هتل های نزدیک به حرم مشهد

معرفی هتل های نزدیک حرم امام رضا از 5ستاره تا مقرون به صرفه

مشهد اولین مقصد زیارتی در ایران است. بسیاری از زائرانی که راهی این شهر می‌شوند، دوست دارند تا در نزدیک‌ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها به حرم امام هشتم (ع) اقامت داشته باشند. پیدا کردن هتل‌هایی با این ویژگی و امکانات مناسب دغدغه بسیاری از مسافران مشهد است. اگر شما هم جزو این دسته از مسافران هستید، تا پایان این مطلب با ایرانگرد همراه شوید. در ادامه، بهترین هتل ‌های نزدیک حرم با امکانات مختلف را معرفی می‌کنیم.

بهترین هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد

اگر جزو آن دسته از مسافران مشهد هستید که برای زیارت مرقد امام هشتم شیعیان راهی این شهر می‌شوند، حتما انتخاب هتل‌هایی در نزدیکی این حرم مطهر اولویت اصلی شماست. با اقامت در اطراف حرم می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به‌ سادگی برای زیارت راهی این مکان مقدس شوید.

علاوه‌ بر این، با اقامت در چنین هتل‌هایی مجبور نیستید زمان و هزینه بسیاری را صرف حمل‌ونقل کنید. پس با این کار به مقدار قابل توجهی در هزینه‌ها و زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

در حال حاضر، در اطراف حرم امام هشتم هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی ساخته شده‌اند. می‌توانید با توجه به بودجه سفر، امکانات مورد نظر و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

بهترین هتل های پنج ستاره نزدیک به حرم

بهترین گزینه برای اقامت زائران این است که راهی هتلی پنج‌ستاره شوند. این هتل‌ها امکانات بیشتری دارند و اقامت در آنها راحت‌تر است. بهترین هتل‌های پنج‌ستاره‌ای که می‌توانید در اطراف حرم رزرو کنید، عبارت‌اند از:

1- هتل قصرالضیافه: هتل پنج‌ستاره قصرالضیافه با حرم تنها ۶۰۰ متر فاصله دارد. این هتل تنها هتل نزدیک به حرم در مشهد است که بخشی از آن در حرم امام رضا (ع) یعنی صحن هدایت قرار دارد. اقامت در این هتل برای کسانی که می‌خواهند در هر لحظه از شبانه‌روز صحن و بارگاه امام هشتم را ببینند بهترین گزینه است.
این هتل دوطبقه امکاناتی نظیر فروشگاه، کافی‌شاپ، دو رستوران، رمپ، پارکینگ سرپوشیده و روم‌سرویس شبانه‌روزی دارد.

  • آدرس: مشهد، حرم مطهر اما رضا (ع)، خیابان نواب صفوی ۲، صحن هدایت.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۳۸۵۵۱

2- هتل الماس ۲: یکی دیگر از لوکس‌ترین و بهترین هتل های نزدیک به حرم که می‌توانید در آن چند شب رؤیایی داشته باشید، هتل الماس ۲ است. دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل اولین چیزی خواهد بود که در نگاه اول نظر شما را به خود جلب می‌کند.
این هتل با امکاناتی مثل کافه‌رستوران، سالن همایش، مجموعه آبی و بازارچه اختصاصی توانسته است، مهمانان مشکل‌پسند خود را راضی نگه‌دارد. از هتل الماس ۲ تا حرم امام هشتم ۳۰ دقیقه پیاده و ۱۵ دقیقه با خودرو فاصله است.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۱۴۱۴۰۰۰
هتل های 5 ستاره نزدیک به حرم

هتل الماس 2 (عکس: فاطمه یوسفیان)

3- هتل بین‌المللی قصر: تمیزی و موقعیت مکانی این هتل سبب شده است که هر سال بسیاری از زائران اینجا را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل پنج‌ستاره اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌هایی با معماری و دکوراسیون قاجاری، هخامنشی، پرنسسی و پرزیدنتی دارد.
در هتل قصر می‌توانید از امکاناتی مانند ترانسفر فرودگاهی رایگان، رستوران، مرکز اسپا و ماساژدرمانی، سالن بیلیارد، استخر سرپوشیده و فروشگاه استفاده کنید. این هتل در نزدیکی چهارراه دانش قرار گرفته است و با حرم امام رضا (ع) حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۰۹۰
هتل قصر

هتل قصر مشهد (عکس: عقیل عساکره)

4- هتل مجلل درویشی: این هتل پنج‌ستاره با حرم حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. در این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر ترانسفر رایگان به حرم، رستوران، استخر سرپوشیده و اجاره خودرو با هزینه بهره ببرید.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۰۸۰

5- هتل مدینه‌الرضا: این هتل پنج‌ستاره با حرم امام هشتم حدود ۵۰۰ متر فاصله دارد و از پنجره‌هایش می‌توانید این بارگاه مقدس را مشاهده کنید. هتل مدینه‌الرضا با امکاناتی مانند رستوران گردان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، استخر سرپوشیده رایگان و امکانات ویژه معلولین توانسته است رضایت خاطر زائران را جلب کند.

  • آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۳۱۳۶

بیشتر بخوانید: معرفی جاهای دیدنی مشهد

بهترین هتل های چهار ستاره نزدیک به حرم

بعضی از زائران ترجیح می‌دهند تا به جای هتل‌های پنج‌ستاره در هتل های نزدیک حرم که چهارستاره بوده و قیمت مناسب‌تری دارند، مستقر شوند. این هتل‌ها هم امکانات فوق‌العاده‌ای داشته و هم برای اقامتی چند روزه در نزدیکی حرم مناسب هستند. بهترین هتل های نزدیک به حرم امام هشتم که چهارستاره دارند، عبارت‌اند از:

1- هتل جواد: هتل چهارستاره جواد مخصوص زائرانی است که می‌خواهند به حرم امام رضا (ع) نزدیک باشند. این هتل زیبا در خیابانی منتهی به حرم قرار گرفته است و برای رسیدن به حرم باید حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کنید.
این هتل با امکاناتی مثل یک وعده پذیرایی رایگان در کافی‌شاپ، رستوران، تاکسی‌سرویس و اینترنت وای‌فای یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا به شمار می‌رود.

  • آدرس: مشهد، خيابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۳.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۲۴۱۳۵
هتل نزدیک به حرم

هتل جواد (عکس: هادی بهادر)

2- هتل الماس: این هتل چهارستاره با ورودی باب‌الرضای حرم تقریبا ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. ترانسفر رایگان فرودگاهی، رستوران، سرویس صبحانه بوفه، فروشگاه، اینترنت پرسرعت و تاکسی‌سرویس از جمله امکاناتی است که با اقامت در این هتل می‌توانید از آنها استفاده کنید.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین خیابان امام رضا ۴ و ۶
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۰۵۷

3- هتل اترک: این هتل تا باب‌الرضای حرم تنها ۳ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. نزدیکی به بازار رضا هم باعث شده است تا بیشتر مهمانان این هتل از موقعیت مکانی آن رضایت داشته باشند. البته، این تنها مزیت اقامت در هتل اترک نیست.
با اقامت در این هتل چهارستاره می‌توانید از امکاناتی مثل ترانسفر رایگان از ۷ صبح تا ۱۰ شب، مینی‌بار رایگان، رستوران، سالن بیلیارد، جکوزی، سالن همایش، فروشگاه و خدمات خشک‌شویی بهره ببرید.

  • آدرس: مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، ابتدای بازار رضا.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۳۶۴۷۰۹۳
هتل های مشهد

هتل اترک (عکس: علی ابوعلی)

4- هتل فردوس: پیاده‌روی از هتل چهارستاره فردوس تا باب‌الجواد یا باب‌الرضای حرم مطهر تقریبا ۸ دقیقه طول می‌کشد. این هتل با امکاناتی نظیر رستوران، خدمات خشک‌شویی، سرویس روزانه اتاق‌ها، اینترنت رایگان تا یک گیگ، پذیرایی رایگان با چای در بدو ورود، خدمات آی‌پی‌تی‌وی و صندوق امانات تاکنون توانسته است به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا، در میان زائران به محبوبیت برسد.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۸.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۴۰۸۳۰
هتل های مشهد

هتل فردوس (عکس: شروین دانشور)

5- هتل عماد: هتل چهارستاره عماد با حرم امام هشتم حدود ۳۵۰ متر فاصله دارد. بنابراین، اگر بخواهید از این هتل با پای پیاده راهی حرم شوید، به ۱۲ دقیقه زمان نیاز دارید.
این هتل امکاناتی مانند گشت شهری رایگان، استفاده رایگان از مجموعه آبی، رستوران، سالن بدن‌سازی، سالن همایش و کنفرانس مجهز به سیستم صوتی و تصویری و خشک‌شویی دارد.

  • آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، کوچه نوغان.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۲۲۱۲۲

بهترین هتل های سه ستاره نزدیک به حرم

هتل‌های سه‌ستاره نزدیک به حرم امام رضا (ع) برای اقامت آن دسته از زائران مناسبند که می‌خواهند امکانات رفاهی مناسبی در اختیار داشته باشند ولی هزینه کمتری بپردازند. بهترین هتل های نزدیک به حرم که در رده سه‌ستاره جای می‌گیرند، عبارت‌اند از:

1- هتل اطلس: این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های سه‌ستاره به حرم امام هشتم است. هتل اطلس با این حرم مطهر تنها ۲۵۰ متر فاصله دارد؛ یعنی اگر بخواهید با پای پیاده از هتل راهی حرم شوید به ۳ دقیقه زمان نیاز دارید.
این هتل باسابقه از زمان افتتاح تا کنون توانسته است با امکاناتی مثل رستوران، خدمات خشک‌شویی، سرویس روزانه اتاق و سالن اجتماعات از مهمانان خود امتیاز قابل قبولی بگیرد.

  • آدرس: مشهد، میدان بیت‌المقدس.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۴۵۰۶۱
هتل خوب در مشهد

هتل اطلس (عکس: کسرا کرد)

2- هتل نور: اگر به دنبال هتلی در نزدیکی حرم امام هشتم هستید که بتوانید چند روزی را در آن با خیالی آسوده اقامت کنید، هتل نور یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. این هتل سه‌ستاره در خیابان مشهور خسروی نو قرار گرفته است و با حرم حدود ۹ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد.
در این هتل امکانات رفاهی مانند رستوران، اینترنت پرسرعت، سالن کنفرانس، خدمات خشک‌شویی و تاکسی‌سرویس برای مهمانان مهیا شده‌ است.

  • آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، نبش شهید اندرزگو ۱۷.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۹۳۰۷۰

3- هتل رز درویشی: این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های سه‌ستاره به حرم امام رضا (ع) محسوب می‌شود. این هتل با حرم ۲۳۰ متر فاصله دارد و با ۵ دقیقه پیاده‌روی از آنجا به حرم مطهر می‌رسید. بیشتر مهمانان این هتل از تمیزی فضای داخلی و برخورد فوق‌العاده پرسنل هتل تعریف کرده‌اند.
هتل رز درویشی با امکاناتی نظیر روف گاردن پانورما، رستوران، کافی‌شاپ، آی‌پی‌تی‌وی، اینترنت، روم‌سرویس و مینی‌بار با هزینه از مهمانان پذیرایی می‌کند.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۱۲۳۲
هتل های نزدیک به حرم

هتل رز درویشی

4- هتل آریو: هتل تازه‌تأسیس آریو هتلی سه‌ستاره است که در خیابان امام رضا قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که مهمانان می‌توانند با حدود ۳۰ دقیقه پیاده‌روی یا ۱۰ دقیقه رانندگی خود را به حرم امام هشتم برسانند.
در این هتل تمیز و شیک امکاناتی مانند پارکینگ رایگان، لوازم باربیکیو، سرو صبحانه در اتاق، اینترنت پرسرعت و رستوران برای مهمانان مهیا شده‌ است.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۸، پلاک ۲۲.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۸۶۴۰۷

5- هتل جواهر شرق: هتل سه‌ستاره جواهر شرق با ورودی باب‌الرضای حرم تقریبا ۶ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. اقامت در این هتل آرام و شیک به شما این امکان را می‌دهد که از رستوران، خدمات خشک‌شویی، انبار نگهداری چمدان، تاکسی‌سرویس، خدمات اینترنت و دستگاه خودپرداز استفاده کنید.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۱۱۵۷۸

بهترین هتل آپارتمان های نزدیک به حرم

بعضی از زائرانی که به مشهد می‌روند، می‌خواهند در هتل آپارتمان‌ها اقامت کنند. اقامت در هتل آپارتمان های نزدیک به حرم در مشهد این مزیت را دارد که شما در کنار خانواده یا دوستان در جایی شبیه به خانه خود اقامت می‌کنید.
هرچه این هتل‌ها امکانات بهتری داشته باشند، تجربه سفر زیارتی شما دلچسب‌تر خواهد بود. در حال حاضر، بهترین هتل آپارتمان های مشهد در نزدیکی حرم شامل هتل‌های زیر می‌شوند.

1- هتل آپارتمان قصر آیدین: این هتل آپارتمان با حرم مطهر حدود ۳۰ دقیقه پیاده‌ یا ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد.
در این هتل آرام می‌توانید از امکاناتی مثل رستوران، تاکسی‌سرویس، سالن کنفرانس، اینترنت وای‌فای، خدمات خشک‌شویی و کافی‌شاپ استفاده کنید.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۹.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۳۲۷۳۵

2- هتل آپارتمان ترنم: این هتل آپارتمان در میدان بیت‌المقدس مشهد قرار گرفته است. همین ویژگی باعث شده تا برای پیاده‌روی تا حرم به زمان بسیار کوتاهی نیاز داشته باشید.
هتل آپارتمان ترنم امکاناتی مثل کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، رستوران بام و خشک‌شویی دارد که رضایت خاطر مهمانان را جلب کرده است.

  • آدرس: مشهد، امام رضا ۱.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۳۹۰۹۶
هتل آپارتمان ترنم

هتل آپارتمان ترنم (عکس: مهدی میری)

3- هتل آپارتمان یلدا: هتل آپارتمان یلدا یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان های مشهد در نزدیکی حرم است. برای پیاده‌روی از این هتل آپارتمان تا ورودی باب‌الرضای حرم امام هشتم به ۱۳ دقیقه زمان نیاز دارید.
در این هتل خدمات به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شوند و مهمانان می‌توانند از امکاناتی نظیر رستوران، انبار نگهداری چمدان، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ و اینترنت در لابی هتل بهره ببرند.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۶، بین عنصری ۱۱ و ۱۳.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۵۹۵۳۹

از جمله هتل آپارتمان‌های دیگری که در دسته بهترین هتل آپارتمان های نزدیک به حرم در مشهد جای می‌گیرند، می‌توان به هتل‌های گوهر، دیدار، کنعان و پاویون اشاره کرد.

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه نزدیک به حرم

کم نیستند زائرانی که ترجیح می‌دهند تا بیشتر وقت خود را در حرم امام رضا (ع) به دعا و نیایش بگذرانند. برای این دسته از مسافران انتخاب هتل‌هایی که هزینه مقرون‌به‌صرفه دارند و در عین حال به حرم نزدیکند، بهترین گزینه است. در این هتل‌ها امکاناتی قابل قبول با هزینه‌ای ارزان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از جمله این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- هتل ادریس: این هتل دوستاره یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های باسابقه در نزدیکی حرم امام هشتم است. این هتل در میدان بیت‌المقدس قرار گرفته است و با ورودی حرم فاصله‌ای ندارد.
در این هتل می‌توانید از امکاناتی مثل ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، مرکز خرید، پارکینگ، چایخانه سنتی و اینترنت در لابی استفاده کنید.

  • آدرس: مشهد، میدان بیت‌المقدس.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۳۶۶۴۵۱۶
هتل مقرون به صرفه

هتل ادریس

2- هتل جوادیه: این هتل دوستاره تا حرم امام هشتم ۱۳ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد و در آن می‌توانید از امکاناتی مثل رستوران، خدمات خشک‌شویی و اینترنت در لابی استفاده کنید.

  • آدرس: مشهد، میدان طبرسی، طبرسی ۲۵.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۲۷۹۰۹۱

3- هتل کارن: هتل دوستاره کارن با ورودی باب‌الرضای حرم تقریبا ۸ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. با اقامت در این هتل از امکاناتی مثل رستوران، امکانات ویژه معلولین، ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی، اینترنت وای‌فای و تاکسی‌سرویس بهره‌مند می‌شوید.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸.
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۵۸۳۸۳۹

هتل‌های اقتصادی پرستاره، آبشار، جاوید، ابریشم، سهند ۲ و مرمر از دیگر هتل‌های نزدیک به حرم هستند که می‌توانید در آنها اقامتی آرام را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین رستوران‌های مشهد + آدرس و تلفن

در این مطلب شماره هتل های نزدیک به حرم نیز ذکر شده است، شما می‌توانید با هتل مدنظرتان تماس گرفته و شرایط رزرو را جویا شوید یا اینکه رزرو اقامتگاه و برنامه‌ریزی برای سفر را با خرید تور از ایرانگرد به افراد با تجربه در این زمینه بسپارید.

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد