهران برای صبحانه‌ بزنید. در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

1- کافه سبوس

اگر عاشق نان تازه برای صبحانه هستید، حتما برای صبحانه به کافه سبوس بروید. در این کافه نان تازه پخت می‌شود که بوی آن از فاصله چند متری از کافه هم به مشام می‌رسد. منوی صبحانه این کافه بسیار کامل است. فقط این کافه فضایی شلوغ دارد، به همین علت یادتان نرود که قبلا از رفتن به کافه حتما میز خود را رزرو کنید. این کافه همه روزه از 8 صبح تا 22 شب فعالیت می‌کند و یکی از بهترین کافه های تهران برای صبحانه محسوب می‌شود.

  • شماره تلفن: 02122015606
  • آدرس: چهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، ابتدای خیابان الف، جنب رستوران ریواس
کافه خوب برای صبحانه

کافه رستوران سبوس (عکس: آریا امینی)

2- کافه روبرتو

فضای کافه روبرتو بسیار بزرگ است و برای میل کردن صبحانه‌های دسته جمعی مناسب به نظر می‌رسد. منوی صبحانه این رستوران تمام و کمال است. این کافه از 8 صبح تا 23 فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن 02126701830
  • آدرس: پاسداران، بوستان دوم، پلاک 4

3- کافه پنیر پرچک

اگر عاشق انواع پنیرهای مختلف برای صبحانه هستید، حتما سری به کافه پنیر پرچک بزنید. در منوی صبحانه این کافه انواع پنیرهای مختلف اروپایی به چشم می‌خورد که داخل ایران کمیاب است. در این کافه می‌توانید انواع صبحانه‌های خوشمزه را نوش جان کنید. این کافه همه روزه از 9 صبح تا 11 شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن: 02188652255
  • آدرس: بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه گل

4- کافه رستوران ملل

کافه رستوران ملل در پل طبیعت قرار گرفته است و یکی از بهترین کافه های خوب تهران محسوب می‌شود. این کافه منوی صبحانه فوق‌العاده‌ای دارد. انواع املت، کروسان و صبحانه انگلیسی را در این کافه برای صبحانه می‌توانید سفارش دهید. این کافه همه روزه از 8 صبح تا 12 شب مشغول به فعالیت است و از بهترین کافه های تهران برای صبحانه به حساب می‌آید.

  • شماره تلفن: 02188194700
  • آدرس: ونک، پل طبیعت تهران

5- کافه رستوران کوبابا

کافه رستوران کوبابا در جردن قرار گرفته است و فضایی فوق‌العاده شیک دارد. منوی صبحانه این رستوران فوق‌العاده عالی است. شما از ساعت 9 صبح تا 12 شب می‌توانید برای صرف صبحانه، ناهار و شام به کافه رستوران کوبابا بروید.

  • شماره تلفن: 02126208016
  • آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول
کافه برای صبحانه

کافه رستوران کوبابا (عکس: فرهنگ)

6- کافه مهتاب

فضای داخلی کافه مهتاب رنگارنگ است و هر کسی را سر ذوق می‌آورد. در منوی صبحانه این کافه انواع املت، نوشیدنی، کیک و شیرینی برای سفارش وجود دارد. این کافه از 8 صبح تا 11 شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

  • شماره تلفن: 02188054800
  • آدرس: بزرگراه کردستان، خیابان 64 غربی، مجتمع آ اس پ، حیاط غربی، پلاک 60

7- وی‌کافه

وی‌کافه فضای نسبتا آرامش‌بخشی دارد و به عنوان یکی از کافه های خوب تهران شناخته می‌شود. شما در این کافه می‌توانید انواع صبحانه‎‌های فوق‌العاده خوشمزه را نوش جان کنید. این کافه در خیابان فلسطین و خیابان شریعتی شعبه دارد. ساعت کاری کافه هم از 8 صبح تا 10 شب است.

  • شماره تلفن شعبه فلسطین: 02166976041
  • شماره تلفن شعبه شریعتی: 02122649561
  • آدرس شعبه فلسطین: خیابان فلسطین، بالاتر از خیابان انقلاب، نبش خیابان نایی
  • آدرس شعبه شریعتی: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، پلاک سوم

8- کافه چام

کافه چام یکی دیگر از کافه‌هایی است که منوی صبحانه‌ فوق‌العاده‌ای دارد. فضای این کافه بسیار صمیمی و شاعرانه به نظر می‌رسد. شما از 8 صبح برای صبحانه می‌توانید به این کافه بروید.

  • شماره تلفن: 02188914060
  • آدرس: خیابان مطهری، خیابان لارستان، نبش کوچه چهاردهم

9- کافه شمرون

کافه شمرون تهران هم فضایی دل‌انگیز برای نشستن و چند ساعت گپ و گفت کنار دوستان‌تان دارد. منوی صبحانه این کافه بسیار متنوع است. این کافه از ساعت 10 صبح تا 22 شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن: 02122394001
  • آدرس: الهیه، خیابان تختی، نبش بن بست لاله، خانه فرهنگ خیام

10- کافه ژوان

کافه ژوان تهران در بلوار دریا سمت شهرک غرب قرار گرفته است و انواع صبحانه‌های خوشمزه را سرو می‌کند. به غیر از صبحانه‌های خوشمزه‌اش، فضای این کافه برای هر کسی زیباست. این کافه از ساعت 8 صبح تا 23 فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن: 02186128640
  • آدرس: شهرک غرب، بلوار دریا
کافه خوب در تهران

کافه ژوان (عکس: مجید امانی)

بهترین کافه‌ های پایتخت که فضای سبز دارند

اگر شما هم عاشق نوشیدن یک لیوان چای دبش در فضایی سرسبز هستید؛ پس حتما سری به بهترین کافه‌ های تهران با فضای باز بزنید. در ادامه با بهترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

1- مجنون کافه

مجنون کافه یا همان کارزین در شهرک غرب با فضای سرسبز توانسته است خیلی از افراد را جذب کند. این کافه باغی زیبا داشته و سیگار کشیدن در آن منعی ندارد. این کافه از 9 صبح تا 22 شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن: 02188378949
  • آدرس: شهرک غرب، ایران زمین، بین چهارم و ششم، باغ راه فدک

2- کافه چای‌بار

کافه چای‌بار در عمارت کلاه فرنگی در خیابان دزاشیب قرار دارد. این کافه فضای سبز و آرامش‌بخشی داشته و یکی از بهترین کافه های تهران با فضای باز به حساب می‌آید. در این کافه نوشیدن یک لیوان چای حسابی به شما مزه می‌دهد. این کافه از 9 و نیم صبح تا 11 شب آماده پذیرایی از شماست.

  • شماره تلفن: 02122210311
  • آدرس: فرمانیه، خیابان سلیمی شمالی، بلوار اندرزگو، پلاک 145
کافه با فضای باز

کافه چای بار (عکس: مریم معصومی)

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی تهران

برترین کافه‌ های تهران برای جشن تولد

اگر به دنبال بهترین کافه های تهران برای تولد خودتان یا دوست‌تان هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

1- کافه آوانی

فضای زیبا و حیاط سرسبز کافه آوانی هر کسی را متقاعد به برگزاری جشن تولد در آن می‌کند؛ چرا که کافه آوانی یکی از بهترین کافه های تهران برای تولد به حساب می‌آید. در این کافه انواع غذاها، سالادهای مختلف و نوشیدنی‌های خوشمزه سرو می‌شود. ساعت کاری کافه آوانی هم از 11 صبح تا 11 شب است.

  • شماره تلفن: 02188615560
  • آدرس: یوسف‌آباد، خیابان اسدآبادی، بین خیابان‌های 62 و 64
کافه برای تولد

کافه آوانی (عکس: پیام)

2- کافه رستوران کاریز

اگر به دنبال برگزاری جشن تولد در فضایی سرسبز هستید، کافه رستوران کاریز بهترین انتخاب است. کاریز یکی از بهترین کافه های تهران برای تولد محسوب می‌شود. این کافه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را مطابق با سلایق گوناگون سرو می‌کند. ساعت کاری این کافه از 9 صبح تا 11 نیم شب است.

  • شماره تلفن: 02122617179
  • آدرس: شریعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی، باغ خانه شاعران ایران

کافه‌ های مناسب قرار عاشقانه: معرفی 5 کافه برتر تهران

اگر به تازگی نامزد کرده‌اید یا می‌خواهید با دوست خود در کافه قرار بگذارید؛ رفتن به کافه‌های زیر را از دست ندهید.

1- کافه روحی

کافه روحی در بهارستان و باغ نگارستان قرار دارد. این کافه برای قرارهای عاشقانه فوق‌العاده است و یکی از کافه های دنج تهران به حساب می‌آید. این کافه منوی متنوعی دارد و در آن انواع صبحانه و کیک سرو می‌شود. این کافه از 12 تا 8 و نیم شب باز است.

  • شماره تلفن: 02133900138
  • آدرس: بهارستان، باغ موزه نگارستان

2- کافه عمارت دل

کافه عمارت دل در خیابان فلسطین قرار گرفته است و فضایی فوق‌العاده زیبا برای قرارهای عاشقانه دارد. شما از ساعت 12 ظهر تا 11 شب می‌توانید به این کافه بروید.

  • شماره تلفن: 02166959866
  • آدرس: تقاطع خیابان فلسطین جنوبی و خیابان بزرگمهر، روبه‌روی سفارت فلسطین

3- کافه گالری هاگ

کافه گالری هاگ فضایی هنری و شاعرانه دارد. صندلی‌های کافه با فاصله از هم در حیاطی سرسبز چیده شده‌اند تا خلوت قرارهای عاشقانه افراد به هم نخورد. این کافه از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن: 02126121280
  • آدرس: نیاوران، خیابان امیدوار، نبش کوچه 15
کافه برای قرار عاشقانه

کافه گالری هاگ

4- کافه دانته

کافه دانته در طبقه پنجم و ششم یک ساختمان قرار گرفته و از آن بالا، شهر تهران کاملا پیداست؛ به همین خاطر این کافه برای قرارهای عاشقانه مناسب به نظر می‌رسد. این کافه از ساعت 9 و نیم صبح تا 10 شب باز است.

  • شماره تلفن: 02188700300
  • آدرس: خیابان یوسف آباد، نبش کوچه 12، پلاک 122

5- کافه گودو گل یاس

کافه گودو یاس از زیباترین کافی شاپ های خوب تهران است. دکوراسیون این کافه به قدری زیباست که همه را با نشاط می‌کند. این کافه از ساعت 8 صبح تا 11 شب فعالیت می‌کند.

  • شماره تلفن: 02188942573
  • آدرس: خیابان استاد نجات الهی، خیابان محمدی، بن بست یاس

مقرون به صرفه‌ ترین کافه‌ های تهران

اگر به دنبال مقرون به صرفه‌ترین کافه‌ها در پایتخت برای نوشیدن یک لیوان چای دبش هستید، رفتن به کافه‌های معرفی شده در ادامه مطلب را از دست ندهید.

1- کافه گل رضائیه

کافه گل رضائیه که در خیابان سی تیر واقع شده است، از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران به شمار می‌رود. این کافه منوی قیمتی تقریبا مناسبی دارد. غذای خانگی و برخورد خوب پرسنل این کافه باعث شده است تا افراد زیادی به این کافه سر بزنند. این کافه از ساعت 10 تا 16 باز است.

  • شماره تلفن: 02166707290
  • آدرس: خیابان سی تیر

2- کافه نزدیک کتاب

کافه نزدیک کتاب یکی از کافه های دنج تهران به حساب می‌آید و پاتوق بسیاری از افراد است. منوی این کافه شامل انواع نوشیدنی و ساندویچ‌ها می‌شود که تقریبا قیمت مناسبی دارند. این کافه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

  • شماره تلفن: 02188490726
  • آدرس: خیابان کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر
کافه های تهران

کافه نزدیک کتاب (عکس: علی مهری)

سوالات متداول در مورد بهترین کافه‌ها

اگر هنوز هم سوالاتی در مورد بهترین کافی شاپ های خوب تهران ذهن‌تان را درگیر کرده، بیایید تا نگاهی به برخی از سوالات متداول در مورد کافه‌ها بیندازیم.

  1. برترین کافه‌های پایتخت کدام است؟
    از برترین کافه‌های پایتخت می‌توان به کافه وصال، کافه لمیز، سام کافه، کافه تهرون، کافه گودو گل یاس، کافه موگه و کافه لوکان اشاره کرد.
  2. دنج‌ترین کافه‌های تهران برای قرار ملاقات کدامند؟
    دنج‌ترین کافه‌های تهران برای قرار ملاقات شامل کافه دیاموند، کافه روحی، کافه کتاب دورهمی، کافه نادری و کافه ویکولو می‌شود.
  3. زیباترین کافه‌های سنتی تهران کدامند؟
    کافه چای‌بار، کافه رومنس، کافه خانه موزه مقدم، کافه آنسو، کافه ریبار، کافه مجنون، کافه شمرون و کافه عمارت روشنان از زیباترین کافه‌های سنتی در پایتخت هستند.
  4. بهترین کافه‌های تهران برای صرف صبحانه ایرانی کدامند؟
    کافه رستوران سبوس، کافه پنیر پرچک، کافه وی‌کافه، کافه مهتاب، کافه کوبابا، کافه رستوران ملل، کافه روبرتو و کافه دیاموند از بهترین کافه های تهران برای صبحانه ایرانی به شمار می‌روند.
  5. بهترین صبحانه‌های فرنگی را در پایتخت در کدام کافه‌ها پیدا کنیم؟
    کافه چام، کافه رستوران ملل، کافه کاخ نیاوران، کافه سعدآباد و کافه شمرون بهترین صبحانه‌های فرنگی را در پایتخت دارند.
  6. بهترین کافه کتاب‌های تهران برای مطالعه کدامند؟
    از برترین کافه‌های کتاب تهران می‌توان به کافه کتاب ققنوس، کافه کتاب اکباتان، کافه کتاب ثالث، کافه کتاب لاله زار، کافه نزدیک کتاب و کافه رف اشاره کرد.

در این مطلب با بهترین کافی شاپ های تهران آشنا شدیم که به نوعی از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌روند. اگر شما هم اطلاعاتی در مورد بهترین کافه های تهران دارید، لطفا تجربیات خود را با ما و مخاطبان ایرانگرد در میان بگذارید.

امتیاز ۴.۴۶ از ۵ – ۳ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد