اجاره ویلا متل قو: اجاره سوئیت و ویلا در سلمان شهر + بهترین قیمت

اجاره ویلا متل قو

متل قو (نام جدید این شهر سلمان شهر است) شهری زیبا در استان مازندران و یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی شمال است که مسافران به هوای طبیعت دلپذیر‌اش دل به جاده می‌سپارند اگر شما هم می‌خواهید راهی این سفر سبز شوید و مایل هستید برای اقامت اجاره ویلا متل قو را داشته باشید این مطلب را از دست ندهید. در ادامه از اجاره ویلا متل قو و همینطور بخش‌های مختلف این شهر و قیمت اجاره ویلا در متل قو برایتان می‌گوییم و در پایان نیز به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید به ساده‌ترین روش اجاره ویلا در این شهر را داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

اجاره ویلا متل قو

متل قو از مقصدهای پر طرفدار سفر طبیعت دوستان به شمار می‌رود و به اعتقاد برخی بهترین جای شمال برای مسافرت است. متل قو در منطقه‌ای قرار دارد که جنگل و دریا دست به دست هم داده‌اند تا سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند. چند روزی زمان لازم دارید تا بتوانید از اقامت در متل قو لذت ببرید و برای بازدید از مناطق زیبای این شهر برنامه ریزی کنید.

برای اقامت در متل قو گزینه‌های مختلفی دارید. به طور مثال اگر مایل باشید در یکی از هتل‌های خوب این شهر اقامت داشته باشید می‌توانید از میان هتل‌هایی همچون لیلیوم، الماس قو، هتل آسمان و… با توجه به سلیقه و البته میزان هزینه‌ای که برای اقامت در متل قو در نظر دارید انتخاب کنید.

اما بر کسی پوشیده نیست که در سفرهای شمالی اجاره ویلا از محبوبیت بیشتری برخوردار است. متل قو هم از این قاعده مستثنی نیست. برای اجاره ویلا متل قو انتخاب‌های بسیاری دارید. کافی است تصمیم بگیرید که چه نوع ویلایی با چه امکاناتی را می‌خواهید در متل قو داشته باشید؛ یا اینکه در کدام قسمت متل قو می‌خواهید اقامت کنید.

سواحل متل قو

متل قو (عکس: ملکشاه جهانبانی)

در متل قو انواع ویلا در شکل‌های مختلف و با امکانات متنوع یافت می‌شود به طور مثال از ویلاهایی با امکاناتی مدرن گرفته تا ویلاهایی ارزان قیمت در این شهر با امکاناتی متنوع مهیای پذیرایی از میهمانان است. اگر ترجیح می‌دهید در ویلاهای مدرن این شهر اقامت داشته باشید باید به سراغ ویلاهای مدرن یک طبقه با محوطه‌ای بزرگ و مصفا، ویلاهای دوبلکس یا تریبلکس بروید. این ویلاهای دارای امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، سالن بیلیارد، محوطه سرسبز، باربیکیو، آشپزخانه‌هایی مجهز و لوازم مدرن  هستند.

اگر هم می‌خواهید برای اجاره ویلا در متل قو هزینه زیادی نکنید. باید گفت در این شهر می‌توانید اجاره ویلا ارزان قیمت هم داشته باشید البته باید کمی انتظارتان را از یک اقامت مدرن پایین بیاورید. اجاره سوئیت در متل قو نیز از دیگر گزینه‌های پیش روی شما برای اقامت در این شهر است که با توجه به امکانات و منطقه‌ای که ویلا در آن قرار دارد هزینه پرداختی می‌تواند حسابی جابجا شود.

قبل از اجاره ویلا یا سوئیت بهتر است به طور اختصار با مناطق مختلف این شهر آشنا شوید؛ چرا که انتخاب منطقه محل اقامت از مهمترین تصمیم‌هایی است که باید در یک سفر بگیرید. اگر موقعیت مکانی محل اقامت شما در یک شهر با هدف شما از سفر هماهنگ نباشد؛ دچار ضرر و زیان چه به لحاظ وقت و چه به لحاظ هزینه خواهید شد.

گرچه در شهرهای بزرگ و کلان شهرها به دلیل فاصله‌های زمانی میان مناطق مختلف شهر این مسئله اهمیت بیشتری دارد اما در شهرهای کوچک‌تر نیز مسئله مهمی به شمار می‌رود.  بیایید با هم نگاهی به اجاره ویلا در بخش‌های مختلف متل قو بیندازیم.

اجاره ویلا در متل قو

ساحل سلمان شهر (عکس: محمد فارسی)

اجاره ویلا در بخش های مختلف سلمان شهر

یکی از بهترین و معروف‌ترین مناطق متل قو منطقه گوشه دریاست. منطقه‌ای لوکس با ویلاهایی گران قیمت و مدرن که
می‌تواند برای اقامتی چند روزه در متل قو انتخاب خوبی باشد. دریا گوشه موقعیت مکانی خوبی دارد. اگر در سفر به متل قو
می‌خواهید با یک تیر چند نشان بزنید و علاوه‌بر نزدیکی به دریا و جنگل دسترسی خوبی هم به مراکز خرید از جمله برج‌های دو قلو داشته باشید؛ اجاره ویلا در دریا گوشه انتخاب خوبی برای شما می‌تواند باشد.

برج‌های دو قلو از مراکز مهم خرید متل قو به شمار می‌رود. اگر ترجیح می‌دهید در زمان اقامت در متل قو در منطقه‌ای آرام و به دور از شلوغی‌ها اقامت داشته باشید باید به فکر اجاره ویلا یا سوئیت در شهرک‌های متل قو باشید. شهرک‌هایی همچون دهکده شیرین، لاکوده برای این منظور انتخاب مناسبی است. اگر هیچکدام از این مناطق مد نظر و انتخاب شما نبود گزینه بعدی شما می‌تواند انتخاب ویلا یا سوئیتی در بافت سنتی شهر باشد.

محله‌هایی همچون تیلاکنار، سی سرا و دانیال از این دسته‌اند. در این محله‌ها انتظار ویلاهای مدرن را نداشته باشید اما برای صرفه جویی در هزینه‌های اقامتی می‌تواند انتخاب خوبی باشد؛ چرا که ویلاها در مناطق نامبرده با قیمت پایین‌تری ارائه می‌شوند.

قیمت اجاره ویلا در متل قو

قیمت اجاره ویلا در متل قو  با توجه به اینکه انتظار شما از یک اقامتگاه چیست و می‌خواهید در کدام منطقه ساکن شوید
می‌تواند بسیار متفاوت باشد. به طور مثال همانطور که ذکر شد؛ نمی‌توان انتظار داشت که در منطقه دریا گوشه ویلایی ارزان قیمت نصیبتان شود.

البته ذکر این نکته ضروری است که اگر شما با جمعی از دوستان سفر کنید می‌توانید برای اجاره ویلاهای گران قیمت متل قو  هزینه کمتری بپردازید چرا که با تقسیم هزینه میان دوستان علاوه‌بر اینکه در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی می‌کنید از امکانات یک ویلای مدرن نیز بهره‌مند خواهید شد.

برای داشتن اقامتی ارزان در متل قو نیز جای نگرانی نیست؛ می‌توانید اجاره ویلا متل قو را در یکی از مناطق سنتی یا‌
شهرک‌ها که در قسمت قبل به آنها اشاره شد انتخاب کنید؛ تا ضمن برخورداری از امکاناتی مناسب سفری مقرون به صرفه را برای خود رقم بزنید.

متل قو یا سلمان شهر

سلمان شهر (عکس: عبدالرضا ولدخانی)

 اجاره سوئیت در متل قو

همانطور که ذکر شد یکی از گزینه‌های شما برای اقامت اجاره سوئیت در متل قو است. تنوع سوئیت‌های اجاره‌ای نیز در متل قو کم نیست. سوئیت‌ها نیز مانند ویلاها بسته به نوع امکانات و منطقه قرارگیری می‌توانند قیمت‌هایی متفاوت داشته باشند. همانطور که می‌دانید سوئیت‌ها فضا‌های مستقلی ندارند و به طور معمول در یک فضای مشترک مانند آپارتمان‌ها قرار
می‌گیرند. با اجاره سوئیت‌ها فضای کاملا مستقلی را در اختیار نخواهید داشت اما در عوض با اجاره سوئیت در متل قو قیمت پایین‌تری پرداخت خواهید کرد.

ناگفته نماند؛ سوئیت‌ها با امکانات و ساختار‌هایی متفاوت در متل قو یافت می‌شود. به طور مثال برخی سوئیت‌ها اتاق دارند و برخی نیز فاقد اتاق هستند. امکانات سوئیت‌ها معمولا مناسب است و این امکانات می‌تواند شامل؛ آشپزخانه، مبلمان، یخچال، تلویزیون، کمد و…. باشد.

اقامتگاه های بوم گردی سلمان شهر

برای تجربه اقامتی متفاوت در متل قو  باید سراغ اقامتگاه‌های بوم گردی این منطقه را بگیرید؛ اقامتگاه‌هایی که در روستاهای با صفای این شهر به سبک و سیاق سنتی از میهمانانش پذیرایی می‌کند. خانه‌هایی که در دل طبیعت قرار دارد و شما را برای چند روزی از زندگی و هیاهوی شهری دور می‌کند. یکی از روستاهای معروف و البته به غایت زیبای متل قو روستای اسبچین است. این روستا با متل قو فاصله زیادی ندارد به طوری‌که می‌توانید با طی 15 دقیقه به این متل قو برسید.

روستای جیسا نیز از دیگر روستاهای این منطقه است که می‌تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که اقامت در دل جنگل را ترجیح می‌دهند. البته روستاهای سلمان شهر به این دو روستا محدود نمی‌شود. به طور مثال روستاهای خشکلا، تیلا کنار و…. نیز از این دسته‌اند.

اجاره ویلا و سوئیت متل قو چه مزایایی دارد؟

همانطور که ذکر شد؛ اجاره ویلا متل قو یا اکثر شهرهای شمالی از محبوبیت بیشتری نسبت به رزرو هتل برخوردار است. در ادامه به برخی از دلائل محبوبیت اجاره ویلا شمال نسبت به رزرو هتل می‌پردازیم.

  • در ویلاها از قوانین هتل‌ها که گاها سختگیرانه است خبری نیست و طبیعتا آزادی عمل بیشتری با اقامت در هتل‌ها خواهید داشت.
  • اگر خانوادگی یا با جمعی از دوستان یا کودکان سفر می‌کنید اجاره ویلا متل قو به دلیل برخورداری از فضای کافی انتخاب مناسب‌تری است.
  • با رزرو ویلا یا اجاره سوئیت می‌توانید غذای مورد علاقه خود را بی‌دردسر در محل اقامت خود طبخ کنید.
  • در ویلاها می‌توانید یک دورهمی یا میهمانی دوستانه را بدون نگرانی از قوانین سختگیرانه هتل‌ها داشته باشید. ناگفته نماند قبل از این تصمیم بهتر است صاحب ویلا را در جریان بگذارید.
  • ویلاها برای موارد کنسلی قوانین سختگیرانه‌ای ندارند و در صورت کنسلی رزرو ویلا کمتر متضرر خواهید شد. گرچه خوب است بدانید که هر ویلایی قوانین خودش را دارد که بهتر است قبل از اجاره از آنها با خبر باشید.
  • در ویلاها امکاناتی به مثابه یک خانه خواهید داشت که البته با توجه به نوع ویلا این امکانات می‌تواند فراتر از یک خانه معمولی نیز باشد. به عبارتی اجاره ویلا برای کسانی مناسب است که می‌خواهند برای اقامت در سفر حس در خانه بودن و حال و هوای خانه‌ای مستقل داشته باشند.

اجاره ویلا متل قو با ایرانگرد

برای اجاره انواع ویلا در متل قو با هر شهر دیگری می‌توانید ازسایت ایرانگرد کمک بگیرید. ایرانگرد مرجع کاملی از رزرو هتل و همینطور ارائه انواع تور ایرانگردی است. در ایرانگرد تنوع خوبی از انواع ویلا‌ها و همینطور اقامتگاه‌ها خواهید داشت. به این ترتیب براحتی می‌توانید اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های ایرانگرد برخورداری از تنوع قیمتی است که می‌توانید در این سایت از ارزانترین تا گرانترین قیمت‌ها را داشته باشید.

همانطور که ذکر شد؛ یکی دیگر از خدمات ایرانگرد ارائه انواع تورهای ایرانگردی است. اگر اهل تفریح و دیدن جاهای دیدنی هستید؛ از خدمات ایرانگرد در این زمینه غافل نشوید. کافی است وارد سایت ایرانگرد شوید فرقی نمی‌کند در کدام شهر ایران زندگی می‌کنید در این سایت می‌توانید تمام تورها را ببینید و با انتخاب توری که از شهر شما حرکت می‌کند رزرو خود را انجام دهید.

سایت ایرانگرد

سایت ایرانگرد مرجع فروش تور داخلی

اگر علاقه‌مند هستید به جاهایی سفر کنید که کمتر شناخته شده هستند و کمتر راجع به آنها صحبت شده حتما با تورهای پیشنهادی ایرانگرد همراه شوید چرا که به این ترتیب می‌توانید تجربه جدیدی از مناطق بکر داشته باشید. از ویژگی‌های مهم ایرانگرد در زمینه خدمات تور داخلی این است که معتبرترین مجریان تورهای گردشگری را در فهرست خود دارد. تمامی مجریان برگزاری تورها دارای مجوز از سازمان‌های ذیصلاح و مربوطه هستند. پس با خیال راحت می‌توانید رزرو تور مورد نظرتان را انجام دهید و از سفر خود لذت ببرید.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که ایرانگرد مجری برگزاری تورهای گردشگری نیست. بلکه معتبرترین تورها و اطلاعات مربوط به آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد به این ترتیب می‌توانید براحتی گزینه مورد نظرخود را انتخاب کنید و با اتصال به وب سایت مجری تور رزرو خود را انجام دهید.

سوالات متداول در مورد اجاره ویلا در سلمان شهر

قبل از اجاره ویلا متل قو حتما با سوالاتی مواجه خواهید شد که پاسخ به هر یک از آنها می‌تواند مراحل اجاره ویلا را برای شما آسان کند. درادامه به چند سوال احتمالی شما پاسخ داده‌ایم.

  1. چه زمانی قیمت اجاره ویلا در متل قو ارزانتر است؟ برای اجاره ویلای ارزان در متل قو دور سفر در روزهای تعطیل و فصل تابستان را برای سفر به این شهر خط بکشید. چرا که با افزایش تقاضا متعاقبا افزایش چشمگیری در قیمت اجاره ویلاها شاهد خواهید بود.
  2. چه زمانی را بهتر است برای سفر به متل قو انتخاب کنیم؟ برای برخورداری از آب و هوایی معتدل در سفر به متل قو بهتر است سفر خود را به اواسط اردیبهشت ماه تا پایان شهریور ماه موکول کنید. چرا که متل قو زمستان‌هایی نسبتا سرد دارد و در تعطیلات عید نیز مسافران زیادی وارد این شهر می‌شوند.
  3. چه مدارکی را باید برای اجاره ویلا در متل قو به همراه داشته باشیم؟ گرچه ویلاها به مثابه هتل‌ها در زمینه ارائه مدارک قوانین سختگیرانه‌ای ندارند ولی توصیه می‌کنیم در زمان اجاره ویلا حتما با خود کارت ملی را به همراه داشته باشید و اگر خانوادگی سفر می‌کنید مدارکی دال بر محرمیت نیز ارائه کنید.
  4. امکان اجاره ویلا متل قو به صورت روزانه وجود دارد؟ در متل قو می‌توانید اجاره ویلاها را به صورت روزانه نیز داشته باشید. به عبارتی فرقی نمی‌کند شما برای یک روز می‌خواهید در متل قو اقامت داشته باشید یا چند روز در هر صورت اقامتگاهی مناسب را اجاره کنید.
امتیاز ۴.۳۵ از ۵ – ۳ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد