تور چابهار زمینی، هوایی و لحظه آخری با تخفیف

بندر چابهار

چابهار یکی از شهرهای واقع در جنوب شرقی کشور است که به دریاهای آزاد راه دارد. در واقع تنها بندر در ایران است که به اقیانوس راه دارد و کشتی‌هایی برای کسب و کار در آن لنگر می‌اندازند. علاوه‌بر این طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری که این منطقه دارد را در هیچ جای ایران پیدا نخواهید کرد. چابهار در بین گردشگران طرفداران زیادی دارد  و به همین خاطر ما هم به شما  توصیه می‌کنیم کوله بار سفر را ببندید و برای یک بار هم که شده با تور داخلی سفری به چابهار داشته باشید. تور چابهار از تهران، تور چابهار از اصفهان و دیگر شهرها برای خرید وجود دارد. در ادامه با این شهر همیشه بهار و تورهای آن آشنا خواهید شد.

با توجه به متغیر بودن هزینه‌ها برای اطلاعات دقیق از قیمت‌ها تماس بگیرید. (آخرین بروزرسانی 23 آبان ماه 1400)
02161169611 (کانتر فروش تور چابهار)
هتل‌ هواپیمایی خدمات تاریخ رفت هزینه سفر
هتل لیپار ***** زاگرس – ایرتور صبحانه 1400/08/00
3شب و 4 روز
47،100،000 ریال
هل فردوس **** زاگرس – ایرتور صبحانه 1400/08/00
3شب و 4 روز
39،500،000 ریال
شایان **** زاگرس – ایرتور صبحانه 1400/08/00
3شب و 4 روز
38،500،000 ریال
هتل لاله **** زاگرس – ایرتور صبحانه 1400/08/00
3شب و 4 روز
33،100،000 ریال

اطلاع از آخرین هزینه‌های سفر

تور چابهار

برای داشتن سفری بدون دغدغه و با خیال راحت بهترین راه خرید تور چابهار است. شما با خرید تور کلیه دغدغه‌های سفر از جمله تهیه بلیط، رزرو هتل، هماهنگی گشت‌های شهری، هماهنگی و تهیه وعده‌های غذایی و… را بر عهده تور می‌گذارید و با خیالی راحت راهی مقصد می‌شوید. قیمت تور چابهار با توجه به نوع وسیله حمل و نقل، نوع هتل، تعداد گشت‌های شهری، روز حرکت و… متفاوت است. در ادامه با تور چابهار هوایی و زمینی آشنا می‌شوید و نکاتی که در هنگام خرید تور چابهار باید به آن توجه کنید را به شما خواهیم گفت تا سفری همراه با خاطرات خوب را تجربه کنید.

چابهار

چابهار (عکس: محمد هاشم‌زاده)

تور چابهار هوایی

به دلیل دور بودن چابهار از اکثر شهرهای ایران، بهترین گزینه برای سفر به این منطقه تور چابهار هوایی است. با تورهای هوایی می‌توانید زمان کمتری را در مسیر باشید و بیشتر از طبیعت و شگفتی‌های چابهار لذت ببرید. با سفر هوایی شما می‌توانید ظرف مدت حدود دو ساعت ( از فرودگاه تهران) خود را به مقصد برسانید. توجه کنید که نرخ بلیط‌های هوایی در روزهای مختلف سال و هفته کمی با هم فرق دارند؛ معمولا در ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته نرخ بلیط‌ها بیشتر است.

تور چابهار زمینی

گزینه دیگر برای خرید تور چابهار تورهای زمینی هستند. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای سفر بدهید می‌توانید با اتوبوس، قطار یا خودروی شخصی نیز به این منطقه سفر کنید. با قطار حدود 1950 کیلومتر راه دارید و این نکته نیز قابل ذکر است که از برخی شهرها مسیر مستقیم ریلی به چابهار وجود ندارد و شما باید ابتدا خود را به بندرعباس برسانید، سپس از آنجا با اتوبوس به چابهار بروید. ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر ساکن استان‌های جنوبی و جنوب شرقی نیستید بهتر است حمل و نقل هوایی را برای سفر به چابهار انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید با وسیله شخصی به این منطقه جنوبی سفر کنید بدانید که از تهران تا چابهار حدود 1800 کیلومتر فاصله است. این فاصله بسیار زیاد است و به شما توصیه می‌کنیم که حتما در شهرهای بین راه اقامت و استراحتی داشته باشید یا اینکه حداقل دو راننده در خانواده باشد تا مسیر طولانی و خستگی راه خطری برای مسافر ایجاد نکند. همچنین توجه کنید برخی از قسمت‌های جاده کمی ناامن هستند و بهتر است طوری برنامه ریزی کنید که فقط در طول روز در مسیر و جاده باشید.

تور چابهار زمینی

چابهار (عکس: هادی کریمی)

تور چابهار لحظه آخری

در فصل‌های خلوت که استقبال کمتری از تورهای مسافرتی می‌شود، ظرفیت برخی تورها (ظرفیت هتل، هواپیما، قطار یا…) تا لحظه آخر پر نمی‌شود. بنابراین برای پر کردن این ظرفیت‌های خالی قیمت تور را کاهش می‌دهند تا از خرید تور استقبال و ظرفیت‌ها تکمیل شود. نرخ تورهای لحظه آخری معمولا بین 20 تا 50 درصد کاهش دارد. اما قابل ذکر است که  تورهای لحظه آخری از نظر کیفیت و نحوه برگزاری تور، خدمات و امکانات هیچ تفاوتی با تورهای عادی ندارند.

اما در مورد چابهار توجه داشته باشید که با توجه به دور بودن این شهر از اکثر نقاط ایران، حرکت به سمت این منطقه معمولا در روزهای خاصی انجام می‌شود؛ بنابراین ظرفیت تورها اغلب کامل پر می‌شود و کمتر تور لحظه آخری دارند. پس به شما توصیه می‌کنیم برای چابهار منتظر تور لحظه آخری نباشید و برای خرید تور برنامه‌ریزی کنید.

راهنمای سفر به چابهار

چابهار (عکس: مسعود هاشم‌زاده)

چه زمانی تور چابهار را خریداری کنیم؟

نام چابهار مخفف شده “چهاربهار” است. دلیل این نامگذاری بهاری بودن هوا و اختلاف کم دما در هر 4 فصل است. چابهاراز نزدیک‌ترین شهرهای نزدیک به دریا به حساب می‌آید و هوای آنجا همواره با ورزش بادهای اقیانوسی و رطوبتی نسبی همراه می‌شود. اگر از گرمای زیاد تابستان و سرمای بیش از حد زمستان فراری هستید باید این خبر خوش را به شما بدهیم که شما هم در تابستان و هم زمستان می‎توانید هوای معتدل را در چابهار تجربه کنید. اما چابهار از آبان ماه تا فروردین بهترین و مناسب‌ترین هوا را دارد و این 6 ماه بهترین زمان برای خرید تور چابهار است.

این نکته را نیز بدانید که معمولا در ماه‌های مرداد و شهریور در چابهار، جشنواره‌های تابستانی با نام جشنواره مونسون برگزار می‌کنند تا گردشگران را به شهر خود جذب کنند. در این جشنواره‌ها برنامه‌های شادی مانند ساز و دهل همراه با رقص محلی، مسابقات شترسواری، اجرای موسیقی بلوچی، جنگ‌های شادی برای کودکان و بزرگسالان، جشنواره غذاهای محلی و صنایع دستی و… اجرا می‌شود. پس اگر به این سبک برنامه‌ها علاقه دارید خرید تور در این دو ماه را از دست ندهید.

ساحل دریا بزرگ - تور چابهار

ساحل دریا بزرگ (عکس: محسن)

چه نکاتی را هنگام رزرو تور چابهار درنظر بگیریم؟

هنگام رزرو تور چابهار باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. هدف خود از سفر را در نظر بگیرید. اگر هدف شما خرید عمده از منطقه آزاد است باید محدودیت حمل بار در سفر هوایی را در نظر بگیرید و اگر می‌خواهید هزینه بار اضافه ندهید بهتر است تورهای زمینی ریلی را خریداری کنید که هزینه اضافه بار پرداخت نکنید.
  2. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای تور پرداخت کنید، بهتر است ماه‌های اردیبهشت و خرداد برای خرید تور اقدام کنید. در این دو ماه تقاضا برای خرید تور به این منطقه کم می‌شود، بنابراین هزینه‌ها نیز کاهش می‌یابد.
  3. روزهای اول هفته و غیر تعطیل زمان مناسبی برای خرید تورهای ارزان هستند.
  4. توجه کنید که چابهار در دورترین نقطه جنوب شرقی ایران قرار گرفته است؛ بنابراین سفر با خودروی شخصی بسیار طولانی و خسته‌کننده خواهد بود.
  5. بدانید که در چابهار با توجه به بودجه خود می‌توانید از هتل‌‌های 4 و 5 ستاره، سوئیت یا اقامتگاه‌های بومگردی برای اقامت استفاده کنید. پس در هنگام رزرو تور به محل اقامت و میزان بودجه‌ای که برای اقامت کنار گذاشته‌اید توجه کنید.

دیدنی های چابهار

چابهار علاوه‌بر موقعیت جغرافیایی و تجاری، دیدنی‌های طبیعی و تاریخی بسیار شگفت‌انگیزی نیز دارد. بیایید نگاهی به بعضی از جاهاب دیدنی  که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

  1. کوه‌های مریخی: ناهمواری‌هایی که این کوه‌ها ایجاد کرده‌اند ظاهری فرا ‌زمینی به منطقه داده‌اند و به همین دلیل به آنها کوه‌های مریخی می‌گویند. کوه‌های مریخی در دشت‌های بلوچستان قرار گرفته‌اند و در اثر میلیون‌ها سال فرسایش ایجاده شده‌اند.

    کوه های مینیاتوری چابهار

    کوه‌های مینیاتوری (عکس: احمد حسین پور)

  2. کوه گِل افشان: مجموعه‌ای با تپه‌های مرتفع است که از چاله‌های موجود در آن گل به بیرون پرتاب می‌شود. مردم آن منطقه می‌گویند این گل‌ها برای بیماری‌های عصبی، دردهای مفصلی و ستون فقرات بسیار مفید هستند.

    جاهای دیدنی چابهار، کوه گِل افشان

    کوه گِل افشان

  3. غارهای سه گانه تیس: این غارها مجموعه‌ای از دو غار مصنوعی و یک غار طبیعی است که در گذشته از آنها برای ذبح قربانی و پرستش استفاده می‌کردند.

    غارهای سه گانه تیس

    غارهای سه گانه تیس از جاهای دیدنی چابهار

  4. تالاب لیپار: از ویژگی‌ها جذاب این تالاب رنگ صورتی آن است که به دلیل وجود پلانکتون‌ها در حاشیه دریای عمان به وجود می‌آید. در این تالاب می‌توانید پرندگانی مانند تیهو، عقاب دشتی، فلامینگو و… را نیز تماشا کنید.

    دریاچه صورتی لیپار

    دریاچه لیپار (عکس: نصرالله بلوچ)

  5. منطقه حفاظت شده گاندو: این منطقه محل زندگی تمساح پوزه کوتاه ایرانی است و علاوه‌بر آن حیوانات دیگری مانند جبیر، سیاهگوش، روباه، سنجاب بلوچی، شغال و… نیز در این منطقه دیده می‌شود. جالب است بدانید از این منطقه رودخانه پرآب باهوکلات که از رودخانه‌های سیستان و بلوچستان است می‌گذرد و به دریای عمان می‌ریزد.

    منطقه حفاظت شده باهوکلات

    منطقه حفاظت شده باهوکلات (عکس: مهدی اشراقی)

  6. روستای درک: یکی از جاهایی که در سفر به چابهار حتما باید از آن دیدن کنید روستای زیبای درک است. در این روستا درختان گرمسیری مانند نخل، ذرت، موز و… چاله‌هایی با آب شیرین، ساحل زیبای شنی، ماسه‌ای و مرجانی را خواهید دید. زیبایی این روستا بسیار شگفت‌انگیز و وصف ناپذیر است.

    روستای درک

    روستای درک (عکس: احمد حسین پور)

  7. ساحل صخره‌ای: ساحلی بی‌نهایت زیبا در حاشیه دریای عمان است که برخورد موج‌ها به صخره‌ها، موج‌فشان‌های شگفت‌انگیزی را به وجود می‌آورد.

    ساحل صخره‌ای

    ساحل صخره‌ای (عکس: بهنام صمدی)

  8. بندر گواتر: این بندر نقطه مرزی بین پاکستان و ایران با یک چشم‌انداز بسیار زیبا است.

    بندر گواتر

    خلیج گواتر (عکس: سما شانیت)

  9. روستای شیرگواز: یکی دیگر از روستاهای زیبای چابهار که حیواناتی مانند گراز، کفتار، سنجاب بلوچی، شیر، گاندو، کبک، قرقاول و طاووس در آن زندگی می‌کنندروستای شیرگواز است. این روستا محل مناسبی برای کشت موز، پاپایا، انبه و قهوه به حساب می‌آید.

    خرید تور چابهار

    روستای شیرگواز

  10. مسجد جامع دزک: از جمله مسجدهای به جا مانده از دوره صفویه است که از گل، خشت، تنه درخت خرما و گز ساخته شده است.

    مسجد جامع دزک چابهار

    مسجد جامع دزک (عکس: امیر)

  11. مسجد جامع تیس: این مسجد که به مساجد هند و پاکستان شباهت دارد، دومین مسجد ساخته شده پس از اسلام در ایران است.

    مسجد جامع تیس

    مسجد جامع تیس (عکس: عقیل مطرودی)

  12. موزه محلی: موزه محلی چابهار ساختمانی دو طبقه با مساحت 650 مترمربع است که قدمت آن  به دوره قاجار برمی‌گردد.

    موزه محلی چابهار

    موزه محلی (عکس: امیرحسین مقتدایی)

  13. درخت مکرزن: درختی قدیمی و تنومند در چابهار که بسیار مشهور است. این درخت را با نام‌های دیگری چون انجیر معابد، لور و انجیر هندی نیز می‌شناسند.
انجیر معابد

درخت انجیر معابد (عکس: خبرگزاری ایرنا)

خرید از چابهار

همانطور که گفته شد بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است که یکی از پررونق‌ترین و مشهورترین مناطق آزاد ایران به حساب می‌آید. در چابهار مراکز خرید متعدد و متنوعی وجود دارد که هر کدام به عرضه محصولاتی خاص با قیمت‌های مناسب می‌پردازند. پاساژها و مراکز خرید مشهور چابهار عبارتند از مرکز خرید فردوس، تیس، صدف، مرکز خرید الماس، مرکز خرید جمال، مجتمع تجاری صالحیار چابهار، مرکز خرید تاج‌محل، پاساژ اسلامی، بازار ابریشم، بازار سنتی دکه، بازار لته در بندر کنارک، پاساژ دوستخواه چابهار، مرکز پارچه، بازار سنتی بلوکان و… . به شما قول می‌دهیم که در بازدید از این مراکز دست خالی برنمی‌گردید.

پارک ساحلی بزرگ چابهار

ساحل چابهار (عکس: حسین‌پور)

سوالات متداول برای خرید تور چابهار

در پایان به سوالاتی که برای اکثر مسافران پیش می‌آید پاسخ خواهیم داد تا به خیالی آسوده‌تر سفر کنید.

  • بهترین راه سفر به چابهار چیست؟ به علت دور بودن منطقه آزاد چابهار بهترین اتنخاب برای سفر استفاده از تور چابهار هوایی است که زمان کمتری در مسیر هستید و سفر راحتی راتجربه می‌کنید.
  • مزایای تور لحظه آخری چیست؟ تنها تفاوت تور چابهار لحظه آخری با تور عادی در پایین بودن قیمت آن است. درواقع تور چابهار لحظه آخری همان تور عادی و با همان کیفیت ولی با قیمت کمتر است و برای زمانیست که تور کامل پر نشده و هنوز جای خالی دارد، بنابراین قیمت آن را کم می‌کنند تا بتوانند تور را کامل پر کنند.
  • چه زمانی برای خرید تور چابهار مناسب است؟ در چابهار به علت وزش بادهای موسمی احساس گرمای زیاد نمی‌کنید اما بهترین زمان سفر به چابهار و خرید تور چابهاراز اول آبان ماه تا آخر فروردین ماه است.
  • سفر به چابهار با تور چه مزیت‌هایی دارد؟ تورها با معرفی انواع هتل‌ها و قیمت‌های آنها و داشتن اطلاعات کافی در مورد مزایا و معایب سفر زمینی و هوایی، به مسافر جهت داشتن سفری هرچه بهتر کمک می‌کنند.
  • آیا چابهار هتل برای اقامت دارد؟ چابهار به دلیل اینکه یک شهر توریستی و تجاری است هتل‌های متنوع با امکانات متفاوتی دارد. بنابراین شما بسته به سلیقه و بودجه‌ای که برای اقامت کنار گذاشته‌اید می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.
  • هتل‌های خوب چابهار کدام هستند؟ برخی از هتل‌های محبوب و پرطرفدار چابهار عبارتند از هتل بین المللی لاله چابهار، هتل لیپار چابهار، هتل ونوس و…
  • چه مدارک و لوازمی برای تور چابهار باید همراه داشته باشیم؟ تنها چیزی که مسافر باید همراه خود بیاورد عبارتند از کارت شناسایی، دفترچه بیمه، شناسنامه و وسایل شخصی.
  • بهترین مدت اقامت برای چابهار چند روز است؟ با توجه به اینکه این منطقه بازار و جاذبه‎های گردشگری زیادی دارد و با توجه به طولانی بودن مسیر سفر به چابهار حداقل به 4 روز زمان نیاز دارد.
  • تور چابهار با چه پروازی انجام می‌شود؟ معمول‌ترین پروازها به سمت چابهار پروازهای ایرلاین معراج، زاگرس، ایران ایر، ماهان و گاه پرواز کاسپین و تابان است که هر کدام از ایرلاین‎ها خدمات متفاوتی با توجه به نوع کلاس پرواز ارائه می‌دهند.

با چابهار شهری سرسبز و همیشه بهار آشنا شدید. فراموش نکنید که در سفر به چابهار حتما سری به بازار ماهی و میگو بزنید و یک وعده ماهی کبابی برای خود و خانواده درست کنید. علاوه‌بر آن در این بازار می‌توانید صنایع دستی و انواع ماهی را برای عزیزانتان به عنوان سوغاتی خریداری کنید. اکنون اگر شما هم تجربه‌ای از سفر با تور به ویژه سفر به شهر چابهار دارید لطفا آن را با ما و دیگر مخاطبان ایرانگرد به اشتراک بگذارید.

امتیاز ۴.۵ از ۵ – ۱۱ رای
spinner در حال ثبت رای
اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. فریبا پاسخ

    من به شهرهای جنوبی ایران از جمله چابهار خیلی سفر می‌کنم، اما همیشه با تور سفر خودم را می‌گیرم تا با خیالی راحت سفر کنم.

  2. کاوه پاسخ

    سفر با تور به چابهار، تجربه خوبیه. به‌شرط این‌که قیمت مناسب خریداری کنید. چون من یه‌بار تو تعطیلات تور چابهار خریداری کردم، انقدری که میگند ارزون‌تر در نیومد. اما این دفعه تصمیم دارم، وقتی که تعطیلی رسمی کشور و یا آخر هفته نیست با تور به چابهار سفر کنم.

  3. مسعود پاسخ

    من برای کارم مجبورم ماهی یک بار یا بیشتر به چابهار سفر کنم از این به بعد این کار را با تور انجام میدم. چون از لحاظ قیمت بهتر برام حساب میشه.
    و چقدر جالب، نمی‌دونستم قیمت تور چابهار از خرید بلیط و هتل جداگانه ارزون‌تر در میاد.

  4. farnoosh پاسخ

    از مطالب این سایت خیلی ممنونم که کاربرها تمام نظرات خود را بیان می‌کنند. اما من هوایی به چابهار میرم و نمی‌دونم تور زمینی و یا ریلی هم هست یا نه؟

    1. مدیر وبسایت پاسخ

      سلام
      تور چابهار به‌صورت زمینی و ریلی هم برگزار می‌شود که قیمت مناسب‌‌تری نسبت به تور هوایی دارد. تورهای زمینی و ریلی خدمات مشابه تور هوایی نیز ارائه می‌هند.

  5. مارال پاسخ

    خانواده من در چابهار زندگی می‌کنند و من همیشه برای سفر تور لحظه آخری خریدم را انجام میدم. قیمتش خیلی مناسب‌تر در میاد، حتی بعضی وقت‌ها نصف میشه. اما باید زمانی‌که به چابهار تصمیم دارید برید، حواستون به تورهای لحظه آخری باشه و از قبل تمام برنامه‌های سفر را برنامه‌ریزی کرده باشید. چون ممکن وقت نداشته باشید.

  6. شادی پاسخ

    به‌غیر از ارزون بودن سفر با تور، بعضی از تورها خدمات خوبی مثل گشت شهری و استقبال فرودگاهی و سایر موارد را دارند که ارزش سفر با تور بیشتر میشه. پیشنهاد میدم، یک‌بار امتحان کنید من‌که همیشه با تور به چابهار میرم و خیلی هم از سفرم راضی هستم.

  7. بهرام پاسخ

    من زمانی با تور به‌چابهار میرم که فصل گرما باشه. چون تور در فصل گرما و یا غیر تعطیلی ارزون‌تر میشه. اما با وجود گرما جشنواره‌های خوبی برگزار میشه و من عاشق این برنامه‌ها هستم.

  8. صبا پاسخ

    برای این‌که چابهار بازار خرید و مکان‌های دیدنی خوبی داره، من در سال یکی یا دوبار به چابهار سفر می‌کنم. اما ترجیح میدم با تور سفر کنم تا خدمات خوبی ارائه بدند.

    1. مهناز پاسخ

      منم برای کارم که مغازه‌دار هستم و جنس از چابهار می‌خرم، زیاد سفر می‌کنم. ولی چون جنس از بازارهای اون‌جا می‌خرم و دغدغه اضافه بار دارم با تور زمینی و یا ریلی سفر می‌کنم تا نگرانی هزینه بار نداشته باشم.

  9. مینو پاسخ

    از مطالبی که در مورد تور چابهار گذاشتید، بسیار ممنونم. من دوست دارم به چابهار سفر کنم ولی به‌خاطر هزینه بالای تور هوایی نمی‌تونستم. حالا که فهمیدم غیر از تور هوایی تورهای دیگه هم در چابهار برگزار میشه حتماً برنامه سفر تور چابهار را می‌زارم

  10. رضا کریمی پاسخ

    من یک‌دفعه با ماشین شخصی خانوادگی رفتیم چابهار، خوب بود ولی بین راه چند تا شهر استراحت کردیم تا وقت رانندگی خسته نشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو تور گردشگری از ایرانگرد