بهترین رستوران های قشم

بهترین رستوران های قشم: از رستوران‌های دریایی تا رستوران‌هایی با موسیقی زنده

جزیره قشم یکی از دیدنی‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران به شمار می‌رود که به خاطر داشتن جاذبه‌های طبیعی و تفریحی بسیار، مراکز خرید، سواحل دیدنی و البته رستوران‌های متنوع معروف شده است. با این اوصاف اگر مسافر قشم هستید، خوب است فهرستی از بهترین رستوران های قشم را داشته باشید تا در کنار بازدید از جاهای دیدنی قشم بتوانید با صرف غذا در یک رستوران دریایی، سنتی یا بین‌المللی، لذت سفر را دو چندان کنید.فهرست مطالب:

بهترین رستوران های قشم

در رستوران‌های قشم می‌توانید منوهای مختلفی را پیدا کنید؛ از انواع غذاهای دریایی و غذاهای تند جنوبی گرفته تا فست‌فود و غذاهای ایرانی. بنابراین در فهرست بهترین رستوران های قشم که در ادامه آمده است، حتما می‌توانید رستوران مورد نظر خود را بیابید.

بهترین رستوران دریایی قشم

از بین رستوران‌های جزیره قشم ابتدا رستوران‌هایی که دارای منوی غذاهای دریایی هستند را به شما معرفی خواهیم کرد. از جمله بهترین رستوران دریایی قشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- رستوران الوند

اگر به ‌دنبال یک رستوران شیک با منویی کامل و متنوع هستید، سری به هتل الوند قشم و رستوران الوند بزنید. این رستوران یکی از لاکچری‌ترین رستوران‌های جزیره به ‌شمار می‌رود و می‌توانید در محیطی شیک انواع غذاهای دریایی مثل خوراک کوسه، بشقاب میکس دریایی (ترکیبی از شير ماهى، قليه ماهى، ميگو سوخارى و ماهى سوخارى) و غیره یا غذاهای ایرانی مانند انواع کباب، جوجه‌کباب و خورشت‌ها را سفارش دهید.
کیفیت و حجم غذاهای رستوران الوند بسیار بالاست. ضمن اینکه یکی از بهترین رستوران‌های جزیره قشم برای قرار ملاقات‌های کاری و دوستانه نیز به ‌شمار می‌رود.
قیمت غذاها در این رستوران نسبت به سایر رستوران‌ها بیشتر است که با توجه به خدمات ارائه شده، کیفیت غذا و محیط رستوران منطقی به نظر می‌رسد.

  • آدرس رستوران الوند: قشم، بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه، هتل الوند قشم


2- رستوران حاج غفور

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های قشم که در آن می‌توانید انواع غذاهای محلی و دریایی را سفارش دهید، رستوران حاج غفور است. علاوه‌ بر تنوع و کیفیت بالای غذا در این رستوران، شما می‌توانید از محیط دنج و خانوادگی آن نیز لذت ببرید.
از بین غذاهای رستوران حاج غفور، قلیه‌ماهی و خوراک میگو بسیار معروف هستند که به خاطر ترکیب ادویه‌های جنوبی طعم بی‌نظیری دارند. البته می‌توانید در هنگام سفارش نیز در مورد تندی غذا به پرسنل رستوران سفارش کنید تا غذایی باب میل خود تحویل بگیرید.
از دیگر مزایای رستوران حاج غفور قیمت‌های مناسب با توجه به حجم و کیفیت بالای غذاهایی است که سرو می‌شود.

  • آدرس رستوران حاج غفور: قشم، بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

3- رستوران قلعه قشم

پس از بازدید از قلعه پرتغالی‌های قشم می‌توانید به یکی از بهترین رستوران‌های جزیره در همان حوالی یعنی رستوران قلعه بروید. بنای این رستوران مانند قلعه پرتغالی‌ها ساخته شده است و در فضای داخلی آن می‌توانید نمایی از خلیج فارس را از پنجره‌ها تماشا کنید یا در فضای باز در حین خوردن غذا به شنیدن صدای امواج بنشینید.
در این رستوران می‌توانید غذاهای دریایی را با طعم بی‌نظیری نوش جان کنید. تازگی مواد اولیه این رستوران به‌اندازه‌ای است که همه محلی‌ها نیز آن را به ‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های جزیره می‌شناسند.

البته برای غذا خوردن در این رستوران باید کمی شانس داشته باشید؛ چرا که در اینجا برخلاف سایر رستوران‌ها منوی از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد و غذای هر روز با توجه به صید همان روز طبخ می‌شود. البته تمامی غذاهای رستوران به‌اندازه‌ای خوش‌طعم هستند که به هیچ‌ وجه نمی‌توانید دست رد به آن‌ها بزنید. در نتیجه اگر می‌خواهید در انتخاب خود مطمئن باشید، می‌توانید قبل از رفتن به رستوران برای اطلاع از غذای روز با رستوران تماس بگیرید.

رستوران خوب در قشم

غذای خوشمزه رستوران قلعه (عکس: عباس شجاعی فرد)

  • آدرس رستوران قلعه: قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها

4- رستوران نعیم

در بین رستوران‌های خوب قشم باید سراغ رستوران نعیم نیز برویم. رستورانی با منوی متنوع از انواع غذاهای دریایی و محلی تا غذاهای ایرانی که با کیفیت بالایی طبخ می‌شوند. در این رستوران هر غذایی که سفارش دهید خیالتان از بابت طعم و کیفیت غذا راحت خواهد بود؛ از انواع قلیه ماهی، میگو، چلو ماهی تا کباب و چلو مرغ و جوجه‌کباب.
فضای رستوران نعیم نیز بسیار بزرگ و دنج است و برای یک شام دوستانه یا خانوادگی بسیار مناسب خواهد بود.
این رستوران فاصله کمی با مرکز خرید خورشید دارد و پس از گشت‌وگذار در این مجتمع تجاری می‌توانید شام خوشمزه‌ای را نوش جان کنید. قیمت‌های رستوران نیز مناسب و منطقی هستند.

رستوران های خوب قشم

رستوران نعیم (عکس: جباری)

  • آدرس رستوران نعیم: قشم، میدان امامقلی‌خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ۹۸۵

5- رستوران خاله قشم

اگر می‌خواهید طعم اصیل غذای محلی را در قشم بچشید، حتما سری به رستوران خاله در این جزیره بزنید. اینجا قرار است، فست‌فودهای سنتی را نوش جان کنید. انواع فلافل و سمبوسه‌های ماهی و میگو از معروف‌ترین غذاهای رستوران خاله است.
در این رستوران بیشتر غذاها به‌ صورت ساندویچی و سلف سرویس ارائه می‌شوند و  طعم فوق‌العاده‌ای دارند.
این رستوران فاصله کمی با قلعه پرتغالی‌ها دارد و یک گزینه عالی برای سفارش میان‌وعده یا حتی ناهار خوشمزه و بی‌نظیر است. پس اگر نزدیک قلعه پرتغالی‌ها بودید، می‌توانید ناهار را در رستوران خاله و شام را در رستوران قلعه نوش جان کنید.
فضای رستوران بسیار صمیمی و دوستانه بوده و دارای چند تخت رو به دریاست. همچنین غذاها قیمت مناسبی دارند.

رستوران سنتی در قشم

رستوران خاله (عکس: بهنام صمدی)

  • آدرس رستوران خاله: قشم، جنب قلعه پرتغالی‌ها به سمت اتوبان، رستوران و فست‌فود سنتی خاله

6- رستوران آبشار

از دیگر رستوران‌های جزیره که در فهرست بهترین رستوران قشم قرار می‌گیرد، می‌توان به رستوران آبشار اشاره کرد. این رستوران دارای دو شعبه است که یکی از آن‌ها در نزدیکی مرکز خرید مرجان و دیگری در نزدیکی مرکز خرید خلیج فارس قرار دارد.
به‌ همین دلیل می‌توانید پس از پاساژگردی به این رستوران باکیفیت بروید که غذاهایی با طعم فوق‌العاده دارد. ماهی هامور و میگو سوخاری‌های این رستوران در بین غذاهای دریایی آن بسیار معروف هستند. ضمن اینکه می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را نیز در دو شعبه رستوران آبشار سفارش دهید.
فضای بسیار بزرگ با نورپردازی زیبا و همچنین مبلمان شیک با رنگ‌های تیره، ظاهری اصیل به رستوران بخشیده است و گزینه بسیار مناسبی برای شام خانوادگی به شمار می‌رود.
قیمت‌های این رستوران نیز با توجه به حجم و کیفیت غذا بسیار معقول و به‌صرفه است.

  • آدرس رستوران آبشار:
    شعبه ۱: قشم، میدان شهدای گمنام، روبروی مرکز خرید مرجان
    شعبه ۲: قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبروی مرکز خرید خلیج فارس

7- رستوران خان بوم

یکی از متفاوت‌ترین و مجهزترین رستوران‌های جزیره قشم، رستوران سنتی خان‌بوم است. اینجا می‌توانید علاوه‌ بر لذت بردن از صرف غذاهای متنوع دریایی، در بخش فست‌فود انواع غذاهای بین‌المللی را نیز نوش جان کنید.
همچنین می‌توانید در قسمت کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین دسرها را سفارش دهید یا در چایخانه لذت نوشیدن چای در استکان کمر باریک را بچشید.
طراحی رستوران خان‌بوم که به شکل یک غار است، از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن به‌ شمار می‌رود. دیواره‌های صخره‌ای با وجود گیاهان طبیعی حس خاص و متفاوتی را در شما زنده می‌کند و بدون شک تجربه متفاوتی از هر رستورانی که تا کنون رفته‌اید را در اختیار شما قرار خواهد داد.

رستوران در قشم

رستوران خان‌بوم (عکس: فائزه طالبی)

  • آدرس رستوران خان بوم: قشم، بلوار امام قلی، خیابان خلیج فارس، روبروی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، همکف هتل مارینا ۲، مجموعه رستوران‌های خوان بوم

از دیگر رستوران‌های خوب در جزیره قشم می‌توان به دو رستوران زیر اشاره کرد:

  1. رستوران ناخدا صالح: جزیره قشم، روستای سهیلی
  2. رستوران معلم سلطان: قشم، میدان شهدای گمنام، خیابان رسالت غربی، خیابان دانشمند

بهترین رستوران های با موسیقی زنده قشم

اجرای موسیقی زنده در برخی از رستوران‌های جزیره قشم، تجربه حضور در این جزیره و صرف غذا در رستوران‌های آن را لذت‌بخش‌‌تر و خاطره‌انگیزتر می‌کند. در ادامه چند مورد از بهترین رستوران های قشم با موسیقی زنده معرفی شده است.

1- رستوران شب‌های دفاری

این رستوران از هر نظر می‌تواند نظر شما را جلب کند، از معماری سنتی و زیبا که جذابیت معماری جنوبی را پیش روی شما قرار می‌دهد تا فضای زیبا و بسیار گسترده این رستوران سه طبقه. هر طبقه از این رستوران به شکلی خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده است.
تنوع بالای منو غذاهای دریایی، ایرانی، عربی و محلی از دیگر ویژگی‌های این رستوران است. تمامی غذاها نیز با کیفیت و حجم بسیار عالی سرو می‌شوند.
مجموعه رستوران شب‌های دفاری لذت چشیدن طعم اصیل غذا را با موسیقی زنده برای شما ترکیب می‌کند تا تجربه به‌یادماندنی از شب‌های قشم برایتان به یادگار بگذارد.
قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالاست ولی با توجه به کیفیت غذا، فضای رستوران و خدمات ارائه شده، معقول و منطقی به نظر می‌رسد.

رستوران های قشم

رستوران شب‌های دفاری (عکس: کریستین)

  • آدرس رستوران شب‌های دفاری: قشم، بعد از شهرک گلزار، روستای دفاری، جنب مسجد جامع، رستوران شب‌های دفاری

2- رستوران امیران

از دیگر رستوران‌های مجلل جزیره قشم می‌توان رستوران امیران را معرفی کرد. فضای لوکس رستوران با طراحی داخلی بی‌نظیر و شیک در همان بدو ورود توجه شما را جلب خواهد کرد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی و ایرانی را  با کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر سفارش دهید.
در فضای مجلل رستوران امیران حین صرف غذا از موسیقی زنده لذت خواهید برد. همچنین یک سالن VIP مجلل دارد که برای برگزاری مراسم‌ و مهمانی‌های خود می‌توانید از آن استفاده کنید.
در رستوران مجلل امیران بدون شک قیمت‌ها نیز بالاست، اما در عوض شما از  غذای باکیفیت، تنوع منو، فضای لوکس و همچنین موسیقی زنده بهره‌مند خواهید شد.

  • آدرس رستوران امیران: قشم، مجتمع سیتی سنتر ۱، طبقه دوم، رستوران امیران

بهترین رستوران های درگهان قشم

در منطقه درگهان قشم نیز رستوران‌های مختلفی وجود دارد. از جمله رستوران‌های خوب این منطقه می‌توان به رستوران زیر اشاره کرد.

رستوران ایران زمین

رستوران ایران‌زمین از بهترین و مجلل‌ترین رستوران‌های جزیره قشم در منطقه درگهان است که فضایی مدرن با چشم‌اندازی به خلیج فارس دارد.
فضای رستوران بسیار گسترده و بزرگ است که علاوه ‌بر صرف شام خانوادگی یا دوستانه امکان برگزاری مهمانی و دورهمی تا ۳۵۰ نفر را به شما می‌دهد.
منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، دریایی، عربی است و معروف‌ترین غذاها شامل کوسه ماهی، پلو لبنانی، میکس سوخاری و صدف هستند.
قیمت‌های رستوران ایران‌زمین نیز تقریبا زیاد است ولی تنوع منو و کیفیت غذای بالایی دارد.

رستوران خوب در قشم

رستوران ایران زمین (عکس: فرشاد عزیزی)

  • آدرس رستوران ایران زمین: قشم، درگهان، میدان انقلاب، طبقه سوم مجتمع تجاری ایران‌زمین، جنب درب ورودی اصلی

دیگر رستوران‌های خوب درگهان عبارتند از:

  • رستوران دریا: قشم، شهر درگهان، مجتمع تجاری دریا، رستوران مجلل دریا
  • رستوران گلدن فود: قشم، شهر درگهان، بلوار ساحلی، خیابان ناخدا، پاساژ دو دلفین
  • رستوران دو دلفین: جزیره قشم، درگهان، پاساژ دو دلفین
  • رستوران پرشین گلف: قشم، شهر درگهان، مجتمع تجاری اقامتی پرشین گلف ۱، طبقه اول

سایر رستوران‌های جزیره قشم

رستوران‌های جزیره زیبای قشم تنوع بالایی دارند و در هر بخشی از جزیره می‌توانید به سادگی آن‌ها را پیدا کنید. برای اینکه در انتخاب رستوران راحت‌تر باشید، در ادامه چند رستوران خوب دیگر در قشم را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • فست‌فود لبنانی فطائر: قشم، چهار راه رسالت، داخل خیابان دانش
  • رستوران شب‌های طلایی: قشم، پارک زیتون (خیابان دریا)، رستوران ساحلی شب‌های طلایی قشم
  • رستوران حس خوب: بلوار ولیعصر، خیابان فلسطین، بلوار بهشتی
  • رستوران بادیل: قشم، سایت نخل زرین، خیابان پیام
  • رستوران شب‌های جزیره: قشم، بلوار ولی‌عصر، بعد از فلسطین، طبقه فوقانی بازار پردیس
  • رستوران جی‌جیان: قشم، محله گل‌شهر، جنب هتل قباد
  • رستوران سی‌رول: قشم، بلوار ولی‌عصر، خیابان دانشمند، حد فاصل چهارراه رسالت و میدان شهدا

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های قشم

در جزیره قشم رستوران‌های متنوعی وجود دارد؛ از رستوران‌هایی با منوی دریایی و محلی تا رستوران‌هایی که غذای ایرانی و بین‌المللی و حتی غذاهای مدیترانه‌ای و انواع فست‌فود سرو می‌کنند.
در بین بهترین رستوران های قشم می‌توان رستوران خوان بوم، حاج غفور، خاله، قلعه، شب‌های دفاری و غیره را برای سفارش غذای دریایی معرفی کرد. برای صرف انواع فست‌فودها هم می‌توانید به رستوران فطائر لبنانی، سی‌رول، حس خوب و غیره سر بزنید.
در منطقه درگهان نیز رستوران‌های خوبی مثل دریا، دو دلفین، گلدن فود، پرشین گلف و… سرویس ارائه می‌دهند که سفر به قشم را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد