اجاره ویلا نمک آبرود: اجاره سوئیت و ویلا جنگلی و ساحل + بهترین قیمت

اجاره ویلا در نمک آبرود

شهرک نمک آبرود یکی از زیباترین مناطق استان مازندران است که به دلیل جاذبه‌های تفریحی و طبیعت زیبایی که دارید سالیانه هزاران گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند. اجاره ویلا نمک آبرود یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که مسافرین این منطقه باید انجام دهند تا سفرشان لذت بخش‌تر از قبل شود. اگر تا به حال به این منطقه سفر نکرده‌اید و اطلاعاتی درباره اجاره ویلا در آن ندارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اجاره ویلا نمک آبرود شمال

شهرک نمک آبرود، یکی از زیباترین مناظر جنگلی و دریایی شمال کشور را داراست و به همین خاطر مسافرین زیادی به این منطقه سفر می‌کنند. اکثر مسافران برای اقامت خود در شمال کشور، اجاره ویلا نمک آبرود لب دریا را انتخاب می‌کنند البته برخی به جای چشم‌انداز دریا ترجیح می‌دهند به جنگل نزدیک‌تر باشند و از زیبایی‌ و سرسبزی درختان لذت ببرند.

لازم به ذکر است که در نمک آبرود هتل‌های لوکس و شیک زیادی قرار دارد که می‌توانید جهت اقامت خود از آنها استفاده کنید. اما بسیاری از مسافران به دلیل سفر دسته جمعی و تعداد بالا ترجیح می‌دهند که برای اسکان خود، اجاره ویلا شمال را به رزرو هتل ترجیح می‌دهند.

ویلا اجاره ای در نمک آبرود

نمک آبرود

به هر حال اجاره ویلا مزیت‌های خود را دارد که در هتل‌ها پیدا نمی‌شود. شما با اجاره ویلا لب دریا، ساحل اختصاصی و خلوتی خواهید داشت و به راحتی می‌توانید از طبیعت ساحلی لذت ببرید. همچنین بسیاری از قوانین سختگیرانه هتل در ویلاها وجود ندارد. به عنوان مثال شما به راحتی می‌توانید مهمانی‌ها کوچک و دورهمی داشته باشید و همه در کنار یکدیگر اقامت کنید. این در حالی است که در هتل‌ها ظرفیت مشخصی وجود دارد و به محض ایجاد سرو صدا به شما تذکر داده خواهد شد.

از دیگر مزیت‌های اجاره ویلا لب ساحل نمک آبرود یا دیگر مناطق این منطقه به امکان پختن غذا و کباب می‌توان اشاره کرد. این در حالی است که شما اجازه پخت غذا در هتل‌ها را ندارید و برای هر وعده غذایی باید به رستوران مراجعه کنید.

 اجاره ویلا نمک آبرود با استخر

اگر تمایلی به شنا و آبتنی کردن در آب دریا را ندارید یا به هر دلیلی ترجیح می‌دهید در محلی خصوصی‌تر شنا کنید حتما اجاره ویلا نمک آبرود با استخر را در نظر داشته باشید. این ویلاها به طور معمول به دلیل داشتن امکانات رفاهی لوکس و کاملشان، هزینه‌های بالاتری جهت اجاره دارند. اما اگر به صورت گروهی آن را اجاره کنید، هزینه‌ها کمتر خواهد شد و تجربه شنا کردن در آب تمیز استخر را نیز خواهید داشت. به طور معمول شما با اجاره ویلا با استخر، اکثر امکانات زیر را نیز خواهید داشت:

  • فوتبال دستی
  • میز بیلیارد
  • دستشویی فرنگی
  • اسپیلت
  • باربکیو
  • میز پینگ پونگ
  • تراس بزرگ

با اجاره ویلا با استخر، شما در ویلایی لوکس و شیک اقامت می‌کنید که مناظر فوق‌العاده‎‌ای به دریا  و جنگل دارد. تفریحات موجود در داخل ویلا به قدری زیاد است که احتمالا ترجیح می‌دهید قسمتی از سفر خود را در ویلا بگذرانید و از محیط لذت ببرید.

شهرک توریستی نمک آبرود

نمک آبرود (عکس: مسعود جنتی)

 اجاره ویلا نمک آبرود جنگلی

این منطقه از بهترین جاهای دیدنی شمال کشورمان است. بسیاری از مسافران این منطقه را به دلیل طبیعت زیبایی جنگلی‌اش دوست دارند و به دنبال اجاره ویلا لب ساحل نمک آبرود نیستند. ویلاهای زیبا، شیک و لوکس زیادی در میان جنگل طراحی و ساخته شده تا مسافران بتوانند اقامت خوبی در آن داشته باشند و از زندگی در طبیعت جنگلی لذت ببرند.

امکانات موجود در این ویلاها نیز چیزی از ویلاهای استخردار کم ندارند و بسیاری از آنها به استخر روبسته نیز مجهز هستند. شما می‌توانید با اجاره این ویلاها شب مانی در طبیعت داشته باشید و یا از آلاچیق موجود در ویلا استفاده کنید. مزیت اجاره ویلا نمک آبرود جنگلی این است که در دل طبیعت هستید و می‌توانید در آرامش کامل، چند روزی را در این منطقه زیبا، خوش آب  هوا و آرامش بخش بگذرانید.

ویلا در شهرک نمک آبرود

شهرک نمک آبرود شمال (عکس: بهنام صمدی)

اجاره ویلا به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون صرف زمان زیادی برای رفت و آمد، از تفریحات موجود در این شهرک توریستی استفاده کنید مثلا سری به تله کابین، سورتمه، زیپ لاین و پل معلق آن بزنید. همچنین می‌‎توانید به ساحل رفته و از تفریحات آب مانند قایق سواری، پاراسل، بنانا و دیگر تفریحات آن استفاده کنید و از طلوع و غروب زیبای خورشید لذت ببرید.

لازم به ذکر است که اجاره ویلا نمک آبرود جنگلی به این معنا نیست که شما در میان جنگلی وحشی اقامت می‌کنید. تمامی ویلاها در محیطی امن ساخته شده و خطری بابت زندگی در طبیعت وحشی جنگلی شما را تهدید نخواهد کرد. همچنین ممکن است بسیاری از ویلاها علاوه بر اینکه ویو جنگل را دارند به دریا و ساحل نیز نزدیک باشند و شما بتوانید از ویلای خود هر دو این مناظر زیبا را تماشا کنید.

اجاره سوئیت در نمک آبرود

اگر به هر دلیلی به اجاره ویلا لب ساحل نمک آبرود فکر نمی‌کنید و یا دوست دارید هزینه‌های اقامتی خود را تا حد زیادی پایین بیاورید اصلا نگران نباشید. می‌توانید با هزینه کمتری نسبت به اجاره سوئیت نمک آبرود اقدام کنید. لذا به هیچ عنوان اقامت در نمک آبرود به معنای پرداخت هزینه‌‎های گزاف جهت اقامت نیست و هر مسافر با هر بودجه‌ای می‌تواند محل اقامتی مناسبی پیدا کند.

این سوئیت‌ها اگرچه تمامی امکانات یک ویلای اختصاصی را ندارند اما به دلیل هزینه بسیار کم خود مورد استقبال قرار می‌گیرند. اگر علاقه‌مند به زندگی در محل‌هایی با امکانات غیر لوکس اما تمیز و مرتب هستید، حتما اجاره سوئیت نمک آبرود  را در نظر بگیرید. این سوئیت‌ها به طور معمول از خانه‌ها معمولی مردم محلی هستند و امکانات اولیه اقامت را دارند.

اجاره کلبه و سوئیت در نمک آبرود

دهکده نمک آبرود

یکی از تفاوت سوئیت با ویلا در این است که احتمالا سوئیت‌های دیگری نیز در آپارتمان و جود دارد و شما باید تا حدی از تولید سر و صدا خودداری کنید. همچنین ممکن است فضای حیاط مشترک باشد. با این حال باز هم اجازه پخت و پز در این اقامتگاه‌ها وجود دارد و نیازی به خرید غذا از رستوران نیست.

لازم به ذکر است که اجاره سوئیت نمک آبرود، همیشه به معنای ارزان‌تر بودن قیمت کرایه آن نیست. چرا که برخی از سوئیت‌ها به دلیل موقعیت قرارگیری در مکانی زیبا و امکانات روستایی جنگلی اما تمیز، ممکن است هزینه‌هایی مشابه یک ویلا داشته باشد. با این حال باز هم باید مراقب باشید که هم‌خوانی خوبی بین قیمت پیشنهادی نسبت به امکانات و شرایط موقعیت جغرافیا اقامتگاه مورد نظرتان پیدا کنید و بدون دلیل  اجاره سوئیت نمک آبرود با قیمت‌های گزاف نداشته باشید.

 سوالات متداول در مورد اجاره سوئیت در نمک آبرود

  • قوانین لغو رزرو ویلا چگونه است؟ اگر اجاره ویلا را انجام دادید و به هر دلیل سفرتان لغو شد معمولا تا 72 ساعت 90 درصد از مبلغ کل را به شما بازمی‌گردانند. اما برای کمتر از 72 ساعت، مقدار بیشتری را از دست خواهید داد.
  • آیا قیمت اجاره ویلا نمک آبرود جنگلی در روزهای عادی با روزهای تعطیل متفاوت است؟ بله، قیمت ویلا در روزهای آخر هفته و روزهای تعطیلی رسمی اندکی افزایش پیدا می‌کند. این میزان افزایش بسته به قیمت کل اجاره متفاوت است.
  • آیا با اجاره ویلا لب ساحل نمک آبرود اجازه ورود حیوانات خانگی را خواهیم داشت؟ این موضوع بستگی به صاحب ویلا و نوع حیوان خانگی شما دارد و حتما پیش از اجاره کردن باید در این باره با صاحب ویلا گفتگو کنید.
  • جاهای دیدنی نمک آبرود کجاست؟ مرکز تفریحی ساحلی، زمین تنیس، زمن اسکیت، مرتفع‌ترین تله کابین کشور، پیست دوچرخه سواری پرواز با هواپیما دو نفره تنها بخشی از تفریحات موجود در این شهرک توریستی گردشگری است.
  • آیا ویلاهای نمک آبرود استخر آب گرم دارند؟ در بسیاری از ویلاهاییی که مجهز به استخر روبسته هستند، استخر با آب گرم نیز فراهم است اما باز هم بهتر است پیش از اجاره ویلا با صاحب اقامتگاه صحبت کنید.

 اجاره ویلا در نمک آبرود با ایرانگرد

اگر چیزی درباره قیمت‌های اجاره ویلا نمک آبرود شمال نمی‌دانید یا به دنبال کمک برای اجاره ویلا هستید، حتما با مشاوران ایرانگرد در ارتباط باشید. ایرانگرد با بانک اطلاعاتی بسیار کاملی از بهترین ویلاهای موجود در نمک آبرود می‌تواند داشتن اقامتی خوش و لذت بخش را برای شما تضمین کند. در ایرانگرد شما با توجه به بودجه و تعداد نفرات بهترین انتخاب را خواهید داشت. همچنین اگر تمایل دارید که ویلایتان امکانات خاصی داشته باشد، حتما بررسی و به شما معرفی خواهد شد.

اجاره ویلا با ایرانگر

ایرانگرد

شما با انتخاب ایرانگرد جهت اجاره ویلا نمک آبرود لب دریا یا در جنگل نگرانی بابت پیدا نکردن اقامتگاه مناسب نخواهید داشت و این کار را می‌توانید پیش از شروع سفر انجام دهید. هر فردی با انتخاب هر اقامتگاه به فروشنده معرفی می‌شود و با او در ارتباط قرار خواهد گرفت. همچنین تمامی ویلاهای موجود در سایت ایرانگرد قیمت‌هایی منطقی دارند و به همین دلیل شما با خیال راحت ویلای مورد نظرتان را طبق امکانات واقعی ویلا انتخاب خواهید کرد و هزینه‌های بیشتر از حد نخواهید داد.

البته اجاره ویلا تنها خدمتی نیست که ایرانگرد ارائه می‌دهد، اگر اهل طبیعت‌گردی هستید می‌توانید انواع تورهای طبیعت‌گردی و تور داخلی مانند تور کیش، تور قشم و… را نیز از ایرانگرد خریداری کنید.

امتیاز ۴.۸۸ از ۵ – ۴ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. سپهر پاسخ

    من عاشق سفر به‌ نمک‌آبرود هستم، علی‌الخصوص وقتی دسته جمعی با فامیل و یا دوستام می‌ریم. برای همین سعی می‌کنیم به جای رفتن به هتل، ویلا اجاره کنیم.

  2. سروش پاسخ

    منم هر وقت به نمک‌آبرود سفر می‌کنم، چون تعدادمون زیاد ویلا اجاره می‌کنیم، قیمت اجاره ویلا خیلی به صرفه‌تر از هتل در میاد.

  3. سعید پاسخ

    من عاشق اجاره ویلا تو جنگل هستم تا از سکوت و صدای پرنده لذت ببرم، چقدر خوبه که تو نمک‌آبرود ویلا توی جنگل هست تا از نهایت آرامش لذت ببریم.

  4. شایان پاسخ

    چقدر خوب شد که در مورد اجاره ویلا نمک‌آبرود صحبت کردید. من نمی‌دونستم انقدر ویلاهای خوبی داره. این دفعه منم برم ویلا اجاره می‌کنم. چون خیلی با صرفه‌تر از هتل در میاد.

  5. مریم پاسخ

    من به نمک‌آبرود خیلی سفر می‌کنم و برای این‌که هر ساعتی می‌تونی ویلا را تحویل بگیری و تحویل بدی، همیشه ویلا اجاره می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد